Het halve forum denkt ie.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Waar is die halve tamme eigenlijk mod van?
Dat inderdaadquote:Op donderdag 18 april 2019 21:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik snap die ophef niet. Wat boeit het allemaal
quote:
KLBquote:Op donderdag 18 april 2019 21:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
niet joh..dat zijn ijs_beertje en Greys
Een beetje afzeiken is ook wel leuk op zijn tijd.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, zo min mogelijk aandacht aan besteden.
Zal wel Amsterdams zijnquote:
Ik ga er mijn tijd niet aan verdoen.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een beetje afzeiken is ook wel leuk op zijn tijd.
Och ja, zit weer helemaal misquote:Op donderdag 18 april 2019 21:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die zijn wel lief! Maar idd KLB en overal......dat ongeveer.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Het idee was aardig, de aanzet soepel. De afwerking verdient nog wat aandacht.
Dan toch bijzonder dat ik het, als Rotterdammert, leuk vind.quote:
Die drol maakt zichzelf belachelijk. Daar hoef ik geeneens moeite voor te doen.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een beetje afzeiken is ook wel leuk op zijn tijd.
geeft niks my manquote:Op donderdag 18 april 2019 21:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Och ja, zit weer helemaal mis
Jah tnx.quote:
Lolquote:Op donderdag 18 april 2019 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan toch bijzonder dat ik het, als Rotterdammert, leuk vind.
euhm....jullie ook door je zo druk te maken om zoiets triviaals als een TTquote:Op donderdag 18 april 2019 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die drol maakt zichzelf belachelijk. Daar hoef ik geeneens moeite voor te doen.
Ik ben er al overheenquote:Op donderdag 18 april 2019 21:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
euhm....jullie ook door je zo druk te maken om zoiets triviaals als een TT
quote:
Da's bijna! Lekker langquote:Op donderdag 18 april 2019 21:10 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat het al weekend is
ik ookquote:Op donderdag 18 april 2019 21:10 schreef Deisyy het volgende:
Leven en laten leven....quote:
Ik ook....ik mot nog een dagquote:Op donderdag 18 april 2019 21:10 schreef Deisyy het volgende:
Ik wacht wel tot hij op de tv komtquote:Op donderdag 18 april 2019 21:11 schreef Prisha het volgende:
maarrreeeee...iemand hier die volgende week ook naar Avengers: Endgame gaat?
Dat klinkt als een enkeltje.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:11 schreef Prisha het volgende:
maarrreeeee...iemand hier die volgende week ook naar Avengers: Endgame gaat?
WAAATT????quote:
Moet jij op nietthuiswerkdagen om 5 uur je bed uit?quote:Op donderdag 18 april 2019 21:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook....ik mot nog een dag(maar...wél thuis werken...dat is wel weer lekker....wekker gaat niet om 5 uur af)
Topickapers en vervolgens een nietszeggende op maken. Sorrie maar dat soort personen kunnen van mij in de stront zakken.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
euhm....jullie ook door je zo druk te maken om zoiets triviaals als een TT
ik ben de dagen aan het aftellen. Erger, ik heb zo'n aftel dingetje op mijn buroblad. Het begint op een obsessie te lijkenquote:Op donderdag 18 april 2019 21:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat klinkt als een enkeltje.
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Allemaal weekend nu! De Dees dwingt dat gewoon af.
Ja. Begin om 7 uur en moet een lang stuk rijden. Zal blij zijn als het even afgelopen is. Dat rijden in elk geval. Zit er een beetje doorheen nu. Even volhouden nog.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet jij op nietthuiswerkdagen om 5 uur je bed uit?
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik ben de dagen aan het aftellen. Erger, ik heb zo'n aftel dingetje op mijn buroblad. Het begint op een obsessie te lijken
Zo klinkt het iddquote:Op donderdag 18 april 2019 21:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik ben de dagen aan het aftellen. Erger, ik heb zo'n aftel dingetje op mijn buroblad. Het begint op een obsessie te lijken
Komend weekend gaat voor mij ook weer echt als een weekend aanvoelen.quote:
Slaap je nog een beetje tegenwoordig?quote:Op donderdag 18 april 2019 21:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja. Begin om 7 uur en moet een lang stuk rijden. Zal blij zijn als het even afgelopen is. Dat rijden in elk geval. Zit er een beetje doorheen nu. Even volhouden nog.
Het is Marvel....dat valt niet tegen...kan niet...onmogelijk....ahhhhh kan niet wachten bijna. Ik moet ook echt op de premiere dag erheen, want anders kan ik me niet inhouden en ga ik internet afstruinen en alle spoilers lezen die ik maar kan vinden....echt zo ergquote:Op donderdag 18 april 2019 21:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Je hebt er enorm zin in, goed teken toch! Of het moet verschrikkelijk tegenvallen.
Maar dan eindigt je werkdag ook al bijtijds of niet?quote:Op donderdag 18 april 2019 21:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja. Begin om 7 uur en moet een lang stuk rijden. Zal blij zijn als het even afgelopen is. Dat rijden in elk geval. Zit er een beetje doorheen nu. Even volhouden nog.
Ahh Marvel van Damquote:Op donderdag 18 april 2019 21:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het is Marvel....dat valt niet tegen...kan niet...onmogelijk....ahhhhh kan niet wachten bijna. Ik moet ook echt op de premiere dag erheen, want anders kan ik me niet inhouden en ga ik internet afstruinen en alle spoilers lezen die ik maar kan vinden....echt zo erg
Een nieuwe Guardians zou ik dan wel weer gaan bekijkenquote:
Ik vond de laatste 20 tegenvallenquote:Op donderdag 18 april 2019 21:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het is Marvel....dat valt niet tegen...kan niet...onmogelijk...
Ik ben dus niet de enige die vroeg uit zijn nest moet.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Rottijd idd. Mijn vrouw ook, bij een vroege dienst. Begint dan om 7 uur, wekker op 5.45.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Morgen juichen!quote:Op donderdag 18 april 2019 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Komend weekend gaat voor mij ook weer echt als een weekend aanvoelen.
soms wel soms wat minder....beter dan vorig jaar in elk gevalquote:Op donderdag 18 april 2019 21:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Slaap je nog een beetje tegenwoordig?
Ja, dit is obsessief gedrag ten top.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het is Marvel....dat valt niet tegen...kan niet...onmogelijk....ahhhhh kan niet wachten bijna. Ik moet ook echt op de premiere dag erheen, want anders kan ik me niet inhouden en ga ik internet afstruinen en alle spoilers lezen die ik maar kan vinden....echt zo erg
Liarquote:
Hoe laat gaan jouw wekker?quote:Op donderdag 18 april 2019 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die vroeg uit zijn nest moet.
Voor één keertje mag het toch welquote:Op donderdag 18 april 2019 21:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
soms wel soms wat minder....beter dan vorig jaar in elk geval![]()
Edit: ah fuck ik haat die smiliey gebruik ik hem zelf ook
jaaaaaa dat wel. Ik werk de pauze door (jajaik weet t is niet goed) en ga dan om 15:00 naar huis. Ben ik nét de files voor. Hoewel...vandaag was drama.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan eindigt je werkdag ook al bijtijds of niet?
Ik kan me wel voorstellen dat je er op gegeven moment een beetje tabak van hebt, ga je ergens anders werken?
DIE ZITTEN ER OOK IN!!!!! Die doen mee!!! Echt bij Infinity war hele mooie scenes. Weet je wat er met Gamora gebeurd is? Ik zal het niet spoileren.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Een nieuwe Guardians zou ik dan wel weer gaan bekijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |