Lijkt me wel handig, want anders gaat straks het hele eiland in vlammen op.quote:
Bij het vaticaan hebben ze vast ook nog wel wat liggenquote:Op maandag 15 april 2019 19:54 schreef Drugshond het volgende:
Heeft de EU al een noodfonds opgericht. Dit gaat idioot duur worden. (False Flag van Macron).
Dit vind ik overdreven.quote:Op maandag 15 april 2019 19:54 schreef heywoodu het volgende:
Zelden live naar zulke pijnlijke/machteloze/wanhopige beelden zitten kijken, buiten aanslagen om.
eerste wereldoorlog meegemaakt, tweede wereldoorlog meegemaakt. Maar in 2019 vergaan, kan gebeuren , aan alles komt een einde helaas.quote:Op maandag 15 april 2019 19:52 schreef Revanches het volgende:
De bouwstijl is gotisch. Gebouwd in de 12e eeuw. Zonde
Nou ja, meer als in gecontroleerd laten uitbranden lijkt me? Echt een heftige fik ditquote:Op maandag 15 april 2019 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig, want anders gaat straks het hele eiland in vlammen op.
Maar het ziet er niet echt uit alsof het lekker te redden is
Niet naar Fukushima gekeken bijvoorbeeld, toentertijd?quote:Op maandag 15 april 2019 19:54 schreef heywoodu het volgende:
Zelden live naar zulke pijnlijke/machteloze/wanhopige beelden zitten kijken, buiten aanslagen om.
Precies dit. Dit is het symbool van een natie. Dit raakt miljoenen Fransen in hun hart.quote:Op maandag 15 april 2019 19:54 schreef heywoodu het volgende:
Ik niet. Ik had hetzelfde bij die ontploffende historische zaken in Syrië enzo, hoewel niet live.quote:
Zelden, niet nooitquote:Op maandag 15 april 2019 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet naar Fukushima gekeken bijvoorbeeld, toentertijd?
idd bizar dat je tegenwoordig zo snel live dingen kunt zien, had dat idee voor het eerst bij 9/11 dan zag je live dat tweede vliegtuig erin vliegen.quote:Op maandag 15 april 2019 19:54 schreef heywoodu het volgende:
heb je toch te vertellen ovef je werk op de komende verjaardagen.quote:Op maandag 15 april 2019 19:29 schreef Flamarande het volgende:
Volgens NOS waarschijnlijk uitgebroken door werkzaamheden
Ja hoor. De geschiedenis schrijdt altijd voort.quote:Op maandag 15 april 2019 19:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Verschrikkelijk zeg, niet eens het gebouw maar die geschiedenis die daar in zit. Zouden ze dit op de steen af kunnen herbouwen?
hij had een geel hesje aanquote:Op maandag 15 april 2019 19:12 schreef koemleit het volgende:
Damn das een berg historie. Ik hoop dat Quasimodo veilig is...
Verschrikkelijk.quote:Op maandag 15 april 2019 19:56 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
En het komt door de glas in lood ramen naar buiten
ja.. en het was toch al een oud gebouw....quote:Op maandag 15 april 2019 19:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
eerste wereldoorlog meegemaakt, tweede wereldoorlog meegemaakt. Maar in 2019 vergaan, kan gebeuren , aan alles komt een einde helaas.
Opklikje voor de instortende torentwitter:RemyBuisine twitterde op maandag 15-04-2019 om 19:52:05Effondrement. #NotreDame https://t.co/C9SQYcZwHk reageer retweet
nee kijk naar live cnn?quote:
Jezus dat zijn wel helden hoor.quote:
Verschrikkelijk. Dit is dan erger dan ik dacht.quote:Op maandag 15 april 2019 19:56 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
En het komt door de glas in lood ramen naar buiten
quote:Op maandag 15 april 2019 19:58 schreef Studiotje het volgende:
Opklikje voor de instortende torentwitter:RemyBuisine twitterde op maandag 15-04-2019 om 19:52:05Effondrement. #NotreDame https://t.co/C9SQYcZwHk reageer retweet
9/11 was an inside job. Deze toren valt niet heel netjes verticaal naar benedenquote:Op maandag 15 april 2019 19:58 schreef Studiotje het volgende:
Je kan bijna niks doen, het matriaal en de vorm/grote van het gebouw zorgen ervoor dat dit niet te blussen is.quote:Op maandag 15 april 2019 19:57 schreef beantherio het volgende:
Je zou zeggen dat de hulpdiensten voor dit soort bijzondere monumenten toch wel een speciaal draaiboek klaar hebben liggen bij brand. Het lijkt alsof er niets gebeurd.
Debiele TT ja.quote:Op maandag 15 april 2019 19:58 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een bagger-TT...
Hopelijk vallen er geen doden. Verder geldt: shit happens.
quote:Op maandag 15 april 2019 19:59 schreef Zwansen het volgende:
Die aannemer kan aardig wat meerwerk claimen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |