Nou nee vast nietquote:
tofu is bijna kartionquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:22 schreef chufi het volgende:
tofu is niet om te eten.. dat gooi je door vleesvevangers voor vegans
Ik wil het wel eens proberen met wat spekjes erdoor en kaasquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:22 schreef chufi het volgende:
tofu is niet om te eten.. dat gooi je door vleesvevangers voor vegans
Doe er dan knoflook ook bij.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil het wel eens proberen met wat spekjes erdoor en kaas
Oh ja zeker en zout en peper en andere kruiden. Zo smaakt een baksteen nog lekkerquote:
Dat is het hele punt bij die troep. Net als courgette.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja zeker en zout en peper en andere kruiden. Zo smaakt een baksteen nog lekker
Smakeloos ding is dat.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is het hele punt bij die troep. Net als courgette.
Heb nu een soort rosti mix van: aardappels, knoflook, ui, groene asperges en misschien ook eiquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil het wel eens proberen met wat spekjes erdoor en kaas
De witte aspergers worden al wat goedkoper. Lekkerquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb nu een soort rosti mix van: aardappels, knoflook, ui, groene asperges en misschien ook ei
Die heb ik vorige week al gegeten.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
De witte aspergers worden al wat goedkoper. Lekker
Het seizoen is begonnenquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat filmpje eronder van BGT, die is geweldig.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:28 schreef Mrsloveable het volgende:
https://www.facebook.com/EditieNL/videos/581383935708308/
BGT?quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat filmpje eronder van BGT, die is geweldig.
Ga even kijkenquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)s/10157070757342456/
Ik was even stil.
Ik hoorde dat asperges er dit jaar in overvloed zijn, dus daarom minder duur.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfs oogsten schijnt niet meer rendabel te zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde dat asperges er dit jaar in overvloed zijn, dus daarom minder duur.
Ik ga ze komend weekend lekker eten
Ik vond ze nog pittig aan de prijsquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde dat asperges er dit jaar in overvloed zijn, dus daarom minder duur.
Ik ga ze komend weekend lekker eten
Ik ken er genoeg die er niet van houdenquote:
De lekkerste saus komt uit een pakje Knorr doosjequote:
Die sporen niet, en dat zijn zeer zeker geen Limburgers.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg die er niet van houden
Ja maar dan asperges saus, wel het doosje ohh die dusquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helemaal met deze saus![]()
[ afbeelding ]
Als je die saus maakt zelf nog een beetje peper uit de molen toevoegenquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die gebruikte mijn moeder altijdquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo van de zakjes en pakjes maar deze is echt onwijs lekkerquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je die saus maakt zelf nog een beetje peper uit de molen toevoegen
59 ct in de aanbieding, in een zakjequote:Op dinsdag 16 april 2019 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze saus is denk ik de enige die ik uit een pakje eet.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de zakjes en pakjes maar deze is echt onwijs lekker
De kant en klare in het (tetra)pakje moet je hebbenquote:
Ja je moet die doos pakkenquote:Op dinsdag 16 april 2019 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De kant en klare in het (tetra)pakje moet je hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |