Ik had gehoopt dat AZ de derde plek veilig had gesteld tegen die tijd. Het lijkt er nu op dat we moeten hopen dat ze geen derde meer kunnen worden. Als er niets meer op het spel staat scheelt dat iets. In ieder geval psychologisch.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:54 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Groningen uit is nog lastig voor Ajax.
Graafschap uit![]()
Laatste ronde vs Advocaat, Bazoer en Kramer![]()
Helaas gaan wij ook niet zomaar winnen bij AZ én Willem II.....
Stel je niet aan johquote:Op zaterdag 13 april 2019 20:54 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Groningen uit is nog lastig voor Ajax.
Graafschap uit![]()
Laatste ronde vs Advocaat, Bazoer en Kramer![]()
Helaas gaan wij ook niet zomaar winnen bij AZ én Willem II.....
In 2 wedstrijden 13 doelpunten goed makenquote:Op zaterdag 13 april 2019 23:33 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Stel je niet aan joh, wie weet verliest Ajax nog punten, maar momenteel moet PSV zich richten op dat verschil in doelpunten. En ik zie ze dat eigenlijk al in de komende twee wedstrijden wegpoetsen. Dertien goals valt nog mee en ik denk dat vooral ADO het wel best vind, wetende dat ze indirect Ajax helpen als ze het PSV lastig gaan maken.
Willem II moet je gewoon winnen, simpel en AZ, lol, als ADO daar kan winnen kan PSV dat ook. Ajax verloor er, maar AZ - Ajax leeft daar stukken meer dan AZ - PSV.
Dejannn is een drinker.quote:Op zondag 14 april 2019 00:40 schreef fathank het volgende:
[..]
In 2 wedstrijden 13 doelpunten goed maken
15 sep ADO Den Haag - PSV 0:7.quote:
Toen was PSV wel in een betere vorm.quote:Op zondag 14 april 2019 01:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
15 sep ADO Den Haag - PSV 0:7.
Thuis tegen ADO moet ook wel lukken net als thuis de Graafschap. Twee keer 7-0 en je bent er.
Ik acht de kans op puntverlies tegen de Graafschap groter dan met 7-0 winnen.quote:Op zondag 14 april 2019 01:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
15 sep ADO Den Haag - PSV 0:7.
Thuis tegen ADO moet ook wel lukken net als thuis de Graafschap. Twee keer 7-0 en je bent er.
7-0 & 6-0 zijn toch geen rare uitslagen? Ik vind dat vrij haalbaar, uiteraard kan Ajax dan weer uitlopen als ze flink bij Groningen winnen, maar dat lijkt me dus een stuk moeilijker dan thuis tegen De Graafschap of ADO.quote:Op zondag 14 april 2019 00:40 schreef fathank het volgende:
[..]
In 2 wedstrijden 13 doelpunten goed maken
Dit meen je niet serieusquote:Op zondag 14 april 2019 07:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik acht de kans op puntverlies tegen de Graafschap groter dan met 7-0 winnen.
Als iedereen nou in blakende vorm was zou ik het een kansje geven. Maar zelfs dan is een 7-0 gewoon een erg hoge uitslag.quote:Op zondag 14 april 2019 09:17 schreef Dejannn het volgende:
[..]
7-0 & 6-0 zijn toch geen rare uitslagen? Ik vind dat vrij haalbaar, uiteraard kan Ajax dan weer uitlopen als ze flink bij Groningen winnen, maar dat lijkt me dus een stuk moeilijker dan thuis tegen De Graafschap of ADO.
[..]
Dit meen je niet serieus
Mooiste club, dan winnen we dusquote:Op zondag 14 april 2019 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar wordt naar gekeken met een gelijk doelsaldo? Doelpunten voor, onderling resultaat, fairplay?
Eens hoor. Een kampioenschap zou nu meer als een bonus voelen eigenlijk. Wel een ongekend tyfusseizoen overigens zonder kampioenschap.quote:Op zondag 14 april 2019 10:15 schreef jpg97 het volgende:
Face it, PSV heeft het gewoon laten liggen. Ik zie Ajax geen puntverlies meer lijden maar bij PSV ben ik nooit gerust op een goed resultaat.
Daar is iedereen het over eens toch? Als je in een paar maanden in 2019 meer punten verliest dan over heel 2018 is het wel duidelijk en laat je het zelf liggen. Desalniettemin is het pas voorbij als het voorbij is, dus hoop ik nog steeds op een goede afloop. Lekker op de laatste speeldag de titel winnen. Heerlijk.quote:Op zondag 14 april 2019 10:15 schreef jpg97 het volgende:
Face it, PSV heeft het gewoon laten liggen. Ik zie Ajax geen puntverlies meer lijden maar bij PSV ben ik nooit gerust op een goed resultaat.
vandaag niet lijkt mequote:Op zondag 14 april 2019 10:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De kans op wederom een miraculeuze ontsnapping lijkt me klein. Denk eerder dat PSV geknakt is en dat we nog wel meer gaan laten liggen.
Zelfs dat kan, al ga ik uit van een overwinning.quote:
Eerste letter alfabetquote:Op zondag 14 april 2019 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar wordt naar gekeken met een gelijk doelsaldo? Doelpunten voor, onderling resultaat, fairplay?
Doelpunten voor, onderling resultaat, beslissingswedstrijd.quote:Op zondag 14 april 2019 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je in vorm bent en tegenstander stort in, dan kan dat best.quote:Op zondag 14 april 2019 09:17 schreef Dejannn het volgende:
[..]
7-0 & 6-0 zijn toch geen rare uitslagen? Ik vind dat vrij haalbaar, uiteraard kan Ajax dan weer uitlopen als ze flink bij Groningen winnen, maar dat lijkt me dus een stuk moeilijker dan thuis tegen De Graafschap of ADO.
Ik denk niet dat het vandaag 6-0 of 7-0 gaat wordenquote:Op zondag 14 april 2019 09:17 schreef Dejannn het volgende:
[..]
[..]
Dit meen je niet serieus
Arrogantie? Hoe?!quote:Op zondag 14 april 2019 12:45 schreef falling_away het volgende:
Sowieso heeft PSV het stokje overgenomen van Ajax wat betreft arrogantie en 'lucky' uitslagen / arbitrale beslissingen.
Ditquote:Op zondag 14 april 2019 12:44 schreef Geo4kant het volgende:
3 "finales" zo slap en futloos spelen/beginnen..
Dit is inderdaad wel onthutsend zwak zeg, waar is PSV mee bezig johquote:Op zondag 14 april 2019 12:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het vandaag 6-0 of 7-0 gaat worden
Of Ihattaren, die is er nog lang niet aan toe. Lozano ook een kanshebber.quote:Op zondag 14 april 2019 13:04 schreef TehRocks het volgende:
Wie was de slechtste in de eerste helft? Ik zeg Rosario.
Ihattaren was nog voldoende vind ik.quote:Op zondag 14 april 2019 13:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Of Ihattaren, die is er nog lang niet aan toe. Lozano ook een kanshebber.
Neemt iemand hem serieus?quote:
Dit ja. Mark van Bommel lijkt obsessief en vooral duur betaald zijn "gelijk" te willen bewijzen.quote:Op zondag 14 april 2019 13:10 schreef Isdatzo het volgende:
Met twee controlerende middenvelders beginnen tegen de graafschap terwijl je 14 doelpunten moet inlopen, en vervolgens met rust 0-1 achter staan. Thuis.
Ik gaf aan dat ik genoeg mogelijkheden voor PSV zag om een flinke score neer te zetten, maar ik ben voor Ajax? Dat lijkt me wat tegenstrijdigquote:
7-0quote:Op zondag 14 april 2019 13:16 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik gaf aan dat ik genoeg mogelijkheden voor PSV zag om een flinke score neer te zetten, maar ik ben voor Ajax? Dat lijkt me wat tegenstrijdig.
Dit heb ik hem vaker zien doen tegen fluttegenstanders.quote:Op zondag 14 april 2019 13:15 schreef TehRocks het volgende:
[ afbeelding ]
Hier komt die goal uit, hier mag je Rosario gewoon om wisselen.
Jep, ik was razend enthousiast naar wat is due teruggevallen zeg.quote:Op zondag 14 april 2019 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit heb ik hem vaker zien doen tegen fluttegenstanders.
Wie niet?quote:Op zondag 14 april 2019 13:19 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Jep, ik was razend enthousiast naar wat is due teruggevallen zeg.
Was toch ook nooit een heel groot talent?quote:Op zondag 14 april 2019 13:19 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Jep, ik was razend enthousiast naar wat is due teruggevallen zeg.
Nee hoor maar die strooide in de eerste seizoenshelft echt met heerlijke ballen.quote:Op zondag 14 april 2019 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was toch ook nooit een heel groot talent?
Nee hoor, maar mensen hier interpreteren dingen vaak nogal negatief. Geheel onnodigquote:Op zondag 14 april 2019 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dejannn is neutraal zodat hij overal kan trollen.
Precies!quote:
Zie je wel vaak bij debutanten of beginnende basisspelers dat ze dan de eerste periode boven zichzelf uitstijgen. Zeker als de rest van het team dan ook goed draait.quote:Op zondag 14 april 2019 13:20 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Nee hoor maar die strooide in de eerste seizoenshelft echt met heerlijke ballen.
Ik geloof niet in 'boven je niveau spelen'quote:Op zondag 14 april 2019 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie je wel vaak bij debutanten of beginnende basisspelers dat ze dan de eerste periode boven zichzelf uitstijgen. Zeker als de rest van het team dan ook goed draait.
Snap ik, als je al een seizoen lang PSV kijkt.quote:Op zondag 14 april 2019 13:22 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ik geloof niet in 'boven je niveau spelen'
Wat betekent dit nou weerquote:Op zondag 14 april 2019 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, als je al een seizoen lang PSV kijkt.
Meer in dat je een momentenspeler bent dan, en je je piekmomenten zelden laat zienquote:Op zondag 14 april 2019 13:22 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Is korfbal niet wat voor jou?quote:Op zondag 14 april 2019 13:16 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik gaf aan dat ik genoeg mogelijkheden voor PSV zag om een flinke score neer te zetten, maar ik ben voor Ajax? Dat lijkt me wat tegenstrijdig.
Meedoen in een draaiend team versus jezelf aan de malaise onttrekken in 'n team dat vierkant draait.quote:Op zondag 14 april 2019 13:22 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Daar geloof ik wel in!quote:Op zondag 14 april 2019 13:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Meedoen in een draaiend team versus jezelf aan de malaise onttrekken in 'n team dat vierkant draait.
Er staat ook weinig scorend vermogen opgesteld.quote:
Hebben we nog een spits dan?quote:
Dat mijn monitor nog leeft is een wonder.quote:Op zondag 14 april 2019 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb gewoon aids gekregen van de eerste helft.
Je was je behoorlijk aan het aanstellen inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2019 14:14 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Dat mijn monitor nog leeft is een wonder.
Gezien het feit dat dit zooitje ongeregeld nog maar op 1 front actief is, creëer je simpelweg te weinig. De hele week de tijd om op te laden naar deze thuiswedstrijd, geen blessures en lekker voetbalweer. Kortom geen enkel excuus mogelijk.quote:
Je had natuurlijk ook zelf vandaag die wedstrijd anders in kunnen gaan. Nu hopen op puntverlies van Ajax is begrijpelijk, maar vandaag een flinke score neerzetten, waar echt het materiaal voor aanwezig is was ook geen verkeerde keus geweest. Mocht Ajax alles winnen, en je verliest de titel op doelsaldo, heb je het toch in dit soort wedstrijden laten liggen.quote:Op zondag 14 april 2019 14:15 schreef tompsv18 het volgende:
GraafschapGoden die thuis een puntje pakken tegen Ajax zou wel ultiem genot zijn
Ik kan nogal gefrustreerd rakenquote:Op zondag 14 april 2019 14:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je was je behoorlijk aan het aanstellen inderdaad.
Moet je alleen wel gaan voetballen vóór je met 0-1 achter komt te staan ja....quote:Op zondag 14 april 2019 14:19 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Je had natuurlijk ook zelf vandaag die wedstrijd anders in kunnen gaan. Nu hopen op puntverlies van Ajax is begrijpelijk, maar vandaag een flinke score neerzetten, waar echt het materiaal voor aanwezig is was ook geen verkeerde keus geweest. Mocht Ajax alles winnen, en je verliest de titel op doelsaldo, heb je het toch in dit soort wedstrijden laten liggen.
PSV heeft het vooral laten liggen in de uitwedstrijden net na de winterstop met die drie gelijke spelen. Ja tuurlijk had PSV meer moeten scoren in bijna alle wedstrijden, maar bovengenoemde wa ren wmb cruciaal in de titelstrijdquote:Op zondag 14 april 2019 14:19 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Je had natuurlijk ook zelf vandaag die wedstrijd anders in kunnen gaan. Nu hopen op puntverlies van Ajax is begrijpelijk, maar vandaag een flinke score neerzetten, waar echt het materiaal voor aanwezig is was ook geen verkeerde keus geweest. Mocht Ajax alles winnen, en je verliest de titel op doelsaldo, heb je het toch in dit soort wedstrijden laten liggen.
Ik denk dat PSV het vooral tegen Ajax heeft laten liggen en lijkt ook het omslagmoment, dat heeft er wel ingehaktquote:Op zondag 14 april 2019 15:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
PSV heeft het vooral laten liggen in de uitwedstrijden net na de winterstop met die drie gelijke spelen. Ja tuurlijk had PSV meer moeten scoren in bijna alle wedstrijden, maar bovengenoemde wa ren wmb cruciaal in de titelstrijd
Ze waren voor die tijd ook al beroerd bezig maar als je gewoon met 11 tegen 10 gewonnen had in Amsterdam was er ook met het gelijkspel tegen Vitesse nog geen vuiltje aan de lucht geweest nee.quote:Op zondag 14 april 2019 15:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV het vooral tegen Ajax heeft laten liggen en lijkt ook het omslagmoment, dat heeft er wel ingehakt
Bommeltje ook niet....quote:Op zondag 14 april 2019 15:47 schreef Lyrebird het volgende:
PSV speelde zo sprankelend in de eerste ~10 wedstrijden. Onbevangen, met lef.
Snap nog steeds niet waarom het zo veel minder is nu.
Jonge spelers die grillig zijn, en na het spelen tegen ploegen als Barca en de Spurs moeite hebben zich te motiveren tegen kleinere ploegen in deze competitie. Na de winterstop sloeg de onzekerheid toe, zeker omdat Ajax wel succesvol was en is Europees, en die na wat miskleumen na de winterstop wel weten wat winnen is.quote:Op zondag 14 april 2019 15:47 schreef Lyrebird het volgende:
Wat denk je zelf zo kijkend naar de uitslag?quote:
quote:Op zondag 14 april 2019 15:47 schreef Lyrebird het volgende:
Na vandaag is ie helemalaal gratis op te halen. Maar m'n punt ging blijkbaar weer eens volledig langs je heen. Verrassend wel.quote:
Ik heb wel genoten. Graafschap counterde er af en toe mooi tussenuitquote:
Madquote:Op zondag 14 april 2019 16:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Na vandaag is ie helemalaal gratis op te halen. Maar m'n punt ging blijkbaar weer eens volledig langs je heen. Verrassend wel.
Ik heb 'm alweer horen zeggen dat het in ieder geval niet aan het middenveld lag.quote:Op zondag 14 april 2019 16:42 schreef Lemming22 het volgende:
Ik snap niet waarom Van Bommel Rosario maar de hand boven het hoofd blijft houden. Zo ontzettend veel balverlies, week na week na week. En praktisch niets meer naar voren. Er is een gebrek aan beter, maar toch...
quote:
Geldt wel voor meer mensen natuurlijk dat ze er weinig meer van bakken maar ik heb het in Rosario sowieso nooit gezien.quote:Op zondag 14 april 2019 16:42 schreef Lemming22 het volgende:
Ik snap niet waarom Van Bommel Rosario maar de hand boven het hoofd blijft houden. Zo ontzettend veel balverlies, week na week na week. En praktisch niets meer naar voren. Er is een gebrek aan beter, maar toch...
Ajax - Utrecht 2-2quote:Op zondag 14 april 2019 17:06 schreef Scarface88 het volgende:
Het is hopen dat Ajax met 120 minuten in de benen tegen Juventus naar Groninhen moet. Zelfs ik geloof niet meer dat het nog op doelsaldo kan nu. Hopen op vermoeidheid tegen een agressief fit Groningen. Wint Ajax daar dan is het wel definitief gespeeld.
AZ - PSV 3-1. Ik geloof er niet in dat PSV daar kan winnen. Ajax verloor er kansloos kon 5-0 voor AZ staan. AZ speelt nog om de derde plek. Vorig seizoen ook enorm lastig daar.quote:Op zondag 14 april 2019 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax - Utrecht 2-2
It ain’t over til...
Rosario mag blijkbaar ook nooit gewisseld worden. Heel apart.quote:Op zondag 14 april 2019 16:42 schreef Lemming22 het volgende:
Rosario staat altijd als eerst op het wedstrijdformulier.quote:Op zondag 14 april 2019 18:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Rosario mag blijkbaar ook nooit gewisseld worden. Heel apart.
AZ staat er 4 achter op Feyenoord en 4 (of straks meer) voor op FC Utrecht. Kan best dat die straks nergens om spelen de laatste wedstrijd.quote:Op zondag 14 april 2019 18:11 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
AZ - PSV 3-1. Ik geloof er niet in dat PSV daar kan winnen. Ajax verloor er kansloos kon 5-0 voor AZ staan. AZ speelt nog om de derde plek. Vorig seizoen ook enorm lastig daar.
Al spelen ze nergens meer om de laatste wedstrijd dan zullen de spelers best nog wel een keer gas willen geven de laatste wedstrijd van het seizoen om een leuke transfer te maken. Wedstrijden tegen Ajax en PSV spelen ze zichzelf in de kijker voor het buitenland. Maher zal ook wel weer de wedstrijd van zijn leven spelen. Om een of andere reden spelen oud PSVers altijd boven hun kunnen als ze tegen ons moeten. Dan komen er speciale krachten los.quote:Op zondag 14 april 2019 18:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
AZ staat er 4 achter op Feyenoord en 4 (of straks meer) voor op FC Utrecht. Kan best dat die straks nergens om spelen de laatste wedstrijd.
Maar dan nog. Gezien hoe het nu draait bij PSV wordt elke wedstrijd nog lastig zat.
Ja, ik denk ook niet dat ze het zomaar weg gaan geven als PSV, maar de kans bestaat wel dat ze dan al definitief 4e zijn geworden. En als dat zo is, dan geloof ik niet dat PSV daar met 5 goals verschil gaat winnen of iets in die geest.quote:Op zondag 14 april 2019 18:21 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Al spelen ze nergens meer om de laatste wedstrijd dan zullen de spelers best nog wel een keer gas willen geven de laatste wedstrijd van het seizoen om een leuke transfer te maken. Wedstrijden tegen Ajax en PSV spelen ze zichzelf in de kijker voor het buitenland. Maher zal ook wel weer de wedstrijd van zijn leven spelen. Om een of andere reden spelen oud PSVers altijd boven hun kunnen als ze tegen ons moeten. Dan komen er speciale krachten los.
Maar PSV zal waarschijnlijk daarvoor al afgehaakt zijn inderdaad. Willem II uit win je ook niet zomaar.
Jij snapt ook niet veel van vergelijkingen...quote:Op zondag 14 april 2019 18:39 schreef BeamofLight het volgende:
Zag vd week een statistiek voorbij komen over t aandeel van Hendrix en Rosario in goals voor tov Guti en Pereiro: 4-26
Dus wa doen we ? Guti en Pereiro 0 seconden laten spelen
Sterke taal Ruben.quote:Op zondag 14 april 2019 19:17 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Jij snapt ook niet veel van vergelijkingen...![]()
Pereiro weleens op de plek van Hendrix of Rosario gezien?
Ja misschien in de bus.
Sowieso had Guti wel meer moeten spelen. Heeft veel meer creativiteit in zijn linkerteen dan Hendrix en Rosario bij elkaar.quote:Op zondag 14 april 2019 19:17 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Jij snapt ook niet veel van vergelijkingen...![]()
Pereiro weleens op de plek van Hendrix of Rosario gezien?
Ja misschien in de bus.
Als az 4de zou worden. Dan moeten ze vlak daarna aan de bak voor de playoffsquote:Op zondag 14 april 2019 18:21 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Al spelen ze nergens meer om de laatste wedstrijd dan zullen de spelers best nog wel een keer gas willen geven de laatste wedstrijd van het seizoen om een leuke transfer te maken. Wedstrijden tegen Ajax en PSV spelen ze zichzelf in de kijker voor het buitenland. Maher zal ook wel weer de wedstrijd van zijn leven spelen. Om een of andere reden spelen oud PSVers altijd boven hun kunnen als ze tegen ons moeten. Dan komen er speciale krachten los.
Maar PSV zal waarschijnlijk daarvoor al afgehaakt zijn inderdaad. Willem II uit win je ook niet zomaar.
Geforceerd de moed er een beetje in houden. De schijn ophouden dat je er nog in gelooft. Dat je vlak voor tijd tijd moet gaan rekken tegen de Graafschap zegt wel genoeg.quote:Op zondag 14 april 2019 20:24 schreef Lemming22 het volgende:
Ik word wel een beetje treurig van de teksten buiten de lijnen. Eerst hoor je dat De Graafschap gemotiveerd is door de tendens vooraf in de media (aangewakkerd door interviews met PSV'ers) over het werken aan het doelsaldo. Daarna lees je dat Schwaab "zeker weet dat PSV kampioen wordt als het 4 keer wint."
Valkuilen waar Ajax vorig jaar intrapte en waar PSV mooi gebruik van kon maken. En dit seizoen zijn ze niet slim genoeg om daar rekening mee te houden en gewoon wijselijk hun mond te houden - of realistische, volwassen antwoorden te geven als er vragen over gesteld worden.
en hoequote:Op maandag 15 april 2019 07:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vorig jaar op deze dag waren we kampioen.
Gebrek aan vertrouwen sinds de verloren wedstrijd in de Kuip. Als onverslaanbaar verliezen van een team dat helemaal niet draait hakt er in.quote:Op maandag 15 april 2019 10:49 schreef Gutanoth het volgende:
Waar is het mis gegaan in de tweede seizoenshelft? Wie heeft er hier genoeg verstand van voetbal om nou eens écht te vertellen wat er zo anders is dan de eerste helft?
ik vind Van Bommel ook wel heel straf vasthouden aan zijn basiself ook al draaien er spelers stroef. Spelers vertrouwen geven is prima maar talenten als Rosario kunnen prima eens rust krijgen als ze minder draaien.quote:Op maandag 15 april 2019 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gebrek aan vertrouwen sinds de verloren wedstrijd in de Kuip. Als onverslaanbaar verliezen van een team dat helemaal niet draait hakt er in.
Te weinig kwaliteit op de bank om echt door te wisselen. Talent dat nu doorkomt is nog te jong om goed met teleurstelling en tegenslag mee om te gaan.
Desalniettemin doen we het nu zoals verwacht maar lijkt het dramatisch door een fantastische start.
misschien is dat juist het probleem, er is weinig veranderd bij PSV dus voorspelbaar en daar hebben de tegenstanders zich op ingesteld, het gebrek aan voetballend vermogen van het centrale blok dus de 2 CV's en de 2 CVM's werd nog opgevangen door de opkomende backs maar dat is nu in de regel ook niet meer zo, dan heb je een 10 die slecht en vaak te laat bereikt wordt en zit er niets anders op dan lange ballen op Luuk in de hoop dat die ze bij 1 van de 2 buitenspelers of de 10 kan krijgen, oftewel plan B voetbal.quote:Op maandag 15 april 2019 10:49 schreef Gutanoth het volgende:
Waar is het mis gegaan in de tweede seizoenshelft? Wie heeft er hier genoeg verstand van voetbal om nou eens écht te vertellen wat er zo anders is dan de eerste helft?
Maar dat van dat talent is dat écht waar? Wat is er gebeurd met Gutierrez? Mensen hier die hem wel eens zien trainen?quote:Op maandag 15 april 2019 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gebrek aan vertrouwen sinds de verloren wedstrijd in de Kuip. Als onverslaanbaar verliezen van een team dat helemaal niet draait hakt er in.
Te weinig kwaliteit op de bank om echt door te wisselen. Talent dat nu doorkomt is nog te jong om goed met teleurstelling en tegenslag mee om te gaan.
Desalniettemin doen we het nu zoals verwacht maar lijkt het dramatisch door een fantastische start.
En Mauro?quote:Op maandag 15 april 2019 11:26 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Maar dat van dat talent is dat écht waar? Wat is er gebeurd met Gutierrez? Mensen hier die hem wel eens zien trainen?
Vooral Lozano lijkt er echt helemaal niets meer van te kunnen. Als hij al durft te schieten gaat het schot 5 meter naast. Echt bijzonder.quote:Op maandag 15 april 2019 14:16 schreef Gutanoth het volgende:
Als je de wedstrijd tegen de Graafschap nog eens bekijk zie je dat wel wel écht ongelooflijk veel scoorkansen krijgen. Er zijn zeker 3 100% kansen niet het doel in gegaan. Wat is er aan de hand in de koppies?
druk, onzekerheid. Als het al niet lekker loopt, komt ook nog op achterstand. Dan regeert ineens angst in plaats vertrouwen zoals voor de winterstop. Verschil van dag en nacht.quote:Op maandag 15 april 2019 14:16 schreef Gutanoth het volgende:
Als je de wedstrijd tegen de Graafschap nog eens bekijk zie je dat wel wel écht ongelooflijk veel scoorkansen krijgen. Er zijn zeker 3 100% kansen niet het doel in gegaan. Wat is er aan de hand in de koppies?
Inderdaad, waar hij voor de winterstop vanuit alle hoeken durfde te schieten en vrij zuiver ook over het algemeenquote:Op maandag 15 april 2019 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vooral Lozano lijkt er echt helemaal niets meer van te kunnen. Als hij al durft te schieten gaat het schot 5 meter naast. Echt bijzonder.
Klopt, jammer is dat.quote:Op maandag 15 april 2019 14:46 schreef Poepz0r het volgende:
Probleem met V Bommel is dat zijn manier van werken wel heel erg op die van zijn schoonvader lijkt. 1 a 2 controlerende middenvelders, weinig spektakel etc etc. Beetje anti voetbal.
Dit jaar op deze dag zijn jullie nog steeds kampioen.quote:Op maandag 15 april 2019 07:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vorig jaar op deze dag waren we kampioen.
Smalle selectie ook wel. Helemaal als de coach bepaalde spelers met wat meer ervaring links laat liggen.quote:Op maandag 15 april 2019 14:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
druk, onzekerheid. Als het al niet lekker loopt, komt ook nog op achterstand. Dan regeert ineens angst in plaats vertrouwen zoals voor de winterstop. Verschil van dag en nacht.
Eens behalve dat verhaal over van Ginkel. Die was als controleur echt niet best hoor.quote:Op maandag 15 april 2019 15:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Smalle selectie ook wel. Helemaal als de coach bepaalde spelers met wat meer ervaring links laat liggen.
Cocu deed het met 13 a 14 spelers in feite. Jeugd kreeg weinig kans. Niet omdat Cocu er wat tegen heeft, maar waarschijnlijk gewoon omdat ze tekort komen.
Van Ginkel was ook belangrijk. Die is weg. Eigenlijk niemand voor in de plaats gekomen.
Je ziet wel dezelfde lijn bij V Marwijk, F de Boer, Cocu en Van Bommel jaquote:Op maandag 15 april 2019 14:46 schreef Poepz0r het volgende:
Probleem met V Bommel is dat zijn manier van werken wel heel erg op die van zijn schoonvader lijkt. 1 a 2 controlerende middenvelders, weinig spektakel etc etc. Beetje anti voetbal.
Angst denk ik. Geen vertrouwen in eigen kwaliteiten.quote:Op maandag 15 april 2019 14:55 schreef Gutanoth het volgende:
Maar waar komt die onzekerheid toch vandaan? Je komt de winterstop uit als gedoodverfde kampioen omdat alles lukt.
Vooral Rosario heeft hier echt last van, die goal die hij inleidt kan hij gewoon in 1 keer scherpe bal geven maar dat durft ie niet aan.quote:Op maandag 15 april 2019 17:04 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Angst denk ik. Geen vertrouwen in eigen kwaliteiten.
Paar lelijke tikkies gehad in uitwedstrijden, redelijk wat jonge spelers, vertrouwen weg, smalle selectie, tegenstanders die nu precies weten hoe ze PSV moeten afstoppen, Van Bommel die een paar constant onderpresterende spelers weigert te banken terwijl anderen na één slechte helft gewisseld worden. Dat helpt allemaal niet echt mee.quote:Op maandag 15 april 2019 14:55 schreef Gutanoth het volgende:
Maar waar komt die onzekerheid toch vandaan? Je komt de winterstop uit als gedoodverfde kampioen omdat alles lukt.
Ihattaren had gewoon twee assists kunnen hebben maar die wisselt ie danquote:Op maandag 15 april 2019 21:03 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Paar lelijke tikkies gehad in uitwedstrijden, redelijk wat jonge spelers, vertrouwen weg, smalle selectie, tegenstanders die nu precies weten hoe ze PSV moeten afstoppen, Van Bommel die een paar constant onderpresterende spelers weigert te banken terwijl anderen na één slechte helft gewisseld worden. Dat helpt allemaal niet echt mee.
Ik geloof daar deels in. Maar ik denk ook conditionering qua training en arbeidsintensiteit. Sommige spelers zijn eerste seizoenshelft opgebrand en zijn nu duidelijk vermoeid.quote:Op maandag 15 april 2019 21:03 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Paar lelijke tikkies gehad in uitwedstrijden, redelijk wat jonge spelers, vertrouwen weg, smalle selectie, tegenstanders die nu precies weten hoe ze PSV moeten afstoppen, Van Bommel die een paar constant onderpresterende spelers weigert te banken terwijl anderen na één slechte helft gewisseld worden. Dat helpt allemaal niet echt mee.
Ja, daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen. Twaalf keer achter elkaar met dezelfde eerste 11 gestart, of zoiets toch? Dat lijkt me ook niet goed voor de fysieke gesteldheid van de selectie.quote:Op dinsdag 16 april 2019 00:47 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Ik geloof daar deels in. Maar ik denk ook conditionering qua training en arbeidsintensiteit. Sommige spelers zijn eerste seizoenshelft opgebrand en zijn nu duidelijk vermoeid.
zit toch meer tussen de oren denk ik, bedoel 1 keer in de week een wedstrijd kan geen probleem zijnquote:Op dinsdag 16 april 2019 06:31 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen. Twaalf keer achter elkaar met dezelfde eerste 11 gestart, of zoiets toch? Dat lijkt me ook niet goed voor de fysieke gesteldheid van de selectie.
Dat had guti eigenlijk moeten zijn. Maar die heeft kennelijk met de vrouw van van Bommel in bed gelegen, zo wordt hij genegeerd.quote:Op maandag 15 april 2019 15:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Smalle selectie ook wel. Helemaal als de coach bepaalde spelers met wat meer ervaring links laat liggen.
Cocu deed het met 13 a 14 spelers in feite. Jeugd kreeg weinig kans. Niet omdat Cocu er wat tegen heeft, maar waarschijnlijk gewoon omdat ze tekort komen.
Van Ginkel was ook belangrijk. Die is weg. Eigenlijk niemand voor in de plaats gekomen.
Als zij Juventus verslaan zitten ze op rozen. Die gaan dan echt geen punten meer laten liggen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:26 schreef daniela_007 het volgende:
Laten we hopen dat Ajax vanavond doorgaat en dus nog 2 extra zware match voor de kiezen heeft. Dan laat het hopelijk steken vallen in de competitie en dan moet PSV het afmaken!
Dat gaat ze écht nog wel opbreken. Zijech heeft pijntjes, frenkie vorige wedstrijd ook al.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als zij Juventus verslaan zitten ze op rozen. Die gaan dan echt geen punten meer laten liggen.
Tegen Groningen zaterdag,2-1.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:45 schreef tja77 het volgende:
Ajax gaat geen punten meer verspelen, dit in tegenstelling tot PSV.
Weer een user die denkt dat PSV het Europees met opzet heeft laten lopenquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Eigenlijk best sneu dat PSV een heel seizoen geen extra wedstrijden hoeft te ballen omdat ze het Europees en in de beker laten lopen, om vervolgens alsnog afhankelijk te moeten zijn van een misstap of vermoeidheid van een andere club die 3x zoveel wedstrijden balt.
3x zoveel? Ajax eindigt op 143 wedstrijden?quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Eigenlijk best sneu dat PSV een heel seizoen geen extra wedstrijden hoeft te ballen omdat ze het Europees en in de beker laten lopen, om vervolgens alsnog afhankelijk te moeten zijn van een misstap of vermoeidheid van een andere club die 3x zoveel wedstrijden balt.
Erg blij dat je hebt besloten om hier weer te gaan posten.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:57 schreef Scarface88 het volgende:
Nu kunnen we helaas niet meer zeggen dat PSV de laatste Nederlandse club was die de halve finale bereikte.
Dankjewel Lans. Ook voor die andere 18x dat je het zei.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Erg blij dat je hebt besloten om hier weer te gaan posten.
Oke manquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
En wij mogen straks weer bibberend aantreden tegen Ado. Nee, chapeau voor Ajax.
Ik denk dat we ADO wel met 2-1 kunnen oprollen hoor. Niks aan de hand.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
En wij mogen straks weer bibberend aantreden tegen Ado. Nee, chapeau voor Ajax.
Madquote:
Heb er weer zin in in ieder gevalquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:02 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik denk dat we ADO wel met 2-1 kunnen oprollen hoor. Niks aan de hand.
eigenlijk best sneu dat je in dit topic zo loopt te trollenquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dit,quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:12 schreef Cherni het volgende:
Ajax moeten we alle krediet geven. Met pijn. Maar ze hebben een fantastisch team.
Ach ja, dit soort figuren heb je in het PSV topic ook. Die jarenlang dat Ajax topic volgebaggerd hebben. Dan kan je hem ook gewoon - van zo een zelfde figuur overigens - een keer terug verwachten.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:11 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
eigenlijk best sneu dat je in dit topic zo loopt te trollen
Ja waar is Badder eigenlijk? Sinds mijn break heeft ie hier niet meer gepost. Kon waarschijnlijk niet zonder me.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ach ja, dit soort figuren heb je in het PSV topic ook. Die jarenlang dat Ajax topic volgebaggerd hebben. Dan kan je hem ook gewoon - van zo een zelfde figuur overigens - een keer terug verwachten.
Vind hier alleen weinig bagger aan eigenlijk. Is geen woord aan gelogen toch? Wellicht alleen dan dat dat aantal van 3x zo veel wedstrijden íetsjes overdreven is.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ach ja, dit soort figuren heb je in het PSV topic ook. Die jarenlang dat Ajax topic volgebaggerd hebben. Dan kan je hem ook gewoon - van zo een zelfde figuur overigens - een keer terug verwachten.
Sinds hij vertrokken is lijkt het allemaal wel volledig mis te gaan helaasquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:35 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja waar is Badder eigenlijk? Sinds mijn break heeft ie hier niet meer gepost. Kon waarschijnlijk niet zonder me.
Reactie niet gelezen. Zag alleen dat JeSuisDroppie postte.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vind hier alleen weinig bagger aan eigenlijk. Is geen woord aan gelogen toch? Wellicht alleen dan dat dat aantal van 3x zo veel wedstrijden íetsjes overdreven is.
Ken ik nietquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Reactie niet gelezen. Zag alleen dat JeSuisDroppie postte.
Cocu kende een rampzalig begin, toen zagen ook veel mensen het niet zittenquote:Op maandag 15 april 2019 18:30 schreef Scarface88 het volgende:
Ik heb weinig vertrouwen dat van Bommel na de zomer het wel weer voetballend op de rit krijgt. Gaat waarschijnlijk op dezelfde koppige manier door tot we afscheid van hem moeten nemen na drie jaar geen prijzen. Hij begon goed en ik was erg enthousiast maar ik mis Cocu nu. Dat zegt veel. Cocu had nooit deze domme keuzes gemaakt.
Diezelfde Cocu die 5 verdedigers opstelde in een EL wedstrijd die we moesten winnen?quote:Op maandag 15 april 2019 18:30 schreef Scarface88 het volgende:
Ik heb weinig vertrouwen dat van Bommel na de zomer het wel weer voetballend op de rit krijgt. Gaat waarschijnlijk op dezelfde koppige manier door tot we afscheid van hem moeten nemen na drie jaar geen prijzen. Hij begon goed en ik was erg enthousiast maar ik mis Cocu nu. Dat zegt veel. Cocu had nooit deze domme keuzes gemaakt.
Prima reactie pik, dat zou mijn reactie ook zijn in 2005.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:12 schreef Cherni het volgende:
Ajax moeten we alle krediet geven. Met pijn. Maar ze hebben een fantastisch team.
Cocu is onze frank de boer. Veel gewonnen, door afwezigheid van concurrentie. Niet door goede prestaties.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Diezelfde Cocu die 5 verdedigers opstelde in een EL wedstrijd die we moesten winnen?
Fans vergeten en vergeven snel..
Man tis zeker leuk om kampioen te worden maar ben je er dan zo trots op? Ajax speelt veel beter en verdiend naar mijn mening het meer om kampioen te worden. Ook al hebben ze die 2 wedstrijden meer nu die gaan gewoon winnen in Groningen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tegen Groningen zaterdag,2-1.
PSV krijgt weer vertrouwen en geeft het niet meer weg,
quote:Op woensdag 17 april 2019 10:08 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Man tis zeker leuk om kampioen te worden maar ben je er dan zo trots op? Ajax speelt veel beter en verdiend naar mijn mening het meer om kampioen te worden. Ook al hebben ze die 2 wedstrijden meer nu die gaan gewoon winnen in Groningen.
Eerst moeten we maar eens kampioen worden, want dat ziet er niet rooskleurig uit. Uiteraard is het wel heerlijk als de concurrentie een Calimero doet en de waarde van een ranking na 34 wedstrijden nuanceert met spelbeeld en doelpuntjes en andere fan-level subjectiviteit.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:08 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Man tis zeker leuk om kampioen te worden maar ben je er dan zo trots op? Ajax speelt veel beter en verdiend naar mijn mening het meer om kampioen te worden. Ook al hebben ze die 2 wedstrijden meer nu die gaan gewoon winnen in Groningen.
Waarom zouden ze het meer verdienen dan PSV? Wat een onzin. PSV heeft een prima eerste seizoenshelft gedraaid. Veel beter dan Ajax.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:08 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Als PSV Ajax nog in punten voorbij zou gaan is het gewoon een verdiend kampioenschap. Ik zie het alleen niet gebeurenquote:Op woensdag 17 april 2019 10:08 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
uiteraard is het dan gewoon verdiend zo werkt het maar als het niet lukt heb je misschien toch wat meer kans dat Van Bommel volgend seizoen voor wat meer voetbal kiest.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als PSV Ajax nog in punten voorbij zou gaan is het gewoon een verdiend kampioenschap. Ik zie het alleen niet gebeuren
Misschien moeten we sowieso maar afscheid nemen van Bommeltje. Het is niet alsof er ook maar één speler beter is geworden onder hem.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteraard is het dan gewoon verdiend zo werkt het maar als het niet lukt heb je misschien toch wat meer kans dat Van Bommel volgend seizoen voor wat meer voetbal kiest.
Ik ben het hier wel met Lenny eens. Niets zo veranderlijk en kort van geheugen dan de gemiddelde voetbalsupporter. Prima eerste seizoenshelft. Veel jonge spelers ingepast. Europees en in de beker viel het wat tegen, maar voor een beginnend trainer was dit natuurlijk niet mis.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom zouden ze het meer verdienen dan PSV? Wat een onzin. PSV heeft een prima eerste seizoenshelft gedraaid. Veel beter dan Ajax.
zie je Lozano en Bergwijn nog blijven dan?quote:Op woensdag 17 april 2019 13:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben het hier wel met Lenny eens. Niets zo veranderlijk en kort van geheugen dan de gemiddelde voetbalsupporter. Prima eerste seizoenshelft. Veel jonge spelers ingepast. Europees en in de beker viel het wat tegen, maar voor een beginnend trainer was dit natuurlijk niet mis.
Na de winterstop lijkt Bommel er ineens in te zijn gaan geloven dat hij een gearriveerde toptrainer is die te pas en te onpas spelers kan slachtofferen en daarbij denk dat dit geen gevolgen gaat hebben. Heel staccato vasthouden aan zijn visie en - hoewel hij zelf aangeeft van wel - 0 nuances in tactisch opzicht schept, waardoor het allemaal saai en voorspelbaar is geworden.
De winst is dat er volgend jaar een wat meer volwassen en ervaren team staat want hier gaan weinig spelers van verkocht worden.
Bergwijn hoop ik wel ja.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
zie je Lozano en Bergwijn nog blijven dan?
Frits draait zich om in zijn graf als hij zou zien wat er nu met Philips gebeurt.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Doet t niet..
Vanaf 1:18 dus.
Bergwijn zie ik wel naar inter gaanquote:Op woensdag 17 april 2019 13:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bergwijn hoop ik wel ja.
Idealiter zouden Lozano, De Jong, Hendrix, Pereiro () , Zoet en Schwaab vertrekken.
Dan zou je iets moeten krijgen als:
Unnerstal
Dummie, Obispo (fingers crossed) Viergever, Angeliño
Rosario, Guti,
Ihattaren
Malen/Gakpo, Lammers. Bergwijn
Maar ik denk dat de tweede seizoenshelft de waarde van wat spelers toch aardig wat aangetast heeft.
Dat zou ik hem sterk afraden.quote:
Hoeveel heeft Obispo dit seizoen eigenlijk al gespeeld?quote:Op woensdag 17 april 2019 13:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bergwijn hoop ik wel ja.
Idealiter zouden Lozano, De Jong, Hendrix, Pereiro () , Zoet en Schwaab vertrekken.
Dan zou je iets moeten krijgen als:
Unnerstal
Dummie, Obispo (fingers crossed) Viergever, Angeliño
Rosario, Guti,
Ihattaren
Malen/Gakpo, Lammers. Bergwijn
Maar ik denk dat de tweede seizoenshelft de waarde van wat spelers toch aardig wat aangetast heeft.
Dat kunnen ze wel vragen, maar ik kan me niet voorstellen dat een club daar nu meer dan 25 miljoen voor geeft. En zelfs dat vind ik op dit moment al veel.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen die hem betalen dan?
Denk dat PSV ook gewoon 40 miljoen vraagt voor Bergwijn.
0 minuten volgens mij.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel heeft Obispo dit seizoen eigenlijk al gespeeld?
Als zelfs Van Bommel hem geen basisplaats durft te geven met alle jeugd die hij wel durft te brengen normaal gesproken valt hij toch tegen waarschijnlijk.
Knap dat mensen altijd prijzen aan voetballers kunnen hangen. Waarom zou iemand 25 miljoen of 40 miljoen waard zijn? Wat moet daar het verschil in kwaliteit voor zijn?quote:Op woensdag 17 april 2019 14:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel vragen, maar ik kan me niet voorstellen dat een club daar nu meer dan 25 miljoen voor geeft. En zelfs dat vind ik op dit moment al veel.
Hij is nu zeker minder in vorm, maar heeft volgens mij nog wel een aardig contract en is de grootste cashcow voor PSV nu (aangezien ze van Lozano zijn verkoop nog veel moeten afstaan aan zijn oude club). En zoveel is 40 miljoen in dit tijdperk ook weer niet.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel vragen, maar ik kan me niet voorstellen dat een club daar nu meer dan 25 miljoen voor geeft. En zelfs dat vind ik op dit moment al veel.
Snap ik wel eigenlijk, weet je wat je eraan hebt en is ook wel een typisch beginnende trainer trekje door lekker eigenwijs de jeugd dan de voorkeur te geven boven de dure aankopen. Hoe tevreden ben jij eigenlijk nu met Van Bommel zijn ontwikkeling als trainer? Wat je ervan verwacht had nadat je positief was over hem als jeugdtrainer.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
0 minuten volgens mij.
En het kan heel goed zijn dat hij tegen valt. Rigo en Obispo, was ik erg van gecharmeerd altijd. Die zou ik een uitleenbeurt gunnen. Dat ze eens wat minuten op een hoger niveau maken.
Wat je wel ziet is dat Van Bommel de talenten die hij zelf onder zijn hoede heeft gehad wel opstelt. Vind ik wel wat kwalijk eigenlijk.
quote:Op woensdag 17 april 2019 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ik wel eigenlijk, weet je wat je eraan hebt en is ook wel een typisch beginnende trainer trekje door lekker eigenwijs de jeugd dan de voorkeur te geven boven de dure aankopen. Hoe tevreden ben jij eigenlijk nu met Van Bommel zijn ontwikkeling als trainer? Wat je ervan verwacht had nadat je positief was over hem als jeugdtrainer.
Speltechnisch valt het me niet altijd mee. In de jeugd was het erg aanvallend allemaal, frivool en speels. Natuurlijk kan dat niet altijd in de senioren, maar nu is het wel allemaal heel erg fantasieloos. Een toptrainer kun je alleen worden door fouten te maken en daar op te anticiperen. Daar lijkt hij nu nog wat moeite mee te hebben door steeds aan te geven dat het nog steeds allemaal crescendo gaat. Dat slaat natuurlijk nergens op.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben het hier wel met Lenny eens. Niets zo veranderlijk en kort van geheugen dan de gemiddelde voetbalsupporter. Prima eerste seizoenshelft. Veel jonge spelers ingepast. Europees en in de beker viel het wat tegen, maar voor een beginnend trainer was dit natuurlijk niet mis.
Na de winterstop lijkt Bommel er ineens in te zijn gaan geloven dat hij een gearriveerde toptrainer is die te pas en te onpas spelers kan slachtofferen en daarbij denk dat dit geen gevolgen gaat hebben. Heel staccato vasthouden aan zijn visie en - hoewel hij zelf aangeeft van wel - 0 nuances in tactisch opzicht schept, waardoor het allemaal saai en voorspelbaar is geworden.
De winst is dat er volgend jaar een wat meer volwassen en ervaren team staat want hier gaan weinig spelers van verkocht worden.
Voor de Nederlandse competitie is 40 miljoen een prima bedrag om daar een andere speler van te kopen. Het gaat bovendien niet alleen om het aankoopbedrag maar ook het salaris.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is nu zeker minder in vorm, maar heeft volgens mij nog wel een aardig contract en is de grootste cashcow voor PSV nu (aangezien ze van Lozano zijn verkoop nog veel moeten afstaan aan zijn oude club). En zoveel is 40 miljoen in dit tijdperk ook weer niet.
[..]
Snap ik wel eigenlijk, weet je wat je eraan hebt en is ook wel een typisch beginnende trainer trekje door lekker eigenwijs de jeugd dan de voorkeur te geven boven de dure aankopen. Hoe tevreden ben jij eigenlijk nu met Van Bommel zijn ontwikkeling als trainer? Wat je ervan verwacht had nadat je positief was over hem als jeugdtrainer.
Dit. Maar ook ik zie dit niet meer gebeuren. Ajax zit een een geweldige flow.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als PSV Ajax nog in punten voorbij zou gaan is het gewoon een verdiend kampioenschap. Ik zie het alleen niet gebeuren
En PSV gaat met de week beroerder spelen.quote:Op woensdag 17 april 2019 15:57 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dit. Maar ook ik zie dit niet meer gebeuren. Ajax zit een een geweldige flow.
Precies. Een misstap van Ajax gaat niet gebeuren. Dat middenveld draait als een tierelier. Een geoliede machine. Terwijl er bij PSV zand in de motor zit. Ik denk dat het kampioenschap al voor de laatste wedstrijd beslist is.quote:Op woensdag 17 april 2019 15:57 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dit. Maar ook ik zie dit niet meer gebeuren. Ajax zit een een geweldige flow.
Ah, dus daarom wil je dat er niets verplaatst wordt.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:40 schreef Scarface88 het volgende:
Het kan nog prima jongens. Nog vier finales alles geven. Ajax krijgt nu een superdruk programma. Tenzij de KNVB alles om gaat gooien om Ajax te pleasen. Daar lijkt het momenteel wel op. KNVB wil dat Ajax de titel pakt zover is duidelijk. Ik zou zeggen gewoon doorspelen zoals het schema nu is.
Jou ontgaat niksquote:Op woensdag 17 april 2019 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, dus daarom wil je dat er niets verplaatst wordt.
Niks arm Willem II en arm De Graafschap, nee hup PSV.
Walgelijk
Dit is precies waarom ik nou ook niet overloop van vertrouwen voor volgend jaar, begin me extreem te ergeren aan vBommel.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heel staccato vasthouden aan zijn visie en - hoewel hij zelf aangeeft van wel - 0 nuances in tactisch opzicht schept, waardoor het allemaal saai en voorspelbaar is geworden.
Tsja die hebben we nu 1 jaar echt aan het werk gezien, Hendrix al 5 (want daar wil je naar toe natuurlijkquote:
Fantastische prestatie. Geslaagd seizoen.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Uiteindelijk ben je uitgeschakeld door 2 halve finalisten en eventueel finalisten.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 17 april 2019 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Uiteindelijk ben je uitgeschakeld door 2 halve finalisten en eventueel finalisten.
En alle Ajacieden maar roepen dat het wel mee viel qua zware loting. Terwijl we het tegen Barcelona en Tottenham uit en thuis prima deden. Met de tegenstanders van Ajax in de groepsfase hadden we sowieso ook overwinterd. Madrid en Juve niet want na de winter kunnen we niet eens van Emmen winnen. Maarja. We kopen er weinig voor. Als als.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat iemand jong is wil niet automatisch zeggen dat hij ook beter wordt he.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:42 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Tsja die hebben we nu 1 jaar echt aan het werk gezien, Hendrix al 5 (want daar wil je naar toe natuurlijk)
Die gaat echt nog wel wat beter worden.
Sarcastisch = mad?quote:Op woensdag 17 april 2019 23:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga je nu beweren dat het niet sarcastisch is?
Dat "alles geven" lijkt een beetje een probleem... Die gasten geloven er zelf niet meer in.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:40 schreef Scarface88 het volgende:
Het kan nog prima jongens. Nog vier finales alles geven. Ajax krijgt nu een superdruk programma. Tenzij de KNVB alles om gaat gooien om Ajax te pleasen. Daar lijkt het momenteel wel op. KNVB wil dat Ajax de titel pakt zover is duidelijk. Ik zou zeggen gewoon doorspelen zoals het schema nu is.
Wanneer blijf je nou echt weg?quote:Op woensdag 17 april 2019 19:40 schreef Scarface88 het volgende:
Jullie hebben toch mooi zes wedstrijden tegen alle halve finalisten gespeeld.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zonder mij is dit topic nog doder dan het al is. Dit topic heeft juist meer Scarfaces nodig.quote:
Juist niet, wees gewoon een grote jongen en houd je aan je woord.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:55 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zonder mij is dit topic nog doder dan het al is. Dit topic heeft juist meer Scarfaces nodig.
Jullie hebben het echt super gedaan ja tegen die clubs. Feyenoord zijn seizoen is ook geslaagd en binnenkort komt de dvd van de 6-2 wedstrijd. Miss b ien dat psv dat ook moet gaan doen om de resultaten van de groepsfase en de vele punten voor het Nederlandse voetbal te vieren.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En alle Ajacieden maar roepen dat het wel mee viel qua zware loting. Terwijl we het tegen Barcelona en Tottenham uit en thuis prima deden. Met de tegenstanders van Ajax in de groepsfase hadden we sowieso ook overwinterd. Madrid en Juve niet want na de winter kunnen we niet eens van Emmen winnen. Maarja. We kopen er weinig voor. Als als.
Wat heeft Feyenoord er nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 18 april 2019 08:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jullie hebben het echt super gedaan ja tegen die clubs. Feyenoord zijn seizoen is ook geslaagd en binnenkort komt de dvd van de 6-2 wedstrijd. Miss b ien dat psv dat ook moet gaan doen om de resultaten van de groepsfase en de vele punten voor het Nederlandse voetbal te vieren.
quote:Op donderdag 18 april 2019 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie hebben toch mooi zes wedstrijden tegen alle halve finalisten gespeeld.
Eentje gewonnen en eentje gelijk.
PSV - ajax 3-0quote:Op donderdag 18 april 2019 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie hebben toch mooi zes wedstrijden tegen alle halve finalisten gespeeld.
Eentje gewonnen en eentje gelijk.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
PSV - ajax 3-0
ajax - PSV 3-1
PSV door.
Ziedendquote:Op donderdag 18 april 2019 09:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat heeft Feyenoord er nou weer mee te maken?
Tevens: ‘miss b ien’
We zien jullie wel verschijnen in de finale.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
PSV - ajax 3-0
ajax - PSV 3-1
PSV door.
Geen idee. Ik woon (gelukkig) niet onder de rivieren.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ziedend
Miss b ien is ook wel heel lollig ja. (misschien, autocorrectie.. Of hebben ze dat niet in Eindhoven?)
Dat was in jouw tijd wel anders.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Geweldig staaltje moderatorschap hier. Zo komen we er wel.
Als je telefoon "Misschien" auto correct naar "Miss b ien" zou ik niet té veel opscheppen met je autocorrectiequote:Op donderdag 18 april 2019 10:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ziedend
Miss b ien is ook wel heel lollig ja. (misschien, autocorrectie.. Of hebben ze dat niet in Eindhoven?)
Toen kwam jij hier nooit. Dat was al een winst op zich.quote:
Dit is feitelijk onjuist.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Toen kwam jij hier nooit. Dat was al een winst op zich.
quote:Op donderdag 18 april 2019 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maxi-mus neemt GGMM als zijn grote voorbeeld vandaag zo te zien
Hoeft niet hoor.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Toen kwam jij hier nooit. Dat was al een winst op zich.
quote:Op donderdag 18 april 2019 11:05 schreef GGMM het volgende:
Kunnen jullie wat meer niveau krijgen?
Bedankt.
quote:Op donderdag 18 april 2019 13:28 schreef GGMM het volgende:
Kunnen we dan ook ontopic?
Dat geklaag over mensen over het niveau komt vaak van mensen die zelf dit soort reacties plaatsen
[..]
[..]
Hoeft niet hoor.
Ontopic. PSV.
ADO is anders in prima vorm, in tegenstelling tot die lutsers van onsquote:Op donderdag 18 april 2019 13:32 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]![]()
Anyway, ADO zou een makkie moeten zijn
Ondanks dat moet je ze nog steeds kunnen pakken. Klaar met dat scheitenbakkenvoetbal. Erop knallen en je kan alles winnen vanaf nuquote:Op donderdag 18 april 2019 13:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ADO is anders in prima vorm, in tegenstelling tot die lutsers van ons
En zondag staan ze gewoon weer met de poep in de broek op het veld.quote:Op donderdag 18 april 2019 14:37 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ondanks dat moet je ze nog steeds kunnen pakken. Klaar met dat scheitenbakkenvoetbal. Erop knallen en je kan alles winnen vanaf nu
is ook nog wel begrijpelijk als naar de eigen vorm kijkt, alleen Luuk is stabiel gebleken, Bergwijn ook nog wel, Lozano niet maar die heeft geen faalangst.quote:Op donderdag 18 april 2019 14:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En zondag staan ze gewoon weer met de poep in de broek op het veld.
Lozano heeft een beetje wat Luuk had, toen z’n broer ook bij PSV speelde. Omdat Siem het moeilijk had, leek Luuk daar ook onder te lijden. Sinds Guti bij PSV speelt op de bank zit, lijkt het sprankelende van Lozano te zijn verdwenen.quote:Op donderdag 18 april 2019 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
is ook nog wel begrijpelijk als naar de eigen vorm kijkt, alleen Luuk is stabiel gebleken, Bergwijn ook nog wel, Lozano niet maar die heeft geen faalangst.
Ik vind het raar. Op woensdag kampioen worden ergens midden mei is heel anders dan op zondagmiddag.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:06 schreef RipCity het volgende:
Belachelijk. Laatste duels op een woensdag avond...
Bron?quote:Op donderdag 18 april 2019 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
KNVB riep een paar jaar terug nog dat 48 uur genoeg was...
Ajax mag niet op zowel zondag als dinsdag voetballen.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Had dit nou echt allemaal gemoeten? KNVB riep een paar jaar terug nog dat 48 uur genoeg was...
https://www.fcupdate.nl/v(...)803_2302235646515964quote:
Snelle Google search, zou dan dus prima moeten kunnen zondag 14.30 en dinsdag 21.00. Geen idee of de regels veranderd zijn sinds November 2018.quote:De KNVB meldt tegenover het bovengenoemde medium dat het zich niet kan vinden in de teksten van de trainer. "Tussen twee wedstrijden moet minimaal 48 uur zitten. FC Utrecht is donderdag om half 11 klaar, en de volgende wedstrijd is zondag om kwart over 12. Dat is voldoende."
als ze dan nog moe zijntwitter:ErikvHaren twitterde op donderdag 18-04-2019 om 16:34:59Speelronde 33 (AZ-uit) volgt voor #PSV nu 17 dagen na speelronde 32 (Willem II-uit). Soort Brabantse lentestop dus. #Ajax speelt in de tussentijd nog twee keer tegen Spurs en de bekerfinale tegen Willem II. reageer retweet
Volgens Gudde worden de wedstrijden niet verschoven zodat Ajax zich rustig kan voorbereiden op de eerste wedstrijd in de halve finale van de Champions League, uit tegen Tottenham Hotspur. 'Nee, dit wordt gedaan om aan de samen afgesproken voorwaarde van minimaal twee volledige dagen rust tussen twee wedstrijden te kunnen voldoen. Dat is het uitgangspunt voor onze competitieplanning. Dat geldt voor alle clubs en dat geldt voor alle competities waarin ze spelen; Eredivisie, bekertoernooi en Europees voetbal. Daarnaast is er het uitgangpunt dat we ten behoeve van een eerlijk verloop van de competitie er zo lang mogelijk aan vasthouden dat op de laatste twee speeldagen alle clubs tegelijkertijd in actie komen.'quote:Op donderdag 18 april 2019 16:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
https://www.fcupdate.nl/v(...)803_2302235646515964
[..]
Snelle Google search, zou dan dus prima moeten kunnen zondag 14.30 en dinsdag 21.00. Geen idee of de regels veranderd zijn sinds November 2018.
Ze zeggen dat dat de regel is.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
https://www.fcupdate.nl/v(...)803_2302235646515964
[..]
Snelle Google search, zou dan dus prima moeten kunnen zondag 14.30 en dinsdag 21.00. Geen idee of de regels veranderd zijn sinds November 2018.
Dat is allemaal prima, maar GGMM vroeg om een bron van de KNVB.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens Gudde worden de wedstrijden niet verschoven zodat Ajax zich rustig kan voorbereiden op de eerste wedstrijd in de halve finale van de Champions League, uit tegen Tottenham Hotspur. 'Nee, dit wordt gedaan om aan de samen afgesproken voorwaarde van minimaal twee volledige dagen rust tussen twee wedstrijden te kunnen voldoen. Dat is het uitgangspunt voor onze competitieplanning. Dat geldt voor alle clubs en dat geldt voor alle competities waarin ze spelen; Eredivisie, bekertoernooi en Europees voetbal. Daarnaast is er het uitgangpunt dat we ten behoeve van een eerlijk verloop van de competitie er zo lang mogelijk aan vasthouden dat op de laatste twee speeldagen alle clubs tegelijkertijd in actie komen.'
Klopt. Maar je vroeg om een KNVB bron qua de 48 uurs regeling.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze zeggen dat dat de regel is.
Maar in dat voorbeeld zat er meer dan 48 uur tussen. (donderdag, zondag)
Ja als je goed kan lezen is het dus niet volgens de regels.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat is allemaal prima, maar GGMM vroeg om een bron van de KNVB.
Boeit mij verder vrij weinig of de wedstrijden verplaatst worden of niet, maar het is wel allemaal vrij lastig voor iets wat blijkbaar al geheel volgens de regels was.
[..]
Klopt. Maar je vroeg om een KNVB bron qua de 48 uurs regeling.
toen Ajax EL speelde hadden ze er uit tegen PSV ook goed last vanquote:Op donderdag 18 april 2019 16:39 schreef GGMM het volgende:
Dat Advocaat moest huilen omdat ze donderdag en daarna weer op zondag moesten spelen is nogal zielig trouwens.
Ik zie vooral 48 uur, en niet twee volledige rustdagen, als ik er een snelle Google zoekopdracht van maak. Ben benieuwd wanneer ze naar de twee volledige dagen gegaan zijn, dat moet dan in de laatste 6 maanden gebeurd zijn.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja als je goed kan lezen is het dus niet volgens de regels.
Ja, okequote:Op donderdag 18 april 2019 16:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt. Maar je vroeg om een KNVB bron qua de 48 uurs regeling.
Ik heb geen idee maar blijkbaar zijn dit nu de afspraken. Dus dan lijkt het mij logisch dat ze zich daar aan houden.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zie vooral 48 uur, en niet twee volledige rustdagen, als ik er een snelle Google zoekopdracht van maak. Ben benieuwd wanneer ze naar de twee volledige dagen gegaan zijn, dat moet dan in de laatste 6 maanden gebeurd zijn.
Als dit inderdaad een maand of wat geleden besloten is, absoluut. Zou wat mij betreft wel vreemd zijn wanneer dit net besloten isquote:Op donderdag 18 april 2019 16:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar blijkbaar zijn dit nu de afspraken. Dus dan lijkt het mij logisch dat ze zich daar aan houden.
Ik neem niet aan dat Gudde hierover zit te liegen. Dat zou namelijk altijd uitkomen, en dan zouden de andere clubs ook niet zo gemakkelijk akkoord gaan kan ik mij voorstellen. Maar goed.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als dit inderdaad een maand of wat geleden besloten is, absoluut. Zou wat mij betreft wel vreemd zijn wanneer dit net besloten isKans lijkt me klein overigens.
Precies. Zeg toch ook dat die kans mij klein lijkt?quote:Op donderdag 18 april 2019 16:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem niet aan dat Gudde hierover zit te liegen. Dat zou namelijk altijd uitkomen, en dan zouden de andere clubs ook niet zo gemakkelijk akkoord gaan kan ik mij voorstellen. Maar goed.
Excuus, ik begreep je verkeerd. Dan zijn we het eens.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Precies. Zeg toch ook dat die kans mij klein lijkt?
is denk ik verkeerd uitgelegd in het Utrecht geval en dat voorbeeld voldoet ook gewoon aan de 2 etmalen rust tussen 2 wedstrijden.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als dit inderdaad een maand of wat geleden besloten is, absoluut. Zou wat mij betreft wel vreemd zijn wanneer dit net besloten isKans lijkt me klein overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |