Zeikerd.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze konden het zo plannen dat het raam eruit gaat en meteen nieuwe erin. Lijkt me nogal simpel. Hier deden ze ook van die vreemde dingen, dus ben ik even gaan vertellen hoe het beter kon. En dat werkte wél, al namen ze me het niet in dank af.
Klinkt inderdaad simpel en misschien was dat de bedoeling ook en liep het door onvoorziene omstandigheden anders.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze konden het zo plannen dat het raam eruit gaat en meteen nieuwe erin. Lijkt me nogal simpel. Hier deden ze ook van die vreemde dingen, dus ben ik even gaan vertellen hoe het beter kon. En dat werkte wél, al namen ze me het niet in dank af.
Dit is een groot project.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad simpel en misschien was dat de bedoeling ook en liep het door onvoorziene omstandigheden anders.
200 woningen is inderdaad een groot project.quote:
Dat is het belangrijkste.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Einde van het verhaal is wel dat mijn woning weer op en top in orde zal worden, en hij was al zeer OK, woon hier echt supergraag.
De gehele buitenkant wordt gerenoveerd, het is een bouwplaats.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
200 woningen is inderdaad een groot project.
Dat is dan toch ook weer fijn.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Einde van het verhaal is wel dat mijn woning weer op en top in orde zal worden, en hij was al zeer OK, woon hier echt supergraag.
Kostbare grap ook.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
200 woningen is inderdaad een groot project.
Weet je hoelang ze nog bezig zijn?quote:Op donderdag 18 april 2019 19:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De gehele buitenkant wordt gerenoveerd, het is een bouwplaats.
Ja, eet smakelijk.quote:
Dit gedeelde is/was het begin, ze werken richting Zuiden.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet je hoelang ze nog bezig zijn?
Als post.nl nu ook eens meewerkt, zit je gebakken.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Met 200 woningen niet zo vreemd.quote:
dat wassie al maar nu nog topper, subsidie hier, subsidie daar, en als ze klagen, bekijk het maarquote:Op donderdag 18 april 2019 19:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |