Nee hoor maar die strooide in de eerste seizoenshelft echt met heerlijke ballen.quote:Op zondag 14 april 2019 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was toch ook nooit een heel groot talent?
Nee hoor, maar mensen hier interpreteren dingen vaak nogal negatief. Geheel onnodigquote:Op zondag 14 april 2019 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dejannn is neutraal zodat hij overal kan trollen.
Precies!quote:
Zie je wel vaak bij debutanten of beginnende basisspelers dat ze dan de eerste periode boven zichzelf uitstijgen. Zeker als de rest van het team dan ook goed draait.quote:Op zondag 14 april 2019 13:20 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Nee hoor maar die strooide in de eerste seizoenshelft echt met heerlijke ballen.
Ik geloof niet in 'boven je niveau spelen'quote:Op zondag 14 april 2019 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie je wel vaak bij debutanten of beginnende basisspelers dat ze dan de eerste periode boven zichzelf uitstijgen. Zeker als de rest van het team dan ook goed draait.
Snap ik, als je al een seizoen lang PSV kijkt.quote:Op zondag 14 april 2019 13:22 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ik geloof niet in 'boven je niveau spelen'
Wat betekent dit nou weerquote:Op zondag 14 april 2019 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, als je al een seizoen lang PSV kijkt.
Meer in dat je een momentenspeler bent dan, en je je piekmomenten zelden laat zienquote:Op zondag 14 april 2019 13:22 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Is korfbal niet wat voor jou?quote:Op zondag 14 april 2019 13:16 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik gaf aan dat ik genoeg mogelijkheden voor PSV zag om een flinke score neer te zetten, maar ik ben voor Ajax? Dat lijkt me wat tegenstrijdig.
Meedoen in een draaiend team versus jezelf aan de malaise onttrekken in 'n team dat vierkant draait.quote:Op zondag 14 april 2019 13:22 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Daar geloof ik wel in!quote:Op zondag 14 april 2019 13:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Meedoen in een draaiend team versus jezelf aan de malaise onttrekken in 'n team dat vierkant draait.
Er staat ook weinig scorend vermogen opgesteld.quote:
Hebben we nog een spits dan?quote:
Dat mijn monitor nog leeft is een wonder.quote:Op zondag 14 april 2019 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb gewoon aids gekregen van de eerste helft.
Je was je behoorlijk aan het aanstellen inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2019 14:14 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Dat mijn monitor nog leeft is een wonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |