quote:
Oh die kan wel in dat 40 wie kent dat niet topic. Die gestreepte tuinbroekenquote:
Ja voor de herriequote:
Een leesbril is op mijn werk lastig, dan blijf ik hem op en af zetten. Mijn werkbril, heeft onderin een leesgedeelte, bovenin gewoon vensterglas en daartussen een computergedeelte.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb of een zonnebril, buiten, of een leesbril binnen, als diadeem of gewoon als bril op mijn kop, zonder ben ik nergens.
Chocola toch wel?quote:Op donderdag 18 april 2019 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb stiekem aan mezelf verklapt waar de paaseieren verstopt liggen.
Ja, die heb ik ook. Een "Office-bril" noemden ze dat bij de Pearlquote:Op donderdag 18 april 2019 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een leesbril is op mijn werk lastig, dan blijf ik hem op en af zetten. Mijn werkbril, heeft onderin een leesgedeelte, bovenin gewoon vensterglas en daartussen een computergedeelte.
Ik had er inderdaad één van spijkerstof met een wit streepjequote:Op donderdag 18 april 2019 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh die kan wel in dat 40 wie kent dat niet topic. Die gestreepte tuinbroeken
Gipsplaten eruit rammen, hoef je ook niet meer te stucen.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Stucen is wel een vak apart. Ik kan het wel maar heb de spullen er niet voor. En 25m2 vindt ik ook wel iets te veel van het goede. Daarnaast zijn de gipsplaten door de vorige bewoner ook niet al te best geplaatst. Dus dan laat ik het liever doen door iemand die er ervaring in heeft.
Jajajaquote:
Ja ik ook.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had er inderdaad één van spijkerstof met een wit streepje
Ligt eraan wat er achter de gipsplaten zit natuurlijkquote:Op donderdag 18 april 2019 19:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gipsplaten eruit rammen, hoef je ook niet meer te stucen.
Z'n schoonmoeder, lolooooool!quote:Op donderdag 18 april 2019 19:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Ligt eraan wat er achter de gipsplaten zit natuurlijk
Ik heb hem van Specsavers, daar noemen ze het computerbrilquote:Op donderdag 18 april 2019 19:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook. Een "Office-bril" noemden ze dat bij de Pearl
Ik kan door een kier de muur erachter zien. Dan wordt het pas stucen.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gipsplaten eruit rammen, hoef je ook niet meer te stucen.
zoiets?quote:Op donderdag 18 april 2019 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een leesbril is op mijn werk lastig, dan blijf ik hem op en af zetten. Mijn werkbril, heeft onderin een leesgedeelte, bovenin gewoon vensterglas en daartussen een computergedeelte.
Die moet je gewoon achter het behang plakkenquote:Op donderdag 18 april 2019 19:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Z'n schoonmoeder, lolooooool!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |