Ik lach me dood om de reacties op zijn tweet.quote:Op maandag 15 april 2019 19:44 schreef Falco het volgende:
Deze mantwitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 15-04-2019 om 19:39:48So horrible to watch the massive fire at Notre Dame Cathedral in Paris. Perhaps flying water tankers could be used to put it out. Must act quickly! reageer retweet
Vers van de pers... (m.a.w. er kan eerst nog wel een krantje gedrukt wordenquote:Op maandag 15 april 2019 19:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat hele breaking news is natuurlijk wel vooral een Amerikaans ding. Ook niks op Duitse of Belgische TV bijvoorbeeld.
ik ookquote:Op maandag 15 april 2019 19:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik lach me dood om de reacties op zijn tweet.
Notre Dame is niet de enige die afgefakkeld wordt
Disney, live action van de redding van Esmeralda.quote:Op maandag 15 april 2019 19:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
3 keer raden wie wel.
je hoeft geen genie te zijn
ehmm watquote:Op maandag 15 april 2019 19:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mij doet dit beeld veel meer pijn, dan welk filmpje waar een mens in brand staat dan ook.
@JR-Style-93quote:Op maandag 15 april 2019 19:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Disney, live action van de redding van Esmeralda.
In Californië kwamen 80 mensen om het leven door een bosbrand, maar daar reageerde ie veel trager opquote:Op maandag 15 april 2019 19:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het hele skelet was van hout, volgens mij.quote:
Ja dat klopt. Het kruisribgewelf wordt door de ribben gedragen (de reden dat ze zulke enorme ramen konden plaatsenquote:Op maandag 15 april 2019 19:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat soort Gotische kerken hebben wel de neiging overheind te blijven staan. De stenen constructie is doorgaans zelfdragend volgens mij, en is het het dak dat daarop rust dat brandt. Daar vallen dan stukken van naar beneden en dan gaat het interieur ook in de fik, maar ik denk dat de muren gewoon overeind blijven.
Er zit een groot deel zonder drinkwater, nul reactie ofzo.quote:Op maandag 15 april 2019 19:47 schreef Falco het volgende:
[..]
In Californië kwamen 80 mensen om het leven door een bosbrand, maar daar reageerde ie veel trager op. Wat een sukkel is het ook.
Verder wel helemaal oké?quote:Op maandag 15 april 2019 19:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mij doet dit beeld veel meer pijn, dan welk filmpje waar een mens in brand staat dan ook.
Al die harkcommentsquote:Op maandag 15 april 2019 19:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
quote maar nog een keer voor de zekerheid.quote:Op maandag 15 april 2019 19:47 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Het kruisribgewelf wordt door de ribben gedragen (de reden dat ze zulke enorme ramen konden plaatsen). Die staan weer op zuilen. Daarnaast zijn er luchtbogen gebruikt om de muren te steunen. Ik hoop dat de constructie in elk geval stevig genoeg is.
Denk het ook. Maar wat er onder het dak zit is veel ouder. Hopelijk valt de schade uiteindelijk mee.quote:Op maandag 15 april 2019 19:46 schreef Nibb-it het volgende:
In hoeverre is dat dak nog origineel Romaans? Ik neem aan dat het leeuwendeel uit de negentiende eeuw komt?
Dan heb je denk ik een groter probleem dan alleen het dak.quote:Op maandag 15 april 2019 19:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het hele skelet was van hout, volgens mij.
heeft gelijkquote:Op maandag 15 april 2019 19:44 schreef Falco het volgende:
Deze mantwitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 15-04-2019 om 19:39:48So horrible to watch the massive fire at Notre Dame Cathedral in Paris. Perhaps flying water tankers could be used to put it out. Must act quickly! reageer retweet
Ik las weer Lisse.quote:Op maandag 15 april 2019 19:48 schreef napoleonfour het volgende:
Dit doet mij wel pijn omdat een jaar geleden de plaatselijke kerk in Limmen hetzelfde lot had.
Ik ook, wat vreselijk dit...quote:Op maandag 15 april 2019 19:47 schreef Faux. het volgende:
Ik voel me echt sip. Ongelofelijk. Wat een symbool.
Het skelet van het dak bedoelde ik. De muren zijn gewoon steen. De torens aan de voorkant ook.quote:Op maandag 15 april 2019 19:48 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik een groter probleem dan alleen het dak.
Nouja als Danny Roodbol of een van de mods in de fik zou staan zou ik dat toch erger vinden.quote:Op maandag 15 april 2019 19:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Komt dichtbij zoquote:Op maandag 15 april 2019 19:48 schreef napoleonfour het volgende:
Dit doet mij wel pijn omdat een jaar geleden de plaatselijke kerk in Limmen hetzelfde lot had.
Gifje?quote:
iddquote:
Heb je in elk geval wel wat te vertellen op feestjes.quote:Op maandag 15 april 2019 19:44 schreef Embraer89 het volgende:
Je zou dit maar perongeluk op je geweten hebben
Daar zijn niet zoveel mensen meer om het te kunnen claimen.quote:Op maandag 15 april 2019 19:53 schreef TLC het volgende:
Hoewel ontstaan door werkzaamheden zul je zien dat IS dit dadelijk nog gaat claimen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |