Ideaal man, idd kan lang duren somsquote:Op woensdag 17 april 2019 15:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh innemen bedoelde ik, ja dat zal ik ook eens doen, zit echt 40 min te wachten op die wijven altijd
Juist, want ik ben drie keer zo snel als Sjoef.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 15:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Juist, want ik ben drie keer zo snel als Sjoef.
Moet je nog boodschappen doen?quote:Op woensdag 17 april 2019 15:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Juist, want ik ben drie keer zo snel als Sjoef.
Yeps....ik wilde wachten tot het kabaal voorbij was ivm de poezen die weer lichtelijk in paniek raakten....quote:
zal nog wel ff duren dan voordat je klaar bent om te shoppenquote:Op woensdag 17 april 2019 15:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps....ik wilde wachten tot het kabaal voorbij was ivm de poezen die weer lichtelijk in paniek raakten....
Nu is het voorbij...morgenvroeg gaat het weer door....en ondertussen wacht ik dan op een pakketje.
Nah, voor half vijf ben ik wel de deur uit.quote:Op woensdag 17 april 2019 15:53 schreef chufi het volgende:
[..]
zal nog wel ff duren dan voordat je klaar bent om te shoppen
Ja ja zo snel ben je welquote:Op woensdag 17 april 2019 15:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, voor half vijf ben ik wel de deur uit.
quote:
Ja stel je voor dat ze op zijnquote:Op woensdag 17 april 2019 16:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook wel handig om wat extra bier op voorraad te nemen.
Ik zou niet weten waarom niet? Ze hebben ontheffing net als politiequote:Op woensdag 17 april 2019 16:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kijk ik naar buiten, zie ik een autootje van "Handhaving' rijden en waar parkeren zij?
Juist, precies, DAAR waar het niet mag, meerdere, legitieme, plekken vrij, maar hey, zij mogen dat gewoon doen, fuck you, gewone burger...
Zal ik jou eens provoceren?quote:Op woensdag 17 april 2019 16:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet? Ze hebben ontheffing net als politie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |