Dan zou ik geen loonsverhoging vragenquote:Op donderdag 18 april 2019 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat Bubba mij in natura gaat betalen.
Dank je.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:38 schreef Amphorapotje het volgende:
Feli SBE met je contract, hoi L2B.
Hey D. Lekker aan de J.Daniels zie ik
Dank Heer L2B, U ook gewenst!quote:Op donderdag 18 april 2019 20:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heer Amph. Een hele goedenavond!
Als Geule Beubba 'm in z'n ster perst, moet hij ondertussen wel door blijven gaan met wasknijpers in elkaar zetten natuurlijk.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
Weet niet of ze daar voor betalen hoor, maar je kunt het proberen
Mooi dat je een contract hebt Eend! Gefeliciteerd!quote:
Een tumbler drinkt wel lekker.quote:
Ik kreeg vandaag wel te horen dat ze positief over mij zijn.quote:
Ik houd meer van Ierse whiskey. Die is zachter van smaak.quote:
Duurde een tijdje, maar nu lijkt je het getroffen te hebben.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag wel te horen dat ze positief over mij zijn.
Jep, ik heb het er ook naar mijn zin en ik ga er ook echt voor.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Duurde een tijdje, maar nu lijkt je het getroffen te hebben.
fijn om te horen, hartstikke mooiquote:Op donderdag 18 april 2019 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
So, dat is snel! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 18 april 2019 20:18 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik had best wel een goede dag vandaag. Kontrakt getekend en een kennismaking met de directeur gehad.
Als ze dat nu al niet meer waren zou ik me zorgen gaan makenquote:Op donderdag 18 april 2019 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heel mooi !quote:Op donderdag 18 april 2019 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, ik heb het er ook naar mijn zin en ik ga er ook echt voor.
Hoi Prishaquote:
Uitkijken voor stoepjes hèquote:Op donderdag 18 april 2019 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, ik heb het er ook naar mijn zin en ik ga er ook echt voor.
Weer wat bijgekomen, dank !quote:Op donderdag 18 april 2019 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goedenavond opapotje, hoe is het met u?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |