eyy opapotjequote:
quote:
quote:
Misschien voor in de winter zo'n hoofdlamp aanschaffen.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Het is nu licht als ik naar mijn werk loop.
Op een helm, met bijpassende knie- en elleboogbeschermersquote:Op donderdag 18 april 2019 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien voor in de winter zo'n hoofdlamp aanschaffen.
Yep, eigenlijk altijd. Maar wat opzij gezet voor het opa worden.quote:
quote:
Gaat goed, tnx!quote:Op donderdag 18 april 2019 20:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Hoeist met de kleinzoon? is ie al gegroeid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Ik heb er eentje...met rood ledquote:Op donderdag 18 april 2019 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien voor in de winter zo'n hoofdlamp aanschaffen.
quote:Op donderdag 18 april 2019 20:51 schreef TillyB het volgende:
'zellie daar in Passiontown Dordrecht
Hey Razende ReporterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Wist je dat ik door dat nieuws ik ook weer wat blijer ben geworden.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Yep, eigenlijk altijd. Maar wat opzij gezet voor het opa worden.
quote:Op donderdag 18 april 2019 20:51 schreef TillyB het volgende:
'zellie daar in Passiontown Dordrecht
Albert Heijn achterom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft dat ook met Bubba te maken?![]()
Mooi, gewoon meenemen die blijheid. Komt altijd van pas.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wist je dat ik door dat nieuws ik ook weer wat blijer ben geworden.
Ik heb laatst nieuwe rode ledjes in mijn trein gezet.quote:
ik op mijn hoofd...werkt goedquote:Op donderdag 18 april 2019 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb laatst nieuwe rode ledjes in mijn trein gezet.
Ik had een Santa Fé, ooit lang gelee.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb laatst nieuwe rode ledjes in mijn trein gezet.
Ben jij zo'n gevaar op de weg dan?quote:
Ik had alleen een Lego-treinquote:Op donderdag 18 april 2019 20:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik had een Santa Fé, ooit lang gelee.Was tof !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |