Ja maar zo vaak kwam hij hier ook niet .. af en toequote:Op woensdag 17 april 2019 01:27 schreef mario390 het volgende:
ik vrrag deswegen om dat mark niet meer hier komt
Springen we daar even op overquote:
Neejohquote:
Je nieuwe bong komt eraan!quote:Op woensdag 17 april 2019 07:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heb ineens weer een flinke kraan voor mijn raam/balkon staan, geen idee wat ze ermee van plan zijn.
Ik woon inmiddels op een bouwplaats.quote:Op woensdag 17 april 2019 07:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is een beste jongen. Het houdt ook niet op daar.
Hier zijn ze ook nog steeds bezig. Voor en achter. Als je kijkt staan ze te bellen, of met hun handen in hun zakken.quote:Op woensdag 17 april 2019 07:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik woon inmiddels op een bouwplaats.
Het regent bij jou?quote:Op woensdag 17 april 2019 07:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dan weer leuk, door mijn schuine beregende raam.
Het is hier bewolkt, maar de zon doet zijn best om er doorheen te prikken.quote:Op woensdag 17 april 2019 07:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps, op dit moment, as we speak.
Vandaag mag het even....maar daarna wil/eis ik zon.quote:Op woensdag 17 april 2019 08:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is hier bewolkt, maar de zon doet zijn best om er doorheen te prikken.
Maar vanaf morgen zomer!
Temp?quote:Op woensdag 17 april 2019 08:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ding blijft stijgen, gaat veel hoger dan ik dacht.
Nu niet meer.quote:Op woensdag 17 april 2019 08:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Regent het daar?
Of zijn dat je bong-dampen aan de binnenzijde van het raam?
Anyway, sterkte met de herrie!quote:
Dit had een rustdag moeten worden komen 'ze' ineens met een kraan, een heftruck en een vrachtwagen met oplegger vol zooi aankakken.quote:Op woensdag 17 april 2019 08:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Anyway, sterkte met de herrie!
Hier bij uitzondering een keer werken op woensdag...da's ook wennen!
En ?quote:Op woensdag 17 april 2019 08:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Gast aan de deur die even de planning kwam doorgeven voor de komende dagen.
Kan ik eindelijk met Chufi zoenenquote:Op woensdag 17 april 2019 07:57 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor 40+ SC van 16-04-2019
nr / aantal posts / gebruiker
01 154 chufi
02 124 FANN
03 118 Ghostbuster
klik hier voor meer stats
Moggu, hier ookquote:
Ik was gister al gekust. Vermoed dat dat de reden wasquote:Op woensdag 17 april 2019 10:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Was die zoen van FANN zo heftig dat je erna moest douchen?
Rust, reinheid en regelmaat.quote:
Hoiquote:
babbelen de hele dag niks belangrijkquote:Op woensdag 17 april 2019 11:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Hey mario. Hoe is het met je grote broeders?
Lijkt het gewone leven wel, dusquote:Op woensdag 17 april 2019 11:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
babbelen de hele dag niks belangrijk
Beetje in de zon zittenquote:Op woensdag 17 april 2019 11:51 schreef mario390 het volgende:
ja nur italien heeft eigen regeln , zo moeten de deelnehmers helemal geen week spelen maken niks helemal niks geen proeving niks
Spannend hoor, krijg je zonnepanelen?quote:Op woensdag 17 april 2019 12:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Er ligt inmiddels geen pan meer op mijn dak.
ik probeerde een beetje hip te klinkenquote:Op woensdag 17 april 2019 12:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Wie is dat? Ben je pauze aan het houden?
Tilly vindt het vast niet hip genoeg!quote:Op woensdag 17 april 2019 12:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik probeerde een beetje hip te klinken![]()
Yep pauze! Soort van.
Mooie foto's had je geplaatst trouwens. Komende dagen is ook mooi wandelweer
Nouja! Heb ik het weer gedaan!quote:Op woensdag 17 april 2019 12:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Tilly vindt het vast niet hip genoeg!
Heb je een goede pauzeplek?
Ja, het blijft mooi weer de komende dagen, al lijkt er nu wat bewolking aan te komen. Straks ga ik in een park hier wandelen.
Een man van mijn statuur heeft daar geen tijd voor, ik hou mij bezig met boreaalse kwestie'squote:Op woensdag 17 april 2019 12:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Je wordt geacht alles terug te lezen!
Til probeert me de hedendaagse hip-heid bij te brengen maar t lukt niet helemaalquote:Op woensdag 17 april 2019 12:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Tilly vindt het vast niet hip genoeg!
Heb je een goede pauzeplek?
Ja, het blijft mooi weer de komende dagen, al lijkt er nu wat bewolking aan te komen. Straks ga ik in een park hier wandelen.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:17 schreef Recce het volgende:
Het bos begint groen te worden:
[ afbeelding ]
quote:
Ik weet niet of ik daar de juiste persoon voor benquote:Op woensdag 17 april 2019 12:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij houdt de hipheid hier in de gaten, toch? Of heb je dat al lang opgegeven?
Klopt ik ben hipper ookquote:Op woensdag 17 april 2019 12:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar de juiste persoon voor ben
Baudet wordt hier niet vrolijk van. Het zijn boreale kwesties!quote:Op woensdag 17 april 2019 12:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Een man van mijn statuur heeft daar geen tijd voor, ik hou mij bezig met boreaalse kwestie's
Je doet wel goed je best hoor.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Til probeert me de hedendaagse hip-heid bij te brengen maar t lukt niet helemaal![]()
Hele goede pauzeplek...vandaag lekker thuis aan het werk. Lekker rustig. Af en toe tussen alle hectiek van de laatste tijd effe wat rust en stilte nodig. Gelukkig kan dat.
Wandel ze. Misschien nog wat mooie foto's maken? Hier is het raar. Het is een beetje drukkend weer. Vanochtend leek het alsof de zon ging schijnen maar het is nu net alsof elk moment een onweersbui kan losbarsten. Heel raar.
Voor hier wel.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar de juiste persoon voor ben
Die laatste foto trouwens, hoe kom je daar uitquote:
In het begin vond ik het ook verwarrend.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die laatste foto trouwens, hoe kom je daar uitZiet er behoorlijk verwarrend uit
Aha zo ziet het er een stuk overzichtelijker uitquote:Op woensdag 17 april 2019 12:44 schreef Recce het volgende:
[..]
In het begin vond ik het ook verwarrend.Je moet wel weten waar je vandaan kwam, anders ziet er nogal hetzelfde uit naar elke kant.
Er loopt een weg om het bos heen, dus welke kant je ook kiest, je komt daar altijd weer op uit. Helemaal verdwalen zul je dus niet snel doen.
[ afbeelding ]
Als ik daar aan het hardlopen bent, loop ik nog wel eens een beetje verkeerd of anders dan ik dacht.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Aha zo ziet het er een stuk overzichtelijker uit
Huh maar dan heb je juist snelheid en geen tijd om er lang over na te denken en te vergeten waar je vandaan kwam. Wandelzequote:Op woensdag 17 april 2019 12:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Als ik daar aan het hardlopen bent, loop ik nog wel eens een beetje verkeerd of anders dan ik dacht.
Ik ga aan de wandel.
Lekkerquote:Op woensdag 17 april 2019 12:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Als ik daar aan het hardlopen bent, loop ik nog wel eens een beetje verkeerd of anders dan ik dacht.
Ik ga aan de wandel.
Sjop zequote:
quote:
Niet in Amsterdam hč, want dan moet je een helm op, op de snorbrommertquote:Op woensdag 17 april 2019 13:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja is goed gaan we samen een middagje appie doensoort sixflags voor kneuzen
Leuk remspoorquote:
Amsterdam is afquote:Op woensdag 17 april 2019 13:09 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Niet in Amsterdam hč, want dan moet je een helm op, op de snorbrommert
Komen nog veel ongelukken daarquote:
Vandaar die helmenquote:Op woensdag 17 april 2019 13:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Komen nog veel ongelukken daar
En dan niet met 35kmh op het fietspad, maar met 25 kmh op de weg, tussen de vierwielers.quote:
Helemaal prima voor de suïcidale snorkelaarquote:Op woensdag 17 april 2019 13:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En dan niet met 35kmh op het fietspad, maar met 25 kmh op de weg, tussen de vierwielers.
quote:Op woensdag 17 april 2019 13:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wil iemand misschien een knus huisje kopen in Dordrecht?
Das onze financiele baasquote:Op woensdag 17 april 2019 13:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat hebben jullie met die overmars![]()
?
managerquote:Op woensdag 17 april 2019 13:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee geen trainer, maar de man die over het geld gaat ..
Hou je niet van een beetje klussen?quote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 14:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar heel toevallig begint het wel te onweren in de film die ik nu kijk
quote:Op woensdag 17 april 2019 14:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Badeend heeft ook pauze, die is niet bang in zijn proeftijd![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 april 2019 14:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Mooi manneke voor Prish
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 april 2019 14:13 schreef chufi het volgende:
Deze snap ik niet , maar GB heeft wel vaker vreemde dingen in zn hoofd
Jawel, klus nog wel iets, maar woon best leuk. Was hier ook een reno-projectje.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hou je niet van een beetje klussen?
quote:Op woensdag 17 april 2019 13:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wil iemand misschien een knus huisje kopen in Dordrecht?
not my typequote:Op woensdag 17 april 2019 14:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Mooi manneke voor Prish
[ afbeelding ]
Ik vraag me wel af waar je naar zoekt als je dit "toevallig" tegenkomt...quote:Op woensdag 17 april 2019 14:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Badeend heeft ook pauze, die is niet bang in zijn proeftijd![]()
[ afbeelding ]
Bouwval te koop ?quote:Op woensdag 17 april 2019 14:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af waar je naar zoekt als je dit "toevallig" tegenkomt...
Bij GB is niets toevallig.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af waar je naar zoekt als je dit "toevallig" tegenkomt...
Ook dat.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik hoop dat alles goed is met de poes.
[ afbeelding ]
Daar heb ik nu helemaal geen tijd voor, huismeester was zojuist hier, morgen wordt het dakraam vervangen en gaan ze het dak nieuw leggen en afwerken.quote:Op woensdag 17 april 2019 15:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan het bakken geweest uit verveling ?
Hoe was het in het zhuis?quote:Op woensdag 17 april 2019 15:30 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien krijg ik wel nieuwe tetten!
Hoe was het vandaag Sas?quote:Op woensdag 17 april 2019 15:30 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien krijg ik wel nieuwe tetten!
Ok, sterkte....quote:Op woensdag 17 april 2019 15:33 schreef sacha het volgende:
morgen om elf uur verder, de machine waar ze mij in wilde hebben was vanmiddag niet vrij
Blijf je slapen ?quote:Op woensdag 17 april 2019 15:33 schreef sacha het volgende:
morgen om elf uur verder, de machine waar ze mij in wilde hebben was vanmiddag niet vrij
quote:Op woensdag 17 april 2019 15:33 schreef sacha het volgende:
Speciale dwergen cabine zeker? sterkte morgenquote:Op woensdag 17 april 2019 15:33 schreef sacha het volgende:
Sterkte !quote:Op woensdag 17 april 2019 15:33 schreef sacha het volgende:
voor kabotettenquote:Op woensdag 17 april 2019 15:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Speciale dwergen cabine zeker? sterkte morgen
Sas is toch lang?quote:Op woensdag 17 april 2019 15:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Speciale dwergen cabine zeker? sterkte morgen
Dat lijkt maar zo, omdat ze slank is.quote:
Ja heb je je medicatie weer in huis?quote:Op woensdag 17 april 2019 15:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zal even een Sinas Lonkaatje nemen misschien, sla ik dan wel ergens op weer
quote:Op woensdag 17 april 2019 15:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja heb je je medicatie weer in huis?
Je bent dus eik een kleintjequote:Op woensdag 17 april 2019 15:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh das best lang ja 6 CM verschil met mij
ja dus, morgen er tussen gepropt, anders duurt het nog langerquote:Op woensdag 17 april 2019 15:41 schreef chufi het volgende:
[..]
OK sterkte voor morgen en hopen dat dat apparaat dan wel vrij is
Ze moeten wat met die eilanders,...quote:Op woensdag 17 april 2019 15:44 schreef sacha het volgende:
[..]
ja dus, morgen er tussen gepropt, anders duurt het nog langer
quote:Op woensdag 17 april 2019 15:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoop dat je je telefoonlader bij je hebt
Oh innemen bedoelde ik, ja dat zal ik ook eens doen, zit echt 40 min te wachten op die wijven altijdquote:Op woensdag 17 april 2019 15:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wij hebben zo’n afhaalmachinedinges echt handig
Beter. Je wil zo snel mogelijk duidelijkheid.quote:Op woensdag 17 april 2019 15:44 schreef sacha het volgende:
[..]
ja dus, morgen er tussen gepropt, anders duurt het nog langer
Ideaal man, idd kan lang duren somsquote:Op woensdag 17 april 2019 15:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh innemen bedoelde ik, ja dat zal ik ook eens doen, zit echt 40 min te wachten op die wijven altijd
Juist, want ik ben drie keer zo snel als Sjoef.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 15:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Juist, want ik ben drie keer zo snel als Sjoef.
Moet je nog boodschappen doen?quote:Op woensdag 17 april 2019 15:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Juist, want ik ben drie keer zo snel als Sjoef.
Yeps....ik wilde wachten tot het kabaal voorbij was ivm de poezen die weer lichtelijk in paniek raakten....quote:
zal nog wel ff duren dan voordat je klaar bent om te shoppenquote:Op woensdag 17 april 2019 15:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps....ik wilde wachten tot het kabaal voorbij was ivm de poezen die weer lichtelijk in paniek raakten....
Nu is het voorbij...morgenvroeg gaat het weer door....en ondertussen wacht ik dan op een pakketje.
Nah, voor half vijf ben ik wel de deur uit.quote:Op woensdag 17 april 2019 15:53 schreef chufi het volgende:
[..]
zal nog wel ff duren dan voordat je klaar bent om te shoppen
Ja ja zo snel ben je welquote:Op woensdag 17 april 2019 15:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, voor half vijf ben ik wel de deur uit.
quote:
Ja stel je voor dat ze op zijnquote:Op woensdag 17 april 2019 16:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook wel handig om wat extra bier op voorraad te nemen.
Ik zou niet weten waarom niet? Ze hebben ontheffing net als politiequote:Op woensdag 17 april 2019 16:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kijk ik naar buiten, zie ik een autootje van "Handhaving' rijden en waar parkeren zij?
Juist, precies, DAAR waar het niet mag, meerdere, legitieme, plekken vrij, maar hey, zij mogen dat gewoon doen, fuck you, gewone burger...
Zal ik jou eens provoceren?quote:Op woensdag 17 april 2019 16:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet? Ze hebben ontheffing net als politie
Ik heb geen idéé waarom ze daar zijn maar er zal vast een reden voor zijnquote:
Wees gerust, ze komen niet voor mij.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen idéé waarom ze daar zijn maar er zal vast een reden voor zijn
Ik heb wel wat respect ervoor. Ze zijn het net niet. Krijgen enorme bakken shit over zich heen.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wees gerust, ze komen niet voor mij.
Klopt, ik heb ook geen last van hen, en zij niet van mij.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel wat respect ervoor. Ze zijn het net niet. Krijgen enorme bakken shit over zich heen.
Nou het parkeren was wel een dingetje.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook geen last van hen, en zij niet van mij.
Maar goed, da's wel een momentopname.![]()
![]()
Heb je al weer een auto?quote:Op woensdag 17 april 2019 16:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou het parkeren was wel een dingetje.
In de tijd dat 'we' nog een auto hadden wel soms, maar nu op de fiets heb ik er echt geen gedoe meer mee.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou het parkeren was wel een dingetje.
Nee mis ik ook niet, al zit er wel een parkeergarage hieronder en die is nooit vol. Geen idee wat dat kost.quote:
Nou als ik een auto van handhaving zag nam ik aan dat ze niet bleven logerenquote:Op woensdag 17 april 2019 16:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In de tijd dat 'we' nog een auto hadden wel soms, maar nu op de fiets heb ik er echt geen gedoe meer mee.
Hij gaf je een tip, de volgende keer staat er iemand die je niet kent.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
Er hield mij ooit een aan op de fiets, maar ik ken die gast (Antilliaan) al decennia, vroeger was ie eeuwig barkeeper, en opeens loopt ie in dat pak door het centrum; hij zegt, dat kan je 25 euro kosten.
Ik zeg, ja, dat zou kunnen, maar vandaag niet.
oh... je was ineens weg gisteren... vreemd hoor.......quote:Op woensdag 17 april 2019 16:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als ik een auto van handhaving zag nam ik aan dat ze niet bleven logeren
Weet ik, moest er wel om lachen, en hij ook, ik kwam 20+ jaar in die kroeg.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij gaf je een tip, de volgende keer staat er iemand die je niet kent.
Ja best raar als je bezoek krijgtquote:Op woensdag 17 april 2019 16:38 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... je was ineens weg gisteren... vreemd hoor.......
Leuk hoor een ander huis.quote:
Heb je wel recht op een parkeer plek bij je apartement?quote:Op woensdag 17 april 2019 16:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee mis ik ook niet, al zit er wel een parkeergarage hieronder en die is nooit vol. Geen idee wat dat kost.
Hier kan je ze los huren, er zijn er genoeg.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je wel recht op een parkeer plek bij je apartement?
Ja wat ik begrepen heb moet ik me inschrijven voor een plek. Zo te zien plek zat.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je wel recht op een parkeer plek bij je apartement?
Tegen huurprijs.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja wat ik begrepen heb moet ik me inschrijven voor een plek. Zo te zien plek zat.
Dat weet ik niet, ik betaalde ook best veel voor een vergunning. Maar eerlijk gezegd ga ik één keer per week naar mijn moeder. Ik ga onder de grond en kom er in Noord weer boven en dan is het 20 minuten. Super relaxed een beetje fokken op de mobielquote:
Hier kan je ze huren, ik dacht voor 25 euro per plek, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik betaalde ook best veel voor een vergunning. Maar eerlijk gezegd ga ik één keer per week naar mijn moeder. Ik ga onder de grond en kom er in Noord weer boven en dan is het 20 minuten. Super relaxed een beetje fokken op de mobiel
Dit is Amsterdam he?quote:Op woensdag 17 april 2019 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier kan je ze huren, ik dacht voor 25 euro per plek, maar dat weet ik niet zeker.
I know, belachelijk duur...quote:
Londen is ook niet mis.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:53 schreef chufi het volgende:
[..]
De duurste stad ter wereld om te parkeren
Ja ik denk niet dat ik daar zin in heb. Plus een auto is ook weer zorgen en onderhoud en en... Ik vind het prima. Ben nog nooit zo relaxed geweest sinds een klein jaar.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
I know, belachelijk duur...![]()
Ik fiets 20 min heen en 10 min terug, dat verschil heeft met de heuvels te maken.
Mooie route.
Mooi, ik kan wanneer het te bar wordt ook de bus nemen nagenoeg van deur tot deur, maar dat is vrij duur en ik fiets graag en het is gezond.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik denk niet dat ik daar zin in heb. Plus een auto is ook weer zorgen en onderhoud en en... Ik vind het prima. Ben nog nooit zo relaxed geweest sinds een klein jaar.
Mooie stad voor als je over veel geld kan beschikken.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
daar moet je tol betalen om in het centrum te mogen rijden dacht ik
Hier is het openbaar vervoer eigenlijk super geregeld. Ik zit overal binnen no timequote:Op woensdag 17 april 2019 16:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mooi, ik kan wanneer het te bar wordt ook de bus nemen nagenoeg van deur tot deur, maar dat is vrij duur en ik fiets graag en het is gezond.
Ben ook superrelaxt, op de verbouwing na dan.
Misschien weer eens langs mn Spaanse nichtje die er woontquote:Op woensdag 17 april 2019 16:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mooie stad voor als je over veel geld kan beschikken.
Hier ook, maar ben er op de fiets sneller dan de bus.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier is het openbaar vervoer eigenlijk super geregeld. Ik zit overal binnen no time
Oh ja fietsquote:Op woensdag 17 april 2019 16:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier ook, maar ben er op de fiets sneller dan de bus.
Ik heb hier mijn eigen 'universe'.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien weer eens langs mn Spaanse nichtje die er woont
Je hebt een gloednieuwe joh, en een goede, zover als ik kan beoordelen, mooi ding.quote:
Die pomp heb ik nog steeds niet, ik loop alles hierquote:Op woensdag 17 april 2019 17:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt een gloednieuwe joh, en een goede zover als ik kan beoordelen, mooi ding.
Ik heb zo'n plastic staande pomp met metertje van de Aldi of Lidl, weet ik niet meer, prima ding, ik check elke mnd de bandenspanning en pomp iets bij.quote:Op woensdag 17 april 2019 17:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Die pomp heb ik nog steeds niet, ik loop alles hier
Zo besteld hoorquote:Op woensdag 17 april 2019 17:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Die pomp heb ik nog steeds niet, ik loop alles hier
quote:Op woensdag 17 april 2019 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo besteld hoor
https://www.bol.com/nl/p/(...)pQ.1.25.ProductImage
quote:Staande aluminiumluchtpomp met digitale manometer is geschikt voor alle soorten ventielen.
De action heeft ze ook, maar er zit een fietsenwinkel. Daar koop ik wel een degelijkequote:Op woensdag 17 april 2019 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo besteld hoor
https://www.bol.com/nl/p/(...)pQ.1.25.ProductImage
Neem nou een met een manometer.quote:Op woensdag 17 april 2019 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
De action heeft ze ook, maar er zit een fietsenwinkel. Daar koop ik wel een degelijke
OKquote:
De juiste bandenspanning is belangrijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |