Handsquote:Op maandag 15 april 2019 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De Notre dame staat in de hands ja.
Damn, dat ziet er niet al te best uitquote:
Volgens Twitter hangt de Mona Lisa er.quote:Op maandag 15 april 2019 19:19 schreef StateOfMind het volgende:
Wat ligt daar eigenlijk nog aan onvervangbare historische kunstschatten en zulks?
Hoe weten ze dat? De brandweer is nauwelijks ter plaatse.quote:Op maandag 15 april 2019 19:20 schreef Ryan3 het volgende:
Fuck..
Incendie, lees ik net op twitter. Aangestoken..
Past wel beter bij het Parijs van nu inderdaadquote:Op maandag 15 april 2019 19:20 schreef Cattivo het volgende:
Kunnen ze een eindelijk een moskee op die plaats zetten.
Loopt ook nog 15 min achter (bij mijquote:Op maandag 15 april 2019 19:20 schreef Waterdrinker het volgende:
https://www.viewsurf.com/(...)athedrale-notre-dame
Stream. Ziet er niet best uit.
Als dat zo is hoop ik dat de dader gevierendeeld wordtquote:Op maandag 15 april 2019 19:20 schreef Ryan3 het volgende:
Fuck..
twitter:MaxRusz twitterde op maandag 15-04-2019 om 19:10:26Images effroyables de #NotreDame https://t.co/h0sfpo9Vjp reageer retweet
Inderdaad, hij laadt niet.quote:Op maandag 15 april 2019 19:20 schreef Waterdrinker het volgende:
https://www.viewsurf.com/(...)athedrale-notre-dame
Stream. Ziet er niet best uit.
Veel, en de kerk zélf is ook onvervangbaar.quote:Op maandag 15 april 2019 19:19 schreef StateOfMind het volgende:
Wat ligt daar eigenlijk nog aan onvervangbare historische kunstschatten en zulks?
Incendie betekent niet aangestoken. Incendie betekent dat er vuur is.quote:Op maandag 15 april 2019 19:20 schreef Ryan3 het volgende:
Fuck..
Is ook geen echte livestream, gewoon een webcam die om het uur 30 seconden aan beelden maakt.quote:Op maandag 15 april 2019 19:21 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Loopt ook nog 15 min achter (bij mij)
Incendie betekent gewoon brand halve zool.quote:Op maandag 15 april 2019 19:20 schreef Ryan3 het volgende:
Fuck..
O, okee.quote:Op maandag 15 april 2019 19:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Incendie betekent niet aangestoken. Incendie betekent dat er vuur is.
nog meerquote:Op maandag 15 april 2019 19:24 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ah, deze wel
https://www.pscp.tv/w/1yNGavoByLgJj
Dat ja! Blij dat ik hem vaak genoeg gezien heb, maar wat ontzettend zonde. Een van de mooiste stukjes Parijs.quote:Op maandag 15 april 2019 19:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Veel, en de kerk zélf is ook onvervangbaar.
Die hele kerk is een historische kunstschatquote:Op maandag 15 april 2019 19:19 schreef StateOfMind het volgende:
Damn, die kunnen we wel afschrijven...quote:Op maandag 15 april 2019 19:24 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ah, deze wel
Zie ik ook net.quote:Op maandag 15 april 2019 19:24 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ah, deze wel
De Eiffeltoren staat een kilometer of 2/3 van de Notre Dame af.quote:Op maandag 15 april 2019 19:25 schreef Walterwhite64 het volgende:
Op de webcam van de Eiffeltoren zie je de rook voorbij komen van de brand. Maar heb geen idee of de gebouwen bij elkaar in de buurt staan.
Ben bang van niet, het was al in slechte staat.quote:Op maandag 15 april 2019 19:26 schreef rutger05 het volgende:
Verschrikkelijk triest. Ik hoop dat dit bijzondere erfgoed deze brand zal overleven en dat de schade (relatief) mee zal vallen.
De hele boel in een half uurtje onderzocht, top.quote:Op maandag 15 april 2019 19:20 schreef Ryan3 het volgende:
Fuck..
Hoop het niet. Dan start de paus zeker weten een kruistocht.quote:Op maandag 15 april 2019 19:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
even een rekensommetje maken
Kerk: Katholiek
Terrorist: meestal moslim
Spullekes van Jezus en zulks.quote:Op maandag 15 april 2019 19:19 schreef StateOfMind het volgende:
Niet echt. Best nog een stukje lopen.quote:Op maandag 15 april 2019 19:25 schreef Walterwhite64 het volgende:
Op de webcam van de Eiffeltoren zie je de rook voorbij komen van de brand. Maar heb geen idee of de gebouwen bij elkaar in de buurt staan.
Is helemaal klaar, kijk de beelden maarquote:Op maandag 15 april 2019 19:26 schreef rutger05 het volgende:
Verschrikkelijk triest. Ik hoop dat dit bijzondere erfgoed deze brand zal overleven en dat de schade (relatief) mee zal vallen.
twitter:JAnswered twitterde op maandag 15-04-2019 om 19:29:16Live stream of the #NotreDame ablaze in #Paris. Possibly linked to renovation work. Let's hope the fire can be contained... . @Niderime Notre dame de Paris en flamme https://t.co/qGc3ZuTJqH reageer retweet
Je hoort ook helemaal niks natuurlijkquote:Op maandag 15 april 2019 19:30 schreef kree het volgende:
Ik zie op die stream ook echt geen brandweer of politie ed?
Ik zie daar wel een hoop steigers. Renovatie.... kortsluiting gebeurd dan vaak doordat men met draden zit te kloten...quote:
tsja logische conclusie met de steigers eromheen.quote:Op maandag 15 april 2019 19:29 schreef Flamarande het volgende:
Volgens NOS waarschijnlijk uitgebroken door werkzaamheden
Vlak bij een stellage, dat zou weinig verbazend zijn dus.quote:Op maandag 15 april 2019 19:29 schreef Flamarande het volgende:
FTFYquote:Op maandag 15 april 2019 19:30 schreef butz0rs het volgende:
Werkzaamheden lijkt me niet. Fransen werken maar van 9 tot 411:30 tot 14:15.
Wel even een apeldoorn bellen momentje voor de gene die hier een fout heeft gemaakt....quote:Op maandag 15 april 2019 19:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vlak bij een stellage, dat zou weinig verbazend zijn dus.
Oef.. daar gaat historisch erfgoedquote:
Flikker toch op met je haatzaaierijquote:Op maandag 15 april 2019 19:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
even een rekensommetje maken
Kerk: Katholiek
Terrorist: meestal moslim
Nee geen geluid aanstaanquote:Op maandag 15 april 2019 19:31 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Je hoort ook helemaal niks natuurlijk
Nouja, je hoort al een kwartier overal sirenes, dus ze doen er wel watquote:Op maandag 15 april 2019 19:32 schreef kree het volgende:
[..]
Nee geen geluid aanstaan
Maar ben bang dat er niet meer als een stel muren van over gaat blijven.
Oef... toch wel erg zonde als de hele kerk af zou branden :/quote:
Eensquote:Op maandag 15 april 2019 19:32 schreef Guanabana het volgende:
Op zich zonde van zo'n landmark ja, maar ben ik heel nuchter als ik denk, dat kan nu eenmaal gebeuren? Zoiets hoort ook bij de historie van kerken, nothing lasts forever.En er vallen hier waarschijnlijk geen slachtoffers bij.
Maarja als het aangestoken blijkt te zijn is het wel extra zuur.
Ja, relieken.quote:
Verschrikkelijk. Einde verhaal vrees ikquote:
Gewoon een beunhaas met een gammele slijptol dus.quote:Op maandag 15 april 2019 19:29 schreef Flamarande het volgende:
Voorpagina lijkt me.quote:Op maandag 15 april 2019 19:33 schreef Knip het volgende:
't Is koudvuur dus het geeft niet
En het komt niet in de krant
Je zou die beunhaas maar zijnquote:Op maandag 15 april 2019 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een beunhaas met een gammele slijptol dus.
Elke brand is op een of andere manier aangestoken.quote:Op maandag 15 april 2019 19:32 schreef Guanabana het volgende:
Heb je het tegen mij?quote:Op maandag 15 april 2019 19:35 schreef GereDathan het volgende:
Wat een dom gespeculeer weer, get a life.
Dat soort Gotische kerken hebben wel de neiging overheind te blijven staan. De stenen constructie is doorgaans zelfdragend volgens mij, en is het het dak dat daarop rust dat brandt. Daar vallen dan stukken van naar beneden en dan gaat het interieur ook in de fik, maar ik denk dat de muren gewoon overeind blijven.quote:Op maandag 15 april 2019 19:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wow, dat gaat snel. Dag Notre Dame.
Die is nu waarschijnlijk heel hard kurwa aan het roepenquote:
Zeker waar, maar omdat zulke prachtige gebouwen niet meer gebouwd worden is het wel echt eeuwig zonde.quote:Op maandag 15 april 2019 19:32 schreef Guanabana het volgende:
Op zich zonde van zo'n landmark ja, maar ben ik heel nuchter als ik denk, dat kan nu eenmaal gebeuren? Zoiets hoort ook bij de historie van kerken, nothing lasts forever.En er vallen hier waarschijnlijk geen slachtoffers bij.
Wel hele oude beelden, dit is toch de beste stream tot nog toe.quote:
Omdat je niet binnen 35 minuten een rits blushelikopters ter plekke hebt?quote:Op maandag 15 april 2019 19:36 schreef Cattivo het volgende:
Waarom niet blussen met helicopters ? ja waterschade maar dan heb je tenminste nog iets.
https://www.pscp.tv/w/1MYGNdbVeqRxwquote:Op maandag 15 april 2019 19:38 schreef Bluesdude het volgende:
geen live-beelden CNN, BBC, Euronews , NPO ?
Het is Frankrijk, waarschijnlijk zijn ze dus aan het staken.quote:Op maandag 15 april 2019 19:38 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Omdat je niet binnen 35 minuten een rits blushelikopters ter plekke hebt?
Dit.quote:Op maandag 15 april 2019 19:38 schreef rutger05 het volgende:
Ik zie er niets van op Nederland 1,2 of 3. Slechte zaak. Lijkt mij belangrijk nieuws genoeg om de programmering te onderbreken.
quote:Op maandag 15 april 2019 19:37 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat straaltje water zal het verschil wel maken
Je moet ergens beginnen he. Die vuurhaard blus je niet meer, dan maar er om heen proberen te redden.quote:Op maandag 15 april 2019 19:37 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Nou, daar sta je dan met je straaltje dat nog niet eens halverwege komt.
Zonde, een blusvliegtuig en die brand is gestikt.quote:Op maandag 15 april 2019 19:38 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Omdat je niet binnen 35 minuten een rits blushelikopters ter plekke hebt?
CNN is er live bijquote:Op maandag 15 april 2019 19:38 schreef Bluesdude het volgende:
geen live-beelden CNN, BBC, Euronews , NPO ?
Boreaals Europees erfgoed, dat boeit ze geen flikker daar.quote:Op maandag 15 april 2019 19:38 schreef rutger05 het volgende:
Ik zie er niets van op Nederland 1,2 of 3. Slechte zaak. Lijkt mij belangrijk nieuws genoeg om de programmering te onderbreken.
Die laad hier niet, terwijl andere periscope wel ladenquote:Op maandag 15 april 2019 19:38 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
https://www.pscp.tv/w/1MYGNdbVeqRxw
Ach ik denk ook niet dat ze in Frankrijk live gaan als de dom affiktquote:Op maandag 15 april 2019 19:38 schreef rutger05 het volgende:
Kwam net kort langs in BBC 1 TV-journaal.quote:Op maandag 15 april 2019 19:38 schreef rutger05 het volgende:
Dat hele breaking news is natuurlijk wel vooral een Amerikaans ding. Ook niks op Duitse of Belgische TV bijvoorbeeld.quote:Op maandag 15 april 2019 19:38 schreef rutger05 het volgende:
Waarom? Het is maar een gebouw. Ja, heel jammer en zonde maar het is geen aanslag.quote:Op maandag 15 april 2019 19:38 schreef rutger05 het volgende:
ze hebben geen correspondent ter plekke, die zijn nu onderweg vanaf Polen.quote:
Het staat amper een uur in de brand, moet daar alles voor onderbroken worden?quote:Op maandag 15 april 2019 19:38 schreef rutger05 het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 15-04-2019 om 19:39:48So horrible to watch the massive fire at Notre Dame Cathedral in Paris. Perhaps flying water tankers could be used to put it out. Must act quickly! reageer retweet
"Een gebouw" jaquote:Op maandag 15 april 2019 19:41 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Waarom? Het is maar een gebouw. Ja, heel jammer en zonde maar het is geen aanslag.
Shizen niquote:
Fransen zijn net zelf 10 minuten live.quote:Op maandag 15 april 2019 19:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat hele breaking news is natuurlijk wel vooral een Amerikaans ding. Ook niks op Duitse of Belgische TV bijvoorbeeld.
Het hele interieur incl ramen ook.quote:Op maandag 15 april 2019 19:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ben benieuwd. Het dak gaat er volledig aan denk ik, maar dat zou wel deels van brandbaar materiaal zijn. Die dikke stenen muren blijven waarschijnlijk wel overeind.
Mee eens. Maar dat het een gebouw is is niet perse een reden. Als de eiffel toren zou affikken (als dat zou kunnen) zou dat zeker een extra journaal geven.quote:Op maandag 15 april 2019 19:41 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Waarom? Het is maar een gebouw. Ja, heel jammer en zonde maar het is geen aanslag.
De Vogonische dichtkunst van Matthijs van Nieuwkerk is belangrijkerquote:Op maandag 15 april 2019 19:38 schreef rutger05 het volgende:
Ik zie er niets van op Nederland 1,2 of 3. Slechte zaak. Lijkt mij belangrijk nieuws genoeg om de provogrammering te onderbreken.
Je wilt zeggen dat het geen gebouw is?quote:
Die man staat zóver van de praktijkquote:Op maandag 15 april 2019 19:42 schreef Tourniquet het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 15-04-2019 om 19:39:48So horrible to watch the massive fire at Notre Dame Cathedral in Paris. Perhaps flying water tankers could be used to put it out. Must act quickly! reageer retweet
Godver hij leest mee met mijn posts.quote:Op maandag 15 april 2019 19:42 schreef Tourniquet het volgende:
Dit ja, vervelend dat het bij zo'n historisch gebouw gebeurt maar gezien de aard en het (tot nog toe) gebrek aan slachtoffers zou een speciale nieuwsuitzending een tikkeltje overdreven zijn.quote:Op maandag 15 april 2019 19:41 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Maar een gebouwquote:Op maandag 15 april 2019 19:41 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Het ergste is dat als er al een flying water tank wordt ingezet hij denkt dat hij de wereld gered heeft.quote:Op maandag 15 april 2019 19:42 schreef Tourniquet het volgende:
net zoals de rest in de Amerikaanse politiek.quote:Op maandag 15 april 2019 19:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die man staat zóver van de praktijk
Deze mantwitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 15-04-2019 om 19:39:48So horrible to watch the massive fire at Notre Dame Cathedral in Paris. Perhaps flying water tankers could be used to put it out. Must act quickly! reageer retweet
Precies. En reken maar dat het Acht Uur Journaal er zo mee opent.quote:Op maandag 15 april 2019 19:42 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Fransen zijn net zelf 10 minuten live.
Klopt niet, het is zelfs live.quote:Op maandag 15 april 2019 19:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat hele breaking news is natuurlijk wel vooral een Amerikaans ding. Ook niks op Duitse of Belgische TV bijvoorbeeld.
Slecht kerk management, zijn ze vergeten de vloeren aan te vegen?quote:Op maandag 15 april 2019 19:44 schreef Falco het volgende:
Deze mantwitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 15-04-2019 om 19:39:48So horrible to watch the massive fire at Notre Dame Cathedral in Paris. Perhaps flying water tankers could be used to put it out. Must act quickly! reageer retweet
Had ik die soldeerbout nou uit gedaan of....quote:Op maandag 15 april 2019 19:44 schreef Embraer89 het volgende:
Je zou dit maar perongeluk op je geweten hebben
Maar een gebouw? Dit is een van de nationale symbolen van Frankrijk. Van Europa.quote:Op maandag 15 april 2019 19:41 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
'Oeps'quote:Op maandag 15 april 2019 19:44 schreef Embraer89 het volgende:
Mij doet dit beeld veel meer pijn, dan welk filmpje waar een mens in brand staat dan ook.quote:Op maandag 15 april 2019 19:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat het geen gebouw is?
3 keer raden wie wel.quote:Op maandag 15 april 2019 19:45 schreef SeLang het volgende:
Het schijnt dat de gele hesjes hier niet achter zitten
Ik lach me dood om de reacties op zijn tweet.quote:Op maandag 15 april 2019 19:44 schreef Falco het volgende:
Vers van de pers... (m.a.w. er kan eerst nog wel een krantje gedrukt wordenquote:Op maandag 15 april 2019 19:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
ik ookquote:Op maandag 15 april 2019 19:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik lach me dood om de reacties op zijn tweet.
Notre Dame is niet de enige die afgefakkeld wordt
Disney, live action van de redding van Esmeralda.quote:Op maandag 15 april 2019 19:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
3 keer raden wie wel.
je hoeft geen genie te zijn
ehmm watquote:Op maandag 15 april 2019 19:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mij doet dit beeld veel meer pijn, dan welk filmpje waar een mens in brand staat dan ook.
@JR-Style-93quote:Op maandag 15 april 2019 19:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Disney, live action van de redding van Esmeralda.
In Californië kwamen 80 mensen om het leven door een bosbrand, maar daar reageerde ie veel trager opquote:Op maandag 15 april 2019 19:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het hele skelet was van hout, volgens mij.quote:
Ja dat klopt. Het kruisribgewelf wordt door de ribben gedragen (de reden dat ze zulke enorme ramen konden plaatsenquote:Op maandag 15 april 2019 19:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat soort Gotische kerken hebben wel de neiging overheind te blijven staan. De stenen constructie is doorgaans zelfdragend volgens mij, en is het het dak dat daarop rust dat brandt. Daar vallen dan stukken van naar beneden en dan gaat het interieur ook in de fik, maar ik denk dat de muren gewoon overeind blijven.
Er zit een groot deel zonder drinkwater, nul reactie ofzo.quote:Op maandag 15 april 2019 19:47 schreef Falco het volgende:
[..]
In Californië kwamen 80 mensen om het leven door een bosbrand, maar daar reageerde ie veel trager op. Wat een sukkel is het ook.
Verder wel helemaal oké?quote:Op maandag 15 april 2019 19:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mij doet dit beeld veel meer pijn, dan welk filmpje waar een mens in brand staat dan ook.
Al die harkcommentsquote:Op maandag 15 april 2019 19:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
quote maar nog een keer voor de zekerheid.quote:Op maandag 15 april 2019 19:47 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Het kruisribgewelf wordt door de ribben gedragen (de reden dat ze zulke enorme ramen konden plaatsen). Die staan weer op zuilen. Daarnaast zijn er luchtbogen gebruikt om de muren te steunen. Ik hoop dat de constructie in elk geval stevig genoeg is.
Denk het ook. Maar wat er onder het dak zit is veel ouder. Hopelijk valt de schade uiteindelijk mee.quote:Op maandag 15 april 2019 19:46 schreef Nibb-it het volgende:
In hoeverre is dat dak nog origineel Romaans? Ik neem aan dat het leeuwendeel uit de negentiende eeuw komt?
Dan heb je denk ik een groter probleem dan alleen het dak.quote:Op maandag 15 april 2019 19:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het hele skelet was van hout, volgens mij.
heeft gelijkquote:Op maandag 15 april 2019 19:44 schreef Falco het volgende:
Ik las weer Lisse.quote:Op maandag 15 april 2019 19:48 schreef napoleonfour het volgende:
Dit doet mij wel pijn omdat een jaar geleden de plaatselijke kerk in Limmen hetzelfde lot had.
Ik ook, wat vreselijk dit...quote:Op maandag 15 april 2019 19:47 schreef Faux. het volgende:
Ik voel me echt sip. Ongelofelijk. Wat een symbool.
Het skelet van het dak bedoelde ik. De muren zijn gewoon steen. De torens aan de voorkant ook.quote:Op maandag 15 april 2019 19:48 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik een groter probleem dan alleen het dak.
Nouja als Danny Roodbol of een van de mods in de fik zou staan zou ik dat toch erger vinden.quote:Op maandag 15 april 2019 19:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Komt dichtbij zoquote:Op maandag 15 april 2019 19:48 schreef napoleonfour het volgende:
Dit doet mij wel pijn omdat een jaar geleden de plaatselijke kerk in Limmen hetzelfde lot had.
Gifje?quote:
Aaaaaanditsgone.jpgquote:
iddquote:
Heb je in elk geval wel wat te vertellen op feestjes.quote:Op maandag 15 april 2019 19:44 schreef Embraer89 het volgende:
Daar zijn niet zoveel mensen meer om het te kunnen claimen.quote:Op maandag 15 april 2019 19:53 schreef TLC het volgende:
Hoewel ontstaan door werkzaamheden zul je zien dat IS dit dadelijk nog gaat claimen
Lijkt me wel handig, want anders gaat straks het hele eiland in vlammen op.quote:
Bij het vaticaan hebben ze vast ook nog wel wat liggenquote:Op maandag 15 april 2019 19:54 schreef Drugshond het volgende:
Heeft de EU al een noodfonds opgericht. Dit gaat idioot duur worden. (False Flag van Macron).
Dit vind ik overdreven.quote:Op maandag 15 april 2019 19:54 schreef heywoodu het volgende:
Zelden live naar zulke pijnlijke/machteloze/wanhopige beelden zitten kijken, buiten aanslagen om.
eerste wereldoorlog meegemaakt, tweede wereldoorlog meegemaakt. Maar in 2019 vergaan, kan gebeuren , aan alles komt een einde helaas.quote:Op maandag 15 april 2019 19:52 schreef Revanches het volgende:
De bouwstijl is gotisch. Gebouwd in de 12e eeuw. Zonde
Nou ja, meer als in gecontroleerd laten uitbranden lijkt me? Echt een heftige fik ditquote:Op maandag 15 april 2019 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig, want anders gaat straks het hele eiland in vlammen op.
Maar het ziet er niet echt uit alsof het lekker te redden is
Niet naar Fukushima gekeken bijvoorbeeld, toentertijd?quote:Op maandag 15 april 2019 19:54 schreef heywoodu het volgende:
Zelden live naar zulke pijnlijke/machteloze/wanhopige beelden zitten kijken, buiten aanslagen om.
Precies dit. Dit is het symbool van een natie. Dit raakt miljoenen Fransen in hun hart.quote:Op maandag 15 april 2019 19:54 schreef heywoodu het volgende:
Ik niet. Ik had hetzelfde bij die ontploffende historische zaken in Syrië enzo, hoewel niet live.quote:
Zelden, niet nooitquote:Op maandag 15 april 2019 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet naar Fukushima gekeken bijvoorbeeld, toentertijd?
idd bizar dat je tegenwoordig zo snel live dingen kunt zien, had dat idee voor het eerst bij 9/11 dan zag je live dat tweede vliegtuig erin vliegen.quote:Op maandag 15 april 2019 19:54 schreef heywoodu het volgende:
heb je toch te vertellen ovef je werk op de komende verjaardagen.quote:Op maandag 15 april 2019 19:29 schreef Flamarande het volgende:
Ja hoor. De geschiedenis schrijdt altijd voort.quote:Op maandag 15 april 2019 19:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Verschrikkelijk zeg, niet eens het gebouw maar die geschiedenis die daar in zit. Zouden ze dit op de steen af kunnen herbouwen?
hij had een geel hesje aanquote:Op maandag 15 april 2019 19:12 schreef koemleit het volgende:
Damn das een berg historie. Ik hoop dat Quasimodo veilig is...
Verschrikkelijk.quote:Op maandag 15 april 2019 19:56 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
En het komt door de glas in lood ramen naar buiten
ja.. en het was toch al een oud gebouw....quote:Op maandag 15 april 2019 19:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
eerste wereldoorlog meegemaakt, tweede wereldoorlog meegemaakt. Maar in 2019 vergaan, kan gebeuren , aan alles komt een einde helaas.
Opklikje voor de instortende torentwitter:RemyBuisine twitterde op maandag 15-04-2019 om 19:52:05Effondrement. #NotreDame https://t.co/C9SQYcZwHk reageer retweet
Brandweerlieden zijn dan ook helden.quote:
nee kijk naar live cnn?quote:
Jezus dat zijn wel helden hoor.quote:
Verschrikkelijk. Dit is dan erger dan ik dacht.quote:Op maandag 15 april 2019 19:56 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
En het komt door de glas in lood ramen naar buiten
quote:Op maandag 15 april 2019 19:58 schreef Studiotje het volgende:
Opklikje voor de instortende torentwitter:RemyBuisine twitterde op maandag 15-04-2019 om 19:52:05Effondrement. #NotreDame https://t.co/C9SQYcZwHk reageer retweet
9/11 was an inside job. Deze toren valt niet heel netjes verticaal naar benedenquote:Op maandag 15 april 2019 19:58 schreef Studiotje het volgende:
Je kan bijna niks doen, het matriaal en de vorm/grote van het gebouw zorgen ervoor dat dit niet te blussen is.quote:Op maandag 15 april 2019 19:57 schreef beantherio het volgende:
Je zou zeggen dat de hulpdiensten voor dit soort bijzondere monumenten toch wel een speciaal draaiboek klaar hebben liggen bij brand. Het lijkt alsof er niets gebeurd.
Debiele TT ja.quote:Op maandag 15 april 2019 19:58 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een bagger-TT...
Hopelijk vallen er geen doden. Verder geldt: shit happens.
quote:Op maandag 15 april 2019 19:59 schreef Zwansen het volgende:
Die aannemer kan aardig wat meerwerk claimen...
Alsof jij schaakt.quote:Op maandag 15 april 2019 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat overkwam mij laatst ook tijdens een potje schaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |