Je hebt het nu helemaal verbruid bij mij.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 20:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt het nu helemaal verbruid bij mij.
Niet alleen bij jou.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt het nu helemaal verbruid bij mij.
Ik heb best wel veel met geheimhoudingsverklaringen te maken gehad. Eén keer zelfs met een advocaat erbij.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]In mijn geval wil toch geen hond de recepten van Knorr inzien.
Ah mag ik?quote:Op donderdag 18 april 2019 20:27 schreef D. het volgende:
Ik overweeg mijn mening te geven, maar ik haal maar even diep adem en voorkom een permban
Dan heb je wel meteen weer werk.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb best wel veel met geheimhoudingsverklaringen te maken gehad. Eén keer zelfs met een advocaat erbij.![]()
Ik riskeer zelfs gevangenisstraf.
Zeepjes oprapen zeker?quote:Op donderdag 18 april 2019 20:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan heb je wel meteen weer werk.
Ja, niet in een kopje overigensquote:Op donderdag 18 april 2019 20:38 schreef Amphorapotje het volgende:
Feli SBE met je contract, hoi L2B.
Hey D. Lekker aan de J.Daniels zie ik
Gewoon vol aan de lippen, beter ook.quote:
Ik denk dat Bubba mij in natura gaat betalen.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
Weet niet of ze daar voor betalen hoor, maar je kunt het proberen
Via een glas, dat welquote:Op donderdag 18 april 2019 20:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Gewoon vol aan de lippen, beter ook.
Heer Amph. Een hele goedenavond!quote:Op donderdag 18 april 2019 20:38 schreef Amphorapotje het volgende:
Dan zou ik geen loonsverhoging vragenquote:Op donderdag 18 april 2019 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat Bubba mij in natura gaat betalen.
Dank je.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:38 schreef Amphorapotje het volgende:
Dank Heer L2B, U ook gewenst!quote:Op donderdag 18 april 2019 20:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heer Amph. Een hele goedenavond!
Als Geule Beubba 'm in z'n ster perst, moet hij ondertussen wel door blijven gaan met wasknijpers in elkaar zetten natuurlijk.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
Weet niet of ze daar voor betalen hoor, maar je kunt het proberen
Mooi dat je een contract hebt Eend! Gefeliciteerd!quote:
Een tumbler drinkt wel lekker.quote:
Ik kreeg vandaag wel te horen dat ze positief over mij zijn.quote:
Ik houd meer van Ierse whiskey. Die is zachter van smaak.quote:
Duurde een tijdje, maar nu lijkt je het getroffen te hebben.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag wel te horen dat ze positief over mij zijn.
Jep, ik heb het er ook naar mijn zin en ik ga er ook echt voor.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Duurde een tijdje, maar nu lijkt je het getroffen te hebben.
fijn om te horen, hartstikke mooiquote:Op donderdag 18 april 2019 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
So, dat is snel! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 18 april 2019 20:18 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik had best wel een goede dag vandaag. Kontrakt getekend en een kennismaking met de directeur gehad.
Als ze dat nu al niet meer waren zou ik me zorgen gaan makenquote:Op donderdag 18 april 2019 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heel mooi !quote:Op donderdag 18 april 2019 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, ik heb het er ook naar mijn zin en ik ga er ook echt voor.
Hoi Prishaquote:
Uitkijken voor stoepjes hèquote:Op donderdag 18 april 2019 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, ik heb het er ook naar mijn zin en ik ga er ook echt voor.
Weer wat bijgekomen, dank !quote:Op donderdag 18 april 2019 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goedenavond opapotje, hoe is het met u?
eyy opapotjequote:
quote:
quote:
Misschien voor in de winter zo'n hoofdlamp aanschaffen.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Het is nu licht als ik naar mijn werk loop.
Op een helm, met bijpassende knie- en elleboogbeschermersquote:Op donderdag 18 april 2019 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien voor in de winter zo'n hoofdlamp aanschaffen.
Yep, eigenlijk altijd. Maar wat opzij gezet voor het opa worden.quote:
quote:
Gaat goed, tnx!quote:Op donderdag 18 april 2019 20:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Hoeist met de kleinzoon? is ie al gegroeid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Ik heb er eentje...met rood ledquote:Op donderdag 18 april 2019 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien voor in de winter zo'n hoofdlamp aanschaffen.
quote:Op donderdag 18 april 2019 20:51 schreef TillyB het volgende:
'zellie daar in Passiontown Dordrecht
Hey Razende ReporterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Wist je dat ik door dat nieuws ik ook weer wat blijer ben geworden.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Yep, eigenlijk altijd. Maar wat opzij gezet voor het opa worden.
quote:Op donderdag 18 april 2019 20:51 schreef TillyB het volgende:
'zellie daar in Passiontown Dordrecht
Albert Heijn achterom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft dat ook met Bubba te maken?![]()
Mooi, gewoon meenemen die blijheid. Komt altijd van pas.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wist je dat ik door dat nieuws ik ook weer wat blijer ben geworden.
Ik heb laatst nieuwe rode ledjes in mijn trein gezet.quote:
ik op mijn hoofd...werkt goedquote:Op donderdag 18 april 2019 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb laatst nieuwe rode ledjes in mijn trein gezet.
Ik had een Santa Fé, ooit lang gelee.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb laatst nieuwe rode ledjes in mijn trein gezet.
Ben jij zo'n gevaar op de weg dan?quote:
Ik had alleen een Lego-treinquote:Op donderdag 18 april 2019 20:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik had een Santa Fé, ooit lang gelee.Was tof !
Hilversum.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Albert Heijn achterom?
Heeft dat ook met Bubba te maken?
quote:Op donderdag 18 april 2019 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Albert Heijn achterom?
Heeft dat ook met Bubba te maken?
Die is nu best wel wat waard.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik had een Santa Fé, ooit lang gelee.Was tof !
Je had 50% kans.quote:
neequote:Op donderdag 18 april 2019 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben jij zo'n gevaar op de weg dan?
Dat is wel te hopen.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:56 schreef sig000 het volgende:
Is dat Haagse Kwatsertje al met de staart tussen de benen afgedropen?
Hilversum 3 bestond nog niet.quote:
Prioriteiten stellenquote:Op donderdag 18 april 2019 20:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Yep, eigenlijk altijd. Maar wat opzij gezet voor het opa worden.
Samen met Bubba ook?quote:Op donderdag 18 april 2019 20:57 schreef Prisha het volgende:
Ik heb het nodig als ik s nachts sterren aan het kijken ben.
Komt zo wel weer terug als het topicwisseltijd isquote:Op donderdag 18 april 2019 20:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Shit net te laat om 'm de oren te wassen dan.
wat is een bubba?quote:
Die sukkel was nog te laat ook.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:58 schreef Amphorapotje het volgende:
Net weer lapo-hunten en een kwats-TT, zo das er uit.![]()
zie paar postjes hierbovenquote:Op donderdag 18 april 2019 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor welke gelegenheid draag je die?
Doe ik ook, maar dank je wel !!!quote:Op donderdag 18 april 2019 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen![]()
Maar wel vervelend voor je.
Die heeft een betonnen bord voor zijn kop.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:56 schreef sig000 het volgende:
Liever een betonnen...quote:Op donderdag 18 april 2019 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heeft een betonnen bord voor zijn kop.
En het was niet eens een lap, want hij had post 302.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:58 schreef Amphorapotje het volgende:
Net weer lapo-hunten en een kwats-TT, zo das er uit.![]()
Nooit aan gedacht, maar het klinkt wel logisch.quote:
owj. Nee doe maar nietquote:
Zo jammer dit.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Liever een betonnen...
Ow, nee, zal me inhouden
Waar is die halve tamme eigenlijk mod van?quote:Op donderdag 18 april 2019 20:56 schreef sig000 het volgende:
quote:
quote:
Je hebt gelijk, zo min mogelijk aandacht aan besteden.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:02 schreef cafca het volgende:
Jullie moeten hem niet zo serieus nemen. Dit is toch gewoon te zielig voor woorden?
ik snap die ophef niet. Wat boeit het allemaalquote:Op donderdag 18 april 2019 21:02 schreef cafca het volgende:
Jullie moeten hem niet zo serieus nemen. Dit is toch gewoon te zielig voor woorden?
ESFquote:Op donderdag 18 april 2019 21:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Waar is die halve tamme eigenlijk mod van?
niet joh..dat zijn ijs_beertje en Greysquote:
Het halve forum denkt ie.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Waar is die halve tamme eigenlijk mod van?
Dat inderdaadquote:Op donderdag 18 april 2019 21:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik snap die ophef niet. Wat boeit het allemaal
quote:
KLBquote:Op donderdag 18 april 2019 21:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
niet joh..dat zijn ijs_beertje en Greys
Een beetje afzeiken is ook wel leuk op zijn tijd.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, zo min mogelijk aandacht aan besteden.
Zal wel Amsterdams zijnquote:
Ik ga er mijn tijd niet aan verdoen.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een beetje afzeiken is ook wel leuk op zijn tijd.
Och ja, zit weer helemaal misquote:Op donderdag 18 april 2019 21:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die zijn wel lief! Maar idd KLB en overal......dat ongeveer.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Het idee was aardig, de aanzet soepel. De afwerking verdient nog wat aandacht.
Dan toch bijzonder dat ik het, als Rotterdammert, leuk vind.quote:
Die drol maakt zichzelf belachelijk. Daar hoef ik geeneens moeite voor te doen.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een beetje afzeiken is ook wel leuk op zijn tijd.
geeft niks my manquote:Op donderdag 18 april 2019 21:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Och ja, zit weer helemaal mis
Jah tnx.quote:
Lolquote:Op donderdag 18 april 2019 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan toch bijzonder dat ik het, als Rotterdammert, leuk vind.
euhm....jullie ook door je zo druk te maken om zoiets triviaals als een TTquote:Op donderdag 18 april 2019 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die drol maakt zichzelf belachelijk. Daar hoef ik geeneens moeite voor te doen.
Ik ben er al overheenquote:Op donderdag 18 april 2019 21:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
euhm....jullie ook door je zo druk te maken om zoiets triviaals als een TT
quote:
Da's bijna! Lekker langquote:Op donderdag 18 april 2019 21:10 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat het al weekend is
ik ookquote:Op donderdag 18 april 2019 21:10 schreef Deisyy het volgende:
Leven en laten leven....quote:
Ik ook....ik mot nog een dagquote:Op donderdag 18 april 2019 21:10 schreef Deisyy het volgende:
Ik wacht wel tot hij op de tv komtquote:Op donderdag 18 april 2019 21:11 schreef Prisha het volgende:
maarrreeeee...iemand hier die volgende week ook naar Avengers: Endgame gaat?
Dat klinkt als een enkeltje.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:11 schreef Prisha het volgende:
maarrreeeee...iemand hier die volgende week ook naar Avengers: Endgame gaat?
WAAATT????quote:
Moet jij op nietthuiswerkdagen om 5 uur je bed uit?quote:Op donderdag 18 april 2019 21:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook....ik mot nog een dag(maar...wél thuis werken...dat is wel weer lekker....wekker gaat niet om 5 uur af)
Topickapers en vervolgens een nietszeggende op maken. Sorrie maar dat soort personen kunnen van mij in de stront zakken.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
euhm....jullie ook door je zo druk te maken om zoiets triviaals als een TT
ik ben de dagen aan het aftellen. Erger, ik heb zo'n aftel dingetje op mijn buroblad. Het begint op een obsessie te lijkenquote:Op donderdag 18 april 2019 21:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat klinkt als een enkeltje.
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Allemaal weekend nu! De Dees dwingt dat gewoon af.
Ja. Begin om 7 uur en moet een lang stuk rijden. Zal blij zijn als het even afgelopen is. Dat rijden in elk geval. Zit er een beetje doorheen nu. Even volhouden nog.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet jij op nietthuiswerkdagen om 5 uur je bed uit?
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik ben de dagen aan het aftellen. Erger, ik heb zo'n aftel dingetje op mijn buroblad. Het begint op een obsessie te lijken
Zo klinkt het iddquote:Op donderdag 18 april 2019 21:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik ben de dagen aan het aftellen. Erger, ik heb zo'n aftel dingetje op mijn buroblad. Het begint op een obsessie te lijken
Komend weekend gaat voor mij ook weer echt als een weekend aanvoelen.quote:
Slaap je nog een beetje tegenwoordig?quote:Op donderdag 18 april 2019 21:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja. Begin om 7 uur en moet een lang stuk rijden. Zal blij zijn als het even afgelopen is. Dat rijden in elk geval. Zit er een beetje doorheen nu. Even volhouden nog.
Het is Marvel....dat valt niet tegen...kan niet...onmogelijk....ahhhhh kan niet wachten bijna. Ik moet ook echt op de premiere dag erheen, want anders kan ik me niet inhouden en ga ik internet afstruinen en alle spoilers lezen die ik maar kan vinden....echt zo ergquote:Op donderdag 18 april 2019 21:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Je hebt er enorm zin in, goed teken toch! Of het moet verschrikkelijk tegenvallen.
Maar dan eindigt je werkdag ook al bijtijds of niet?quote:Op donderdag 18 april 2019 21:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja. Begin om 7 uur en moet een lang stuk rijden. Zal blij zijn als het even afgelopen is. Dat rijden in elk geval. Zit er een beetje doorheen nu. Even volhouden nog.
Ahh Marvel van Damquote:Op donderdag 18 april 2019 21:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het is Marvel....dat valt niet tegen...kan niet...onmogelijk....ahhhhh kan niet wachten bijna. Ik moet ook echt op de premiere dag erheen, want anders kan ik me niet inhouden en ga ik internet afstruinen en alle spoilers lezen die ik maar kan vinden....echt zo erg
Een nieuwe Guardians zou ik dan wel weer gaan bekijkenquote:
Ik vond de laatste 20 tegenvallenquote:Op donderdag 18 april 2019 21:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het is Marvel....dat valt niet tegen...kan niet...onmogelijk...
Ik ben dus niet de enige die vroeg uit zijn nest moet.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Rottijd idd. Mijn vrouw ook, bij een vroege dienst. Begint dan om 7 uur, wekker op 5.45.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Morgen juichen!quote:Op donderdag 18 april 2019 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Komend weekend gaat voor mij ook weer echt als een weekend aanvoelen.
soms wel soms wat minder....beter dan vorig jaar in elk gevalquote:Op donderdag 18 april 2019 21:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Slaap je nog een beetje tegenwoordig?
Ja, dit is obsessief gedrag ten top.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het is Marvel....dat valt niet tegen...kan niet...onmogelijk....ahhhhh kan niet wachten bijna. Ik moet ook echt op de premiere dag erheen, want anders kan ik me niet inhouden en ga ik internet afstruinen en alle spoilers lezen die ik maar kan vinden....echt zo erg
Liarquote:
Hoe laat gaan jouw wekker?quote:Op donderdag 18 april 2019 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die vroeg uit zijn nest moet.
Voor één keertje mag het toch welquote:Op donderdag 18 april 2019 21:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
soms wel soms wat minder....beter dan vorig jaar in elk geval![]()
Edit: ah fuck ik haat die smiliey gebruik ik hem zelf ook
jaaaaaa dat wel. Ik werk de pauze door (jajaik weet t is niet goed) en ga dan om 15:00 naar huis. Ben ik nét de files voor. Hoewel...vandaag was drama.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan eindigt je werkdag ook al bijtijds of niet?
Ik kan me wel voorstellen dat je er op gegeven moment een beetje tabak van hebt, ga je ergens anders werken?
DIE ZITTEN ER OOK IN!!!!! Die doen mee!!! Echt bij Infinity war hele mooie scenes. Weet je wat er met Gamora gebeurd is? Ik zal het niet spoileren.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Een nieuwe Guardians zou ik dan wel weer gaan bekijken
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
DIE ZITTEN ER OOK IN!!!!! Die doen mee!!! Echt bij Infinity war hele mooie scenes. Weet je wat er met Gamora gebeurd is? Ik zal het niet spoileren.
Toch effe kijken dan hoorrrrrrrr!!!
zal ik jouw favoriet gaan gebruiken danquote:
Haha daar moest ik meteen aan denken idd, en mootie metquote:Op donderdag 18 april 2019 21:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
zal ik jouw favoriet gaan gebruiken dan![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou het de moeite ook wel waard vinden om de pauze door te werken als ik daardoor de file voor zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaaaaaa dat wel. Ik werk de pauze door (jajaik weet t is niet goed) en ga dan om 15:00 naar huis. Ben ik nét de files voor. Hoewel...vandaag was drama.
Dit is een project waar ik gedetacheerd ben. Bedoeling was 1 a 2 dagen in de week naar Meppel maar inmiddels is het 5 dagen geworden. Project is straks afgelopen maar....er komt een vervolg. Even kijken na mijn vakantie of ik daarvoor opgeroepen wordt.
Prish, je kan volgende week beter even met je plas naar de dokter tippelen hoor.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:20 schreef Prisha het volgende:
DIE ZITTEN ER OOK IN!!!!! Die doen mee!!!
Ik haat dezequote:Op donderdag 18 april 2019 21:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
zal ik jouw favoriet gaan gebruiken dan![]()
![]()
![]()
![]()
Ken jij ook de film Willow?quote:Op donderdag 18 april 2019 21:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
DIE ZITTEN ER OOK IN!!!!! Die doen mee!!! Echt bij Infinity war hele mooie scenes. Weet je wat er met Gamora gebeurd is? Ik zal het niet spoileren.
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Prish, je kan volgende week beter even met je plas naar de dokter tippelen hoor.
tippelen? I ga niet tippelenquote:Op donderdag 18 april 2019 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Prish, je kan volgende week beter even met je plas naar de dokter tippelen hoor.
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij vergat de r, denk ik, trippelen......quote:Op donderdag 18 april 2019 21:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
tippelen? I ga niet tippelenga zelf tippelen
Oehhjjj ja...golden oldie. Lang geleden dat ik die voor t laatst gezien heb.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ken jij ook de film Willow?
Zeg dat hij zeepjes moet gaan rapen.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
I am Grootquote:Op donderdag 18 april 2019 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]Die Guardians films waren net absurdistisch genoeg voor me om leuk te vinden. Over het algemeen nemen die films zichzelf allemaal te serieus.
Houd best van comix maar het is me over het algemeen geen hele film waard
Ja irritant is datquote:Op donderdag 18 april 2019 21:23 schreef Deisyy het volgende:
Het valt mij ineens op dat de mobiele versie veel minder smileys heeft dan de desktop
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg dat hij zeepjes moet gaan rapen.
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die deel 1 was best aardig, deel 2 heb ik voortijdig afgezetquote:Op donderdag 18 april 2019 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]Die Guardians films waren net absurdistisch genoeg voor me om leuk te vinden. Over het algemeen nemen die films zichzelf allemaal te serieus.
Houd best van comix maar het is me over het algemeen geen hele film waard
zeepjes rapen? Tegenwoordig gebruiken veel mensen van die pompjes dacht ik.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hij vergat de r, denk ik, trippelen......
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Haha daar moest ik meteen aan denken idd, en mootie met
Oef, dat zal lastig worden.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
zeepjes rapen? Tegenwoordig gebruiken veel mensen van die pompjes dacht ik.
WAAAAATT???? grjdskfjsel;erfkdsaqPOfpoklsso22@@!!!!quote:Op donderdag 18 april 2019 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Die deel 1 was best aardig, deel 2 heb ik voortijdig afgezet
Die was al wat taaier ja.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Die deel 1 was best aardig, deel 2 heb ik voortijdig afgezet
toch even trippelenquote:Op donderdag 18 april 2019 21:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
WAAAAATT???? grjdskfjsel;erfkdsaqPOfpoklsso22@@!!!!
I am Grrrrrrrrrootquote:
Jij ken mijn wachtwoordquote:Op donderdag 18 april 2019 21:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
WAAAAATT???? grjdskfjsel;erfkdsaqPOfpoklsso22@@!!!!
quote:
quote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:29 schreef Prisha het volgende:
Van het weekend ga ik mijn bier bottelen
Nicequote:Op donderdag 18 april 2019 21:29 schreef Prisha het volgende:
Wanneer kan ik proeven?quote:Op donderdag 18 april 2019 21:29 schreef Prisha het volgende:
Hoeveel flessen kan je vullen deze ronde?quote:Op donderdag 18 april 2019 21:29 schreef Prisha het volgende:
geen idee wat er aan de hand isquote:Op donderdag 18 april 2019 21:29 schreef TillyB het volgende:
Prish wat ben je hysterisch ineensKomt dat door het weer?
Iets als Avengeritusquote:Op donderdag 18 april 2019 21:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
geen idee wat er aan de hand ishelp
De week van de maand?quote:Op donderdag 18 april 2019 21:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
ontwaakt er een uit een winterslaapquote:Op donderdag 18 april 2019 21:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
ineens naar 24 graden, ja gaat wel erg snel, alles van de leg...quote:Op donderdag 18 april 2019 21:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je kan wel kloon lenen.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:30 schreef Amphorapotje het volgende:
Ja, nu log ik niet meer uit, durf ik niet, want weg account
quote:
Ze moeten weer minstens 4 weken op de fles nagisten en rusten. Het is wel een process waarbij veel geduld nodig isquote:
het is weer 5 liter....14 flessen dus.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoeveel flessen kan je vullen deze ronde?
Of een VPN-etjequote:
Komt vast door de nawerking van het eigen gebrouwen bier.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
ontwaakt er een uit een winterslaap
quote:
Gaat lekker tot op heden. Leuk!quote:Op donderdag 18 april 2019 21:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze moeten weer minstens 4 weken op de fles nagisten en rusten. Het is wel een process waarbij veel geduld nodig is
[..]
het is weer 5 liter....14 flessen dus.
Kan nooit goed voor je knar zijn om in die dampen te zitten stewenquote:Op donderdag 18 april 2019 21:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Komt vast door de nawerking van het eigen gebrouwen bier.
quote:
Ik weet, niks geduld en gewoon laten staan.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze moeten weer minstens 4 weken op de fles nagisten en rusten. Het is wel een process waarbij veel geduld nodig is
[..]
het is weer 5 liter....14 flessen dus.
quote:
Pakkum !!!quote:
dampen snuivenquote:Op donderdag 18 april 2019 21:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kan nooit goed voor je knar zijn om in die dampen te zitten stewen
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kan nooit goed voor je knar zijn om in die dampen te zitten stewen
lijm vond ik vroeger altijd erg lekker ruikenquote:
Simson?quote:Op donderdag 18 april 2019 21:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
lijm vond ik vroeger altijd erg lekker ruiken
Wie?quote:
Vroeger? Tot je een keer een overdosis kreeg en nu kan je het niet meer zien?quote:Op donderdag 18 april 2019 21:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
lijm vond ik vroeger altijd erg lekker ruiken
Fietsbandlijm.quote:
Nu pur ik allesquote:Op donderdag 18 april 2019 21:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vroeger? Tot je een keer een overdosis kreeg en nu kan je het niet meer zien?
GB ziet in werkelijk iedereen een kloon. Over para gesprokenquote:Op donderdag 18 april 2019 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Van Piet, tenminste, dat zei Ghostbuster gisteren
Dat !quote:
Die !quote:
GB moet je niet te serieus nemen.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Mo z'n kloon heet Paranowietje.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
GB ziet in werkelijk iedereen een kloon. Over para gesproken
quote:
Ik heb nooit een band geplaktquote:
Ik vroeg 'm om uitleg, toen werd ie nog vagerquote:Op donderdag 18 april 2019 21:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
GB ziet in werkelijk iedereen een kloon. Over para gesproken
Was hij vergeten je pohi te checken?quote:Op donderdag 18 april 2019 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mo z'n kloon heet Paranowietje.
Je hoeft geen banden te plakken om lijm te kunnen snuiven.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mo z'n kloon heet Paranowietje.
Whut?quote:
Hij zou beter moeten weten..hij postte ook mee in de ER topicquote:Op donderdag 18 april 2019 21:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vroeg 'm om uitleg, toen werd ie nog vager
Dan denkt ie dat ik een hele actieve kloon benquote:Op donderdag 18 april 2019 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was hij vergeten je pohi te checken?
Het was van dat...jeetje geen idee. Zo'n doorzichtige fles met een oranje tuut erop? Ik maakte ook altijd van die lijmballetjes ermeequote:Op donderdag 18 april 2019 21:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je hoeft geen banden te plakken om lijm te kunnen snuiven.
Met tuinbroek?quote:Op donderdag 18 april 2019 21:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar van Prisha verbaasd het met wel want dat is best een Myrna.
Deze :quote:Op donderdag 18 april 2019 21:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het was van dat...jeetje geen idee. Zo'n doorzichtige fles met een oranje tuut erop? Ik maakte ook altijd van die lijmballetjes ermee
Het heeft lang geduurd eer ik heb leren fietsen. Denk dat ik al een tijdje hier woonde. Fietsen was al lastig leren, laat staan banden plakken. Dat liet ik altijd doen.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Myrna?quote:Op donderdag 18 april 2019 21:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh ja meisjes kunnen dat niet. Ik moest ook altijd de band van mijn zusje plakken.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh ja dikkke Amerikaanse otoos bloed ... die zien nooit een fiets in hun levenquote:Op donderdag 18 april 2019 21:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het heeft lang geduurd eer ik heb leren fietsen. Denk dat ik al een tijdje hier woonde. Fietsen was al lastig leren, laat staan banden plakken. Dat liet ik altijd doen.
Myrna Goossens? Ik wist niet dat zij bekend stond om haar bandplaktalent.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Myrna Goossens? Ik wist niet dat zij bekend stond om haar bandplaktalent.
Hoelang woon jij al in Nederland?quote:Op donderdag 18 april 2019 21:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het heeft lang geduurd eer ik heb leren fietsen. Denk dat ik al een tijdje hier woonde. Fietsen was al lastig leren, laat staan banden plakken. Dat liet ik altijd doen.
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Myrna kon allesquote:Op donderdag 18 april 2019 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had ik toch de juiste Myrna in gedachtequote:Op donderdag 18 april 2019 21:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Goossen, de klusmuts van Eigen Huis en Tuin
en de schoolbus...die oranjegele dingenquote:Op donderdag 18 april 2019 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja dikkke Amerikaanse otoos bloed ... die zien nooit een fiets in hun leven
Zijn er meer?quote:Op donderdag 18 april 2019 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had ik toch de juiste Myrna in gedachte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |