Je hebt het nu helemaal verbruid bij mij.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 20:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt het nu helemaal verbruid bij mij.
Niet alleen bij jou.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt het nu helemaal verbruid bij mij.
Ik heb best wel veel met geheimhoudingsverklaringen te maken gehad. Eén keer zelfs met een advocaat erbij.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]In mijn geval wil toch geen hond de recepten van Knorr inzien.
Ah mag ik?quote:Op donderdag 18 april 2019 20:27 schreef D. het volgende:
Ik overweeg mijn mening te geven, maar ik haal maar even diep adem en voorkom een permban
Dan heb je wel meteen weer werk.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb best wel veel met geheimhoudingsverklaringen te maken gehad. Eén keer zelfs met een advocaat erbij.![]()
Ik riskeer zelfs gevangenisstraf.
Zeepjes oprapen zeker?quote:Op donderdag 18 april 2019 20:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan heb je wel meteen weer werk.
Ja, niet in een kopje overigensquote:Op donderdag 18 april 2019 20:38 schreef Amphorapotje het volgende:
Feli SBE met je contract, hoi L2B.
Hey D. Lekker aan de J.Daniels zie ik
Gewoon vol aan de lippen, beter ook.quote:
Ik denk dat Bubba mij in natura gaat betalen.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
Weet niet of ze daar voor betalen hoor, maar je kunt het proberen
Via een glas, dat welquote:Op donderdag 18 april 2019 20:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Gewoon vol aan de lippen, beter ook.
Heer Amph. Een hele goedenavond!quote:Op donderdag 18 april 2019 20:38 schreef Amphorapotje het volgende:
Feli SBE met je contract, hoi L2B.
Hey D. Lekker aan de J.Daniels zie ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |