dat begrijp ik, er is één heel sterke aanwijzing dat die meid daar is geweest maar ik kan dat hier simpelweg niet neerzetten, omdat dat meteen zou verraden mocht hij of die meid dit zien oid. Had ook niet verwacht dat er zoveel reacties kwamenquote:Op woensdag 17 april 2019 13:28 schreef Reverb het volgende:
Maar Roos, even serieus, je snapt wel waarom al deze reacties vandaan komen hopelijk? Je gaat er niet echt serieus op in, maar het grote merendeel van de mensen hier lijken te denken dat het gedrag van je vriendin verontrustend is. En dat jij je er in laat meeslepen is misschien nog wel verontrustender. Misschien moeten we het daar even over hebben, i.p.v. of die kerel wel of niet vreemd gegaan is.
Wat heeft dit topic nou voor nut? Behalve tijdverdrijf?quote:Op woensdag 17 april 2019 14:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
dat begrijp ik, er is één heel sterke aanwijzing dat die meid daar is geweest maar ik kan dat hier simpelweg niet neerzetten, omdat dat meteen zou verraden mocht hij of die meid dit zien oid. Had ook niet verwacht dat er zoveel reacties kwamendus ja er ontbreekt een belangrijke informatie en dan gaan mensen zo reageren. had ik wel kunnen verwachten
wat ik al eerder heb geschreven: bekijken wat andere mensen hun mening is over dit alles. zodat ik dit kan delen met mijn vriendin en dat we misschien een andere blik erop krijgne.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat heeft dit topic nou voor nut? Behalve tijdverdrijf?
Aaaaaargh! Hoe kunnen wij er nou een goede, zinvolle mening over hebben als jij uit privacyoverwegingen de belangrijkste clue niet vermeldt?quote:Op woensdag 17 april 2019 14:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
wat ik al eerder heb geschreven: bekijken wat andere mensen hun mening is over dit alles. zodat ik dit kan delen met mijn vriendin en dat we misschien een andere blik erop krijgne.
die vent obviousy ontkent :p en die vrouw ken ik wel een beetje maar als ze vaker vreemdgaan houd ze vast wel dr klep dicht anders is ze dr neukmaatje kwijtquote:Op woensdag 17 april 2019 14:04 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp de vraag niet eens eigenlijk. Hoezo gaat hij vreemd dan? En waarom vraag je het hem niet of 'dat wijf' dat je blijkbaar kent.
Wat een OP.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:09 schreef roos94 het volgende:
Stel dat jij een bezette kerel bent die op zn tijd vreemdgaat met een of ander goedkoop wijf. (Dat is het vermoeden althans)
Je vriendin is een nachtje weg en komt in de ochtend rond 10 uur thuis. Dat weet je.
De snol waarmee je je vriendin belazerd vertrekt rond half 10 uit jullie huis.
Welke optie zou dan waarschijnlijker zijn?
A - vent douched niet , spuit geen deo ofzo in de kamer, gaat rustig verder maffen en wordt wakker gemaakt door vriendin om 10u.
B - vent gaat uit bed, aankleden/douchen/opruimen want weet dat zijn vriendin zo komt
Welke kans zou groter zijn of zijn ze allebei gelijk? Als optie A zou gebeuren, zou de kans dan kleiner zijn dat ie vreemdgaat? Of kan het ook tactiek zijn?
En nee ik vraag dit niet voor mijzelf maar voor een vriendin hihaho slecht excuus maar toch waar, ik hoef voorlopig geen vent meer
Brand los
Blij dat ik voor een keer niet verder las dan de OPquote:Op woensdag 17 april 2019 14:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Aaaaaargh! Hoe kunnen wij er nou een goede, zinvolle mening over hebben als jij uit privacyoverwegingen de belangrijkste clue niet vermeldt?
Ik wou het net tegen je zeggen ‘ga maar niet alles lezen, want.’.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Blij dat ik voor een keer niet verder las dan de OP
Ik het toch teruggelezenquote:Op woensdag 17 april 2019 14:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wou het net tegen je zeggen ‘ga maar niet alles lezen, want.’.
Heb je behoefte aan nazorg?quote:Op woensdag 17 april 2019 14:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik het toch teruggelezen
Maar nu niet met de intentie om te reageren. Want dat blijkt volslagen nutteloos.
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
En waarom zegt roos94 niet: ‘Jongens en dames, als ik dit zo lees, snap ik dat dit een absurde gang van zaken is. Ik ga de volgende keer met mijn vriendin bespreken dat dit duidelijke tekenen zijn dat deze relatie niet levensvatbaar is. Bedankt.’quote:Op woensdag 17 april 2019 14:37 schreef zarGon het volgende:
- gecheckt of kerel heeft gedoucht
- gecheckt of beddengoed/kussensloop anders rook
- gecheckt of kerel slaap in zijn ogen had en/of zich had opgefrist
- opgemerkt dat ramen wijd open waren
- gecheckt of er een condoom te viden was
- opgemerkt dat prullenbak niet geleegd was
- gecheckt of kilometerstand hetzelfde was als de dag ervoor (deze was een wtf voor mij)
- eerder mobiel van kerel gecheckt (zonder toestemming)
waarom zijn die twee nog bij elkaar...
er is allang geen sprake meer van vertrouwen
echt waarom doen mensen dit elkaar aan
en waarom doen ze zichzelf dit aan
Tot hier was topic leuk en grappig maar ditquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:45 schreef roos94 het volgende:
AP heeft geen rijbewijs en mijn vriendin zegt dat de vriends kilometerteller hetzelfde was als de dag ervoor. Dus dan moet die AP wss met de bus zijn gekomen. AP woont niet in een geschikte woning om zomaar een kerel te ontvangen dus is niet logisch dat hij daarheen is gegaan
Ap=affaire partner
Sowieso, als de km stand veranderd is dan is dat bewijs dat je vreemd gaat? Of als je nog ligt te slapen met het raam open. Misschien staat het raam open omdat het iets minder koud aan het worden is.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tot hier was topic leuk en grappig maar dit
Ze weet kilometerstand van haar vriendje uit haar hoofd. Controleert het dus kennelijk elke dag.
Ja hou op joh.
Als dat het zou verraden hoef je toch de multiple choice vraag niet te stellen?quote:Op woensdag 17 april 2019 14:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
dat begrijp ik, er is één heel sterke aanwijzing dat die meid daar is geweest maar ik kan dat hier simpelweg niet neerzetten, omdat dat meteen zou verraden mocht hij of die meid dit zien oid. Had ook niet verwacht dat er zoveel reacties kwamendus ja er ontbreekt een belangrijke informatie en dan gaan mensen zo reageren. had ik wel kunnen verwachten
Je vriendin is crazy en moet het uitmaken met die vriend zodat hij niet langer vastzit aan een psycho. Anders gaat dit van kwaad tot erger.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
wat ik al eerder heb geschreven: bekijken wat andere mensen hun mening is over dit alles. zodat ik dit kan delen met mijn vriendin en dat we misschien een andere blik erop krijgne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |