SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Ik heb er eentje...met rood ledquote:Op donderdag 18 april 2019 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien voor in de winter zo'n hoofdlamp aanschaffen.
quote:Op donderdag 18 april 2019 20:51 schreef TillyB het volgende:
'zellie daar in Passiontown Dordrecht
Hey Razende ReporterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Wist je dat ik door dat nieuws ik ook weer wat blijer ben geworden.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Yep, eigenlijk altijd. Maar wat opzij gezet voor het opa worden.
quote:Op donderdag 18 april 2019 20:51 schreef TillyB het volgende:
'zellie daar in Passiontown Dordrecht
Albert Heijn achterom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft dat ook met Bubba te maken?![]()
Mooi, gewoon meenemen die blijheid. Komt altijd van pas.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wist je dat ik door dat nieuws ik ook weer wat blijer ben geworden.
Ik heb laatst nieuwe rode ledjes in mijn trein gezet.quote:
ik op mijn hoofd...werkt goedquote:Op donderdag 18 april 2019 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb laatst nieuwe rode ledjes in mijn trein gezet.
Ik had een Santa Fé, ooit lang gelee.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb laatst nieuwe rode ledjes in mijn trein gezet.
Ben jij zo'n gevaar op de weg dan?quote:
Ik had alleen een Lego-treinquote:Op donderdag 18 april 2019 20:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik had een Santa Fé, ooit lang gelee.Was tof !
Hilversum.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Albert Heijn achterom?
Heeft dat ook met Bubba te maken?
quote:Op donderdag 18 april 2019 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Albert Heijn achterom?
Heeft dat ook met Bubba te maken?
Die is nu best wel wat waard.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik had een Santa Fé, ooit lang gelee.Was tof !
Je had 50% kans.quote:
neequote:Op donderdag 18 april 2019 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben jij zo'n gevaar op de weg dan?
Dat is wel te hopen.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:56 schreef sig000 het volgende:
Is dat Haagse Kwatsertje al met de staart tussen de benen afgedropen?
Hilversum 3 bestond nog niet.quote:
Prioriteiten stellenquote:Op donderdag 18 april 2019 20:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Yep, eigenlijk altijd. Maar wat opzij gezet voor het opa worden.
Samen met Bubba ook?quote:Op donderdag 18 april 2019 20:57 schreef Prisha het volgende:
Ik heb het nodig als ik s nachts sterren aan het kijken ben.
Komt zo wel weer terug als het topicwisseltijd isquote:Op donderdag 18 april 2019 20:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Shit net te laat om 'm de oren te wassen dan.
wat is een bubba?quote:
Die sukkel was nog te laat ook.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:58 schreef Amphorapotje het volgende:
Net weer lapo-hunten en een kwats-TT, zo das er uit.![]()
zie paar postjes hierbovenquote:Op donderdag 18 april 2019 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor welke gelegenheid draag je die?
Doe ik ook, maar dank je wel !!!quote:Op donderdag 18 april 2019 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen![]()
Maar wel vervelend voor je.
Die heeft een betonnen bord voor zijn kop.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:56 schreef sig000 het volgende:
Liever een betonnen...quote:Op donderdag 18 april 2019 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heeft een betonnen bord voor zijn kop.
En het was niet eens een lap, want hij had post 302.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:58 schreef Amphorapotje het volgende:
Net weer lapo-hunten en een kwats-TT, zo das er uit.![]()
Nooit aan gedacht, maar het klinkt wel logisch.quote:
owj. Nee doe maar nietquote:
Zo jammer dit.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Liever een betonnen...
Ow, nee, zal me inhouden
Waar is die halve tamme eigenlijk mod van?quote:Op donderdag 18 april 2019 20:56 schreef sig000 het volgende:
quote:
quote:
Je hebt gelijk, zo min mogelijk aandacht aan besteden.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:02 schreef cafca het volgende:
Jullie moeten hem niet zo serieus nemen. Dit is toch gewoon te zielig voor woorden?
ik snap die ophef niet. Wat boeit het allemaalquote:Op donderdag 18 april 2019 21:02 schreef cafca het volgende:
Jullie moeten hem niet zo serieus nemen. Dit is toch gewoon te zielig voor woorden?
ESFquote:Op donderdag 18 april 2019 21:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Waar is die halve tamme eigenlijk mod van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |