Die columns van Sjoerd en Hugo vind ik juist altijd vreselijk.quote:Op maandag 15 april 2019 22:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik lees graag de columns van het AD. Hugo, Sjoerd (die op tv walgelijk is maar wel leuk kan schrijven) en Eusje.
Hugo is uiteindelijk er alleen maar om lawaai te trappen, soms vermakelijk en soms niet. Rond #AJAEXC praatte hij ook alleen maar raar.quote:Op maandag 15 april 2019 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die columns van Sjoerd en Hugo vind ik juist altijd vreselijk.
Ik vraag me altijd af wie die mensen zijn die hem na één keer aanhoren nog geweldig vinden..... om nog maar te zwijgen over die oogaids die hij op papier zet voor VI.quote:Op maandag 15 april 2019 22:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nico is een seniele vent die ik probeer te verbannen uit mijn gedachten.
Het enige waar ik Nico om waardeer is zijn Marco Borsato-bash. Voor de rest heeft hij mijn leven niet verrijkt.quote:Op maandag 15 april 2019 22:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wie die mensen zijn die hem na één keer aanhoren nog geweldig vinden..... om nog maar te zwijgen over die oogaids die hij op papier zet voor VI.
Ik kan er soms ook wel om lachen. Maar hij heeft echt altijd zo'n zogenaamd rebelse mening. Vermoeiend.quote:Op maandag 15 april 2019 22:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hugo is uiteindelijk er alleen maar om lawaai te trappen, soms vermakelijk en soms niet. Rond #AJAEXC praatte hij ook alleen maar raar.
Zelfs Doordekken blijft niet gevrijwaard van de sidekicklach.quote:Op maandag 15 april 2019 22:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
Of gewoon online
https://www.kijk.nl/veron(...)w2Nf/veronica-inside
Klink eens op die link lieve jongen.quote:
Ja, het was een retorische vraag. Had er nog niks over gehoord. Hopelijk wel in obscure hotelletjes en op vlonders.quote:
Henk was net weer zijn Feyenoord-verhaaltje aan het opdrammen. Jammer dat je dat hebt gemist.quote:Op maandag 15 april 2019 22:50 schreef Slobeend het volgende:
Ze blijven iedere keer maar herhalen dat er niemand naar Doordekken op Eredivisie Live keek, terwijl alle VI Hoolikans gewoon keken.
Oh nee he.quote:Op maandag 15 april 2019 22:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Henk was net weer zijn Feyenoord-verhaaltje aan het opdrammen. Jammer dat je dat hebt gemist.
Helaas niet. Sjenee zijn agenda zit nogal vol.quote:Op maandag 15 april 2019 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, het was een retorische vraag. Had er nog niks over gehoord. Hopelijk wel in obscure hotelletjes en op vlonders.
Wat zegt Johan op -00:26.quote:Op maandag 15 april 2019 22:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
Helaas niet. Sjenee zijn agenda zit nogal vol.![]()
Einde was goed.
Na tien keer luisteren verstond ik het nog niet nee.quote:Op maandag 15 april 2019 23:05 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jij ook al gehoorproblemen?
Penisverlenging of zo?
Wordt dit de nieuwe inside joke van SPT? Hoe kan je dat niet horen.quote:Op maandag 15 april 2019 23:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Na tien keer luisteren verstond ik het nog niet nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |