zou hij een grote penis hebbenquote:Op maandag 15 april 2019 20:47 schreef GGMM het volgende:
FRENKIE DE JONG IS NAAR HET TOILET GEGAAN JONGENS
Niet dat ze daar aan denken, maar wat denk je van de carrière van die jongen zelfquote:Op maandag 15 april 2019 20:48 schreef GGMM het volgende:
Dat kan je zijn toekomstige werkgever niet aan doen![]()
Ajax moet gewoon lekker aan Ajax denken.quote:Op maandag 15 april 2019 20:49 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Niet dat ze daar aan denken, maar wat denk je van de carrière van die jongen zelf
Ja, ach! We gaan het zien morgenquote:Op maandag 15 april 2019 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax moet gewoon lekker aan Ajax denken.
En ik dacht ook wat Derksen dacht.Toneelstukje
quote:Op maandag 15 april 2019 20:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
GGMM suggereerde dat jij wat gay was.
Ik zei enkel dat die blonde een man was. Waar gaat het mis?quote:Op maandag 15 april 2019 20:53 schreef GGMM het volgende:
Ik zei enkel dat als dat zo is, ik Scrummie nog steeds accepteer zoals hij is.
Kan maar een half uur spelen is op de persco gezegd.quote:
Bedank maatquote:Op maandag 15 april 2019 20:53 schreef GGMM het volgende:
Ik zei enkel dat als dat zo is, ik Scrummie nog steeds accepteer zoals hij is.
Relativeren is dodelijk.quote:Op maandag 15 april 2019 20:57 schreef El-Stinho het volgende:
Bij Real Madrid een resultaat halen is inmiddels niet extreem bijzonder.
Valt toch in geen velden of wegen te vergelijken met een coherent elftal als Juventus ook al zijn daar wat blessures.quote:
Janken.quote:Op maandag 15 april 2019 21:04 schreef Doublepain het volgende:
Johan zijn mening is wel bijzonder he
Ene keer top, andere keer flop
Net zo veranderlijk en onvoorspelbaar als het weer.quote:Op maandag 15 april 2019 21:04 schreef Doublepain het volgende:
Of de vorm van een speler.quote:Op maandag 15 april 2019 21:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Net zo veranderlijk en onvoorspelbaar als het weer.![]()
madquote:Op maandag 15 april 2019 21:04 schreef Doublepain het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt scherp is hij niet.quote:Op maandag 15 april 2019 21:09 schreef RensAjacied het volgende:
Scherpen kan er geen tyfus van. Ene blunder na de ander.
Laat ik het zo zeggen, ik was blij met jouw moeder.quote:Op maandag 15 april 2019 21:09 schreef Doublepain het volgende:
Is zo'n happy end massage aan te raden??
Kenners hier?
Bedanktquote:Op maandag 15 april 2019 21:20 schreef Coco. het volgende:
GGMM je bent uitgesloten van spec volgende ronde.
quote:Op maandag 15 april 2019 21:20 schreef GGMM het volgende:
Echt super debiel dat je je gasten op de bank laat zitten.
Wel grappig om eens neutraal te kijken. Dan zie je dat Messi écht slecht is.
Beetje linksvoor hangen. Matig matig.quote:Op maandag 15 april 2019 21:20 schreef GGMM het volgende:
Ja, maar ál zijn passes zijn achter de manquote:Op maandag 15 april 2019 21:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Beetje linksvoor hangen. Matig matig.
Huilebalkquote:Op maandag 15 april 2019 21:20 schreef GGMM het volgende:
Vroeg ik jou wat? Nee.quote:Op maandag 15 april 2019 21:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huilebalk![]()
Meer super debiel dat Coco zo vaak moet speccen. Dit is veel eerlijker.
Bank. (lol)quote:
Doelsaldo.quote:Op maandag 15 april 2019 21:23 schreef Coco. het volgende:
Ik kan het woord doelsaldo niet meer horen.
https://upload.wikimedia.(...)/39/Nl-doelsaldo.oggquote:Op maandag 15 april 2019 21:23 schreef Coco. het volgende:
Ik kan het woord doelsaldo niet meer horen.
quote:Op maandag 15 april 2019 21:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
https://upload.wikimedia.(...)/39/Nl-doelsaldo.ogg
https://upload.wikimedia.(...)/39/Nl-doelsaldo.oggquote:Op maandag 15 april 2019 21:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gelukkig kan ie het alleen niet meer horen
Ho ho, het blijft wel een PSV’er he.quote:Op maandag 15 april 2019 21:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gelukkig kan ie het alleen niet meer horen
Niet geklikt.quote:Op maandag 15 april 2019 21:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
https://upload.wikimedia.(...)/39/Nl-doelsaldo.ogg
Ja waarom was hij er niet?quote:Op maandag 15 april 2019 21:26 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat Doublepain niet meedeed met Haxball.
Ik speel geen proletenspelletjesquote:Op maandag 15 april 2019 21:26 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat Doublepain niet meedeed met Haxball.
Dit.quote:Op maandag 15 april 2019 21:27 schreef Caland het volgende:
Van mij mag Jorgensen best nog een jaar blijven.
Zet hem een seizoen in de spits en het is gewoon weer een van de betere spitsen in de eredivisie.
Haha jaquote:Op maandag 15 april 2019 21:27 schreef Caland het volgende:
Zet hem een seizoen in de spits en het is gewoon weer een van de betere spitsen in de eredivisie.
bedankt Hansquote:Op maandag 15 april 2019 21:27 schreef Caland het volgende:
Als je gewoon gezond eet is je eten binnen 10 minuten klaar.quote:Op maandag 15 april 2019 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mijn kippendijen sweet chili moet gewoon 40 minuten de oven in
honger
Wat vind je van die blonde in het publiek?quote:Op maandag 15 april 2019 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
honger
Waarom zou je jezelf in de oven doen?quote:Op maandag 15 april 2019 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
honger
Niks mis mee ouwe reusquote:Op maandag 15 april 2019 21:30 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat vind je van die blonde in het publiek?
Neuh, Citotoets begint morgenquote:Op maandag 15 april 2019 21:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ga jij morgen de klas lesgeven over de Notre-Dame?
Matige comebackquote:Op maandag 15 april 2019 21:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, ik hoop inderdaad dat ik je zus kan scoren
Zegquote:Op maandag 15 april 2019 21:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Messi moest lachen.
Ik ga mijn leven overdenken
Jeetje ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op maandag 15 april 2019 21:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, ik hoop inderdaad dat ik je zus kan scoren
2/10quote:Op maandag 15 april 2019 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Matige comeback
Hier zal Messi wel om moeten lachen.
Nee, zout gewoon op.quote:Op maandag 15 april 2019 21:38 schreef FireFox1 het volgende:
Coco, mag ik hosten? Ik heb serieus last van lag.
Niemand heeft lag in mijn server.quote:Op maandag 15 april 2019 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, zout gewoon op.
Dan hebben we allemaal lag
Mag je daar wel zeggen dat coco gay is?quote:Op maandag 15 april 2019 21:38 schreef FireFox1 het volgende:
Coco, mag ik hosten? Ik heb serieus last van lag.
Real Madrid staat weer achter.quote:
Betis staat nog drie punten achter een Europese plek, wat gerust een wonder mag heten. Een en al kut met peren.quote:
Kan dit in het Haxball topic??quote:Op maandag 15 april 2019 21:50 schreef GGMM het volgende:
Ben ik de enige die die mensen die niks doen gewoon wil bannen?
Als je niet eens zo'n simpel spelletje aankunt ben je écht een pauper. Je hebt ook niks aan dat soort mensen.
Het feit dat je mijn lag probleem niet erkent, neem ik jou sowieso niet meer serieus.quote:
DP is de laatste tijd erg mad, hij kwam zelfs net in haxball onder de naam Mad.quote:Op maandag 15 april 2019 21:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Betis staat nog drie punten achter een Europese plek, wat gerust een wonder mag heten. Een en al kut met peren.
Ik erken het wel.quote:Op maandag 15 april 2019 21:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het feit dat je mijn lag probleem niet erkent, neem ik jou sowieso niet meer serieus.
Real Madrid is een treurig hoopje momenteel. Geen fundament, niets. Elk elftal dat een meer dan tactisch capabele coach heeft, maakt kans op een resultaat.quote:
Als je mad in je naam zet bij Haxball ben je diep gezonken.quote:Op maandag 15 april 2019 21:52 schreef Coco. het volgende:
[..]
DP is de laatste tijd erg mad, hij kwam zelfs net in haxball onder de naam Mad.
(lol)quote:Op maandag 15 april 2019 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je mad in je naam zet bij Haxball ben je diep gezonken.
tyf dan ook op met dat gezeur van je.quote:Op maandag 15 april 2019 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik erken het wel.
Maar dan rot je maar op.
Zondag speelt Betis tegen een in-form Valencia.quote:Op maandag 15 april 2019 21:52 schreef Coco. het volgende:
[..]
DP is de laatste tijd erg mad, hij kwam zelfs net in haxball onder de naam Mad.
Die denken allemaal aan volgend jaar denk ik, hopeloosquote:Op maandag 15 april 2019 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Real Madrid is een treurig hoopje momenteel. Geen fundament, niets. Elk elftal dat een meer dan tactisch capabele coach heeft, maakt kans op een resultaat.
rqquote:Op maandag 15 april 2019 21:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
tyf dan ook op met dat gezeur van je.
Als je voortaan wegblijft als je lag hebt zal ik niet meer zeuren.quote:Op maandag 15 april 2019 21:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Coco is gay mocht niet blijkbaarquote:Op maandag 15 april 2019 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je mad in je naam zet bij Haxball ben je diep gezonken.
Wordt een zware zondag dan.quote:Op maandag 15 april 2019 21:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zondag speelt Betis tegen een in-form Valencia.
Lol waarom ben je zo boos om een stom spelletje. (lol)quote:Op maandag 15 april 2019 21:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lijkt me ook.quote:Op maandag 15 april 2019 21:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die denken allemaal aan volgend jaar denk ik, hopeloos
Coco mag zelf zijn moment kiezen om uit de kast te komen, anders ben je zo'n Arie Boomsma die plattelandsjongens wil helpen met hun coming out.quote:
Valencia kan namelijk profiteren van Getafe tegen Sevilla eerder op de dag. Plankgas derhalve.quote:
Ik dacht dat we in een vrij land leefde, vrijheid van mening enzquote:Op maandag 15 april 2019 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Coco mag zelf zijn moment kiezen om uit de kast te komen, anders ben je zo'n Arie Boomsma die plattelandsjongens wil helpen met hun coming out.
Vak P-goden. Hasj, coke en pillen is het wel letterlijk daar.quote:Op maandag 15 april 2019 21:56 schreef GGMM het volgende:
Vak P heeft aangegeven niet te luisteren, dus moet Ajax maar buigen.
Lol
Mwha Jong Ajax stelt vrij weinig voor.quote:Op maandag 15 april 2019 21:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Al dat gedoe. Alsof Twente daar kampioen gaat worden. Choke genot.
Twente is een grote club enzo hueuheuequote:Op maandag 15 april 2019 21:58 schreef RensAjacied het volgende:
Ajax huurt de Arena. Waarom moeten zij extra kosten maken voor FC Twente. Vragen ze gemeente Enschede maar die kneuzen.
Het is een vast huurbedrag. Maar het kost wel wat ja.quote:Op maandag 15 april 2019 21:58 schreef RensAjacied het volgende:
Ajax huurt de Arena. Waarom moeten zij extra kosten maken voor FC Twente. Vragen ze gemeente Enschede maar die kneuzen.
Beveiliging enzo is niet op Twente zijn rekeningquote:Op maandag 15 april 2019 21:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is een vast huurbedrag. Maar het kost wel wat ja.
Ik denk onze Joop.quote:Op maandag 15 april 2019 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vraag me toch af wie zijn FC Twente bron is.
Het slaat allemaal negens op inderdaad. Hadden ze maar niet moeten degraderenquote:Op maandag 15 april 2019 21:58 schreef RensAjacied het volgende:
Nee, het kost ook wel veel, alleen geen extra huur.quote:Op maandag 15 april 2019 21:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Beveiliging enzo is niet op Twente zijn rekening
Bedankt penningmeesterquote:Op maandag 15 april 2019 22:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, het kost ook wel veel, alleen geen extra huur.
Ja, die kregen toen de omzet van zes jaar door 1 wedstrijd.quote:Op maandag 15 april 2019 22:01 schreef RamboDirk het volgende:
Bij AGOVV hebben ze in der tijd een tijdelijke tribune gebouwd voor 1500 uitfans van Ajax bij een bekerduel.
Bedankt voor deze anekdote Dirkquote:Op maandag 15 april 2019 22:01 schreef RamboDirk het volgende:
Bij AGOVV hebben ze in der tijd een tijdelijke tribune gebouwd voor 1500 uitfans van Ajax bij een bekerduel.
Die kunnen dan nog steeds PSV uitlachen.quote:Op maandag 15 april 2019 22:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn.
Wel jammer voor alle Ajacieden van het FOK!forum.
Ik heb een gevoel dat PSV het nog gaat redden. Meestal zit ik goed met mijn gevoelquote:Op maandag 15 april 2019 22:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
Die kunnen dan nog steeds PSV uitlachen.
Niet mijn probleemquote:Op maandag 15 april 2019 22:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn.
Wel jammer voor alle Ajacieden van het FOK!forum.
Er heeft iemand een flinke Olifant sigaar opgestoken.quote:Op maandag 15 april 2019 22:04 schreef Mani89 het volgende:
Brandweer was een uitsmijtertje aan het eten.
Kut spelletjequote:Op maandag 15 april 2019 22:06 schreef Coco. het volgende:
https://www.haxball.com/play?c=hpok6LcqbSo
Had zomaar De Kuip kunnen zijn.quote:
Je kan er gewoon geen kut van.quote:
Volquote:Op maandag 15 april 2019 22:06 schreef Coco. het volgende:
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
Van waar die vraag?quote:Op maandag 15 april 2019 22:07 schreef El-Stinho het volgende:
Wie is jullie favoriete troll op dit forum?
Jijquote:Op maandag 15 april 2019 22:07 schreef El-Stinho het volgende:
Ik geniet enorm van Bianconeri de laatste weken.quote:
Het hele psvtopicquote:Op maandag 15 april 2019 22:07 schreef El-Stinho het volgende:
Heeft hij nog wat gezegd over de glansrijke nederlaag tegen SPAL?quote:Op maandag 15 april 2019 22:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik geniet enorm van Bianconeri de laatste weken.
quote:Op maandag 15 april 2019 22:07 schreef El-Stinho het volgende:
Kom daar al maanden niet meerquote:
Dat ben jijquote:Op maandag 15 april 2019 22:07 schreef El-Stinho het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |