quote:Op donderdag 18 april 2019 19:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, behalve vrouwen. Die mogen bij mij in bed.
Ik kan me niet heugen dat ik vrij was op goede vrijdag?quote:Op donderdag 18 april 2019 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze arme ziel moet ook gewoon werken morgen
Dat vraagt men zich af...quote:Op donderdag 18 april 2019 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Goeie vraag plus het zijn dagdelen. Waar hangt Mo de hele dag uit
Ah, die hebben mijn katten ookquote:Op donderdag 18 april 2019 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn killerparkiet wou een sportkamer.
Alsof je het kruis zelf de heuvel op moet slepenquote:Op donderdag 18 april 2019 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze arme ziel moet ook gewoon werken morgen
Wat ga je morgen doen ?quote:Op donderdag 18 april 2019 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan me niet heugen dat ik vrij was op goede vrijdag?
Welnee zal me worst wezenquote:
Geen reetquote:
Dat doe ik niet meerquote:
Ik ook nog nooit, maar volgens mij is het een nieuwe trendquote:Op donderdag 18 april 2019 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan me niet heugen dat ik vrij was op goede vrijdag?
Ik pak gewoon de heftruck.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alsof je het kruis zelf de heuvel op moet slepen
Volgens mij ambtenaren.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit, maar volgens mij is het een nieuwe trend
Ik doe de klussen allemaal zelf. Maar een hele kamer stucen is iets te veel van het goede.quote:
Bouwhelm op en tuinbroek aan.quote:
aan jou heb ik ook nietsquote:Op donderdag 18 april 2019 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik doe de klussen allemaal zelf. Maar een hele kamer stucen is iets te veel van het goede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |