Daar heb ik nu helemaal geen tijd voor, huismeester was zojuist hier, morgen wordt het dakraam vervangen en gaan ze het dak nieuw leggen en afwerken.quote:Op woensdag 17 april 2019 15:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan het bakken geweest uit verveling ?
Hoe was het in het zhuis?quote:Op woensdag 17 april 2019 15:30 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien krijg ik wel nieuwe tetten!
Hoe was het vandaag Sas?quote:Op woensdag 17 april 2019 15:30 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien krijg ik wel nieuwe tetten!
Ok, sterkte....quote:Op woensdag 17 april 2019 15:33 schreef sacha het volgende:
morgen om elf uur verder, de machine waar ze mij in wilde hebben was vanmiddag niet vrij
Blijf je slapen ?quote:Op woensdag 17 april 2019 15:33 schreef sacha het volgende:
morgen om elf uur verder, de machine waar ze mij in wilde hebben was vanmiddag niet vrij
quote:Op woensdag 17 april 2019 15:33 schreef sacha het volgende:
Speciale dwergen cabine zeker? sterkte morgenquote:Op woensdag 17 april 2019 15:33 schreef sacha het volgende:
Sterkte !quote:Op woensdag 17 april 2019 15:33 schreef sacha het volgende:
voor kabotettenquote:Op woensdag 17 april 2019 15:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Speciale dwergen cabine zeker? sterkte morgen
Sas is toch lang?quote:Op woensdag 17 april 2019 15:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Speciale dwergen cabine zeker? sterkte morgen
Dat lijkt maar zo, omdat ze slank is.quote:
Ja heb je je medicatie weer in huis?quote:Op woensdag 17 april 2019 15:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zal even een Sinas Lonkaatje nemen misschien, sla ik dan wel ergens op weer
quote:Op woensdag 17 april 2019 15:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja heb je je medicatie weer in huis?
Je bent dus eik een kleintjequote:Op woensdag 17 april 2019 15:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh das best lang ja 6 CM verschil met mij
ja dus, morgen er tussen gepropt, anders duurt het nog langerquote:Op woensdag 17 april 2019 15:41 schreef chufi het volgende:
[..]
OK sterkte voor morgen en hopen dat dat apparaat dan wel vrij is
Ze moeten wat met die eilanders,...quote:Op woensdag 17 april 2019 15:44 schreef sacha het volgende:
[..]
ja dus, morgen er tussen gepropt, anders duurt het nog langer
quote:Op woensdag 17 april 2019 15:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoop dat je je telefoonlader bij je hebt
Oh innemen bedoelde ik, ja dat zal ik ook eens doen, zit echt 40 min te wachten op die wijven altijdquote:Op woensdag 17 april 2019 15:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wij hebben zo’n afhaalmachinedinges echt handig
Beter. Je wil zo snel mogelijk duidelijkheid.quote:Op woensdag 17 april 2019 15:44 schreef sacha het volgende:
[..]
ja dus, morgen er tussen gepropt, anders duurt het nog langer
Ideaal man, idd kan lang duren somsquote:Op woensdag 17 april 2019 15:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh innemen bedoelde ik, ja dat zal ik ook eens doen, zit echt 40 min te wachten op die wijven altijd
Juist, want ik ben drie keer zo snel als Sjoef.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 15:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Juist, want ik ben drie keer zo snel als Sjoef.
Moet je nog boodschappen doen?quote:Op woensdag 17 april 2019 15:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Juist, want ik ben drie keer zo snel als Sjoef.
Yeps....ik wilde wachten tot het kabaal voorbij was ivm de poezen die weer lichtelijk in paniek raakten....quote:
zal nog wel ff duren dan voordat je klaar bent om te shoppenquote:Op woensdag 17 april 2019 15:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps....ik wilde wachten tot het kabaal voorbij was ivm de poezen die weer lichtelijk in paniek raakten....
Nu is het voorbij...morgenvroeg gaat het weer door....en ondertussen wacht ik dan op een pakketje.
Nah, voor half vijf ben ik wel de deur uit.quote:Op woensdag 17 april 2019 15:53 schreef chufi het volgende:
[..]
zal nog wel ff duren dan voordat je klaar bent om te shoppen
Ja ja zo snel ben je welquote:Op woensdag 17 april 2019 15:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, voor half vijf ben ik wel de deur uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |