Betis staat nog drie punten achter een Europese plek, wat gerust een wonder mag heten. Een en al kut met peren.quote:
Kan dit in het Haxball topic??quote:Op maandag 15 april 2019 21:50 schreef GGMM het volgende:
Ben ik de enige die die mensen die niks doen gewoon wil bannen?
Als je niet eens zo'n simpel spelletje aankunt ben je écht een pauper. Je hebt ook niks aan dat soort mensen.
Het feit dat je mijn lag probleem niet erkent, neem ik jou sowieso niet meer serieus.quote:
DP is de laatste tijd erg mad, hij kwam zelfs net in haxball onder de naam Mad.quote:Op maandag 15 april 2019 21:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Betis staat nog drie punten achter een Europese plek, wat gerust een wonder mag heten. Een en al kut met peren.
Ik erken het wel.quote:Op maandag 15 april 2019 21:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het feit dat je mijn lag probleem niet erkent, neem ik jou sowieso niet meer serieus.
Real Madrid is een treurig hoopje momenteel. Geen fundament, niets. Elk elftal dat een meer dan tactisch capabele coach heeft, maakt kans op een resultaat.quote:
Als je mad in je naam zet bij Haxball ben je diep gezonken.quote:Op maandag 15 april 2019 21:52 schreef Coco. het volgende:
[..]
DP is de laatste tijd erg mad, hij kwam zelfs net in haxball onder de naam Mad.
(lol)quote:Op maandag 15 april 2019 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je mad in je naam zet bij Haxball ben je diep gezonken.
tyf dan ook op met dat gezeur van je.quote:Op maandag 15 april 2019 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik erken het wel.
Maar dan rot je maar op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |