Die staan voor, makker.quote:
Je moet wel heel slecht zijn wil je van Helmond Sport verliezen.quote:
0-2 tegen NEC. Het schokeffect duurt voort.quote:
Gezellig Stijn.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:30 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kijk niet mee maar ik post gewoon mee
Hans straks door de achterdeur wegquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
0-2 tegen NEC. Het schokeffect duurt voort.
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:30 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kijk niet mee maar ik post gewoon mee
quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
0-2 tegen NEC. Het schokeffect duurt voort.
lekkere statistiek wel van de FCVD LOLquote:☝️ | Gaat het de Volendammers lukken om de eerste thuiszege op NEC van deze eeuw bij te schrijven?
Aanstaande vrijdag komt de ploeg uit Nijmegen op bezoek.
De voorbeschouwing lees je hier 👇
Ach, zoiets kan Vitesse ook doen met PSV. Zo erg is dat ook weer niet.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
[..]
lekkere statistiek wel van de FCVD LOL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:34 schreef Coco. het volgende:
het geheim van hans kraay jr!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En volgens Graydon mannetje niet zo veel geldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@Lavenderrquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:35 schreef JanCees het volgende:
had rene niet even een shirt kunnen aantrekken ?
De schoonzoon van Drank heeft al een aantal keer de VAR ingeschakeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
@onlogischquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Frankie de Jong
Ik wordt zo moe van jou jongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |