Dan kan je het ook niet kut vinden.quote:Op maandag 15 april 2019 22:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nog nooit meegedaan hoor. Tevens FOK ik altijd mobiel
Jawel hoor. Jij hebt waarschijnlijk ook nog nooit een baby van een flat gegooid maar dat vind jij vast ook kut.quote:Op maandag 15 april 2019 22:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan kan je het ook niet kut vinden.
quote:Op maandag 15 april 2019 22:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jawel hoor. Jij hebt waarschijnlijk ook nog nooit een baby van een flat gegooid maar dat vind jij vast ook kut.
Toen ik hem mailde voor een unban reageerde hij heel snel, toppertje welquote:Op maandag 15 april 2019 22:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Rik is een vermakelijke ED-journalist die geen PSV-fan pretendeert te zijn. Aardige man voor de rest.
[ afbeelding ]
Niets bijzonders. Ik ben studentquote:Op maandag 15 april 2019 22:10 schreef Doublepain het volgende: [..] Wat voor werk doe je nou @:Anneloos
Ik ga ook kijken maat. Tafel van Kees vind ik vrijwel altijd kut, natafelen is wel lachen met die zelfingenomen journalisten.quote:Op maandag 15 april 2019 22:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Rik is een vermakelijke ED-journalist die geen PSV-fan pretendeert te zijn. Aardige man voor de rest.
[ afbeelding ]
Niet kut. Eerder een beetje onnatuurlijk.quote:Op maandag 15 april 2019 22:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jawel hoor. Jij hebt waarschijnlijk ook nog nooit een baby van een flat gegooid maar dat vind jij vast ook kut.
Henk Hoijtink was eerst op de hand van PSV vanwege het TEAM. Nu toch de laatste weken naar Ajax toegekropen, genot.quote:Op maandag 15 april 2019 22:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga ook kijken maat. Tafel van Kees vind ik vrijwel altijd kut, natafelen is wel lachen met die zelfingenomen journalisten.
Dat is de grootste lul aan tafel. Vooral toen hij het Nederlands Elftal ging afzeiken puur om tegendraads te zijn en dat dan ook een paar keer ging benoemenquote:Op maandag 15 april 2019 22:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Henk Hoijtink was eerst op de hand van PSV vanwege het TEAM. Nu toch de laatste weken naar Ajax toegekropen, genot.
Schitterende onnavolgbare man. Lees met plezier al zijn stukjes.quote:Op maandag 15 april 2019 22:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is de grootste lul aan tafel. Vooral toen hij het Nederlands Elftal ging afzeiken puur om tegendraads te zijn en dat dan ook een paar keer ging benoemen.
Lees jij de Trouw? Kut krant met 86.659 abonnees lolquote:Op maandag 15 april 2019 22:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Schitterende onnavolgbare man. Lees met plezier al zijn stukjes.
Nee joh. Blendellenquote:Op maandag 15 april 2019 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lees jij de Trouw? Kut krant met 86.659 abonnees lol
Ik lees graag de columns van het AD. Hugo, Sjoerd (die op tv walgelijk is maar wel leuk kan schrijven) en Eusje.quote:
De enige columns die ik met interesse lees zijn van Van Hanegem en Kieft.quote:Op maandag 15 april 2019 22:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik lees graag de columns van het AD. Hugo, Sjoerd (die op tv walgelijk is maar wel leuk kan schrijven) en Eusje.
Hoe denk je over de column van Nico Dijkshoorn in VI?quote:Op maandag 15 april 2019 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De enige columns die ik met interesse lees zijn van Van Hanegem en Kieft.
Nico is een seniele vent die ik probeer te verbannen uit mijn gedachten.quote:Op maandag 15 april 2019 22:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe denk je over de column van Nico Dijkshoorn in VI?
Die columns van Sjoerd en Hugo vind ik juist altijd vreselijk.quote:Op maandag 15 april 2019 22:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik lees graag de columns van het AD. Hugo, Sjoerd (die op tv walgelijk is maar wel leuk kan schrijven) en Eusje.
Hugo is uiteindelijk er alleen maar om lawaai te trappen, soms vermakelijk en soms niet. Rond #AJAEXC praatte hij ook alleen maar raar.quote:Op maandag 15 april 2019 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die columns van Sjoerd en Hugo vind ik juist altijd vreselijk.
Ik vraag me altijd af wie die mensen zijn die hem na één keer aanhoren nog geweldig vinden..... om nog maar te zwijgen over die oogaids die hij op papier zet voor VI.quote:Op maandag 15 april 2019 22:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nico is een seniele vent die ik probeer te verbannen uit mijn gedachten.
Het enige waar ik Nico om waardeer is zijn Marco Borsato-bash. Voor de rest heeft hij mijn leven niet verrijkt.quote:Op maandag 15 april 2019 22:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wie die mensen zijn die hem na één keer aanhoren nog geweldig vinden..... om nog maar te zwijgen over die oogaids die hij op papier zet voor VI.
Ik kan er soms ook wel om lachen. Maar hij heeft echt altijd zo'n zogenaamd rebelse mening. Vermoeiend.quote:Op maandag 15 april 2019 22:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hugo is uiteindelijk er alleen maar om lawaai te trappen, soms vermakelijk en soms niet. Rond #AJAEXC praatte hij ook alleen maar raar.
Zelfs Doordekken blijft niet gevrijwaard van de sidekicklach.quote:Op maandag 15 april 2019 22:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
Of gewoon online
https://www.kijk.nl/veron(...)w2Nf/veronica-inside
Klink eens op die link lieve jongen.quote:
Ja, het was een retorische vraag. Had er nog niks over gehoord. Hopelijk wel in obscure hotelletjes en op vlonders.quote:
Henk was net weer zijn Feyenoord-verhaaltje aan het opdrammen. Jammer dat je dat hebt gemist.quote:Op maandag 15 april 2019 22:50 schreef Slobeend het volgende:
Ze blijven iedere keer maar herhalen dat er niemand naar Doordekken op Eredivisie Live keek, terwijl alle VI Hoolikans gewoon keken.
Oh nee he.quote:Op maandag 15 april 2019 22:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Henk was net weer zijn Feyenoord-verhaaltje aan het opdrammen. Jammer dat je dat hebt gemist.
Helaas niet. Sjenee zijn agenda zit nogal vol.quote:Op maandag 15 april 2019 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, het was een retorische vraag. Had er nog niks over gehoord. Hopelijk wel in obscure hotelletjes en op vlonders.
Wat zegt Johan op -00:26.quote:Op maandag 15 april 2019 22:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
Helaas niet. Sjenee zijn agenda zit nogal vol.![]()
Einde was goed.
Na tien keer luisteren verstond ik het nog niet nee.quote:Op maandag 15 april 2019 23:05 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jij ook al gehoorproblemen?
Penisverlenging of zo?
Wordt dit de nieuwe inside joke van SPT? Hoe kan je dat niet horen.quote:Op maandag 15 april 2019 23:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Na tien keer luisteren verstond ik het nog niet nee.
Een eend met een rode snavel, het is wat.quote:Op maandag 15 april 2019 22:52 schreef Mani89 het volgende:
Alle klassieke locaties komen voorbij, de pisbakken bij Van der Valk en kasteel de Haar (waar Marco van Basten is getrouwd).
Zak aardappelen hè?quote:Op dinsdag 16 april 2019 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik Doordekken quotes gebruik in het dagelijks leven krijg ik toch de indruk dat mensen het niet hebben gekeken.
Koffieplanter is een vorm van terreur, hoor ik wel eens.quote:Op maandag 15 april 2019 23:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een eend met een rode snavel, het is wat.
Misschien kan je je beter gaan verdiepen in de materie waar je je eigenlijk in zou moeten verdiepen, want je bent hier alleen bezig om als de leuke user over te komen, maar het is gewoon pure lulkoek.quote:
Johannes_vermeer, die ook intern uitgekotst wordt, die staat alleen maar voor de spiegel te koekeloeren, het zou een broer van Slobeend kunnen zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2019 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Koffieplanter is een vorm van terreur, hoor ik wel eens.
Dat heb ik nog nooit gehoord, dat verzin je ter plekke.quote:Op dinsdag 16 april 2019 00:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Johannes_vermeer, die ook intern uitgekotst wordt, die staat alleen maar voor de spiegel te koekeloeren, het zou een broer van Slobeend kunnen zijn.
Was weer pijnlijke televisie. Kenneth nam die Brabander niet zo serieus hè maat.quote:Op maandag 15 april 2019 22:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Henk was net weer zijn Feyenoord-verhaaltje aan het opdrammen. Jammer dat je dat hebt gemist.
Ik heb gelachen wel.quote:Op dinsdag 16 april 2019 05:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kut, hele show gemist. Was het wat?
Ik heb zo de neiging jou een duw te geven nu.quote:Op dinsdag 16 april 2019 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehoord, dat verzin je ter plekke.
Weer genietenquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:10 schreef Wereldgozer het volgende:
https://veronicainside.nl(...)ca-inside-doordekken
JAAAAAA
Het zou fijn zijn als Bas nu wegblijft bij VI.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:26 schreef Nober het volgende:
KNVB ‘nieuwsgierig’ naar YouTube-filmpjes Bas Nijhuis
De KNVB is benieuwd naar de manier waarop Bas Nijhuis zich de komende tijd manifesteert in zijn nieuwe YouTube-programma De Rijdende Scheidsrechter. De extroverte arbiter heeft sinds deze week zijn eigen show op internet.
,,Het is prima dat scheidsrechters actief zijn op social media en vragen beantwoorden’’, zegt Dick van Egmond, coördinator scheidsrechterszaken van de KNVB. ,,Het zijn nieuwe tijden. Anno 2019 moet je mensen de ruimte geven om dit soort initiatieven te ontplooien. We zijn nieuwsgierig naar de invulling.’’
Nijhuis heeft toestemming van de bond om zijn programma te maken, maar moet zich wel houden aan de huisregels van de KNVB. Zo is het not done dat scheidsrechters elkaar openlijk bekritiseren. Maar dat is Nijhuis ook niet van plan. ,,Ik doe het voor de arbitrage’’, liet Nijhuis in een eerste reactie weten. ,,Ik spreek positief en zal geen collega’s afzeiken. Ik zal geen mensen beschadigen. Zo ben ik helemaal niet. Ik betrek het dan ook vooral op mezelf.’’
Maar.. je kent mij nietquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook wel simpel.
HOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOH.
Zou dat het zijn?quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zipportal is als kind ook een paar keer van de trap gevallen.
Lol, 1 pedante presentator en 1 vrouw, gaat nooit werkenquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
Talkshow ‘Café Hendriks & Genee’ vanaf zondag 2 juni
Wilfred Genee en Hélène Hendriks beginnen op zondag 2 juni met een wekelijkse talkshow. Het programma gaat Café Hendriks & Genee heten en wordt zes weken lang uitgezonden op Veronica. Deze maand worden twee proefuitzendingen opgenomen in de studio.
In het programma dat een uur zal duren, ontvangen Genee en Hélène Hendriks gasten aan tafel. Met de talkshow vult Veronica een gat dat vrij is op de zondagavond waar nu de sportprogramma’s over elkaar heen buitelen, zoals Studio Voetbal (NOS), Rondo (Ziggo), Makkelijk Scoren (NPO) en VTBL (RTL 7). Doordeweeks wordt het tijdslot van half 11 ingevuld door afwisselend Eva Jinek en Jeroen Pauw op NPO 1.
Op RTL zal deze zomer Art Rooijakkers een talkshow maken, waarna hij in het najaar wordt opgevolgd door Beau van Erven Dorens. Met de talkshow komt voor Genee (51) een lang gekoesterde wens uit. De presentator deed al ervaring op met The Friday Move, de wekelijkse radiotalkshow op vrijdagmiddag, plus Voetbal International, Voetbal Inside en momenteel Veronica Inside.
https://www.ad.nl/show/ta(...)dag-2-juni~aebd6038/
![]()
![]()
quote:
Voetbal is oorlogquote:
Chanant. Viel wel op ja, Edgar zat eerst al bij VTBL en later bij Studio Voetbal. (in beide shows wist hij trouwens niks nuttigs te melden)quote:
Waarom is Wilfred Genee eigenlijk getrouwd met die Iraanse schone?quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
Talkshow ‘Café Hendriks & Genee’ vanaf zondag 2 juni
Wilfred Genee en Hélène Hendriks beginnen op zondag 2 juni met een wekelijkse talkshow. Het programma gaat Café Hendriks & Genee heten en wordt zes weken lang uitgezonden op Veronica. Deze maand worden twee proefuitzendingen opgenomen in de studio.
In het programma dat een uur zal duren, ontvangen Genee en Hélène Hendriks gasten aan tafel. Met de talkshow vult Veronica een gat dat vrij is op de zondagavond waar nu de sportprogramma’s over elkaar heen buitelen, zoals Studio Voetbal (NOS), Rondo (Ziggo), Makkelijk Scoren (NPO) en VTBL (RTL 7). Doordeweeks wordt het tijdslot van half 11 ingevuld door afwisselend Eva Jinek en Jeroen Pauw op NPO 1.
Op RTL zal deze zomer Art Rooijakkers een talkshow maken, waarna hij in het najaar wordt opgevolgd door Beau van Erven Dorens. Met de talkshow komt voor Genee (51) een lang gekoesterde wens uit. De presentator deed al ervaring op met The Friday Move, de wekelijkse radiotalkshow op vrijdagmiddag, plus Voetbal International, Voetbal Inside en momenteel Veronica Inside.
https://www.ad.nl/show/ta(...)dag-2-juni~aebd6038/
![]()
![]()
Gekoppeld door Rene, genot.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:15 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Waarom is Wilfred Genee eigenlijk getrouwd met die Iraanse schone?
Deze video is niet beschikbaar. John de Mol vond het te schokkend.quote:
Bavariaquote:Op donderdag 18 april 2019 17:16 schreef Nober het volgende:
BREAKING: GRATIS DRANK EN BITTERBALLEN BIJ CAFÉ GENEE & HENDRIKS
Die staan voor, makker.quote:
Je moet wel heel slecht zijn wil je van Helmond Sport verliezen.quote:
0-2 tegen NEC. Het schokeffect duurt voort.quote:
Gezellig Stijn.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:30 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kijk niet mee maar ik post gewoon mee
Hans straks door de achterdeur wegquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
0-2 tegen NEC. Het schokeffect duurt voort.
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:30 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kijk niet mee maar ik post gewoon mee
quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
0-2 tegen NEC. Het schokeffect duurt voort.
lekkere statistiek wel van de FCVD LOLquote:☝️ | Gaat het de Volendammers lukken om de eerste thuiszege op NEC van deze eeuw bij te schrijven?
Aanstaande vrijdag komt de ploeg uit Nijmegen op bezoek.
De voorbeschouwing lees je hier 👇
Ach, zoiets kan Vitesse ook doen met PSV. Zo erg is dat ook weer niet.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
[..]
lekkere statistiek wel van de FCVD LOL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:34 schreef Coco. het volgende:
het geheim van hans kraay jr!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En volgens Graydon mannetje niet zo veel geldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@Lavenderrquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:35 schreef JanCees het volgende:
had rene niet even een shirt kunnen aantrekken ?
De schoonzoon van Drank heeft al een aantal keer de VAR ingeschakeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
@onlogischquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Frankie de Jong
Ik wordt zo moe van jou jongen
@GGMMquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Frankie de Jong
Ik wordt zo moe van jou jongen
De aanslagquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:45 schreef Coco. het volgende:
Hopelijk hebben ze het nog even over Baudet.
polonaise.gifquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:46 schreef JanCees het volgende:
boys
vanavond roethof en frans bauer bij #pauw
Deze emoticon gebruik ik ook wel eens als jij aan het posten bent.quote:
Ah..quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:48 schreef Coco. het volgende:
[..]
Stijn kijkt niet mee, maar houdt ons op de hoogte.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:48 schreef GGMM het volgende:
Gijp, Derksen, Valentijn, iedereen vond dat Ten Hag ontslagen moest worden.
Wat een stel debielen.
ikj ookquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:48 schreef GGMM het volgende:
Wat een stel debielen.
VBL / Ten Hag en Overmars moeten ontslagen worden #1quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:48 schreef GGMM het volgende:
Wat een stel debielen.
Jammer, ik hoopte dat je zou happen.quote:
Op jou kan ik rekenenquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
VBL / Ten Hag en Overmars moeten ontslagen worden #1
Volgens jou moest Ten Hag worden ontslagen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:52 schreef GGMM het volgende:
Volgens @:caland is Clasie beter dan Blind.
Ik vind Vermeer ook beter dan Veltman.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:52 schreef GGMM het volgende:
Volgens @:caland is Clasie beter dan Blind.
Ja dat bespraken we net al.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgens jou moest Ten Hag worden ontslagen.
Om een beetje in de bres te springen voor @Caland vind ik dat Clasie een herkansing verdient.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat bespraken we net al.
Als je denkt dat ik mensen nu niet meer ga uitlachen vanwege hun achterlijke uitspraken dan ken je mij nog niet!!
Waarom doe je opeens zo geforceerd beschaafd vandaag?quote:
Hij heeft een standje gekregenquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom doe je opeens zo geforceerd beschaafd vandaag?
Moet van yvonnequote:Op vrijdag 19 april 2019 20:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom doe je opeens zo geforceerd beschaafd vandaag?
Of hij is vernederd op zijn werk.quote:
Jij laat je tegen betaling vernederen?quote:
GGMM kent geen zelfrespect.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij laat je tegen betaling vernederen?
Doet hij ook gratis zo bij hax.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niks mis meequote:Op vrijdag 19 april 2019 21:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, maar als Depay scoort is dat altijd een dingetjequote:Op vrijdag 19 april 2019 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch geen heel bijzondere goal? Of mis ik iets
Die pass.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Die pass geeft Clasie wekelijksquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
C-c-c-c-combobreaker!!1!!!!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:12 schreef Smoofie het volgende:
Die dochter of wat het ook is, is lelijk.
Daar zal ik mijn hond nog van aftrappen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:12 schreef Smoofie het volgende:
Die dochter of wat het ook is, is lelijk.
Dan hier een goal van ons aller John Guidetti. Note: Valladolid zit in een hevige degradatiestrijd.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
lolquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan hier een goal van ons aller John Guidetti. Note: Valladolid zit in een hevige degradatiestrijd.
https://streamable.com/j87d6
Prima keepertjequote:Op vrijdag 19 april 2019 21:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan hier een goal van ons aller John Guidetti. Note: Valladolid zit in een hevige degradatiestrijd.
https://streamable.com/j87d6
Gewoon een fout van Gert toch? Je schiet en hij staat verkeerd en komt niet uit.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:22 schreef onlogisch het volgende:
Chevy kreeg er 3 om zijn oren in 44 seconden.
Gast ik maak 2x de winnendequote:
Is GGMM vernederd?quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:22 schreef onlogisch het volgende:
Chevy kreeg er 3 om zijn oren in 44 seconden.
Ik dolde je vies hard vriend.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon een fout van Gert toch? Je schiet en hij staat verkeerd en komt niet uit.
Ja, bijzonder?
maarquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Gast ik maar 2x de winnende
Die miste wel een behoorlijke kans ja. Maar de @Doublepain van deze ronde was zonder meer Chevyquote:
maarquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Gast ik maar 2x de winnende
Mwah niet echt, maakt wel een blunder in de eerste 2 minuten.quote:
Nee maarquote:
Dat is ook een vernedering op zich.quote:
Ja, dat was een foutje.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:24 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mwah niet echt, maakt wel een blunder in de eerste 2 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |