Ik heb geen idéé waarom ze daar zijn maar er zal vast een reden voor zijnquote:
Wees gerust, ze komen niet voor mij.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen idéé waarom ze daar zijn maar er zal vast een reden voor zijn
Ik heb wel wat respect ervoor. Ze zijn het net niet. Krijgen enorme bakken shit over zich heen.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wees gerust, ze komen niet voor mij.
Klopt, ik heb ook geen last van hen, en zij niet van mij.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel wat respect ervoor. Ze zijn het net niet. Krijgen enorme bakken shit over zich heen.
Nou het parkeren was wel een dingetje.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook geen last van hen, en zij niet van mij.
Maar goed, da's wel een momentopname.![]()
![]()
Heb je al weer een auto?quote:Op woensdag 17 april 2019 16:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou het parkeren was wel een dingetje.
In de tijd dat 'we' nog een auto hadden wel soms, maar nu op de fiets heb ik er echt geen gedoe meer mee.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou het parkeren was wel een dingetje.
Nee mis ik ook niet, al zit er wel een parkeergarage hieronder en die is nooit vol. Geen idee wat dat kost.quote:
Nou als ik een auto van handhaving zag nam ik aan dat ze niet bleven logerenquote:Op woensdag 17 april 2019 16:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In de tijd dat 'we' nog een auto hadden wel soms, maar nu op de fiets heb ik er echt geen gedoe meer mee.
Hij gaf je een tip, de volgende keer staat er iemand die je niet kent.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
Er hield mij ooit een aan op de fiets, maar ik ken die gast (Antilliaan) al decennia, vroeger was ie eeuwig barkeeper, en opeens loopt ie in dat pak door het centrum; hij zegt, dat kan je 25 euro kosten.
Ik zeg, ja, dat zou kunnen, maar vandaag niet.
oh... je was ineens weg gisteren... vreemd hoor.......quote:Op woensdag 17 april 2019 16:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als ik een auto van handhaving zag nam ik aan dat ze niet bleven logeren
Weet ik, moest er wel om lachen, en hij ook, ik kwam 20+ jaar in die kroeg.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij gaf je een tip, de volgende keer staat er iemand die je niet kent.
Ja best raar als je bezoek krijgtquote:Op woensdag 17 april 2019 16:38 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... je was ineens weg gisteren... vreemd hoor.......
Leuk hoor een ander huis.quote:
Heb je wel recht op een parkeer plek bij je apartement?quote:Op woensdag 17 april 2019 16:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee mis ik ook niet, al zit er wel een parkeergarage hieronder en die is nooit vol. Geen idee wat dat kost.
Hier kan je ze los huren, er zijn er genoeg.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je wel recht op een parkeer plek bij je apartement?
Ja wat ik begrepen heb moet ik me inschrijven voor een plek. Zo te zien plek zat.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je wel recht op een parkeer plek bij je apartement?
Tegen huurprijs.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja wat ik begrepen heb moet ik me inschrijven voor een plek. Zo te zien plek zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |