Dat weet ik niet, ik betaalde ook best veel voor een vergunning. Maar eerlijk gezegd ga ik één keer per week naar mijn moeder. Ik ga onder de grond en kom er in Noord weer boven en dan is het 20 minuten. Super relaxed een beetje fokken op de mobielquote:
Hier kan je ze huren, ik dacht voor 25 euro per plek, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik betaalde ook best veel voor een vergunning. Maar eerlijk gezegd ga ik één keer per week naar mijn moeder. Ik ga onder de grond en kom er in Noord weer boven en dan is het 20 minuten. Super relaxed een beetje fokken op de mobiel
Dit is Amsterdam he?quote:Op woensdag 17 april 2019 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier kan je ze huren, ik dacht voor 25 euro per plek, maar dat weet ik niet zeker.
I know, belachelijk duur...quote:
Londen is ook niet mis.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:53 schreef chufi het volgende:
[..]
De duurste stad ter wereld om te parkeren
Ja ik denk niet dat ik daar zin in heb. Plus een auto is ook weer zorgen en onderhoud en en... Ik vind het prima. Ben nog nooit zo relaxed geweest sinds een klein jaar.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
I know, belachelijk duur...![]()
Ik fiets 20 min heen en 10 min terug, dat verschil heeft met de heuvels te maken.
Mooie route.
Mooi, ik kan wanneer het te bar wordt ook de bus nemen nagenoeg van deur tot deur, maar dat is vrij duur en ik fiets graag en het is gezond.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik denk niet dat ik daar zin in heb. Plus een auto is ook weer zorgen en onderhoud en en... Ik vind het prima. Ben nog nooit zo relaxed geweest sinds een klein jaar.
Mooie stad voor als je over veel geld kan beschikken.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
daar moet je tol betalen om in het centrum te mogen rijden dacht ik
Hier is het openbaar vervoer eigenlijk super geregeld. Ik zit overal binnen no timequote:Op woensdag 17 april 2019 16:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mooi, ik kan wanneer het te bar wordt ook de bus nemen nagenoeg van deur tot deur, maar dat is vrij duur en ik fiets graag en het is gezond.
Ben ook superrelaxt, op de verbouwing na dan.
Misschien weer eens langs mn Spaanse nichtje die er woontquote:Op woensdag 17 april 2019 16:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mooie stad voor als je over veel geld kan beschikken.
Hier ook, maar ben er op de fiets sneller dan de bus.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier is het openbaar vervoer eigenlijk super geregeld. Ik zit overal binnen no time
Oh ja fietsquote:Op woensdag 17 april 2019 16:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier ook, maar ben er op de fiets sneller dan de bus.
Ik heb hier mijn eigen 'universe'.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien weer eens langs mn Spaanse nichtje die er woont
Je hebt een gloednieuwe joh, en een goede, zover als ik kan beoordelen, mooi ding.quote:
Die pomp heb ik nog steeds niet, ik loop alles hierquote:Op woensdag 17 april 2019 17:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt een gloednieuwe joh, en een goede zover als ik kan beoordelen, mooi ding.
Ik heb zo'n plastic staande pomp met metertje van de Aldi of Lidl, weet ik niet meer, prima ding, ik check elke mnd de bandenspanning en pomp iets bij.quote:Op woensdag 17 april 2019 17:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Die pomp heb ik nog steeds niet, ik loop alles hier
Zo besteld hoorquote:Op woensdag 17 april 2019 17:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Die pomp heb ik nog steeds niet, ik loop alles hier
quote:Op woensdag 17 april 2019 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo besteld hoor
https://www.bol.com/nl/p/(...)pQ.1.25.ProductImage
quote:Staande aluminiumluchtpomp met digitale manometer is geschikt voor alle soorten ventielen.
De action heeft ze ook, maar er zit een fietsenwinkel. Daar koop ik wel een degelijkequote:Op woensdag 17 april 2019 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo besteld hoor
https://www.bol.com/nl/p/(...)pQ.1.25.ProductImage
Neem nou een met een manometer.quote:Op woensdag 17 april 2019 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
De action heeft ze ook, maar er zit een fietsenwinkel. Daar koop ik wel een degelijke
OKquote:
De juiste bandenspanning is belangrijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |