In het begin vond ik het ook verwarrend.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die laatste foto trouwens, hoe kom je daar uitZiet er behoorlijk verwarrend uit
Aha zo ziet het er een stuk overzichtelijker uitquote:Op woensdag 17 april 2019 12:44 schreef Recce het volgende:
[..]
In het begin vond ik het ook verwarrend.Je moet wel weten waar je vandaan kwam, anders ziet er nogal hetzelfde uit naar elke kant.
Er loopt een weg om het bos heen, dus welke kant je ook kiest, je komt daar altijd weer op uit. Helemaal verdwalen zul je dus niet snel doen.
[ afbeelding ]
Als ik daar aan het hardlopen bent, loop ik nog wel eens een beetje verkeerd of anders dan ik dacht.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Aha zo ziet het er een stuk overzichtelijker uit
Huh maar dan heb je juist snelheid en geen tijd om er lang over na te denken en te vergeten waar je vandaan kwam. Wandelzequote:Op woensdag 17 april 2019 12:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Als ik daar aan het hardlopen bent, loop ik nog wel eens een beetje verkeerd of anders dan ik dacht.
Ik ga aan de wandel.
Lekkerquote:Op woensdag 17 april 2019 12:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Als ik daar aan het hardlopen bent, loop ik nog wel eens een beetje verkeerd of anders dan ik dacht.
Ik ga aan de wandel.
Sjop zequote:
quote:
Niet in Amsterdam hč, want dan moet je een helm op, op de snorbrommertquote:Op woensdag 17 april 2019 13:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja is goed gaan we samen een middagje appie doensoort sixflags voor kneuzen
Leuk remspoorquote:
Amsterdam is afquote:Op woensdag 17 april 2019 13:09 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Niet in Amsterdam hč, want dan moet je een helm op, op de snorbrommert
Komen nog veel ongelukken daarquote:
Vandaar die helmenquote:Op woensdag 17 april 2019 13:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Komen nog veel ongelukken daar
En dan niet met 35kmh op het fietspad, maar met 25 kmh op de weg, tussen de vierwielers.quote:
Helemaal prima voor de suīcidale snorkelaarquote:Op woensdag 17 april 2019 13:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En dan niet met 35kmh op het fietspad, maar met 25 kmh op de weg, tussen de vierwielers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |