Gekleur naar kijken vind ik persoonlijk wel een understatement.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:03 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja geen idee. Was meer nieuwsgierig hoe andermans blik hierop is aangezien mijn vriendin en ik er gekleurd naar kijken
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee maar als hij op fok zit en hij ziet dit topic dan ben ik de sjaak obv
Dame in kwestie heeft al meerdere relaties kapot proberen te krijgen en zitten stoken. Dan vind ik jou een snol, erg he?quote:Op woensdag 17 april 2019 00:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hij zou vreemdgaan, maar zij wordt uitgemaakt voor snol. Ok dan..
[..]
Preach sis
Waarom wantrouwt jouw vriendin haar vriend?quote:Op woensdag 17 april 2019 00:06 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dame in kwestie heeft al meerdere relaties kapot proberen te krijgen en zitten stoken. Dan vind ik jou een snol, erg he?
Die AP heeft sexy fotos gestuurd naar vriend en die vriend is daar toen op ingegaan via whatsapp, terwijl hij al samenwoonde met vriendin. Hij was alleen even vergeten de berichten te verwijdetenquote:Op woensdag 17 april 2019 00:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom wantrouwt jouw vriendin haar vriend?
Hij is dus vaker vreemdgegaan? Dus je vriendin is met een klootzak?quote:Op woensdag 17 april 2019 00:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die AP heeft sexy fotos gestuurd naar vriend en die vriend is daar toen op ingegaan via whatsapp, terwijl hij al samenwoonde met vriendin. Hij was alleen even vergeten de berichten te verwijdeten
Ze weet niet van fysiek vreemdgaan maar wel foute berichtjes sturen.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij is dus vaker vreemdgegaan? Dus je vriendin is met een klootzak?
Iets met prioriteiten. Terwijl je dinnie mantelzorgt, vreemdgaan met een snol wiens sexy picca's je niet alleen ontvangt, maar ook nog bewaard. En dan nog vriend/vent/kerel genoemd worden, terwijl hij in de relatie zit (vooralsnog). In deze tijden vind ik dat ongehoorde ongelijkheidquote:Op woensdag 17 april 2019 00:06 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dame in kwestie heeft al meerdere relaties kapot proberen te krijgen en zitten stoken. Dan vind ik jou een snol, erg he?
En ze is vast vaker belazerd. Am I right?quote:Op woensdag 17 april 2019 00:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze weet niet van fysiek vreemdgaan maar wel foute berichtjes sturen.
Goeie.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:13 schreef Myrr het volgende:
Naja het zal je verbazen hoeveel gasten vreemd gaan in hun eigen huis. Niet iedereen is intelligent.
Dan heb je over 9 maanden antwoord.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:35 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze heeft gezocht maar niks gevonden. Prullenbak was niet geleegd.
Wut?!quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:45 schreef roos94 het volgende:
AP heeft geen rijbewijs en mijn vriendin zegt dat de vriends kilometerteller hetzelfde was als de dag ervoor.
Gelijk aan het aantal keren sex per week.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Goeie.
@:roos94 Wat is ongeveer het IQ van je vriendin en haar vriend?
Houdt ze dat bij dan??quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:45 schreef roos94 het volgende:
mijn vriendin zegt dat de vriends kilometerteller hetzelfde was als de dag ervoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |