Zondag speelt Betis tegen een in-form Valencia.quote:Op maandag 15 april 2019 21:52 schreef Coco. het volgende:
[..]
DP is de laatste tijd erg mad, hij kwam zelfs net in haxball onder de naam Mad.
Die denken allemaal aan volgend jaar denk ik, hopeloosquote:Op maandag 15 april 2019 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Real Madrid is een treurig hoopje momenteel. Geen fundament, niets. Elk elftal dat een meer dan tactisch capabele coach heeft, maakt kans op een resultaat.
rqquote:Op maandag 15 april 2019 21:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
tyf dan ook op met dat gezeur van je.
Als je voortaan wegblijft als je lag hebt zal ik niet meer zeuren.quote:Op maandag 15 april 2019 21:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Coco is gay mocht niet blijkbaarquote:Op maandag 15 april 2019 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je mad in je naam zet bij Haxball ben je diep gezonken.
Wordt een zware zondag dan.quote:Op maandag 15 april 2019 21:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zondag speelt Betis tegen een in-form Valencia.
Lol waarom ben je zo boos om een stom spelletje. (lol)quote:Op maandag 15 april 2019 21:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lijkt me ook.quote:Op maandag 15 april 2019 21:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die denken allemaal aan volgend jaar denk ik, hopeloos
Coco mag zelf zijn moment kiezen om uit de kast te komen, anders ben je zo'n Arie Boomsma die plattelandsjongens wil helpen met hun coming out.quote:
Valencia kan namelijk profiteren van Getafe tegen Sevilla eerder op de dag. Plankgas derhalve.quote:
Ik dacht dat we in een vrij land leefde, vrijheid van mening enzquote:Op maandag 15 april 2019 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Coco mag zelf zijn moment kiezen om uit de kast te komen, anders ben je zo'n Arie Boomsma die plattelandsjongens wil helpen met hun coming out.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |