Liarquote:
Hoe laat gaan jouw wekker?quote:Op donderdag 18 april 2019 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die vroeg uit zijn nest moet.
Voor één keertje mag het toch welquote:Op donderdag 18 april 2019 21:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
soms wel soms wat minder....beter dan vorig jaar in elk geval![]()
Edit: ah fuck ik haat die smiliey gebruik ik hem zelf ook
jaaaaaa dat wel. Ik werk de pauze door (jajaik weet t is niet goed) en ga dan om 15:00 naar huis. Ben ik nét de files voor. Hoewel...vandaag was drama.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan eindigt je werkdag ook al bijtijds of niet?
Ik kan me wel voorstellen dat je er op gegeven moment een beetje tabak van hebt, ga je ergens anders werken?
DIE ZITTEN ER OOK IN!!!!! Die doen mee!!! Echt bij Infinity war hele mooie scenes. Weet je wat er met Gamora gebeurd is? Ik zal het niet spoileren.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Een nieuwe Guardians zou ik dan wel weer gaan bekijken
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
DIE ZITTEN ER OOK IN!!!!! Die doen mee!!! Echt bij Infinity war hele mooie scenes. Weet je wat er met Gamora gebeurd is? Ik zal het niet spoileren.
Toch effe kijken dan hoorrrrrrrr!!!
zal ik jouw favoriet gaan gebruiken danquote:
Haha daar moest ik meteen aan denken idd, en mootie metquote:Op donderdag 18 april 2019 21:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
zal ik jouw favoriet gaan gebruiken dan![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou het de moeite ook wel waard vinden om de pauze door te werken als ik daardoor de file voor zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaaaaaa dat wel. Ik werk de pauze door (jajaik weet t is niet goed) en ga dan om 15:00 naar huis. Ben ik nét de files voor. Hoewel...vandaag was drama.
Dit is een project waar ik gedetacheerd ben. Bedoeling was 1 a 2 dagen in de week naar Meppel maar inmiddels is het 5 dagen geworden. Project is straks afgelopen maar....er komt een vervolg. Even kijken na mijn vakantie of ik daarvoor opgeroepen wordt.
Prish, je kan volgende week beter even met je plas naar de dokter tippelen hoor.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:20 schreef Prisha het volgende:
DIE ZITTEN ER OOK IN!!!!! Die doen mee!!!
Ik haat dezequote:Op donderdag 18 april 2019 21:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
zal ik jouw favoriet gaan gebruiken dan![]()
![]()
![]()
![]()
Ken jij ook de film Willow?quote:Op donderdag 18 april 2019 21:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
DIE ZITTEN ER OOK IN!!!!! Die doen mee!!! Echt bij Infinity war hele mooie scenes. Weet je wat er met Gamora gebeurd is? Ik zal het niet spoileren.
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Prish, je kan volgende week beter even met je plas naar de dokter tippelen hoor.
tippelen? I ga niet tippelenquote:Op donderdag 18 april 2019 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Prish, je kan volgende week beter even met je plas naar de dokter tippelen hoor.
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij vergat de r, denk ik, trippelen......quote:Op donderdag 18 april 2019 21:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
tippelen? I ga niet tippelenga zelf tippelen
Oehhjjj ja...golden oldie. Lang geleden dat ik die voor t laatst gezien heb.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ken jij ook de film Willow?
Zeg dat hij zeepjes moet gaan rapen.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
tippelen? I ga niet tippelenga zelf tippelen
I am Grootquote:Op donderdag 18 april 2019 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]Die Guardians films waren net absurdistisch genoeg voor me om leuk te vinden. Over het algemeen nemen die films zichzelf allemaal te serieus.
Houd best van comix maar het is me over het algemeen geen hele film waard
Ja irritant is datquote:Op donderdag 18 april 2019 21:23 schreef Deisyy het volgende:
Het valt mij ineens op dat de mobiele versie veel minder smileys heeft dan de desktop
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg dat hij zeepjes moet gaan rapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |