Ik had gehoopt dat AZ de derde plek veilig had gesteld tegen die tijd. Het lijkt er nu op dat we moeten hopen dat ze geen derde meer kunnen worden. Als er niets meer op het spel staat scheelt dat iets. In ieder geval psychologisch.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:54 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Groningen uit is nog lastig voor Ajax.
Graafschap uit![]()
Laatste ronde vs Advocaat, Bazoer en Kramer![]()
Helaas gaan wij ook niet zomaar winnen bij AZ én Willem II.....
Stel je niet aan johquote:Op zaterdag 13 april 2019 20:54 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Groningen uit is nog lastig voor Ajax.
Graafschap uit![]()
Laatste ronde vs Advocaat, Bazoer en Kramer![]()
Helaas gaan wij ook niet zomaar winnen bij AZ én Willem II.....
In 2 wedstrijden 13 doelpunten goed makenquote:Op zaterdag 13 april 2019 23:33 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Stel je niet aan joh, wie weet verliest Ajax nog punten, maar momenteel moet PSV zich richten op dat verschil in doelpunten. En ik zie ze dat eigenlijk al in de komende twee wedstrijden wegpoetsen. Dertien goals valt nog mee en ik denk dat vooral ADO het wel best vind, wetende dat ze indirect Ajax helpen als ze het PSV lastig gaan maken.
Willem II moet je gewoon winnen, simpel en AZ, lol, als ADO daar kan winnen kan PSV dat ook. Ajax verloor er, maar AZ - Ajax leeft daar stukken meer dan AZ - PSV.
Dejannn is een drinker.quote:Op zondag 14 april 2019 00:40 schreef fathank het volgende:
[..]
In 2 wedstrijden 13 doelpunten goed maken
15 sep ADO Den Haag - PSV 0:7.quote:
Toen was PSV wel in een betere vorm.quote:Op zondag 14 april 2019 01:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
15 sep ADO Den Haag - PSV 0:7.
Thuis tegen ADO moet ook wel lukken net als thuis de Graafschap. Twee keer 7-0 en je bent er.
Ik acht de kans op puntverlies tegen de Graafschap groter dan met 7-0 winnen.quote:Op zondag 14 april 2019 01:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
15 sep ADO Den Haag - PSV 0:7.
Thuis tegen ADO moet ook wel lukken net als thuis de Graafschap. Twee keer 7-0 en je bent er.
7-0 & 6-0 zijn toch geen rare uitslagen? Ik vind dat vrij haalbaar, uiteraard kan Ajax dan weer uitlopen als ze flink bij Groningen winnen, maar dat lijkt me dus een stuk moeilijker dan thuis tegen De Graafschap of ADO.quote:Op zondag 14 april 2019 00:40 schreef fathank het volgende:
[..]
In 2 wedstrijden 13 doelpunten goed maken
Dit meen je niet serieusquote:Op zondag 14 april 2019 07:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik acht de kans op puntverlies tegen de Graafschap groter dan met 7-0 winnen.
Als iedereen nou in blakende vorm was zou ik het een kansje geven. Maar zelfs dan is een 7-0 gewoon een erg hoge uitslag.quote:Op zondag 14 april 2019 09:17 schreef Dejannn het volgende:
[..]
7-0 & 6-0 zijn toch geen rare uitslagen? Ik vind dat vrij haalbaar, uiteraard kan Ajax dan weer uitlopen als ze flink bij Groningen winnen, maar dat lijkt me dus een stuk moeilijker dan thuis tegen De Graafschap of ADO.
[..]
Dit meen je niet serieus
Mooiste club, dan winnen we dusquote:Op zondag 14 april 2019 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar wordt naar gekeken met een gelijk doelsaldo? Doelpunten voor, onderling resultaat, fairplay?
Eens hoor. Een kampioenschap zou nu meer als een bonus voelen eigenlijk. Wel een ongekend tyfusseizoen overigens zonder kampioenschap.quote:Op zondag 14 april 2019 10:15 schreef jpg97 het volgende:
Face it, PSV heeft het gewoon laten liggen. Ik zie Ajax geen puntverlies meer lijden maar bij PSV ben ik nooit gerust op een goed resultaat.
Daar is iedereen het over eens toch? Als je in een paar maanden in 2019 meer punten verliest dan over heel 2018 is het wel duidelijk en laat je het zelf liggen. Desalniettemin is het pas voorbij als het voorbij is, dus hoop ik nog steeds op een goede afloop. Lekker op de laatste speeldag de titel winnen. Heerlijk.quote:Op zondag 14 april 2019 10:15 schreef jpg97 het volgende:
Face it, PSV heeft het gewoon laten liggen. Ik zie Ajax geen puntverlies meer lijden maar bij PSV ben ik nooit gerust op een goed resultaat.
vandaag niet lijkt mequote:Op zondag 14 april 2019 10:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De kans op wederom een miraculeuze ontsnapping lijkt me klein. Denk eerder dat PSV geknakt is en dat we nog wel meer gaan laten liggen.
Zelfs dat kan, al ga ik uit van een overwinning.quote:
Eerste letter alfabetquote:Op zondag 14 april 2019 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar wordt naar gekeken met een gelijk doelsaldo? Doelpunten voor, onderling resultaat, fairplay?
Doelpunten voor, onderling resultaat, beslissingswedstrijd.quote:Op zondag 14 april 2019 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je in vorm bent en tegenstander stort in, dan kan dat best.quote:Op zondag 14 april 2019 09:17 schreef Dejannn het volgende:
[..]
7-0 & 6-0 zijn toch geen rare uitslagen? Ik vind dat vrij haalbaar, uiteraard kan Ajax dan weer uitlopen als ze flink bij Groningen winnen, maar dat lijkt me dus een stuk moeilijker dan thuis tegen De Graafschap of ADO.
Ik denk niet dat het vandaag 6-0 of 7-0 gaat wordenquote:Op zondag 14 april 2019 09:17 schreef Dejannn het volgende:
[..]
[..]
Dit meen je niet serieus
Arrogantie? Hoe?!quote:Op zondag 14 april 2019 12:45 schreef falling_away het volgende:
Sowieso heeft PSV het stokje overgenomen van Ajax wat betreft arrogantie en 'lucky' uitslagen / arbitrale beslissingen.
Ditquote:Op zondag 14 april 2019 12:44 schreef Geo4kant het volgende:
3 "finales" zo slap en futloos spelen/beginnen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |