abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186214749
Het is hopen dat Ajax met 120 minuten in de benen tegen Juventus naar Groninhen moet. Zelfs ik geloof niet meer dat het nog op doelsaldo kan nu. Hopen op vermoeidheid tegen een agressief fit Groningen. Wint Ajax daar dan is het wel definitief gespeeld.
Land of the free. Home of the brave.
  Redactie Sport zondag 14 april 2019 @ 17:28:02 #127
274204 crew  Mexicanobakker
pi_186215355
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 17:06 schreef Scarface88 het volgende:
Het is hopen dat Ajax met 120 minuten in de benen tegen Juventus naar Groninhen moet. Zelfs ik geloof niet meer dat het nog op doelsaldo kan nu. Hopen op vermoeidheid tegen een agressief fit Groningen. Wint Ajax daar dan is het wel definitief gespeeld.
Ajax - Utrecht 2-2

It ain’t over til...
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_186216310
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ajax - Utrecht 2-2

It ain’t over til...
AZ - PSV 3-1. Ik geloof er niet in dat PSV daar kan winnen. Ajax verloor er kansloos kon 5-0 voor AZ staan. AZ speelt nog om de derde plek. Vorig seizoen ook enorm lastig daar.
pi_186216335
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 16:42 schreef Lemming22 het volgende:
Ik snap niet waarom Van Bommel Rosario maar de hand boven het hoofd blijft houden. Zo ontzettend veel balverlies, week na week na week. En praktisch niets meer naar voren. Er is een gebrek aan beter, maar toch...
Rosario mag blijkbaar ook nooit gewisseld worden. Heel apart.
pi_186216351
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 18:12 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Rosario mag blijkbaar ook nooit gewisseld worden. Heel apart.
Rosario staat altijd als eerst op het wedstrijdformulier.
pi_186216393
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 18:11 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

AZ - PSV 3-1. Ik geloof er niet in dat PSV daar kan winnen. Ajax verloor er kansloos kon 5-0 voor AZ staan. AZ speelt nog om de derde plek. Vorig seizoen ook enorm lastig daar.
AZ staat er 4 achter op Feyenoord en 4 (of straks meer) voor op FC Utrecht. Kan best dat die straks nergens om spelen de laatste wedstrijd.

Maar dan nog. Gezien hoe het nu draait bij PSV wordt elke wedstrijd nog lastig zat.
pi_186216500
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 18:16 schreef Halcon het volgende:

[..]

AZ staat er 4 achter op Feyenoord en 4 (of straks meer) voor op FC Utrecht. Kan best dat die straks nergens om spelen de laatste wedstrijd.

Maar dan nog. Gezien hoe het nu draait bij PSV wordt elke wedstrijd nog lastig zat.
Al spelen ze nergens meer om de laatste wedstrijd dan zullen de spelers best nog wel een keer gas willen geven de laatste wedstrijd van het seizoen om een leuke transfer te maken. Wedstrijden tegen Ajax en PSV spelen ze zichzelf in de kijker voor het buitenland. Maher zal ook wel weer de wedstrijd van zijn leven spelen. Om een of andere reden spelen oud PSVers altijd boven hun kunnen als ze tegen ons moeten. Dan komen er speciale krachten los.

Maar PSV zal waarschijnlijk daarvoor al afgehaakt zijn inderdaad. Willem II uit win je ook niet zomaar.
pi_186216612
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 18:21 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Al spelen ze nergens meer om de laatste wedstrijd dan zullen de spelers best nog wel een keer gas willen geven de laatste wedstrijd van het seizoen om een leuke transfer te maken. Wedstrijden tegen Ajax en PSV spelen ze zichzelf in de kijker voor het buitenland. Maher zal ook wel weer de wedstrijd van zijn leven spelen. Om een of andere reden spelen oud PSVers altijd boven hun kunnen als ze tegen ons moeten. Dan komen er speciale krachten los.

Maar PSV zal waarschijnlijk daarvoor al afgehaakt zijn inderdaad. Willem II uit win je ook niet zomaar.
Ja, ik denk ook niet dat ze het zomaar weg gaan geven als PSV, maar de kans bestaat wel dat ze dan al definitief 4e zijn geworden. En als dat zo is, dan geloof ik niet dat PSV daar met 5 goals verschil gaat winnen of iets in die geest.

Heracles en Willem II spelen nog voor plek in de PO, dus eerst dat allemaal maar zonder kleerscheuren zien te winnen.

En dan in de zomer maar eens goed kijken wat PSV nu eigenlijk wil. Eerste seizoenshelft is in de competitie extreem goed gegaan, waardoor PSV in punten nog gelijk staat met Ajax, maar de achterstand qua kwaliteit, breedte van de selectie en financieel is behoorlijk groot. En ook Van Bommel maar eens evalueren.

Zeker als PSV 2e wordt en volgend jaar de CL zou missen bv.
  zondag 14 april 2019 @ 18:39:18 #134
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_186216811
Zag vd week een statistiek voorbij komen over t aandeel van Hendrix en Rosario in goals voor tov Guti en Pereiro: 4-26

Dus wa doen we ? Guti en Pereiro 0 seconden laten spelen
  zondag 14 april 2019 @ 19:17:59 #135
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_186217624
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 18:39 schreef BeamofLight het volgende:
Zag vd week een statistiek voorbij komen over t aandeel van Hendrix en Rosario in goals voor tov Guti en Pereiro: 4-26

Dus wa doen we ? Guti en Pereiro 0 seconden laten spelen
Jij snapt ook niet veel van vergelijkingen... _O- _O-

Pereiro weleens op de plek van Hendrix of Rosario gezien?

Ja misschien in de bus.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  Forum Admin zondag 14 april 2019 @ 19:19:32 #136
35723 crew  GGMM
pi_186217658
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 19:17 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Ja misschien in de bus.
Sterke taal Ruben. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_186217972
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 19:17 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Ja misschien in de bus.
Sowieso had Guti wel meer moeten spelen. Heeft veel meer creativiteit in zijn linkerteen dan Hendrix en Rosario bij elkaar.
  zondag 14 april 2019 @ 20:24:39 #138
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_186219161
Ik word wel een beetje treurig van de teksten buiten de lijnen. Eerst hoor je dat De Graafschap gemotiveerd is door de tendens vooraf in de media (aangewakkerd door interviews met PSV'ers) over het werken aan het doelsaldo. Daarna lees je dat Schwaab "zeker weet dat PSV kampioen wordt als het 4 keer wint."

Valkuilen waar Ajax vorig jaar intrapte en waar PSV mooi gebruik van kon maken. En dit seizoen zijn ze niet slim genoeg om daar rekening mee te houden en gewoon wijselijk hun mond te houden - of realistische, volwassen antwoorden te geven als er vragen over gesteld worden. -O-
  zondag 14 april 2019 @ 20:27:01 #139
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_186219234
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 18:21 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Als az 4de zou worden. Dan moeten ze vlak daarna aan de bak voor de playoffs

[ Bericht 0% gewijzigd door RubenSosa op 14-04-2019 20:34:41 ]
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_186219636
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 20:24 schreef Lemming22 het volgende:
Ik word wel een beetje treurig van de teksten buiten de lijnen. Eerst hoor je dat De Graafschap gemotiveerd is door de tendens vooraf in de media (aangewakkerd door interviews met PSV'ers) over het werken aan het doelsaldo. Daarna lees je dat Schwaab "zeker weet dat PSV kampioen wordt als het 4 keer wint."

Valkuilen waar Ajax vorig jaar intrapte en waar PSV mooi gebruik van kon maken. En dit seizoen zijn ze niet slim genoeg om daar rekening mee te houden en gewoon wijselijk hun mond te houden - of realistische, volwassen antwoorden te geven als er vragen over gesteld worden. -O-
Geforceerd de moed er een beetje in houden. De schijn ophouden dat je er nog in gelooft. Dat je vlak voor tijd tijd moet gaan rekken tegen de Graafschap zegt wel genoeg.
  maandag 15 april 2019 @ 07:12:27 #141
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_186225825
Vorig jaar op deze dag waren we kampioen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 15 april 2019 @ 09:51:57 #142
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_186227276
quote:
11s.gif Op maandag 15 april 2019 07:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vorig jaar op deze dag waren we kampioen.
en hoe
_O_
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_186228188
Waar is het mis gegaan in de tweede seizoenshelft? Wie heeft er hier genoeg verstand van voetbal om nou eens écht te vertellen wat er zo anders is dan de eerste helft?
  maandag 15 april 2019 @ 11:06:13 #144
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_186228417
quote:
99s.gif Op maandag 15 april 2019 10:49 schreef Gutanoth het volgende:
Waar is het mis gegaan in de tweede seizoenshelft? Wie heeft er hier genoeg verstand van voetbal om nou eens écht te vertellen wat er zo anders is dan de eerste helft?
Gebrek aan vertrouwen sinds de verloren wedstrijd in de Kuip. Als onverslaanbaar verliezen van een team dat helemaal niet draait hakt er in.

Te weinig kwaliteit op de bank om echt door te wisselen. Talent dat nu doorkomt is nog te jong om goed met teleurstelling en tegenslag mee om te gaan.

Desalniettemin doen we het nu zoals verwacht maar lijkt het dramatisch door een fantastische start.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 15 april 2019 @ 11:10:00 #145
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_186228491
quote:
19s.gif Op maandag 15 april 2019 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Gebrek aan vertrouwen sinds de verloren wedstrijd in de Kuip. Als onverslaanbaar verliezen van een team dat helemaal niet draait hakt er in.

Te weinig kwaliteit op de bank om echt door te wisselen. Talent dat nu doorkomt is nog te jong om goed met teleurstelling en tegenslag mee om te gaan.

Desalniettemin doen we het nu zoals verwacht maar lijkt het dramatisch door een fantastische start.
ik vind Van Bommel ook wel heel straf vasthouden aan zijn basiself ook al draaien er spelers stroef. Spelers vertrouwen geven is prima maar talenten als Rosario kunnen prima eens rust krijgen als ze minder draaien.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 15 april 2019 @ 11:13:06 #146
131800 Tarado
capô de fusca
pi_186228529
quote:
99s.gif Op maandag 15 april 2019 10:49 schreef Gutanoth het volgende:
misschien is dat juist het probleem, er is weinig veranderd bij PSV dus voorspelbaar en daar hebben de tegenstanders zich op ingesteld, het gebrek aan voetballend vermogen van het centrale blok dus de 2 CV's en de 2 CVM's werd nog opgevangen door de opkomende backs maar dat is nu in de regel ook niet meer zo, dan heb je een 10 die slecht en vaak te laat bereikt wordt en zit er niets anders op dan lange ballen op Luuk in de hoop dat die ze bij 1 van de 2 buitenspelers of de 10 kan krijgen, oftewel plan B voetbal.
pi_186228729
quote:
19s.gif Op maandag 15 april 2019 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Maar dat van dat talent is dat écht waar? Wat is er gebeurd met Gutierrez? Mensen hier die hem wel eens zien trainen?
pi_186230193
quote:
99s.gif Op maandag 15 april 2019 11:26 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Maar dat van dat talent is dat écht waar? Wat is er gebeurd met Gutierrez? Mensen hier die hem wel eens zien trainen?
En Mauro?

Dat ontslag van Isimat zint me ook niet. Die jongen heeft onder Cocu veel gespeeld, en alhoewel iedereen kon zien dat hij voetballend wel eens te kort kwam, had hij volgens mij wel een hele positieve invloed op het team. Zorgde voor de nodige ontspanning. Ook belangrijk.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_186231684
Als je de wedstrijd tegen de Graafschap nog eens bekijk zie je dat wel wel écht ongelooflijk veel scoorkansen krijgen. Er zijn zeker 3 100% kansen niet het doel in gegaan. Wat is er aan de hand in de koppies?
  Forum Admin maandag 15 april 2019 @ 14:17:56 #150
35723 crew  GGMM
pi_186231702
quote:
99s.gif Op maandag 15 april 2019 14:16 schreef Gutanoth het volgende:
Als je de wedstrijd tegen de Graafschap nog eens bekijk zie je dat wel wel écht ongelooflijk veel scoorkansen krijgen. Er zijn zeker 3 100% kansen niet het doel in gegaan. Wat is er aan de hand in de koppies?
Vooral Lozano lijkt er echt helemaal niets meer van te kunnen. Als hij al durft te schieten gaat het schot 5 meter naast. Echt bijzonder.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')