Trustenquote:Op vrijdag 19 april 2019 00:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Einde live set. Trusten en fijne nacht allen!
zo gaat datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh gelukkig, het klonk behoorlijk pittig zo’n raspongelukjequote:Op vrijdag 19 april 2019 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was alleen m'n duim en ik was vandaag alweer pleistervrij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik stel me graag aan.quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh gelukkig, het klonk behoorlijk pittig zo’n raspongelukje
quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:49 schreef chufi het volgende:
Ze zitten niet stil die heilige maagdenEr gaat niets boven een maagd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:45 schreef chufi het volgende:
Geef me je hand ....Michael?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal vooral.quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gelukkig ben je er wel gewoon bij gebleven.
Spanjaarden zijn wel beetje vreemd soms.quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs mn zwager wou op blote voeten er onder lopen ...
Oost is best lekker rustig. Weinig gevel- en dakraamvervangingswerkzaamheden hier.quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat geeft ook wat rust in zo'n buurt.
Die wordt waarschijnlijk wel weer de oude, maar Oost is echt anders. De mensen doen hier normaler, minder blabla, minder lawaaiig.quote:
Best wel want hij neukt alles wat los of vast zit als het aan hem ligtquote:Op vrijdag 19 april 2019 00:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Spanjaarden zijn wel beetje vreemd soms.
Ik ging in oud Zuid een keer mooie deal maken en schrok me rot, dacht dat mijn auto in de soep liep maar er kwam vliegtuig over.quote:Op vrijdag 19 april 2019 01:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die wordt waarschijnlijk wel weer de oude, maar Oost is echt anders. De mensen doen hier normaler, minder blabla, minder lawaaiig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |