quote:Op donderdag 18 april 2019 21:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
DIE ZITTEN ER OOK IN!!!!! Die doen mee!!! Echt bij Infinity war hele mooie scenes. Weet je wat er met Gamora gebeurd is? Ik zal het niet spoileren.
Toch effe kijken dan hoorrrrrrrr!!!
zal ik jouw favoriet gaan gebruiken danquote:
Haha daar moest ik meteen aan denken idd, en mootie metquote:Op donderdag 18 april 2019 21:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
zal ik jouw favoriet gaan gebruiken dan![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou het de moeite ook wel waard vinden om de pauze door te werken als ik daardoor de file voor zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaaaaaa dat wel. Ik werk de pauze door (jajaik weet t is niet goed) en ga dan om 15:00 naar huis. Ben ik nét de files voor. Hoewel...vandaag was drama.
Dit is een project waar ik gedetacheerd ben. Bedoeling was 1 a 2 dagen in de week naar Meppel maar inmiddels is het 5 dagen geworden. Project is straks afgelopen maar....er komt een vervolg. Even kijken na mijn vakantie of ik daarvoor opgeroepen wordt.
Prish, je kan volgende week beter even met je plas naar de dokter tippelen hoor.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:20 schreef Prisha het volgende:
DIE ZITTEN ER OOK IN!!!!! Die doen mee!!!
Ik haat dezequote:Op donderdag 18 april 2019 21:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
zal ik jouw favoriet gaan gebruiken dan![]()
![]()
![]()
![]()
Ken jij ook de film Willow?quote:Op donderdag 18 april 2019 21:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
DIE ZITTEN ER OOK IN!!!!! Die doen mee!!! Echt bij Infinity war hele mooie scenes. Weet je wat er met Gamora gebeurd is? Ik zal het niet spoileren.
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Prish, je kan volgende week beter even met je plas naar de dokter tippelen hoor.
tippelen? I ga niet tippelenquote:Op donderdag 18 april 2019 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Prish, je kan volgende week beter even met je plas naar de dokter tippelen hoor.
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij vergat de r, denk ik, trippelen......quote:Op donderdag 18 april 2019 21:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
tippelen? I ga niet tippelenga zelf tippelen
Oehhjjj ja...golden oldie. Lang geleden dat ik die voor t laatst gezien heb.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ken jij ook de film Willow?
Zeg dat hij zeepjes moet gaan rapen.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
I am Grootquote:Op donderdag 18 april 2019 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]Die Guardians films waren net absurdistisch genoeg voor me om leuk te vinden. Over het algemeen nemen die films zichzelf allemaal te serieus.
Houd best van comix maar het is me over het algemeen geen hele film waard
Ja irritant is datquote:Op donderdag 18 april 2019 21:23 schreef Deisyy het volgende:
Het valt mij ineens op dat de mobiele versie veel minder smileys heeft dan de desktop
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg dat hij zeepjes moet gaan rapen.
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die deel 1 was best aardig, deel 2 heb ik voortijdig afgezetquote:Op donderdag 18 april 2019 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]Die Guardians films waren net absurdistisch genoeg voor me om leuk te vinden. Over het algemeen nemen die films zichzelf allemaal te serieus.
Houd best van comix maar het is me over het algemeen geen hele film waard
zeepjes rapen? Tegenwoordig gebruiken veel mensen van die pompjes dacht ik.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hij vergat de r, denk ik, trippelen......
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Haha daar moest ik meteen aan denken idd, en mootie met
Oef, dat zal lastig worden.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
zeepjes rapen? Tegenwoordig gebruiken veel mensen van die pompjes dacht ik.
WAAAAATT???? grjdskfjsel;erfkdsaqPOfpoklsso22@@!!!!quote:Op donderdag 18 april 2019 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Die deel 1 was best aardig, deel 2 heb ik voortijdig afgezet
Die was al wat taaier ja.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Die deel 1 was best aardig, deel 2 heb ik voortijdig afgezet
toch even trippelenquote:Op donderdag 18 april 2019 21:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
WAAAAATT???? grjdskfjsel;erfkdsaqPOfpoklsso22@@!!!!
I am Grrrrrrrrrootquote:
Jij ken mijn wachtwoordquote:Op donderdag 18 april 2019 21:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
WAAAAATT???? grjdskfjsel;erfkdsaqPOfpoklsso22@@!!!!
quote:
quote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:29 schreef Prisha het volgende:
Van het weekend ga ik mijn bier bottelen
Nicequote:Op donderdag 18 april 2019 21:29 schreef Prisha het volgende:
Wanneer kan ik proeven?quote:Op donderdag 18 april 2019 21:29 schreef Prisha het volgende:
Hoeveel flessen kan je vullen deze ronde?quote:Op donderdag 18 april 2019 21:29 schreef Prisha het volgende:
geen idee wat er aan de hand isquote:Op donderdag 18 april 2019 21:29 schreef TillyB het volgende:
Prish wat ben je hysterisch ineensKomt dat door het weer?
Iets als Avengeritusquote:Op donderdag 18 april 2019 21:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
geen idee wat er aan de hand ishelp
De week van de maand?quote:Op donderdag 18 april 2019 21:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
ontwaakt er een uit een winterslaapquote:Op donderdag 18 april 2019 21:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
ineens naar 24 graden, ja gaat wel erg snel, alles van de leg...quote:Op donderdag 18 april 2019 21:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je kan wel kloon lenen.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:30 schreef Amphorapotje het volgende:
Ja, nu log ik niet meer uit, durf ik niet, want weg account
quote:
Ze moeten weer minstens 4 weken op de fles nagisten en rusten. Het is wel een process waarbij veel geduld nodig isquote:
het is weer 5 liter....14 flessen dus.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoeveel flessen kan je vullen deze ronde?
Of een VPN-etjequote:
Komt vast door de nawerking van het eigen gebrouwen bier.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
ontwaakt er een uit een winterslaap
quote:
Gaat lekker tot op heden. Leuk!quote:Op donderdag 18 april 2019 21:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze moeten weer minstens 4 weken op de fles nagisten en rusten. Het is wel een process waarbij veel geduld nodig is
[..]
het is weer 5 liter....14 flessen dus.
Kan nooit goed voor je knar zijn om in die dampen te zitten stewenquote:Op donderdag 18 april 2019 21:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Komt vast door de nawerking van het eigen gebrouwen bier.
quote:
Ik weet, niks geduld en gewoon laten staan.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze moeten weer minstens 4 weken op de fles nagisten en rusten. Het is wel een process waarbij veel geduld nodig is
[..]
het is weer 5 liter....14 flessen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |