Ja even aangepastquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:12 schreef Lienekien het volgende:
De titel klopt niet met de OP. In de OP gaat hij sowieso vreemd,
Is het bij je vriendin optie A of optie B?quote:
Waarschijnlijker in het algemeen? Waarschijnlijker als je FOK!kers vraagt?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon welke optie waarschijnlijker zou zijn
Ik heb zelf nooit iemand belazerd, maar als ik mij probeer te verplaatsen in zo'n situatie en ik heb de hele nacht een ander wijf liggen neuken in de kamer van je vriendin zou ik bang zijn om naar een andere vrouw te ruiken? Dan zojden de meeste mensn toch gaan douchen als ze weten dat hun vriendin straks op de stoep staat? Of niet?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is het bij je vriendin optie A of optie B?
En hoe wil je daaruit gaan afleiden hoe groot de kans is dat hij vreemdgaat?
Dus zij komt thuis, hij heeft gedoucht en daarom vertrouwt ze het niet?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik heb zelf nooit iemand belazerd, maar als ik mij probeer te verplaatsen in zo'n situatie en ik heb de hele nacht een ander wijf liggen neuken in de kamer van je vriendin zou ik bang zijn om naar een andere vrouw te ruiken? Dan zojden de meeste mensn toch gaan douchen als ze weten dat hun vriendin straks op de stoep staat? Of niet?
Een man die het beddengoed verschoont is sowieso verdachtquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:19 schreef Jordy-B het volgende:
Nou ga ik niet vreemd, maar ik zou mijn beddengoed niet naar een ander laten ruiken. Douchen zet niet zoveel zoden aan de dijk.
Volgens mij is het antwoord om het even. Als je hem niet vertrouwt, verbreek dan je relatie. Grote kans dat dat dan wegens jouw wantrouwen is, maar deze mate van achterdocht is niet gezond
Kerel heeft niet gedouched en beddengoed/kussensloop rook ook niet anders dan anders. Die was sowieso niet gewassen maar dat zou ook onmogelijk zijn als die snol half10 vertrekt en vriendin 10uur aankomyquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus zij komt thuis, hij heeft gedoucht en daarom vertrouwt ze het niet?
Hoe weet je dan dat ie is vreemdgegaan?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:21 schreef roos94 het volgende:
[..]
Kerel heeft niet gedouched en beddengoed/kussensloop rook ook niet anders dan anders
Haren op kussensloop?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:21 schreef roos94 het volgende:
[..]
Kerel heeft niet gedouched en beddengoed/kussensloop rook ook niet anders dan anders. Die was sowieso niet gewassen maar dat zou ook onmogelijk zijn als die snol half10 vertrekt en vriendin 10uur aankomy
Beddengoed was niet gewassenquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:23 schreef Lienekien het volgende:
Optie C. Vent heeft bed afgehaald en beddengoed zit in de wasmachine en die draait. Dat is verdacht. Al is het misschien de week dat het bed sowieso wordt verschoond. Of hij heeft in bed koffiegedronken omdat je vriendin dat nooit goedvindt en hij heeft gemorst.
Ja, dan is wel 100% zeker dat hij is vreemdgegaan.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:21 schreef roos94 het volgende:
[..]
Kerel heeft niet gedouched en beddengoed/kussensloop rook ook niet anders dan anders. Die was sowieso niet gewassen maar dat zou ook onmogelijk zijn als die snol half10 vertrekt en vriendin 10uur aankomy
Het gaat meer om het douche gedeelte. Als jij de hele nacht met je affaire partner bent geweest hoeveel procent van de mannen zou dan gaan douchen als ze weg is en ze weten dat de vriendin zo komtquote:
67% van de mannenquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het gaat meer om het douche gedeelte. Als jij de hele nacht met je affaire partner bent geweest hoeveel procent van de mannen zou dan gaan douchen als ze weg is en ze weten dat de vriendin zo komt
Dus je bedoelt hij heeft niet gedoucht, dus de kans dat hij is vreemdgegaan is 0%?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het gaat meer om het douche gedeelte. Als jij de hele nacht met je affaire partner bent geweest hoeveel procent van de mannen zou dan gaan douchen als ze weg is en ze weten dat de vriendin zo komt
Nee hoeveel mannen wel zouden douchenquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus je bedoelt hij heeft niet gedoucht, dus de kans dat hij is vreemdgegaan is 0%?
Maar er is dus al een snol?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
De vriendin en de snol hebben ongeveer dezelfde haarkleur en haarlengte
67% zei ik net alquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee hoeveel mannen wel zouden douchen
9 van de 10.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee hoeveel mannen wel zouden douchen
De zweetgeur van die ander is heus wel terug te ruiken in dat kussen..quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Zelfde haarkleur en lengte, zeg je. Dat klinkt naar meer dan een vermoeden.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat is het vermoeden maar ik zou er niet mijn leven voor durven wedden
1 a 2 keer per dagquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:31 schreef amaranta het volgende:
Maar, ehm. Hoe vaak doucht hij normaal gesproken?
En dat zeg je nu?! Vond je niet het vermelden waard in je OP?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:32 schreef roos94 het volgende:
Wat mijn vriendin heel merkwaardig vond is dat die vriend altijd met het raam en de gordijnen potdicht slaapt. Altijd. Winter zomer maakt niet uit. Hij heeft een hekel aan met open raam slapen.
Zij kwam binnen en het raam was wijd open terwijl hij sliep.
andere vraag: waar was die vriendin van je eigenlijk tot 10.00 uur 's ochtends ?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:32 schreef roos94 het volgende:
Wat mijn vriendin heel merkwaardig vond is dat die vriend altijd met het raam en de gordijnen potdicht slaapt. Altijd. Winter zomer maakt niet uit. Hij heeft een hekel aan met open raam slapen.
Hoeveel vergroot dit feit de kans op vreemdgaan?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dat zeg je nu?! Vond je niet het vermelden waard in je OP?
Ze heeft gezocht maar niks gevonden. Prullenbak was niet geleegd.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:34 schreef amaranta het volgende:
Lag er een condoom in de prullenbak? Of een verpakking?
Met een factor 3. Minstens.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hoeveel vergroot dit feit de kans op vreemdgaan?
Dit weet ik echt niet.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
En doucht hij ook als hij sex heeft gehad met jouw vriendin?
Is mantelzorger.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:34 schreef manny het volgende:
[..]
andere vraag: waar was die vriendin van je eigenlijk tot 10.00 uur 's ochtends ?
Dus ook nog eens onveilige neukseks. Ik zou een Soatest doen als ik jouw vriendin was.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:35 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze heeft gezocht maar niks gevonden. Prullenbak was niet geleegd.
Lijkt mij niet.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:40 schreef roos94 het volgende:
De mevrouw in kwestie woont nogal een eindje rijden, dus dat is onwaarschijnlijk
Waarom is zij verdacht? Is zij een ex waar hij nog iets voor voelt?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:40 schreef roos94 het volgende:
De mevrouw in kwestie woont nogal een eindje rijden, dus dat is onwaarschijnlijk
Ik zou al nooit in die ontzettend domme situatie komen maar in het hypothetische geval dat ik in een dergelijke situatie zit zou ik inderdaad gaan douchen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik zou met zo'n wijf thuis ook heel snel de benen nemen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:41 schreef Metalfrost het volgende:
Optie E de vriendin heeft waanideeën en dient per direct opgenomen te worden op een psychiatrische afdeling
Reist ze graag met de bus?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:45 schreef roos94 het volgende:
AP heeft geen rijbewijs en mijn vriendin zegt dat de vriends kilometerteller hetzelfde was als de dag ervoor. Dus dan moet die AP wss met de bus zijn gekomen. AP woont niet in een geschikte woning om zomaar een kerel te ontvangen dus is niet logisch dat hij daarheen is gegaan
Ap=affaire partner
Die klinkt al vrij ziekelijkquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:45 schreef roos94 het volgende:
AP heeft geen rijbewijs en mijn vriendin zegt dat de vriends kilometerteller hetzelfde was als de dag ervoor. Dus dan moet die AP wss met de bus zijn gekomen. AP woont niet in een geschikte woning om zomaar een kerel te ontvangen dus is niet logisch dat hij daarheen is gegaan
Ap=affaire partner
Het internet staat vol met pikante foto's. Heeft ze al een browsergeschiedenis uitgeprint en doorgenomen?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:47 schreef roos94 het volgende:
Die vrouw is een oud klasgenoot van die vriend. Heeft eerder pikante fotos opgestuurd etc terwijl hij al bezet was
Ze ging zijn mobiel checken en toen vond zij pikante fotos van APs lichaam naar vriend gestuurd.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het internet staat vol met pikante foto's. Heeft ze al een browsergeschiedenis uitgeprint en doorgenomen?
Hij had bonen gegeten en last van flatulentie.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:51 schreef roos94 het volgende:
Maar het feit dat hij altijd met raam dicht slaapt en nu eenmalig plots open is wel bizar verdacht of niet? Waarom zou ie dat anders doen?
Neuh, niks bijzonders eigenlijk. Misschien heeft ie wel een masturbeermarathon gehouden en wou hij de geur van handpalmzweet even uit de slaapkamer hebben, voordat zijn vriendin waanideeën zou krijgen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:51 schreef roos94 het volgende:
Maar het feit dat hij altijd met raam dicht slaapt en nu eenmalig plots open is wel bizar verdacht of niet? Waarom zou ie dat anders doen?
Dat wijf en vriendin hebben nagenoeg dezelfde haarkleur en lengtequote:Op dinsdag 16 april 2019 23:53 schreef Myrr het volgende:
Als er al een ander wijf in je huis zou zijn geweest, dan liggen haar haren daar ook.
Je kan m ook gewoon vaker neuken zodat hij geen ander wijf hoeft te neukenquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:09 schreef roos94 het volgende:
Stel dat jij een bezette kerel bent die op zn tijd vreemdgaat met een of ander goedkoop wijf. (Dat is het vermoeden althans)
Je vriendin is een nachtje weg en komt in de ochtend rond 10 uur thuis. Dat weet je.
De snol waarmee je je vriendin belazerd vertrekt rond half 10 uit jullie huis.
Welke optie zou dan waarschijnlijker zijn?
A - vent douched niet , spuit geen deo ofzo in de kamer, gaat rustig verder maffen en wordt wakker gemaakt door vriendin om 10u.
B - vent gaat uit bed, aankleden/douchen/opruimen want weet dat zijn vriendin zo komt
Welke kans zou groter zijn of zijn ze allebei gelijk? Als optie A zou gebeuren, zou de kans dan kleiner zijn dat ie vreemdgaat? Of kan het ook tactiek zijn?
En nee ik vraag dit niet voor mijzelf maar voor een vriendin hihaho slecht excuus maar toch waar, ik hoef voorlopig geen vent meer
Brand los
Ben je dr zo een ja?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:55 schreef hoechst het volgende:
[..]
Je kan m ook gewoon vaker neuken zodat hij geen ander wijf hoeft te neuken
Ja dit is zeker verdacht!quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:51 schreef roos94 het volgende:
Leg uit?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:56 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja dit is zeker verdacht!
Heb dit zelf een keer meegemaakt maar dan met een klein raampje. Heel verdacht.
TS is psychotisch aan het worden ofzo.quote:
Nou precies hetzelfde, maar m'n ex had een klein raampje open laten staan.quote:
Dan is er nog haardikte, mja zal wel blond zijn dan. Die lijken me lastiger te onderscheiden van elkaar.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:54 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat wijf en vriendin hebben nagenoeg dezelfde haarkleur en lengte
En hij ging vreemd? Hoe kwam je daar achter?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:58 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nou precies hetzelfde, maar m'n ex had een klein raampje open laten staan.
Misschien heeft hij die wel terug gedraaid?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:45 schreef roos94 het volgende:
de vriends kilometerteller hetzelfde was als de dag ervoor
Nee meer maar ik kan hier niet alles neerpleuren ivm herkenbaarheid en googlequote:Op dinsdag 16 april 2019 23:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dan is er nog haardikte, mja zal wel blond zijn dan. Die lijken me lastiger te onderscheiden van elkaar.
Maar dan nog. Hele shit gebaseerd op een open raam ja?
Ja johquote:Op woensdag 17 april 2019 00:00 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee meer maar ik kan hier niet alles neerpleuren ivm herkenbaarheid en google
Oh nee joh,quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
En hij ging vreemd? Hoe kwam je daar achter?
Hij hoopte dat de mug/sprinkhaan/brulkikker/koalabeer die hem de halve nacht had wakkergehouden zo eindelijk eens naar buiten zou gaan.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:51 schreef roos94 het volgende:
Dan is dit ook wel eem vrij nutteloos gistopique, of niet dan?quote:Op woensdag 17 april 2019 00:00 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja hij zit vast op fok, weet dan dat jij het bent terwijl jullie elkaar niet zo goed kennen en blabla.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ken die kerel ook weer niet zo goed. Als hij dit topic ziet ben ik de gebeten hond
Maar je hebt wel behoefte om hier e.e.a. te verifiëren, zodat je een betere inschatting kunt maken of de vriend van je vriendin haar belazert?quote:Op woensdag 17 april 2019 00:00 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja geen idee. Was meer nieuwsgierig hoe andermans blik hierop is aangezien mijn vriendin en ik er gekleurd naar kijkenquote:Op woensdag 17 april 2019 00:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan is dit ook wel eem vrij nutteloos gistopique, of niet dan?
Wat wil je precies bereiken met je halve informatie?
Ja, hij gaat vreemd, stuur 'm de laan uit en bespaar hem meer van dit onnozele geneuzel. Beter red je hem nog van deze onzin.
Hij zou vreemdgaan, maar zij wordt uitgemaakt voor snol. Ok dan..quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:21 schreef roos94 het volgende:
[..]
Preach sisquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:42 schreef amaranta het volgende:
Zullen we die mevrouw geen snol noemen? Is nergens voor nodig
Ben jij nou haar angsten aan het voeden?quote:Op woensdag 17 april 2019 00:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ken die kerel ook weer niet zo goed. Als hij dit topic ziet ben ik de gebeten hond
Nee maar als hij op fok zit en hij ziet dit topic dan ben ik de sjaak obvquote:Op woensdag 17 april 2019 00:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ben jij nou haar angsten aan het voeden?
Bitches, am I right?!quote:Op woensdag 17 april 2019 00:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hij zou vreemdgaan, maar zij wordt uitgemaakt voor snol. Ok dan..
[..]
Preach sis
Gekleur naar kijken vind ik persoonlijk wel een understatement.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:03 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja geen idee. Was meer nieuwsgierig hoe andermans blik hierop is aangezien mijn vriendin en ik er gekleurd naar kijken
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee maar als hij op fok zit en hij ziet dit topic dan ben ik de sjaak obv
Dame in kwestie heeft al meerdere relaties kapot proberen te krijgen en zitten stoken. Dan vind ik jou een snol, erg he?quote:Op woensdag 17 april 2019 00:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hij zou vreemdgaan, maar zij wordt uitgemaakt voor snol. Ok dan..
[..]
Preach sis
Waarom wantrouwt jouw vriendin haar vriend?quote:Op woensdag 17 april 2019 00:06 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dame in kwestie heeft al meerdere relaties kapot proberen te krijgen en zitten stoken. Dan vind ik jou een snol, erg he?
Die AP heeft sexy fotos gestuurd naar vriend en die vriend is daar toen op ingegaan via whatsapp, terwijl hij al samenwoonde met vriendin. Hij was alleen even vergeten de berichten te verwijdetenquote:Op woensdag 17 april 2019 00:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom wantrouwt jouw vriendin haar vriend?
Hij is dus vaker vreemdgegaan? Dus je vriendin is met een klootzak?quote:Op woensdag 17 april 2019 00:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die AP heeft sexy fotos gestuurd naar vriend en die vriend is daar toen op ingegaan via whatsapp, terwijl hij al samenwoonde met vriendin. Hij was alleen even vergeten de berichten te verwijdeten
Ze weet niet van fysiek vreemdgaan maar wel foute berichtjes sturen.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij is dus vaker vreemdgegaan? Dus je vriendin is met een klootzak?
Iets met prioriteiten. Terwijl je dinnie mantelzorgt, vreemdgaan met een snol wiens sexy picca's je niet alleen ontvangt, maar ook nog bewaard. En dan nog vriend/vent/kerel genoemd worden, terwijl hij in de relatie zit (vooralsnog). In deze tijden vind ik dat ongehoorde ongelijkheidquote:Op woensdag 17 april 2019 00:06 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dame in kwestie heeft al meerdere relaties kapot proberen te krijgen en zitten stoken. Dan vind ik jou een snol, erg he?
En ze is vast vaker belazerd. Am I right?quote:Op woensdag 17 april 2019 00:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze weet niet van fysiek vreemdgaan maar wel foute berichtjes sturen.
Goeie.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:13 schreef Myrr het volgende:
Naja het zal je verbazen hoeveel gasten vreemd gaan in hun eigen huis. Niet iedereen is intelligent.
Dan heb je over 9 maanden antwoord.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:35 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze heeft gezocht maar niks gevonden. Prullenbak was niet geleegd.
Wut?!quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:45 schreef roos94 het volgende:
AP heeft geen rijbewijs en mijn vriendin zegt dat de vriends kilometerteller hetzelfde was als de dag ervoor.
Gelijk aan het aantal keren sex per week.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Goeie.
@:roos94 Wat is ongeveer het IQ van je vriendin en haar vriend?
Houdt ze dat bij dan??quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:45 schreef roos94 het volgende:
mijn vriendin zegt dat de vriends kilometerteller hetzelfde was als de dag ervoor.
Ja. Waar je je allemaal mee bezig wil houden...quote:Op woensdag 17 april 2019 09:26 schreef Postbus100 het volgende:
Gezellige boel daar. Meneer is even een nachtje alleen, heeft z'n raam open staan, en vriendin haar vriendin pluizen alles als ware Sherlocks tot in details na. Tot de slaap in de ogen aan toe.
quote:Op woensdag 17 april 2019 09:30 schreef Reverb het volgende:
Ik snap echt niet dat niemand hier serieus op in gaat, truth has to prevail! Dus ik heb nog wat extra ideeën waar je vriendin misschien wat mee kan:
- Kilometerstand van de auto kan je laten terug draaien! Weet hij dat zij zijn kilometer stand controleert? Want dan heeft hij dat misschien laten doen nadat hij naar haar geweest is. Een automonteur kan dat echter zo checken, dus laat je vriendin de auto van haar vriend lenen zonder dat hij het weet (dat is geen stelen overigens, absoluut niet) en naar een automonteur brengen. Die kan dan checken of hij toch niet weg geweest is. Misschien heeft hij zelfs al veel vaker zijn kilometer stand terug gedraaid!
- De haren van je vriendin en de vuile slet (ik zal haar geen snol noemen, dat is veel te lief voor iemand die niet in een relatie zit en dus geen afspraken gemaakt heeft met een geliefde over het wel of niet seks hebben met jan en alleman) zijn dezelfde kleur en zelfde lengte, maar dat is haar hoofd haar. Ze heeft die sexy pics toch gezien? Hebben ze het zelfde schaamhaar? Als zij een behaarde poes heeft (wat me sterkt lijkt, ze is immers een ontzettende slet, die scheren allemaal hun kut) en je vriendin niet, dan kan ze nog een keer de lakens gaan afzoeken naar schaamharen. Slim idee, niet?
- Dan het allerbelangrijkste, het raam! Was het groot genoeg voor iemand om uit te klimmen? Want de kans is natuurlijk ook ontzettend groot (93,4 procent ongeveer) dat ze na een nacht wilde seks zo moe waren dat ze door de wekker heen zijn geslapen, en dat toen je vriendin binnen kwam zij nog in het bed lag. Dus zij snel door het raam naar buiten klimmen met al haar kleren, haar portemonnee, haar mobiel, sleutels, en handtasje die allemaal bij het bed lagen, en snel weg gesneukeld is. Daarom was de vriend nog ongedouched, had hij nog slaap in zijn ogen, etc. Omdat hij net wakker werd! Dat is een veel logischere aanname dan dat hij het raam open had laten staan en in slaap is gevallen na een avondje gamen of netflixen, want dat doen maar 6,6 procent van de kerels in een relatie als ze een avond alleen thuis zijn (ja, die percentages kloppen, 0 procent van de kerels in een relatie masturbeert als zijn vriendin er niet is).
Zo, hopelijk helpt je vriendin dat! Overigens zou ik aanraden om te kijken naar van die kleine verborgen camera's en microfoons voor in huis. Dat is volgens de wet eigenlijk niet toegestaan, maar als ze ze goed genoeg verbergt komt hij er nooit achter en is het ook geen probleem.
quote:[b]Op woensdag 17 april 2019 09:30 schreef Reverb het volgende:
- Dan het allerbelangrijkste, het raam! Was het groot genoeg voor iemand om uit te klimmen? Want de kans is natuurlijk ook ontzettend groot (93,4 procent ongeveer) dat ze na een nacht wilde seks zo moe waren dat ze door de wekker heen zijn geslapen, en dat toen je vriendin binnen kwam zij nog in het bed lag. Dus zij snel door het raam naar buiten klimmen met al haar kleren, haar portemonnee, haar mobiel, sleutels, en handtasje die allemaal bij het bed lagen, en snel weg gesneukeld is. Daarom was de vriend nog ongedouched, had hij nog slaap in zijn ogen, etc. Omdat hij net wakker werd! Dat is een veel logischere aanname dan dat hij het raam open had laten staan en in slaap is gevallen na een avondje gamen of netflixen, want dat doen maar 6,6 procent van de kerels in een relatie als ze een avond alleen thuis zijn (ja, die percentages kloppen, 0 procent van de kerels in een relatie masturbeert als zijn vriendin er niet
quote:Op woensdag 17 april 2019 09:30 schreef Reverb het volgende:
- Dan het allerbelangrijkste, het raam! Was het groot genoeg voor iemand om uit te klimmen? Want de kans is natuurlijk ook ontzettend groot (93,4 procent ongeveer) dat ze na een nacht wilde seks zo moe waren dat ze door de wekker heen zijn geslapen, en dat toen je vriendin binnen kwam zij nog in het bed lag. Dus zij snel door het raam naar buiten klimmen met al haar kleren, haar portemonnee, haar mobiel, sleutels, en handtasje die allemaal bij het bed lagen, en snel weg gesneukeld is. Daarom was de vriend nog ongedouched, had hij nog slaap in zijn ogen, etc. Omdat hij net wakker werd! Dat is een veel logischere aanname dan dat hij het raam open had laten staan en in slaap is gevallen na een avondje gamen of netflixen, want dat doen maar 6,6 procent van de kerels in een relatie als ze een avond alleen thuis zijn (ja, die percentages kloppen, 0 procent van de kerels in een relatie masturbeert als zijn vriendin er niet is).
Waarom heb jij zo bevestiging voor optie B nodig. Jij weet dondersgoed dat iedereen optie B zegt. En sowieso dat jouw scharrel optie B nu plots deed.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:09 schreef roos94 het volgende:
Stel dat jij een bezette kerel bent die op zn tijd vreemdgaat met een of ander goedkoop wijf. (Dat is het vermoeden althans)
Je vriendin is een nachtje weg en komt in de ochtend rond 10 uur thuis. Dat weet je.
A - vent douched niet , spuit geen deo ofzo in de kamer, gaat rustig verder maffen en wordt wakker gemaakt door vriendin om 10u.
B - vent gaat uit bed, aankleden/douchen/opruimen want weet dat zijn vriendin zo komt
Welke kans zou groter zijn of zijn ze allebei gelijk? Als optie A zou gebeuren, zou de kans dan kleiner zijn dat ie vreemdgaat? Of kan het ook tactiek zijn?
En nee ik vraag dit niet voor mijzelf maar voor een vriendin hihaho slecht excuus maar toch waar, ik hoef voorlopig geen vent meer
Brand los
Ik zou even verder lezen.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:39 schreef Naregenkomtzon het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo bevestiging voor optie B nodig. Jij weet dondersgoed dat iedereen optie B zegt. En sowieso dat jouw scharrel optie B nu plots deed.
Simpel toch,... die snol was er nog toen je vriendin thuis kwam en is via het raam gevlucht!!quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:32 schreef roos94 het volgende:
Of ze zit nog op het balkon.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:29 schreef roos94 het volgende:
Ze wonen volgensmij op de 6e of 7e verdieping van een appartement dus als die vrouw uit t raam springt moet ze wel gekke spiderman skills hebben of een parachute
Ja maar op haar bezem vliegt ze zo weg, ...quote:Op woensdag 17 april 2019 12:29 schreef roos94 het volgende:
Ze wonen volgensmij op de 6e of 7e verdieping van een appartement dus als die vrouw uit t raam springt moet ze wel gekke spiderman skills hebben of een parachute
moest lachenquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:41 schreef Metalfrost het volgende:
Optie E de vriendin heeft waanideeën en dient per direct opgenomen te worden op een psychiatrische afdeling
dat begrijp ik, er is één heel sterke aanwijzing dat die meid daar is geweest maar ik kan dat hier simpelweg niet neerzetten, omdat dat meteen zou verraden mocht hij of die meid dit zien oid. Had ook niet verwacht dat er zoveel reacties kwamenquote:Op woensdag 17 april 2019 13:28 schreef Reverb het volgende:
Maar Roos, even serieus, je snapt wel waarom al deze reacties vandaan komen hopelijk? Je gaat er niet echt serieus op in, maar het grote merendeel van de mensen hier lijken te denken dat het gedrag van je vriendin verontrustend is. En dat jij je er in laat meeslepen is misschien nog wel verontrustender. Misschien moeten we het daar even over hebben, i.p.v. of die kerel wel of niet vreemd gegaan is.
Wat heeft dit topic nou voor nut? Behalve tijdverdrijf?quote:Op woensdag 17 april 2019 14:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
dat begrijp ik, er is één heel sterke aanwijzing dat die meid daar is geweest maar ik kan dat hier simpelweg niet neerzetten, omdat dat meteen zou verraden mocht hij of die meid dit zien oid. Had ook niet verwacht dat er zoveel reacties kwamendus ja er ontbreekt een belangrijke informatie en dan gaan mensen zo reageren. had ik wel kunnen verwachten
wat ik al eerder heb geschreven: bekijken wat andere mensen hun mening is over dit alles. zodat ik dit kan delen met mijn vriendin en dat we misschien een andere blik erop krijgne.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat heeft dit topic nou voor nut? Behalve tijdverdrijf?
Aaaaaargh! Hoe kunnen wij er nou een goede, zinvolle mening over hebben als jij uit privacyoverwegingen de belangrijkste clue niet vermeldt?quote:Op woensdag 17 april 2019 14:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
wat ik al eerder heb geschreven: bekijken wat andere mensen hun mening is over dit alles. zodat ik dit kan delen met mijn vriendin en dat we misschien een andere blik erop krijgne.
die vent obviousy ontkent :p en die vrouw ken ik wel een beetje maar als ze vaker vreemdgaan houd ze vast wel dr klep dicht anders is ze dr neukmaatje kwijtquote:Op woensdag 17 april 2019 14:04 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp de vraag niet eens eigenlijk. Hoezo gaat hij vreemd dan? En waarom vraag je het hem niet of 'dat wijf' dat je blijkbaar kent.
Wat een OP.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:09 schreef roos94 het volgende:
Brand los
Blij dat ik voor een keer niet verder las dan de OPquote:Op woensdag 17 april 2019 14:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Aaaaaargh! Hoe kunnen wij er nou een goede, zinvolle mening over hebben als jij uit privacyoverwegingen de belangrijkste clue niet vermeldt?
Ik wou het net tegen je zeggen ‘ga maar niet alles lezen, want.’.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Blij dat ik voor een keer niet verder las dan de OP
Ik het toch teruggelezenquote:Op woensdag 17 april 2019 14:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wou het net tegen je zeggen ‘ga maar niet alles lezen, want.’.
Heb je behoefte aan nazorg?quote:Op woensdag 17 april 2019 14:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik het toch teruggelezen
Maar nu niet met de intentie om te reageren. Want dat blijkt volslagen nutteloos.
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
En waarom zegt roos94 niet: ‘Jongens en dames, als ik dit zo lees, snap ik dat dit een absurde gang van zaken is. Ik ga de volgende keer met mijn vriendin bespreken dat dit duidelijke tekenen zijn dat deze relatie niet levensvatbaar is. Bedankt.’quote:Op woensdag 17 april 2019 14:37 schreef zarGon het volgende:
- gecheckt of kerel heeft gedoucht
- gecheckt of beddengoed/kussensloop anders rook
- gecheckt of kerel slaap in zijn ogen had en/of zich had opgefrist
- opgemerkt dat ramen wijd open waren
- gecheckt of er een condoom te viden was
- opgemerkt dat prullenbak niet geleegd was
- gecheckt of kilometerstand hetzelfde was als de dag ervoor (deze was een wtf voor mij)
- eerder mobiel van kerel gecheckt (zonder toestemming)
waarom zijn die twee nog bij elkaar...
er is allang geen sprake meer van vertrouwen
echt waarom doen mensen dit elkaar aan
en waarom doen ze zichzelf dit aan
Tot hier was topic leuk en grappig maar ditquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:45 schreef roos94 het volgende:
Ap=affaire partner
Sowieso, als de km stand veranderd is dan is dat bewijs dat je vreemd gaat? Of als je nog ligt te slapen met het raam open. Misschien staat het raam open omdat het iets minder koud aan het worden is.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tot hier was topic leuk en grappig maar dit
Ze weet kilometerstand van haar vriendje uit haar hoofd. Controleert het dus kennelijk elke dag.
Ja hou op joh.
Als dat het zou verraden hoef je toch de multiple choice vraag niet te stellen?quote:Op woensdag 17 april 2019 14:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
dat begrijp ik, er is één heel sterke aanwijzing dat die meid daar is geweest maar ik kan dat hier simpelweg niet neerzetten, omdat dat meteen zou verraden mocht hij of die meid dit zien oid. Had ook niet verwacht dat er zoveel reacties kwamendus ja er ontbreekt een belangrijke informatie en dan gaan mensen zo reageren. had ik wel kunnen verwachten
Je vriendin is crazy en moet het uitmaken met die vriend zodat hij niet langer vastzit aan een psycho. Anders gaat dit van kwaad tot erger.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
wat ik al eerder heb geschreven: bekijken wat andere mensen hun mening is over dit alles. zodat ik dit kan delen met mijn vriendin en dat we misschien een andere blik erop krijgne.
Seks hoeft niet perse in bed te gebeuren he? Heeft ze de bank, de eettafel en het aanrecht ook afgesnuffeld?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:21 schreef roos94 het volgende:
[..]
Bovenop de wasmachine is ook een leukequote:Op woensdag 17 april 2019 15:41 schreef Elpis het volgende:
[..]
Seks hoeft niet perse in bed te gebeuren he? Heeft ze de bank, de eettafel en het aanrecht ook afgesnuffeld?
Oww daar was ik nou niet opgekomen. Letterlijk en figuurlijk. Staat hier op een verhoging.quote:Op woensdag 17 april 2019 15:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Bovenop de wasmachine is ook een leuke
quote:Op woensdag 17 april 2019 15:55 schreef Elpis het volgende:
[..]
Oww daar was ik nou niet opgekomen. Letterlijk en figuurlijk. Staat hier op een verhoging.
Jouw post roept meer vragen op dan dat het duidelijkheid verschaft.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:06 schreef roos94 het volgende:
[..]
die vent obviousy ontkent :p en die vrouw ken ik wel een beetje maar als ze vaker vreemdgaan houd ze vast wel dr klep dicht anders is ze dr neukmaatje kwijt
95 %quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je ziet echt wel of iemand liegt zowel bij die man als bij die vrouw. Zeker als je het onverwacht en recht in zijn/haar gezicht vraagt.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:06 schreef roos94 het volgende:
[..]
die vent obviousy ontkent :p en die vrouw ken ik wel een beetje maar als ze vaker vreemdgaan houd ze vast wel dr klep dicht anders is ze dr neukmaatje kwijt
Vriend gespot.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 15:56 schreef het_synergy_effect het volgende:
[..]
Jouw post roept meer vragen op dan dat het duidelijkheid verschaft.
Ik heb er even over nagedacht...
Eigenlijk heb ik maar één vraag voor jou.
Kan het zijn dat je die vrouw beter kent dan een beetje? Stel dat jij die vrouw bent. Dan zit je nu best met een dilemma. Want jouw beste vriendin heeft je geconfronteerd met de feiten, maar jij hebt tot nu toe telkens ontkent. En je vraagt jezelf of je dit vol kan houden. Komt er een moment dat je wel eerlijk moet opbiechten dat je met de vriend van je beste vriendin hebt geslapen?
Vreemde plot-twist. Jij bent diegene die selfies via Whatsapp verstuurde. En je ging om half tien weg.
Zoals eerder gezegd is jouw OP incompleet. Kon er eerst geen chocolade van maken. Maar met het idee dat jij onderdeel bent van het avontuurtje, snap ik jouw vraag beter...
Dus ken je die vrouw beter dan een beetje? Komt ineens dichtbij of niet?
Fantasierijke theorie, maar helaasch neen. Zelf al enige tijd single omdat ik een bijzonder grote aversie voel jegens mensen die vreemdgaan en mijn ex dit vrij weinig kon interesseren..quote:Op woensdag 17 april 2019 15:56 schreef het_synergy_effect het volgende:
[..]
Jouw post roept meer vragen op dan dat het duidelijkheid verschaft.
Ik heb er even over nagedacht...
Eigenlijk heb ik maar één vraag voor jou.
Kan het zijn dat je die vrouw beter kent dan een beetje? Stel dat jij die vrouw bent. Dan zit je nu best met een dilemma. Want jouw beste vriendin heeft je geconfronteerd met de feiten, maar jij hebt tot nu toe telkens ontkent. En je vraagt jezelf of je dit vol kan houden. Komt er een moment dat je wel eerlijk moet opbiechten dat je met de vriend van je beste vriendin hebt geslapen?
Vreemde plot-twist. Jij bent diegene die selfies via Whatsapp verstuurde. En je ging om half tien weg.
Zoals eerder gezegd is jouw OP incompleet. Kon er eerst geen chocolade van maken. Maar met het idee dat jij onderdeel bent van het avontuurtje, snap ik jouw vraag beter...
Dus ken je die vrouw beter dan een beetje? Komt ineens dichtbij of niet?
Ik denk dat het ontbrekende detail is dat het licht in de hal aan was. Want ja dan is het 100% zeker inderdaadquote:Op woensdag 17 april 2019 14:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ga je ook nog reageren op de kritiek die je krijgt?quote:Op woensdag 17 april 2019 17:24 schreef roos94 het volgende:
[..]
Fantasierijke theorie, maar helaasch neen. Zelf al enige tijd single omdat ik een bijzonder grote aversie voel jegens mensen die vreemdgaan en mijn ex dit vrij weinig kon interesseren..
Dus ze heeft ook zn kilometerslang gecontroleerd voor hij weggingquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:45 schreef roos94 het volgende:
Ap=affaire partner
Dat laatste is dé oplossing natuurlijkquote:Op woensdag 17 april 2019 00:17 schreef Myrr het volgende:
Anyhow. Het bed was ongewassen. De kmstand () hetzelfde, slaap in zijn ogen en zijn bek rook niet naar poes, maar jawel het raam stond open.
Misschien vond hij zijn bed wel meuren en had hij het warm. Was ie zo moe het raam vergeten dicht te zetten. Misschien moet je astro tv bellen.
quote:Op woensdag 17 april 2019 17:44 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ik denk dat het ontbrekende detail is dat het licht in de hal aan was. Want ja dan is het 100% zeker inderdaad
Maar wat maakt t uit als hij weet dat jij weet dat hij vreemd is gegaan? Als dat zo is, moet hij het toch weten, want dan moeten ze uit elkaar!quote:Op woensdag 17 april 2019 14:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Whut?!quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dan is wel 100% zeker dat hij is vreemdgegaan.
Ja, ga vooral alles serieus nemen in dit topic. Veel succes.quote:
Ja hallo, jij weet iets voor 100 % zeker. Dan sla ik aan. Nu denk je er anders over neem ik aan?quote:Op woensdag 17 april 2019 19:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ga vooral alles serieus nemen in dit topic. Veel succes.
Sarcasme, wel eens van gehoord?quote:Op woensdag 17 april 2019 19:23 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Ja hallo, jij weet iets voor 100 % zeker. Dan sla ik aan. Nu denk je er anders over neem ik aan?
Jawel, maar daar is geen sprake van hier.quote:
Oh, toch wel.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:24 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Jawel, maar daar is geen sprake van hier.
Doe dit lekker ergens anders.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:28 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Jij weet niets 100 %, je hebt niet eens een specialisme. Je lult maar wat.
En dan wil je toch mensen met kennis? En geen mensen die roepen het is 100 % dit! Zonder verder na te denken uberhaupt..is dat jouw ding?quote:Op woensdag 17 april 2019 19:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe dit lekker ergens anders.
Wij zijn hier bezig met een wetenschappelijk onderzoek om dit raadsel op te lossen. Met tactisch gekozen reuk, voel en smaakproeven proberen wij antwoord te geven op die ene vraag: Gaat vriendje van TS haar vriendin vreemd?
Eensch. Ik zit pas op 54,3% zeker dat ie vreemd gaatquote:Op woensdag 17 april 2019 19:34 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
En dan wil je toch mensen met kennis? En geen mensen die roepen het is 100 % dit! Zonder verder na te denken uberhaupt..is dat jouw ding?
Op dit moment is het voor mij 50%. Hij gaat wel of niet vreemd.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:34 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
En dan wil je toch mensen met kennis? En geen mensen die roepen het is 100 % dit! Zonder verder na te denken uberhaupt..is dat jouw ding?
Dat klinkt behoorlijk realistisch.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:35 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Eensch. Ik zit pas op 54,3% zeker dat ie vreemd gaat
Bedankt. Ik heb er ook behoorlijk wat denkwerk inzitten, al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 17 april 2019 19:36 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Dat klinkt behoorlijk realistisch.
Dan kan je ook goed uitleggen hoe je tot dat cijfer komt. Sommige mensen roepen zomaar beweringe over 100 % van de bevolking en als ik erna vraag krijg ik de cold hand.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:38 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Bedankt. Ik heb er ook behoorlijk wat denkwerk inzitten, al zeg ik het zelf
Hij had de hele nacht geneukt, duhquote:Op woensdag 17 april 2019 19:37 schreef sp3c het volgende:
wat is eigenlijk zijn verklaring voor het feit dat hij om 10 uur s'ochtends nog lag te slapen?
quote:Op woensdag 17 april 2019 19:43 schreef sp3c het volgende:
in dat geval is hij 100% zeker vreemdgegaan
Niemand neemt deze opmerking nog serieus nuquote:Op woensdag 17 april 2019 19:43 schreef sp3c het volgende:
Als je weet dat zijn vriendin altijd om 10 uur terugkomt dan ga je toch niet eerder je bed uit dan nodig isquote:Op woensdag 17 april 2019 19:25 schreef sp3c het volgende:
hoe weten we zeker dat ze om half 10 en niet om half 8 is weggegaan?
je hoeft er zelf je bed toch niet voor uit?quote:Op woensdag 17 april 2019 19:50 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Als je weet dat zijn vriendin altijd om 10 uur terugkomt dan ga je toch niet eerder je bed uit dan nodig is
Echt serieus?quote:Op woensdag 17 april 2019 19:57 schreef sp3c het volgende:
niemand verdiend het om thuis te komen na een nacht lang werken en vervolgens te merken dat de partner nog ligt te slapen met het raam open
mannen niet, vrouwen ook niet
weet ik veel manquote:Op woensdag 17 april 2019 19:59 schreef Deshain het volgende:
[..]
Echt serieus?
Wat een gedrocht van een ouderwets concept om verdient met een d te schrijven.
Hoeveel, als je moet schatten tussen 1 en 100%?quote:
Dûh. Iedereen schrijft verdient met een d. Dat is immers de vierde letter van links in het woord verdient.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:59 schreef Deshain het volgende:
[..]
Echt serieus?
Wat een gedrocht van een ouderwets concept om verdient met een d te schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |