abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186268041
Gezellige boel daar. Meneer is even een nachtje alleen, heeft z'n raam open staan, en vriendin haar vriendin pluizen alles als ware Sherlocks tot in details na. Tot de slaap in de ogen aan toe. 8)7
Somebody that I used to know
pi_186268101
Ik snap echt niet dat niemand hier serieus op in gaat, truth has to prevail! Dus ik heb nog wat extra ideeën waar je vriendin misschien wat mee kan:

- Kilometerstand van de auto kan je laten terug draaien! Weet hij dat zij zijn kilometer stand controleert? Want dan heeft hij dat misschien laten doen nadat hij naar haar geweest is. Een automonteur kan dat echter zo checken, dus laat je vriendin de auto van haar vriend lenen zonder dat hij het weet (dat is geen stelen overigens, absoluut niet) en naar een automonteur brengen. Die kan dan checken of hij toch niet weg geweest is. Misschien heeft hij zelfs al veel vaker zijn kilometer stand terug gedraaid!

- De haren van je vriendin en de vuile slet (ik zal haar geen snol noemen, dat is veel te lief voor iemand die niet in een relatie zit en dus geen afspraken gemaakt heeft met een geliefde over het wel of niet seks hebben met jan en alleman) zijn dezelfde kleur en zelfde lengte, maar dat is haar hoofd haar. Ze heeft die sexy pics toch gezien? Hebben ze het zelfde schaamhaar? Als zij een behaarde poes heeft (wat me sterkt lijkt, ze is immers een ontzettende slet, die scheren allemaal hun kut) en je vriendin niet, dan kan ze nog een keer de lakens gaan afzoeken naar schaamharen. Slim idee, niet?

- Dan het allerbelangrijkste, het raam! Was het groot genoeg voor iemand om uit te klimmen? Want de kans is natuurlijk ook ontzettend groot (93,4 procent ongeveer) dat ze na een nacht wilde seks zo moe waren dat ze door de wekker heen zijn geslapen, en dat toen je vriendin binnen kwam zij nog in het bed lag. Dus zij snel door het raam naar buiten klimmen met al haar kleren, haar portemonnee, haar mobiel, sleutels, en handtasje die allemaal bij het bed lagen, en snel weg gesneukeld is. Daarom was de vriend nog ongedouched, had hij nog slaap in zijn ogen, etc. Omdat hij net wakker werd! Dat is een veel logischere aanname dan dat hij het raam open had laten staan en in slaap is gevallen na een avondje gamen of netflixen, want dat doen maar 6,6 procent van de kerels in een relatie als ze een avond alleen thuis zijn (ja, die percentages kloppen, 0 procent van de kerels in een relatie masturbeert als zijn vriendin er niet is).

Zo, hopelijk helpt je vriendin dat! Overigens zou ik aanraden om te kijken naar van die kleine verborgen camera's en microfoons voor in huis. Dat is volgens de wet eigenlijk niet toegestaan, maar als ze ze goed genoeg verbergt komt hij er nooit achter en is het ook geen probleem. :)
  woensdag 17 april 2019 @ 09:31:31 #128
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_186268118
Mannen naar mijn ervaring gaan nauwelijks vreemd en vrouwen gaan volop
pi_186268233
Geen paniek, ze raadt nooit dat hij is vreemdgegaan met jou. Voortaan wel wat minder risico nemen hè? :')
  woensdag 17 april 2019 @ 09:43:11 #130
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_186268352
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 09:26 schreef Postbus100 het volgende:
Gezellige boel daar. Meneer is even een nachtje alleen, heeft z'n raam open staan, en vriendin haar vriendin pluizen alles als ware Sherlocks tot in details na. Tot de slaap in de ogen aan toe. 8)7
Ja. Waar je je allemaal mee bezig wil houden...
pi_186268365
Amateurs. :|W

Op youtube kunnen jullie instuctiefilmpjes vinden over de installatie van een camerasysteem.

En ik kan de spywebshop aanraden voor onder andere richtmicrofoontjes 8-)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_186268537
WTF is dit topic dan _O-

Volgens mij wil je gewoon dat hij vreemd gaat en blijf je net zo lang zoeken tot je iets gevonden hebt. of niet soms :')
  woensdag 17 april 2019 @ 10:03:30 #133
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_186268706
Hier moet ik gepost hebben _O-
pi_186269089
Oh wauw.. Dit gaat wel ver hoor.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_186269240
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 09:30 schreef Reverb het volgende:
Ik snap echt niet dat niemand hier serieus op in gaat, truth has to prevail! Dus ik heb nog wat extra ideeën waar je vriendin misschien wat mee kan:

- Kilometerstand van de auto kan je laten terug draaien! Weet hij dat zij zijn kilometer stand controleert? Want dan heeft hij dat misschien laten doen nadat hij naar haar geweest is. Een automonteur kan dat echter zo checken, dus laat je vriendin de auto van haar vriend lenen zonder dat hij het weet (dat is geen stelen overigens, absoluut niet) en naar een automonteur brengen. Die kan dan checken of hij toch niet weg geweest is. Misschien heeft hij zelfs al veel vaker zijn kilometer stand terug gedraaid!

- De haren van je vriendin en de vuile slet (ik zal haar geen snol noemen, dat is veel te lief voor iemand die niet in een relatie zit en dus geen afspraken gemaakt heeft met een geliefde over het wel of niet seks hebben met jan en alleman) zijn dezelfde kleur en zelfde lengte, maar dat is haar hoofd haar. Ze heeft die sexy pics toch gezien? Hebben ze het zelfde schaamhaar? Als zij een behaarde poes heeft (wat me sterkt lijkt, ze is immers een ontzettende slet, die scheren allemaal hun kut) en je vriendin niet, dan kan ze nog een keer de lakens gaan afzoeken naar schaamharen. Slim idee, niet?

- Dan het allerbelangrijkste, het raam! Was het groot genoeg voor iemand om uit te klimmen? Want de kans is natuurlijk ook ontzettend groot (93,4 procent ongeveer) dat ze na een nacht wilde seks zo moe waren dat ze door de wekker heen zijn geslapen, en dat toen je vriendin binnen kwam zij nog in het bed lag. Dus zij snel door het raam naar buiten klimmen met al haar kleren, haar portemonnee, haar mobiel, sleutels, en handtasje die allemaal bij het bed lagen, en snel weg gesneukeld is. Daarom was de vriend nog ongedouched, had hij nog slaap in zijn ogen, etc. Omdat hij net wakker werd! Dat is een veel logischere aanname dan dat hij het raam open had laten staan en in slaap is gevallen na een avondje gamen of netflixen, want dat doen maar 6,6 procent van de kerels in een relatie als ze een avond alleen thuis zijn (ja, die percentages kloppen, 0 procent van de kerels in een relatie masturbeert als zijn vriendin er niet is).

Zo, hopelijk helpt je vriendin dat! Overigens zou ik aanraden om te kijken naar van die kleine verborgen camera's en microfoons voor in huis. Dat is volgens de wet eigenlijk niet toegestaan, maar als ze ze goed genoeg verbergt komt hij er nooit achter en is het ook geen probleem. :)
_O-
pi_186269354
raar topic.....

los of de vriend nu wel of niet al vreemdgegaan is, lijkt me de relatie volledig verstoord en de handelingen dat hooguit erger te maken, waardoor het vreedmgaan vermoedelijk een kwestie van tijd is.

Ik kan me ook niet voorstellen dat TS nog erg lang samen wil zijn met haar 'vriend' ... ze komt over alsof ze een hardgrondige hekel aan hem heeft
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_186269448
quote:
0s.gif [b]Op woensdag 17 april 2019 09:30 schreef Reverb het volgende:

- Dan het allerbelangrijkste, het raam! Was het groot genoeg voor iemand om uit te klimmen? Want de kans is natuurlijk ook ontzettend groot (93,4 procent ongeveer) dat ze na een nacht wilde seks zo moe waren dat ze door de wekker heen zijn geslapen, en dat toen je vriendin binnen kwam zij nog in het bed lag. Dus zij snel door het raam naar buiten klimmen met al haar kleren, haar portemonnee, haar mobiel, sleutels, en handtasje die allemaal bij het bed lagen, en snel weg gesneukeld is. Daarom was de vriend nog ongedouched, had hij nog slaap in zijn ogen, etc. Omdat hij net wakker werd! Dat is een veel logischere aanname dan dat hij het raam open had laten staan en in slaap is gevallen na een avondje gamen of netflixen, want dat doen maar 6,6 procent van de kerels in een relatie als ze een avond alleen thuis zijn (ja, die percentages kloppen, 0 procent van de kerels in een relatie masturbeert als zijn vriendin er niet
:D _O-
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 april 2019 @ 11:39:04 #138
163650 Greys
pi_186270020
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 09:30 schreef Reverb het volgende:
_O_

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186270031
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2019 23:09 schreef roos94 het volgende:
Stel dat jij een bezette kerel bent die op zn tijd vreemdgaat met een of ander goedkoop wijf. (Dat is het vermoeden althans)

Je vriendin is een nachtje weg en komt in de ochtend rond 10 uur thuis. Dat weet je.

De snol waarmee je je vriendin belazerd vertrekt rond half 10 uit jullie huis.

Welke optie zou dan waarschijnlijker zijn?
A - vent douched niet , spuit geen deo ofzo in de kamer, gaat rustig verder maffen en wordt wakker gemaakt door vriendin om 10u.
B - vent gaat uit bed, aankleden/douchen/opruimen want weet dat zijn vriendin zo komt

Welke kans zou groter zijn of zijn ze allebei gelijk? Als optie A zou gebeuren, zou de kans dan kleiner zijn dat ie vreemdgaat? Of kan het ook tactiek zijn?

En nee ik vraag dit niet voor mijzelf maar voor een vriendin hihaho slecht excuus maar toch waar, ik hoef voorlopig geen vent meer ;)

Brand los
Waarom heb jij zo bevestiging voor optie B nodig. Jij weet dondersgoed dat iedereen optie B zegt. En sowieso dat jouw scharrel optie B nu plots deed.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 april 2019 @ 11:41:03 #140
163650 Greys
pi_186270057
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 11:39 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Waarom heb jij zo bevestiging voor optie B nodig. Jij weet dondersgoed dat iedereen optie B zegt. En sowieso dat jouw scharrel optie B nu plots deed.
Ik zou even verder lezen. :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186270151
Kom gewoon een keer een half uur thuis.
Onder deze lijn niet schrijven
  woensdag 17 april 2019 @ 12:06:17 #142
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_186270471
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 23:32 schreef roos94 het volgende:
Wat mijn vriendin heel merkwaardig vond is dat die vriend altijd met het raam en de gordijnen potdicht slaapt. Altijd. Winter zomer maakt niet uit. Hij heeft een hekel aan met open raam slapen.

Zij kwam binnen en het raam was wijd open terwijl hij sliep.
Simpel toch,... die snol was er nog toen je vriendin thuis kwam en is via het raam gevlucht!!
  Miss 200.000.000! woensdag 17 april 2019 @ 12:29:33 #143
367000 roos94
pi_186270905
Ze wonen volgensmij op de 6e of 7e verdieping van een appartement dus als die vrouw uit t raam springt moet ze wel gekke spiderman skills hebben of een parachute :')
pi_186271001
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2019 12:29 schreef roos94 het volgende:
Ze wonen volgensmij op de 6e of 7e verdieping van een appartement dus als die vrouw uit t raam springt moet ze wel gekke spiderman skills hebben of een parachute :')
Of ze zit nog op het balkon.
Onder deze lijn niet schrijven
pi_186271220
Zelden zulke psycho shit gelezen _O-
pi_186271232
- TS checkt kilometerstanden van de auto
- TS checkt zijn mobiel
- TS ruikt aan het beddengoed en zoekt naar haren
- TS keert alle prullenbakken overhoop

Geen bewijs van vreemdgaan, “maar het raam stond open”...

Shit the fuck, je bent ziekelijk paranoïde of hij neukt een kale gesteriliseerde sidechick zonder lichaamsgeur.

Anyway, ga lekker uit elkaar als je hem niet vertrouwt. Hij heeft het sowieso verdiend want hij gaat of vreemd of hij is beter af zonder je.
pi_186271299
Ik zou lekker blijven maffen.
  woensdag 17 april 2019 @ 13:01:04 #148
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_186271408
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2019 12:29 schreef roos94 het volgende:
Ja maar op haar bezem vliegt ze zo weg, ...
pi_186271582
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 23:41 schreef Metalfrost het volgende:
Optie E de vriendin heeft waanideeën en dient per direct opgenomen te worden op een psychiatrische afdeling
moest lachen
pi_186271721
Plottwist; 'vriendin' heeft helemaal geen relatie met man in kwestie en ze wonen niet samen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')