Nouja! Heb ik het weer gedaan!quote:Op woensdag 17 april 2019 12:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Tilly vindt het vast niet hip genoeg!
Heb je een goede pauzeplek?
Ja, het blijft mooi weer de komende dagen, al lijkt er nu wat bewolking aan te komen. Straks ga ik in een park hier wandelen.
Een man van mijn statuur heeft daar geen tijd voor, ik hou mij bezig met boreaalse kwestie'squote:Op woensdag 17 april 2019 12:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Je wordt geacht alles terug te lezen!
Til probeert me de hedendaagse hip-heid bij te brengen maar t lukt niet helemaalquote:Op woensdag 17 april 2019 12:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Tilly vindt het vast niet hip genoeg!
Heb je een goede pauzeplek?
Ja, het blijft mooi weer de komende dagen, al lijkt er nu wat bewolking aan te komen. Straks ga ik in een park hier wandelen.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:17 schreef Recce het volgende:
Het bos begint groen te worden:
[ afbeelding ]
quote:
Ik weet niet of ik daar de juiste persoon voor benquote:Op woensdag 17 april 2019 12:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij houdt de hipheid hier in de gaten, toch? Of heb je dat al lang opgegeven?
Klopt ik ben hipper ookquote:Op woensdag 17 april 2019 12:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar de juiste persoon voor ben
Baudet wordt hier niet vrolijk van. Het zijn boreale kwesties!quote:Op woensdag 17 april 2019 12:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Een man van mijn statuur heeft daar geen tijd voor, ik hou mij bezig met boreaalse kwestie's
Je doet wel goed je best hoor.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Til probeert me de hedendaagse hip-heid bij te brengen maar t lukt niet helemaal![]()
Hele goede pauzeplek...vandaag lekker thuis aan het werk. Lekker rustig. Af en toe tussen alle hectiek van de laatste tijd effe wat rust en stilte nodig. Gelukkig kan dat.
Wandel ze. Misschien nog wat mooie foto's maken? Hier is het raar. Het is een beetje drukkend weer. Vanochtend leek het alsof de zon ging schijnen maar het is nu net alsof elk moment een onweersbui kan losbarsten. Heel raar.
Voor hier wel.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar de juiste persoon voor ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |