Paaseieren zoeken en 4-2-4 tegen de top van Europaquote:Op maandag 24 september 2018 19:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ze moeten Co Adriaanse terughalen! Dát moeten ze doen!
Dit zei ik ook al. (Helaas is deze post ook gemodereerd)quote:Op maandag 24 september 2018 19:44 schreef Doublepain het volgende:
Ja nu moeten we weer stemmen, wtf is dit voor kanjerpoll
Waarom staat er wel een foto van Erik ten Hag in de OP en niet van Marc Overmars.quote:Op maandag 24 september 2018 19:44 schreef Doublepain het volgende:
Ja nu moeten we weer stemmen, wtf is dit voor kanjerpoll
Ja, dat zit in zijn naam: risi-Co.quote:Op maandag 24 september 2018 19:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Paaseieren zoeken en 4-2-4 tegen de top van Europa
Ik denk niet dat het aan Ten Hag of Overmars ligt. PSV heeft overduidelijk meer kwaliteit dan Ajax. We zouden Ten Hag juist moeten beschermen omdat hij het met zo'n zooitje ongeregeld van doen heeft.quote:
Nou ja, dat kan me eigenlijk niet zoveel schelen.quote:Op maandag 24 september 2018 19:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Dus je vindt dat vd Sar sowieso mag blijven?
Wij moeten helemaal niets.quote:Op maandag 24 september 2018 19:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het aan Ten Hag of Overmars ligt. PSV heeft overduidelijk meer kwaliteit dan Ajax. We zouden Ten Hag juist moeten beschermen omdat hij het met zo'n zooitje ongeregeld van doen heeft.
Hé leuk, een nieuwe moderator.quote:Op maandag 24 september 2018 19:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Volgens mij was dit niet eens de vraag dus ik vind het erg frappant dat je dit ter sprake brengtquote:Op maandag 24 september 2018 19:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Maar wel mijn vraag. Een erg goede vraag zelfs.quote:Op maandag 24 september 2018 19:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij was dit niet eens de vraag dus ik vind het erg frappant dat je dit ter sprake brengt
Sinds wanneer mag je een vraag met een vraag beantwoorden????quote:Op maandag 24 september 2018 19:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maar wel mijn vraag. Een erg goede vraag zelfs.
Die antwoord ga ik niet bevragen.quote:Op maandag 24 september 2018 19:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je een vraag met een vraag beantwoorden????
KAN IEMAND MIJ DIT VERTELLEN????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop