67% zei ik net alquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee hoeveel mannen wel zouden douchen
9 van de 10.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee hoeveel mannen wel zouden douchen
De zweetgeur van die ander is heus wel terug te ruiken in dat kussen..quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het gaat meer om het douche gedeelte. Als jij de hele nacht met je affaire partner bent geweest hoeveel procent van de mannen zou dan gaan douchen als ze weg is en ze weten dat de vriendin zo komt
Zelfde haarkleur en lengte, zeg je. Dat klinkt naar meer dan een vermoeden.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat is het vermoeden maar ik zou er niet mijn leven voor durven wedden
1 a 2 keer per dagquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:31 schreef amaranta het volgende:
Maar, ehm. Hoe vaak doucht hij normaal gesproken?
En dat zeg je nu?! Vond je niet het vermelden waard in je OP?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:32 schreef roos94 het volgende:
Wat mijn vriendin heel merkwaardig vond is dat die vriend altijd met het raam en de gordijnen potdicht slaapt. Altijd. Winter zomer maakt niet uit. Hij heeft een hekel aan met open raam slapen.
Zij kwam binnen en het raam was wijd open terwijl hij sliep.
andere vraag: waar was die vriendin van je eigenlijk tot 10.00 uur 's ochtends ?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:32 schreef roos94 het volgende:
Wat mijn vriendin heel merkwaardig vond is dat die vriend altijd met het raam en de gordijnen potdicht slaapt. Altijd. Winter zomer maakt niet uit. Hij heeft een hekel aan met open raam slapen.
Zij kwam binnen en het raam was wijd open terwijl hij sliep.
Hoeveel vergroot dit feit de kans op vreemdgaan?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dat zeg je nu?! Vond je niet het vermelden waard in je OP?
Ze heeft gezocht maar niks gevonden. Prullenbak was niet geleegd.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:34 schreef amaranta het volgende:
Lag er een condoom in de prullenbak? Of een verpakking?
Met een factor 3. Minstens.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hoeveel vergroot dit feit de kans op vreemdgaan?
Dit weet ik echt niet.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
En doucht hij ook als hij sex heeft gehad met jouw vriendin?
Is mantelzorger.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:34 schreef manny het volgende:
[..]
andere vraag: waar was die vriendin van je eigenlijk tot 10.00 uur 's ochtends ?
Dus ook nog eens onveilige neukseks. Ik zou een Soatest doen als ik jouw vriendin was.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:35 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze heeft gezocht maar niks gevonden. Prullenbak was niet geleegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |