Gezien het feit dat dit zooitje ongeregeld nog maar op 1 front actief is, creëer je simpelweg te weinig. De hele week de tijd om op te laden naar deze thuiswedstrijd, geen blessures en lekker voetbalweer. Kortom geen enkel excuus mogelijk.quote:
Je had natuurlijk ook zelf vandaag die wedstrijd anders in kunnen gaan. Nu hopen op puntverlies van Ajax is begrijpelijk, maar vandaag een flinke score neerzetten, waar echt het materiaal voor aanwezig is was ook geen verkeerde keus geweest. Mocht Ajax alles winnen, en je verliest de titel op doelsaldo, heb je het toch in dit soort wedstrijden laten liggen.quote:Op zondag 14 april 2019 14:15 schreef tompsv18 het volgende:
GraafschapGoden die thuis een puntje pakken tegen Ajax zou wel ultiem genot zijn
Ik kan nogal gefrustreerd rakenquote:Op zondag 14 april 2019 14:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je was je behoorlijk aan het aanstellen inderdaad.
Moet je alleen wel gaan voetballen vóór je met 0-1 achter komt te staan ja....quote:Op zondag 14 april 2019 14:19 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Je had natuurlijk ook zelf vandaag die wedstrijd anders in kunnen gaan. Nu hopen op puntverlies van Ajax is begrijpelijk, maar vandaag een flinke score neerzetten, waar echt het materiaal voor aanwezig is was ook geen verkeerde keus geweest. Mocht Ajax alles winnen, en je verliest de titel op doelsaldo, heb je het toch in dit soort wedstrijden laten liggen.
PSV heeft het vooral laten liggen in de uitwedstrijden net na de winterstop met die drie gelijke spelen. Ja tuurlijk had PSV meer moeten scoren in bijna alle wedstrijden, maar bovengenoemde wa ren wmb cruciaal in de titelstrijdquote:Op zondag 14 april 2019 14:19 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Je had natuurlijk ook zelf vandaag die wedstrijd anders in kunnen gaan. Nu hopen op puntverlies van Ajax is begrijpelijk, maar vandaag een flinke score neerzetten, waar echt het materiaal voor aanwezig is was ook geen verkeerde keus geweest. Mocht Ajax alles winnen, en je verliest de titel op doelsaldo, heb je het toch in dit soort wedstrijden laten liggen.
Ik denk dat PSV het vooral tegen Ajax heeft laten liggen en lijkt ook het omslagmoment, dat heeft er wel ingehaktquote:Op zondag 14 april 2019 15:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
PSV heeft het vooral laten liggen in de uitwedstrijden net na de winterstop met die drie gelijke spelen. Ja tuurlijk had PSV meer moeten scoren in bijna alle wedstrijden, maar bovengenoemde wa ren wmb cruciaal in de titelstrijd
Ze waren voor die tijd ook al beroerd bezig maar als je gewoon met 11 tegen 10 gewonnen had in Amsterdam was er ook met het gelijkspel tegen Vitesse nog geen vuiltje aan de lucht geweest nee.quote:Op zondag 14 april 2019 15:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV het vooral tegen Ajax heeft laten liggen en lijkt ook het omslagmoment, dat heeft er wel ingehakt
Bommeltje ook niet....quote:Op zondag 14 april 2019 15:47 schreef Lyrebird het volgende:
PSV speelde zo sprankelend in de eerste ~10 wedstrijden. Onbevangen, met lef.
Snap nog steeds niet waarom het zo veel minder is nu.
Jonge spelers die grillig zijn, en na het spelen tegen ploegen als Barca en de Spurs moeite hebben zich te motiveren tegen kleinere ploegen in deze competitie. Na de winterstop sloeg de onzekerheid toe, zeker omdat Ajax wel succesvol was en is Europees, en die na wat miskleumen na de winterstop wel weten wat winnen is.quote:Op zondag 14 april 2019 15:47 schreef Lyrebird het volgende:
Wat denk je zelf zo kijkend naar de uitslag?quote:
quote:Op zondag 14 april 2019 15:47 schreef Lyrebird het volgende:
Na vandaag is ie helemalaal gratis op te halen. Maar m'n punt ging blijkbaar weer eens volledig langs je heen. Verrassend wel.quote:
Ik heb wel genoten. Graafschap counterde er af en toe mooi tussenuitquote:
Madquote:Op zondag 14 april 2019 16:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Na vandaag is ie helemalaal gratis op te halen. Maar m'n punt ging blijkbaar weer eens volledig langs je heen. Verrassend wel.
Ik heb 'm alweer horen zeggen dat het in ieder geval niet aan het middenveld lag.quote:Op zondag 14 april 2019 16:42 schreef Lemming22 het volgende:
Ik snap niet waarom Van Bommel Rosario maar de hand boven het hoofd blijft houden. Zo ontzettend veel balverlies, week na week na week. En praktisch niets meer naar voren. Er is een gebrek aan beter, maar toch...
quote:
Geldt wel voor meer mensen natuurlijk dat ze er weinig meer van bakken maar ik heb het in Rosario sowieso nooit gezien.quote:Op zondag 14 april 2019 16:42 schreef Lemming22 het volgende:
Ik snap niet waarom Van Bommel Rosario maar de hand boven het hoofd blijft houden. Zo ontzettend veel balverlies, week na week na week. En praktisch niets meer naar voren. Er is een gebrek aan beter, maar toch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |