jaarlijks uitje als weduwequote:Op vrijdag 19 april 2019 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De vrouwen hebben er ook echt lol in.
Wordt je ook niet echt vrolijk van die puntmutslijers om je heenquote:Op vrijdag 19 april 2019 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De vrouwen hebben er ook echt lol in.
ja ik weet het maar twee tegelijk dat gaat nietquote:
beetje welquote:Op vrijdag 19 april 2019 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo'n melodica is wel een beetje een luie mensen piano hoor.
Geniaal toch.quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo'n melodica is wel een beetje een luie mensen piano hoor.
Twijfelachtige eer wel.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wordt je ook niet echt vrolijk van die puntmutslijers om je heen
Je dwaalt wel erg af nu.quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Twijfelachtige eer wel.
[..]Ik las in 1e instantie puntenslijpers.
Ja, gezellig druk. Dan hoef je de ellebogen niet zoveel te gebruiken. Morgen wordt drukker, dat is al maanden uitverkocht.quote:
Bijna goedquote:Op vrijdag 19 april 2019 00:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Twijfelachtige eer wel.
[..]Ik las in 1e instantie puntenslijpers.
de komende 50 jaar iigquote:
dat was spannend daarquote:Op vrijdag 19 april 2019 00:34 schreef chufi het volgende:
Om middernacht ... zonder mutsen tromgeroffel
Dat wordt nog ff flink de Lee Towers move oefenen voor morgenquote:Op vrijdag 19 april 2019 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, gezellig druk. Dan hoef je de ellebogen niet zoveel te gebruiken. Morgen wordt drukker, dat is al maanden uitverkocht.
Nah, ik weet wel hoe het werkt.quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat wordt nog ff flink de Lee Towers move oefenen voor morgen
meditatiequote:
Dan weet je al wie er wint.quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:38 schreef mario390 het volgende:
ik was wel hier tv gekijkt en dies en das nu kijk dat volleyball spel wat ik gisteren kijken ben gewezen
daar had ik een lp vanquote:
Dat was alleen m'n duim en ik was vandaag alweer pleistervrij.quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als je tenminste nog ellebogen over hebt na al dat raspen
volleyball ist geil!quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:38 schreef mario390 het volgende:
ik was wel hier tv gekijkt en dies en das nu kijk dat volleyball spel wat ik gisteren kijken ben gewezen
Laat me raden,quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga niks aanklikken hoor. Dat valt altijd tegen direct na een concert.
Niet geluisterd.. Ben je nu boos ?quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Einde live set. Trusten en fijne nacht allen!
Doegquote:Op vrijdag 19 april 2019 00:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Einde live set. Trusten en fijne nacht allen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |