Hoop het niet. Dan start de paus zeker weten een kruistocht.quote:Op maandag 15 april 2019 19:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
even een rekensommetje maken
Kerk: Katholiek
Terrorist: meestal moslim
Spullekes van Jezus en zulks.quote:Op maandag 15 april 2019 19:19 schreef StateOfMind het volgende:
Wat ligt daar eigenlijk nog aan onvervangbare historische kunstschatten en zulks?
Niet echt. Best nog een stukje lopen.quote:Op maandag 15 april 2019 19:25 schreef Walterwhite64 het volgende:
Op de webcam van de Eiffeltoren zie je de rook voorbij komen van de brand. Maar heb geen idee of de gebouwen bij elkaar in de buurt staan.
Is helemaal klaar, kijk de beelden maarquote:Op maandag 15 april 2019 19:26 schreef rutger05 het volgende:
Verschrikkelijk triest. Ik hoop dat dit bijzondere erfgoed deze brand zal overleven en dat de schade (relatief) mee zal vallen.
twitter:JAnswered twitterde op maandag 15-04-2019 om 19:29:16Live stream of the #NotreDame ablaze in #Paris. Possibly linked to renovation work. Let's hope the fire can be contained... . @Niderime Notre dame de Paris en flamme https://t.co/qGc3ZuTJqH reageer retweet
Je hoort ook helemaal niks natuurlijkquote:Op maandag 15 april 2019 19:30 schreef kree het volgende:
Ik zie op die stream ook echt geen brandweer of politie ed?
Ik zie daar wel een hoop steigers. Renovatie.... kortsluiting gebeurd dan vaak doordat men met draden zit te kloten...quote:
tsja logische conclusie met de steigers eromheen.quote:Op maandag 15 april 2019 19:29 schreef Flamarande het volgende:
Volgens NOS waarschijnlijk uitgebroken door werkzaamheden
Vlak bij een stellage, dat zou weinig verbazend zijn dus.quote:Op maandag 15 april 2019 19:29 schreef Flamarande het volgende:
Volgens NOS waarschijnlijk uitgebroken door werkzaamheden
FTFYquote:Op maandag 15 april 2019 19:30 schreef butz0rs het volgende:
Werkzaamheden lijkt me niet. Fransen werken maar van 9 tot 411:30 tot 14:15.
Wel even een apeldoorn bellen momentje voor de gene die hier een fout heeft gemaakt....quote:Op maandag 15 april 2019 19:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vlak bij een stellage, dat zou weinig verbazend zijn dus.
Oef.. daar gaat historisch erfgoedquote:
Flikker toch op met je haatzaaierijquote:Op maandag 15 april 2019 19:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
even een rekensommetje maken
Kerk: Katholiek
Terrorist: meestal moslim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |