Ja, mooi klotequote:Op donderdag 18 april 2019 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zijn woning is tijdelijk kas.
En een lang weekend.quote:
Ik wou zo'n opmerking net maken.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor planten je neerzet.
Lolquote:Op donderdag 18 april 2019 20:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 april 2019 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou zo'n opmerking net maken.
Nicequote:Op donderdag 18 april 2019 20:18 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik had best wel een goede dag vandaag. Kontrakt getekend en een kennismaking met de directeur gehad.
quote:
Mijn poezen zijn helemaal uit hun huisje....quote:Op donderdag 18 april 2019 20:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij durft.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:18 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik had best wel een goede dag vandaag. Kontrakt getekend en een kennismaking met de directeur gehad.
Dat is een verdomd mooie start, Sbe.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Het bleek dat mijn voorgangers ook opstappers waren. Dus hier aangenomen worden om een nieuwe baan te verkrijgen.
Dees wil het recept voor het tetra pak met aspergesaus graag van je hebben.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]In mijn geval wil toch geen hond de recepten van Knorr inzien.
Nee, de directeur heeft ballen.quote:
Sja, voor die beestjes is het ook ruk.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn poezen zijn helemaal uit hun huisje....
Ik trek het wel, heb louter met hen te doen, en uiteraard comfort en veiligheid.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, voor die beestjes is het ook ruk.
quote:
Pond asperges aan flarden malen en kilo zout erbij mieteren.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dees wil het recept voor het tetra pak met aspergesaus graag van je hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |