Deen kan wat mij betreft het complete spul in z'n hol porren, met die 'op is op'-dreigementen.quote:
Exota mochten we niet meer denken na dat programme van Marvel van Dam die viespeukquote:Op dinsdag 16 april 2019 17:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Denk dat we wellicht in dezelfde periode meteen genezen waren.
Die rommel bestaat al een eeuwigheid. Die dan maar Exota, dat explodeerde tenminste nog eens spontaan.
Vertel dan!quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Exota mochten we niet meer denken na dat programme van Marvel van Dam die viespeuk
Wie dan?quote:
tering... lees die link dan.. https://nl.wikipedia.org/wiki/Exota-affairequote:
Ik zit je te fuckenquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:04 schreef FANN het volgende:
[..]
tering... lees die link dan.. https://nl.wikipedia.org/wiki/Exota-affaire
anders geloof je me weer niet![]()
De Exota-affaire was een conflict en daarop volgend juridisch steekspel naar aanleiding van een televisie-uitzending in Nederland waarbij de (vermeende) onveiligheid van limonadeflessen mede werd geïllustreerd met een filmpje van een zogenaamd ontploffende fles met limonade van het merk Exota. De verkopen van dat merk frisdrank kelderden, wat tot een faillissement van de fabrikant leidde.
De verantwoordelijke omroepvereniging VARA en presentator Marcel van Dam werden aansprakelijk gesteld voor de geleden schade. Bij de langdurige juridische nasleep waren verschillende partijen betrokken: de familie Van Tuijn (voormalig eigenaresse van een frisdrankfabriek te Dongen), de zakenman Jakob Leutscher (latere eigenaar van deze fabriek), de omroepvereniging VARA en de televisiepresentator/programmamaker (en latere VARA-voorzitter) Marcel van Dam.
Het is alleen vreemd voor abnormale mensen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe kan een normaal iemand nou iets vreemds als Rivella lekker vinden?
Van mij ook niet. Graadje of 15 erbij is meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:06 schreef Recce het volgende:
Het was echt lekker weer. Meer dan 15 kilometer door de bossen gewandeld. Van mij hoeft het niet veel warmer te worden.
Ja net als Mario. Wat denk je zelfquote:
Die flessen klapten wel degelijk spontaan. Dat gebeurde bij mijn ouders in de winkel. Scherven zaten in de toonbank. Geluk bij een ongeluk dat er op dat moment geen klanten aanwezig waren.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:04 schreef FANN het volgende:
[..]
tering... lees die link dan.. https://nl.wikipedia.org/wiki/Exota-affaire
anders geloof je me weer niet![]()
De Exota-affaire was een conflict en daarop volgend juridisch steekspel naar aanleiding van een televisie-uitzending in Nederland waarbij de (vermeende) onveiligheid van limonadeflessen mede werd geïllustreerd met een filmpje van een zogenaamd ontploffende fles met limonade van het merk Exota. De verkopen van dat merk frisdrank kelderden, wat tot een faillissement van de fabrikant leidde.
De verantwoordelijke omroepvereniging VARA en presentator Marcel van Dam werden aansprakelijk gesteld voor de geleden schade. Bij de langdurige juridische nasleep waren verschillende partijen betrokken: de familie Van Tuijn (voormalig eigenaresse van een frisdrankfabriek te Dongen), de zakenman Jakob Leutscher (latere eigenaar van deze fabriek), de omroepvereniging VARA en de televisiepresentator/programmamaker (en latere VARA-voorzitter) Marcel van Dam.
bajsarquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:05 schreef chufi het volgende:
Mario is met Den Svenska flicka knullar bra
Nee post nog meer googel shitquote:
Ah, logisch, die vormen de grootste groep, dus daar wordt de marketing op gericht.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is alleen vreemd voor abnormale mensen.
zou zomaar kunnen hoor... mijn vader moest ook een keertje de keuken wittenquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die flessen klapten wel degelijk spontaan. Dat gebeurde bij mijn ouders in de winkel. Scherven zaten in de toonbank. Geluk bij een ongeluk dat er op dat moment geen klanten aanwezig waren.
Ja raar.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:10 schreef FANN het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen hoor... mijn vader moest ook een keertje de keuken witten![]()
maar mijn zus had gewoon te hard geschud![]()
geen scherven gelukkig.... dat dan weer niet.......
Ga je voor de televisie heen en weer rennen?quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begin alvast met de warming up voor de wedstrijd.
Later
Later.... ik ga eten.... ik zeg niet wat...quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begin alvast met de warming up voor de wedstrijd.
Later
In Kelvin is dat relatief maar een klein verschil, van 291 K naar 306 K.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van mij ook niet. Graadje of 15 erbij is meer dan genoeg.
GATVERDAMME!quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Later.... ik ga eten.... ik zeg niet wat...
Is geen deaud diertje in te vinden.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Later.... ik ga eten.... ik zeg niet wat...
Had duidelijk geen zin in jequote:
quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik gok op met gebakken tofoe gevulde tomaten. Geen vleestomaten uiteraard.
Klinkt smerigquote:
Als er eenmaal een groene waas zichtbaar is, gaat het enorm hard. Mooi gezicht altijd, net als herfst.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:17 schreef Recce het volgende:
Het bos begint groen te worden:
[ afbeelding ]
Oh maar dat is standaard smerigquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neehééé! Wat FANN gaat snaaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |