quote:
Op mijn werk heb ik afgelopen week al een paar mails gehad dat bedrijven op Goede Vrijdag gesloten zijn. Mafkezen.quote:
Rokjesdag morgen!quote:Op donderdag 18 april 2019 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bouwhelm op en tuinbroek aan.
Wij hebben ook verplicht snipperen, omdat heel veel klanten dicht zijnquote:Op donderdag 18 april 2019 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op mijn werk heb ik afgelopen week al een paar mails gehad dat bedrijven op Goede Vrijdag gesloten zijn. Mafkezen.
Paarse overall.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Staat je vast beter dan een tuinbroek
Op mijn werk draag ik altijd een bril.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:27 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb ik ook al, of krijg ik vast ook nog
héquote:Op donderdag 18 april 2019 19:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Jij kunt het hebbenquote:Op donderdag 18 april 2019 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op mijn werk draag ik altijd een bril.
Dat idee heb ik zelf ookquote:Op donderdag 18 april 2019 19:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb oren in mint groenquote:Op donderdag 18 april 2019 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb of een zonnebril, buiten, of een leesbril binnen, als diadeem of gewoon als bril op mijn kop, zonder ben ik nergens.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
LUL!quote:Op donderdag 18 april 2019 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb stiekem aan mezelf verklapt waar de paaseieren verstopt liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |