Ja ik had het topic niet voor niets geplaatstquote:Op donderdag 18 april 2019 18:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het besef dat ik in principe dakloos ben begint nu pas door te dringen...
Gelukkig krijgen we in het weekend mooi weer.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik had het topic niet voor niets geplaatst
Nee, het is 17,5 are en daarmee houdt het gelukkig op.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou je pakje stond bij de buren, maar inmiddels zit iedereen aan de popcorn
Denk serieus dat ik dan omval.quote:
Is voor die tuinder. Was bijna laatste postquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 april 2019 18:48 schreef chufi het volgende:
Nou ff afkoelenPotverdomme dat ziet er lekker uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Hoeveel is dat ook al weer? Hetzelfde als een bunder ? Volgens mij 17.5 x 10 x 10quote:Op donderdag 18 april 2019 18:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nee, het is 17,5 are en daarmee houdt het gelukkig op.
Nou ff afkoelenZiet er weer picobello uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ff afkoelenZiet er goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Was niet leuk, en zit nu dus zonder dakraam, da's provisorisch met plastic gedicht en er is een plaat tegenaan gezet, niet ideaal, maar het is tot komende dinsdag als ik het goed begrepen heb.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mo, viel het achteraf mee. of tegen met de herrie?
Nou ff afkoelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat fiks je toch iedere keer maar weer, Sjoef.
L2B's Mixcloud
Wees maar blij dat het droog blijft.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was niet leuk, en zit nu dus zonder dakraam, da's provisorisch met plastic gedicht en er is een plaat tegenaan gezet, niet ideaal, maar het is tot komende dinsdag als ik het goed begrepen heb.
Ja, het weekend wordt mooi is voorspeld.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wees maar blij dat het droog blijft.
Het is nu al mooi en lekker weer.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, het weekend wordt mooi is voorspeld.
Wat de neuk is een bunder?quote:Op donderdag 18 april 2019 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel is dat ook al weer? Hetzelfde als een bunder ? Volgens mij 17.5 x 10 x 10
Het moet toch eerst de pan inquote:
Dus ze laten je al die dagen met een stuk wapperend plastic achter. Wat een idiote planningquote:Op donderdag 18 april 2019 18:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was niet leuk, en zit nu dus zonder dakraam, da's provisorisch met plastic gedicht en er is een plaat tegenaan gezet, niet ideaal, maar het is tot komende dinsdag als ik het goed begrepen heb.
quote:Op donderdag 18 april 2019 18:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dus ze laten je al die dagen met een stuk wapperend plastic achter. Wat een idiote planning
Chufi heeft te vaak naar Winnie de Poeh gekeken.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat de neuk is een bunder?Het is 60 zo'n meter diep en de breedte is de hoeveelheid die over is om aan 17,5 are te komen.
Wapperend zal wel meevallen en ik schat in dat er meer mensen wonen daar niet alleen Mo. De planning voor dit soort dingen is al een nachtmerrie. Laat staan de mensen die je aanspreken en niet tevreden zijn. Het is allemaal verbetering en gratis. Godverdommequote:Op donderdag 18 april 2019 18:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dus ze laten je al die dagen met een stuk wapperend plastic achter. Wat een idiote planning
Kleine 30 meter.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat de neuk is een bunder?Het is 60 zo'n meter diep en de breedte is de hoeveelheid die over is om aan 17,5 are te komen.
Daarom, schik ik mij ook, als iedereen moeilijk gaat lopen doen schiet het helemaal niet op, 200+ woningen...quote:Op donderdag 18 april 2019 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Wapperend zal wel meevallen en ik schat in dat er meer mensen wonen daar niet alleen Mo. De planning voor dit soort dingen is al een nachtmerrie. Laat staan de mensen die je aanspreken en niet tevreden zijn. Het is allemaal verbetering en gratis. Godverdomme
OKquote:Op donderdag 18 april 2019 18:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op donderdag 18 april 2019 19:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Wil niet stoken heur, maar ik zou wóest worden!
Ben er ook niet blij mee, maar het moet maar.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Wil niet stoken heur, maar ik zou wóest worden!
Precies. Leuk is het niet maar je moet er even doorheen. Dan is het afquote:Op donderdag 18 april 2019 19:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom, schik ik mij ook, als iedereen moeilijk gaat lopen doen schiet het helemaal niet op, 200+ woningen...
Joh, je haalt er toch geen raam uit als de verse ramen er nog niet zijn. Bespottelijk gewoon.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Wapperend zal wel meevallen en ik schat in dat er meer mensen wonen daar niet alleen Mo. De planning voor dit soort dingen is al een nachtmerrie. Laat staan de mensen die je aanspreken en niet tevreden zijn. Het is allemaal verbetering en gratis. Godverdomme
En ik ben nog altijd een van de eerste op rij, ben ik er vanaf.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies. Leuk is het niet maar je moet er even doorheen. Dan is het af
quote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
OK
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bunder
Ik plan niet maar dit zal een tijdelijke oplossing zijn. Ik denk dat er een tiental of meer ramen moeten worden vervangen. De één haalt ze eruit en de ander zet ze erin. Dat gaat niet altijd goedquote:Op donderdag 18 april 2019 19:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Joh, je haalt er toch geen raam uit als de verse ramen er nog niet zijn. Bespottelijk gewoon.
Dat is wel wat vreemd ja.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Joh, je haalt er toch geen raam uit als de verse ramen er nog niet zijn. Bespottelijk gewoon.
Ze konden het zo plannen dat het raam eruit gaat en meteen nieuwe erin. Lijkt me nogal simpel. Hier deden ze ook van die vreemde dingen, dus ben ik even gaan vertellen hoe het beter kon. En dat werkte wél, al namen ze me het niet in dank af.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom?
Het is niet ideaal, maar die mensen kunnen moeilijk tijdens het weekend doorwerken.
Deze ramen zijn alleen voor de bovenste verdieping, de dakramen, die horen blijkbaar bij het dak.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik plan niet maar dit zal een tijdelijke oplossing zijn. Ik denk dat er een tiental of meer ramen moeten worden vervangen. De één haalt ze eruit en de ander zet ze erin. Dat gaat niet altijd goed
Zeikerd.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze konden het zo plannen dat het raam eruit gaat en meteen nieuwe erin. Lijkt me nogal simpel. Hier deden ze ook van die vreemde dingen, dus ben ik even gaan vertellen hoe het beter kon. En dat werkte wél, al namen ze me het niet in dank af.
Klinkt inderdaad simpel en misschien was dat de bedoeling ook en liep het door onvoorziene omstandigheden anders.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze konden het zo plannen dat het raam eruit gaat en meteen nieuwe erin. Lijkt me nogal simpel. Hier deden ze ook van die vreemde dingen, dus ben ik even gaan vertellen hoe het beter kon. En dat werkte wél, al namen ze me het niet in dank af.
Dit is een groot project.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad simpel en misschien was dat de bedoeling ook en liep het door onvoorziene omstandigheden anders.
200 woningen is inderdaad een groot project.quote:
Dat is het belangrijkste.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Einde van het verhaal is wel dat mijn woning weer op en top in orde zal worden, en hij was al zeer OK, woon hier echt supergraag.
De gehele buitenkant wordt gerenoveerd, het is een bouwplaats.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
200 woningen is inderdaad een groot project.
Dat is dan toch ook weer fijn.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Einde van het verhaal is wel dat mijn woning weer op en top in orde zal worden, en hij was al zeer OK, woon hier echt supergraag.
Kostbare grap ook.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
200 woningen is inderdaad een groot project.
Weet je hoelang ze nog bezig zijn?quote:Op donderdag 18 april 2019 19:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De gehele buitenkant wordt gerenoveerd, het is een bouwplaats.
Ja, eet smakelijk.quote:
Dit gedeelde is/was het begin, ze werken richting Zuiden.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet je hoelang ze nog bezig zijn?
Als post.nl nu ook eens meewerkt, zit je gebakken.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Met 200 woningen niet zo vreemd.quote:
dat wassie al maar nu nog topper, subsidie hier, subsidie daar, en als ze klagen, bekijk het maarquote:Op donderdag 18 april 2019 19:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Er liepen een paar katten in de wegquote:Op donderdag 18 april 2019 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad simpel en misschien was dat de bedoeling ook en liep het door onvoorziene omstandigheden anders.
Tijdelijk plexiglas.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die hebben ze wel gelijk vervangen?
Sssst!quote:Op donderdag 18 april 2019 19:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als post.nl nu ook eens meewerkt, zit je gebakken.
Werkt altijd.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
PostNL komt morgenochtend, als ik niet thuis ben.![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 april 2019 19:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mo ging niet op tilt over het raam, dus dan post.nl maar van stal halen.
Die komen altijd later dan aangegeven dus dat komt goed.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
![]()
Juich maar niet, dat wordt ook kut.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
Zondag wordt mijn logeer hobbykamer opgeknapt.
Dus de logees mogen op de bankquote:Op donderdag 18 april 2019 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
waarom ben jij niet thuis op goede vrijdagquote:Op donderdag 18 april 2019 19:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
![]()
Ja, behalve vrouwen. Die mogen bij mij in bed.quote:
Voor mijn fantasie zijn werk doet, wat is jouw hobby?quote:Op donderdag 18 april 2019 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn vrijdag is minder goed dan gehoopt.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:16 schreef sacha het volgende:
[..]
waarom ben jij niet thuis op goede vrijdag
Nog meer drama.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
Goeie vraag plus het zijn dagdelen. Waar hangt Mo de hele dag uitquote:Op donderdag 18 april 2019 19:16 schreef sacha het volgende:
[..]
Deze arme ziel moet ook gewoon werken morgenquote:Op donderdag 18 april 2019 19:16 schreef sacha het volgende:
[..]
Ik las verkeerdquote:Op donderdag 18 april 2019 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze arme ziel moet ook gewoon werken morgen
Mijn killerparkiet wou een sportkamer.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 19:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, behalve vrouwen. Die mogen bij mij in bed.
Ik kan me niet heugen dat ik vrij was op goede vrijdag?quote:Op donderdag 18 april 2019 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vraagt men zich af...quote:Op donderdag 18 april 2019 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Goeie vraag plus het zijn dagdelen. Waar hangt Mo de hele dag uit
Ah, die hebben mijn katten ookquote:Op donderdag 18 april 2019 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn killerparkiet wou een sportkamer.
Alsof je het kruis zelf de heuvel op moet slepenquote:Op donderdag 18 april 2019 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat ga je morgen doen ?quote:Op donderdag 18 april 2019 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan me niet heugen dat ik vrij was op goede vrijdag?
Welnee zal me worst wezenquote:
Geen reetquote:
Dat doe ik niet meerquote:
Ik ook nog nooit, maar volgens mij is het een nieuwe trendquote:Op donderdag 18 april 2019 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan me niet heugen dat ik vrij was op goede vrijdag?
Ik pak gewoon de heftruck.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alsof je het kruis zelf de heuvel op moet slepen
Volgens mij ambtenaren.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit, maar volgens mij is het een nieuwe trend
Ik doe de klussen allemaal zelf. Maar een hele kamer stucen is iets te veel van het goede.quote:
Bouwhelm op en tuinbroek aan.quote:
aan jou heb ik ook nietsquote:Op donderdag 18 april 2019 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik doe de klussen allemaal zelf. Maar een hele kamer stucen is iets te veel van het goede.
quote:
Op mijn werk heb ik afgelopen week al een paar mails gehad dat bedrijven op Goede Vrijdag gesloten zijn. Mafkezen.quote:
Rokjesdag morgen!quote:Op donderdag 18 april 2019 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bouwhelm op en tuinbroek aan.
Wij hebben ook verplicht snipperen, omdat heel veel klanten dicht zijnquote:Op donderdag 18 april 2019 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op mijn werk heb ik afgelopen week al een paar mails gehad dat bedrijven op Goede Vrijdag gesloten zijn. Mafkezen.
Paarse overall.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Staat je vast beter dan een tuinbroek
Op mijn werk draag ik altijd een bril.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:27 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb ik ook al, of krijg ik vast ook nog
héquote:Op donderdag 18 april 2019 19:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Jij kunt het hebbenquote:Op donderdag 18 april 2019 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op mijn werk draag ik altijd een bril.
Dat idee heb ik zelf ookquote:Op donderdag 18 april 2019 19:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb oren in mint groenquote:Op donderdag 18 april 2019 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb of een zonnebril, buiten, of een leesbril binnen, als diadeem of gewoon als bril op mijn kop, zonder ben ik nergens.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
LUL!quote:Op donderdag 18 april 2019 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb stiekem aan mezelf verklapt waar de paaseieren verstopt liggen.
quote:
Oh die kan wel in dat 40 wie kent dat niet topic. Die gestreepte tuinbroekenquote:
Ja voor de herriequote:
Een leesbril is op mijn werk lastig, dan blijf ik hem op en af zetten. Mijn werkbril, heeft onderin een leesgedeelte, bovenin gewoon vensterglas en daartussen een computergedeelte.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb of een zonnebril, buiten, of een leesbril binnen, als diadeem of gewoon als bril op mijn kop, zonder ben ik nergens.
Chocola toch wel?quote:Op donderdag 18 april 2019 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb stiekem aan mezelf verklapt waar de paaseieren verstopt liggen.
Ja, die heb ik ook. Een "Office-bril" noemden ze dat bij de Pearlquote:Op donderdag 18 april 2019 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een leesbril is op mijn werk lastig, dan blijf ik hem op en af zetten. Mijn werkbril, heeft onderin een leesgedeelte, bovenin gewoon vensterglas en daartussen een computergedeelte.
Ik had er inderdaad één van spijkerstof met een wit streepjequote:Op donderdag 18 april 2019 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh die kan wel in dat 40 wie kent dat niet topic. Die gestreepte tuinbroeken
Gipsplaten eruit rammen, hoef je ook niet meer te stucen.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Stucen is wel een vak apart. Ik kan het wel maar heb de spullen er niet voor. En 25m2 vindt ik ook wel iets te veel van het goede. Daarnaast zijn de gipsplaten door de vorige bewoner ook niet al te best geplaatst. Dus dan laat ik het liever doen door iemand die er ervaring in heeft.
Jajajaquote:
Ja ik ook.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had er inderdaad één van spijkerstof met een wit streepje
Ligt eraan wat er achter de gipsplaten zit natuurlijkquote:Op donderdag 18 april 2019 19:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gipsplaten eruit rammen, hoef je ook niet meer te stucen.
Z'n schoonmoeder, lolooooool!quote:Op donderdag 18 april 2019 19:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Ligt eraan wat er achter de gipsplaten zit natuurlijk
Ik heb hem van Specsavers, daar noemen ze het computerbrilquote:Op donderdag 18 april 2019 19:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook. Een "Office-bril" noemden ze dat bij de Pearl
Ik kan door een kier de muur erachter zien. Dan wordt het pas stucen.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gipsplaten eruit rammen, hoef je ook niet meer te stucen.
zoiets?quote:Op donderdag 18 april 2019 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een leesbril is op mijn werk lastig, dan blijf ik hem op en af zetten. Mijn werkbril, heeft onderin een leesgedeelte, bovenin gewoon vensterglas en daartussen een computergedeelte.
Die moet je gewoon achter het behang plakkenquote:Op donderdag 18 april 2019 19:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Z'n schoonmoeder, lolooooool!
Lijkt mij niet in zijn gevalquote:Op donderdag 18 april 2019 19:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die jaquote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 19:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Ligt eraan wat er achter de gipsplaten zit natuurlijk
Een lijk.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 april 2019 19:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Die moet je gewoon achter het behang plakken
Of ze naar Duitsland laten verhuizen!quote:Op donderdag 18 april 2019 19:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Die moet je gewoon achter het behang plakken
Eindje weg.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of ze naar Duitsland laten verhuizen!
De mijne ging mij regelmatig op de zenuwen, maar ik ben een man van weinig woorden dus zei gewoon, nu even NIET! Doei.quote:
Gipsplaten voor een muur? Wat is dat voor beunhaas bouw?quote:Op donderdag 18 april 2019 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan door een kier de muur erachter zien. Dan wordt het pas stucen.
Oude woning.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gipsplaten voor een muur? Wat is dat voor beunhaas bouw?
Bij halfsteens is het wel een makkelijke oplossing met gipsplaten en een zooitje isolatiemateriaal.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gipsplaten voor een muur? Wat is dat voor beunhaas bouw?
quote:Op donderdag 18 april 2019 19:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alsof je het kruis zelf de heuvel op moet slepen
Ik hou jullie allemaal in de gatenquote:Op donderdag 18 april 2019 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lees jij terug tot in de 40+ oerhoek?
Ja dat moet wel gevierd wordenquote:Op donderdag 18 april 2019 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Is er een Jezus-aan-het-kruissmiley? Zou er wel moeten zijn
Ja vierenquote:
Hoezo?quote:Op donderdag 18 april 2019 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Is er een Jezus-aan-het-kruissmiley? Zou er wel moeten zijn
quote:
Ik zou 'm meer als eyeroll gebruiken, denk ik.quote:
Ik vermijd het altijd die klerepassion. Veel plezierquote:Op donderdag 18 april 2019 19:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou 'm meer als eyeroll gebruiken, denk ik.
Anyway ...
Kijk niet naar The Passion, heb je gewoon een fijne avond.
Later
Ben jij dat?quote:
Afzagen was een andere filmquote:Op donderdag 18 april 2019 19:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga nog geen "Passion" kijken, in geen honderd jaar, afgezaagde BS.
En degenen die niet kijkenquote:Op donderdag 18 april 2019 19:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik wens iedereen die naar de Passion gaat heel veel plezier.
Elke timmerman zaagt en spijkert, het een kan niet zonder het andere, neem dat kruis, dat was een stukje vakwerk.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit hier dus ruimte tussen de platen en de muur en op de muur is ook schuimfolie aangebracht. Achter de platen is de muur er slechter aan toe.
Waarin?quote:Op donderdag 18 april 2019 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet je misschien je smiley veranderen.
He was an owful big marine.quote:
Nee, een bad wall.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
He was an owful big marine.
Colling out to Carol?quote:
Klopt, Wall Of Voodoo was veel beter.quote:
Daar zitten geen smileys bijquote:Op donderdag 18 april 2019 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijk anders even in je usericonmanager
quote:
quote:Whoa Camouflage, this was an awfully BIG marine
quote:Op donderdag 18 april 2019 19:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, Wall Of Voodoo was veel beter.
Wat een ui ben je ook.quote:
Die is ook van hem?quote:
Die bedoelde ik ja, maar eerder bewoog die toch niet?quote:
Jawel hoorquote:Op donderdag 18 april 2019 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ja, maar eerder bewoog die toch niet?
Stan Ridgway, was van W o V, ging daarna solo en kwam met Camouflage....quote:Op donderdag 18 april 2019 20:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is ook van hem?
Ik vind dan camouflage beter. Maar dat was ook een jeugdnummer en daar heb ik sowieso al meer mee.
Ben je weer ontstresst?quote:Op donderdag 18 april 2019 20:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Stan Ridgway, was van W o V, ging daarna solo en kwam met Camouflage....
quote:
Ik heb vandaag animatie instructiefilmpjes op mijn werk gemaakt.quote:
Leuk, en nog betaald krijgen ookquote:Op donderdag 18 april 2019 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag animatie instructiefilmpjes op mijn werk gemaakt.
Mo_Muffin kan alles.quote:
Vandaag was een kut dag.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag animatie instructiefilmpjes op mijn werk gemaakt.
Ja, mooi klotequote:Op donderdag 18 april 2019 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zijn woning is tijdelijk kas.
En een lang weekend.quote:
Ik wou zo'n opmerking net maken.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor planten je neerzet.
Lolquote:Op donderdag 18 april 2019 20:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 april 2019 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou zo'n opmerking net maken.
Nicequote:Op donderdag 18 april 2019 20:18 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik had best wel een goede dag vandaag. Kontrakt getekend en een kennismaking met de directeur gehad.
quote:
Mijn poezen zijn helemaal uit hun huisje....quote:Op donderdag 18 april 2019 20:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij durft.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:18 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik had best wel een goede dag vandaag. Kontrakt getekend en een kennismaking met de directeur gehad.
Dat is een verdomd mooie start, Sbe.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Het bleek dat mijn voorgangers ook opstappers waren. Dus hier aangenomen worden om een nieuwe baan te verkrijgen.
Dees wil het recept voor het tetra pak met aspergesaus graag van je hebben.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]In mijn geval wil toch geen hond de recepten van Knorr inzien.
Nee, de directeur heeft ballen.quote:
Sja, voor die beestjes is het ook ruk.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn poezen zijn helemaal uit hun huisje....
Ik trek het wel, heb louter met hen te doen, en uiteraard comfort en veiligheid.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, voor die beestjes is het ook ruk.
quote:
Pond asperges aan flarden malen en kilo zout erbij mieteren.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dees wil het recept voor het tetra pak met aspergesaus graag van je hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |