abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186265380
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 18:30 schreef Scarface88 het volgende:
Ik heb weinig vertrouwen dat van Bommel na de zomer het wel weer voetballend op de rit krijgt. Gaat waarschijnlijk op dezelfde koppige manier door tot we afscheid van hem moeten nemen na drie jaar geen prijzen. Hij begon goed en ik was erg enthousiast maar ik mis Cocu nu. Dat zegt veel. Cocu had nooit deze domme keuzes gemaakt.
Diezelfde Cocu die 5 verdedigers opstelde in een EL wedstrijd die we moesten winnen?
Fans vergeten en vergeven snel..
pi_186266152
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 23:12 schreef Cherni het volgende:
Ajax moeten we alle krediet geven. Met pijn :). Maar ze hebben een fantastisch team.
Prima reactie pik, dat zou mijn reactie ook zijn in 2005.
  woensdag 17 april 2019 @ 08:55:37 #204
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_186267702
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 00:23 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Diezelfde Cocu die 5 verdedigers opstelde in een EL wedstrijd die we moesten winnen?
Fans vergeten en vergeven snel..
Cocu is onze frank de boer. Veel gewonnen, door afwezigheid van concurrentie. Niet door goede prestaties.

Petje af voor Ajax. Vanavond Tottenham nog door en dan zitten ze als laatste vier eigenlijk in onze groep!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_186268777
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 14:54 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Tegen Groningen zaterdag,2-1.
PSV krijgt weer vertrouwen en geeft het niet meer weg,
Man tis zeker leuk om kampioen te worden maar ben je er dan zo trots op? Ajax speelt veel beter en verdiend naar mijn mening het meer om kampioen te worden. Ook al hebben ze die 2 wedstrijden meer nu die gaan gewoon winnen in Groningen.
pi_186270283
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 10:08 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Man tis zeker leuk om kampioen te worden maar ben je er dan zo trots op? Ajax speelt veel beter en verdiend naar mijn mening het meer om kampioen te worden. Ook al hebben ze die 2 wedstrijden meer nu die gaan gewoon winnen in Groningen.

Doet t niet.. :{

Vanaf 1:18 dus.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  woensdag 17 april 2019 @ 12:03:13 #207
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_186270417
quote:

[..]

Eerst moeten we maar eens kampioen worden, want dat ziet er niet rooskleurig uit. Uiteraard is het wel heerlijk als de concurrentie een Calimero doet en de waarde van een ranking na 34 wedstrijden nuanceert met spelbeeld en doelpuntjes en andere fan-level subjectiviteit.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_186270472
quote:

[..]

Waarom zouden ze het meer verdienen dan PSV? Wat een onzin. PSV heeft een prima eerste seizoenshelft gedraaid. Veel beter dan Ajax.
pi_186270544
quote:

[..]

Als PSV Ajax nog in punten voorbij zou gaan is het gewoon een verdiend kampioenschap. Ik zie het alleen niet gebeuren :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 17 april 2019 @ 13:08:03 #210
131800 Tarado
capô de fusca
pi_186271528
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2019 12:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als PSV Ajax nog in punten voorbij zou gaan is het gewoon een verdiend kampioenschap. Ik zie het alleen niet gebeuren :D
uiteraard is het dan gewoon verdiend zo werkt het maar als het niet lukt heb je misschien toch wat meer kans dat Van Bommel volgend seizoen voor wat meer voetbal kiest.
pi_186271557
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 13:08 schreef Tarado het volgende:

[..]

uiteraard is het dan gewoon verdiend zo werkt het maar als het niet lukt heb je misschien toch wat meer kans dat Van Bommel volgend seizoen voor wat meer voetbal kiest.
Misschien moeten we sowieso maar afscheid nemen van Bommeltje. Het is niet alsof er ook maar één speler beter is geworden onder hem.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_186271664
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 12:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Waarom zouden ze het meer verdienen dan PSV? Wat een onzin. PSV heeft een prima eerste seizoenshelft gedraaid. Veel beter dan Ajax.
Ik ben het hier wel met Lenny eens. Niets zo veranderlijk en kort van geheugen dan de gemiddelde voetbalsupporter. Prima eerste seizoenshelft. Veel jonge spelers ingepast. Europees en in de beker viel het wat tegen, maar voor een beginnend trainer was dit natuurlijk niet mis.

Na de winterstop lijkt Bommel er ineens in te zijn gaan geloven dat hij een gearriveerde toptrainer is die te pas en te onpas spelers kan slachtofferen en daarbij denk dat dit geen gevolgen gaat hebben. Heel staccato vasthouden aan zijn visie en - hoewel hij zelf aangeeft van wel - 0 nuances in tactisch opzicht schept, waardoor het allemaal saai en voorspelbaar is geworden.

De winst is dat er volgend jaar een wat meer volwassen en ervaren team staat want hier gaan weinig spelers van verkocht worden.
  woensdag 17 april 2019 @ 13:18:27 #213
131800 Tarado
capô de fusca
pi_186271695
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 13:16 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik ben het hier wel met Lenny eens. Niets zo veranderlijk en kort van geheugen dan de gemiddelde voetbalsupporter. Prima eerste seizoenshelft. Veel jonge spelers ingepast. Europees en in de beker viel het wat tegen, maar voor een beginnend trainer was dit natuurlijk niet mis.

Na de winterstop lijkt Bommel er ineens in te zijn gaan geloven dat hij een gearriveerde toptrainer is die te pas en te onpas spelers kan slachtofferen en daarbij denk dat dit geen gevolgen gaat hebben. Heel staccato vasthouden aan zijn visie en - hoewel hij zelf aangeeft van wel - 0 nuances in tactisch opzicht schept, waardoor het allemaal saai en voorspelbaar is geworden.

De winst is dat er volgend jaar een wat meer volwassen en ervaren team staat want hier gaan weinig spelers van verkocht worden.
zie je Lozano en Bergwijn nog blijven dan?
pi_186271861
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 13:18 schreef Tarado het volgende:

[..]

zie je Lozano en Bergwijn nog blijven dan?
Bergwijn hoop ik wel ja.

Idealiter zouden Lozano, De Jong, Hendrix, Pereiro ( ;( ) , Zoet en Schwaab vertrekken.

Dan zou je iets moeten krijgen als:
Unnerstal
Dummie, Obispo (fingers crossed) Viergever, Angeliño
Rosario, Guti,
Ihattaren
Malen/Gakpo, Lammers. Bergwijn

Maar ik denk dat de tweede seizoenshelft de waarde van wat spelers toch aardig wat aangetast heeft.
pi_186271932
quote:
14s.gif Op woensdag 17 april 2019 11:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Doet t niet.. :{

Vanaf 1:18 dus.
Frits draait zich om in zijn graf als hij zou zien wat er nu met Philips gebeurt.
pi_186272021
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 13:28 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Bergwijn hoop ik wel ja.

Idealiter zouden Lozano, De Jong, Hendrix, Pereiro ( ;( ) , Zoet en Schwaab vertrekken.

Unnerstal
Rosario, Guti,
Ihattaren

Maar ik denk dat de tweede seizoenshelft de waarde van wat spelers toch aardig wat aangetast heeft.
Bergwijn zie ik wel naar inter gaan
pi_186272058
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 13:41 schreef Adames het volgende:

[..]

Dat zou ik hem sterk afraden.
  woensdag 17 april 2019 @ 14:05:41 #218
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186272436
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 13:28 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Bergwijn hoop ik wel ja.

Unnerstal
Rosario, Guti,
Ihattaren

Hoeveel heeft Obispo dit seizoen eigenlijk al gespeeld?

Als zelfs Van Bommel hem geen basisplaats durft te geven met alle jeugd die hij wel durft te brengen normaal gesproken valt hij toch tegen waarschijnlijk.
Oh.
  woensdag 17 april 2019 @ 14:06:18 #219
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186272445
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 13:41 schreef Adames het volgende:

[..]

Kunnen die hem betalen dan?

Denk dat PSV ook gewoon 40 miljoen vraagt voor Bergwijn.
Oh.
pi_186272538
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Kunnen die hem betalen dan?

Denk dat PSV ook gewoon 40 miljoen vraagt voor Bergwijn.
Dat kunnen ze wel vragen, maar ik kan me niet voorstellen dat een club daar nu meer dan 25 miljoen voor geeft. En zelfs dat vind ik op dit moment al veel.
pi_186272657
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hoeveel heeft Obispo dit seizoen eigenlijk al gespeeld?

Als zelfs Van Bommel hem geen basisplaats durft te geven met alle jeugd die hij wel durft te brengen normaal gesproken valt hij toch tegen waarschijnlijk.
0 minuten volgens mij.

En het kan heel goed zijn dat hij tegen valt. Rigo en Obispo, was ik erg van gecharmeerd altijd. Die zou ik een uitleenbeurt gunnen. Dat ze eens wat minuten op een hoger niveau maken.

Wat je wel ziet is dat Van Bommel de talenten die hij zelf onder zijn hoede heeft gehad wel opstelt. Vind ik wel wat kwalijk eigenlijk.
pi_186272722
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Dat kunnen ze wel vragen, maar ik kan me niet voorstellen dat een club daar nu meer dan 25 miljoen voor geeft. En zelfs dat vind ik op dit moment al veel.
Knap dat mensen altijd prijzen aan voetballers kunnen hangen. Waarom zou iemand 25 miljoen of 40 miljoen waard zijn? Wat moet daar het verschil in kwaliteit voor zijn?

Als je meerdere teams hebt die interesse hebben kan een prijs stevig opgedreven worden. Blijkbaar hebben Bayern, Inter, Arsenal, Liverpool en ManU interesse. Als iemand concurrentie uit wil sluiten en 40 mio op tafel klapt, kan daar zomaar iemand overheen gaan.
  woensdag 17 april 2019 @ 14:20:03 #223
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186272733
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Hij is nu zeker minder in vorm, maar heeft volgens mij nog wel een aardig contract en is de grootste cashcow voor PSV nu (aangezien ze van Lozano zijn verkoop nog veel moeten afstaan aan zijn oude club). En zoveel is 40 miljoen in dit tijdperk ook weer niet.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:15 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

0 minuten volgens mij.

En het kan heel goed zijn dat hij tegen valt. Rigo en Obispo, was ik erg van gecharmeerd altijd. Die zou ik een uitleenbeurt gunnen. Dat ze eens wat minuten op een hoger niveau maken.

Wat je wel ziet is dat Van Bommel de talenten die hij zelf onder zijn hoede heeft gehad wel opstelt. Vind ik wel wat kwalijk eigenlijk.
Snap ik wel eigenlijk, weet je wat je eraan hebt en is ook wel een typisch beginnende trainer trekje door lekker eigenwijs de jeugd dan de voorkeur te geven boven de dure aankopen. Hoe tevreden ben jij eigenlijk nu met Van Bommel zijn ontwikkeling als trainer? Wat je ervan verwacht had nadat je positief was over hem als jeugdtrainer.
Oh.
pi_186272879
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Snap ik wel eigenlijk, weet je wat je eraan hebt en is ook wel een typisch beginnende trainer trekje door lekker eigenwijs de jeugd dan de voorkeur te geven boven de dure aankopen. Hoe tevreden ben jij eigenlijk nu met Van Bommel zijn ontwikkeling als trainer? Wat je ervan verwacht had nadat je positief was over hem als jeugdtrainer.
quote:

[..]

Speltechnisch valt het me niet altijd mee. In de jeugd was het erg aanvallend allemaal, frivool en speels. Natuurlijk kan dat niet altijd in de senioren, maar nu is het wel allemaal heel erg fantasieloos. Een toptrainer kun je alleen worden door fouten te maken en daar op te anticiperen. Daar lijkt hij nu nog wat moeite mee te hebben door steeds aan te geven dat het nog steeds allemaal crescendo gaat. Dat slaat natuurlijk nergens op.
pi_186273993
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hij is nu zeker minder in vorm, maar heeft volgens mij nog wel een aardig contract en is de grootste cashcow voor PSV nu (aangezien ze van Lozano zijn verkoop nog veel moeten afstaan aan zijn oude club). En zoveel is 40 miljoen in dit tijdperk ook weer niet.
[..]

Voor de Nederlandse competitie is 40 miljoen een prima bedrag om daar een andere speler van te kopen. Het gaat bovendien niet alleen om het aankoopbedrag maar ook het salaris.
En dan moeten die spelers ook in een Nederlandse competitie willen spelen. Dan heb je nog tv rechten. Het is van ons grootste belang dat Feyenoord, AZ en zelfs PSV natuurlijk niet te ver achter gaan blijven. En die vrees heb ik wel. Voor de Nederlandse competitie zal Ajax net als PSG in de Franse competitie geen weerstand meer krijgen als die echt met gigantische bedragen gaan smijten en de spelers ook in een Nederlandse competitie willen spelen. Van de andere kant als Ajax met een budget de halve finale kan halen en dit vergelijk met het budget van een PSG is alles mogelijk.

Van Bommel moet meer tijd krijgen. Waarom hij niet een middenveld opbouwt waar Guti in past is mij wel een raadsel.

Een type Romario zal ik helaas bij PSV niet meer gaan meemaken. Sinds Jan van Beveren ben ik PSV supporter ook in de mindere dagen.
pi_186274213
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2019 12:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dit. Maar ook ik zie dit niet meer gebeuren. Ajax zit een een geweldige flow.
pi_186274816
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 15:57 schreef Cherni het volgende:

[..]

En PSV gaat met de week beroerder spelen.
pi_186278282
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 15:57 schreef Cherni het volgende:

[..]

Precies. Een misstap van Ajax gaat niet gebeuren. Dat middenveld draait als een tierelier. Een geoliede machine. Terwijl er bij PSV zand in de motor zit. Ik denk dat het kampioenschap al voor de laatste wedstrijd beslist is.
pi_186278394
Het kan nog prima jongens. Nog vier finales alles geven. Ajax krijgt nu een superdruk programma. Tenzij de KNVB alles om gaat gooien om Ajax te pleasen. Daar lijkt het momenteel wel op. KNVB wil dat Ajax de titel pakt zover is duidelijk. Ik zou zeggen gewoon doorspelen zoals het schema nu is.
Land of the free. Home of the brave.
  Forum Admin woensdag 17 april 2019 @ 19:42:34 #230
35723 crew  GGMM
pi_186278446
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 19:40 schreef Scarface88 het volgende:
Het kan nog prima jongens. Nog vier finales alles geven. Ajax krijgt nu een superdruk programma. Tenzij de KNVB alles om gaat gooien om Ajax te pleasen. Daar lijkt het momenteel wel op. KNVB wil dat Ajax de titel pakt zover is duidelijk. Ik zou zeggen gewoon doorspelen zoals het schema nu is.
Ah, dus daarom wil je dat er niets verplaatst wordt.

Niks arm Willem II en arm De Graafschap, nee hup PSV.

Walgelijk :r
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_186278545
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 19:42 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ah, dus daarom wil je dat er niets verplaatst wordt.

Niks arm Willem II en arm De Graafschap, nee hup PSV.

Walgelijk :r
Jou ontgaat niks :)
pi_186279759
quote:

[..]

Heel staccato vasthouden aan zijn visie en - hoewel hij zelf aangeeft van wel - 0 nuances in tactisch opzicht schept, waardoor het allemaal saai en voorspelbaar is geworden.

Dit is precies waarom ik nou ook niet overloop van vertrouwen voor volgend jaar, begin me extreem te ergeren aan vBommel.
Hij is alleen maar poppetjes gaan wisselen, Sadilek-Hendrix-Rosario zijn drie dezelfde types (hoewel in Sadilek en Rosario veel meer potentie zit) en dan als het natuurlijk voor geen drol loopt omdat de 10 geen ballen krijgt gaat hij die wisselen in de rust, maar die twee kutcontroleurs (wie het op dat moment mogen zijn) daar achter blijven al-tijd staan (en als ze dan een keer gewisseld worden is het voor de controleur die op de bank begon).
pi_186279808
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 20:37 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Rosario veel meer potentie zit
:')
pi_186279878
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 20:39 schreef PSVCL het volgende:

[..]

:')
Tsja die hebben we nu 1 jaar echt aan het werk gezien, Hendrix al 5 (want daar wil je naar toe natuurlijk :) )
Die gaat echt nog wel wat beter worden.
  woensdag 17 april 2019 @ 20:42:58 #235
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_186279893
Graafschap Ajax 28 april

City Ajax 30 april
pi_186284544
Uiteindelijk ben je uitgeschakeld door 2 halve finalisten en eventueel finalisten.
pi_186284578
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Uiteindelijk ben je uitgeschakeld door 2 halve finalisten en eventueel finalisten.
Fantastische prestatie. Geslaagd seizoen. :)
  Forum Admin woensdag 17 april 2019 @ 22:59:23 #238
35723 crew  GGMM
pi_186284600
quote:
Gefeliciteerd :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_186284617
Nu al 2 mad.
pi_186284691
quote:
En alle Ajacieden maar roepen dat het wel mee viel qua zware loting. Terwijl we het tegen Barcelona en Tottenham uit en thuis prima deden. Met de tegenstanders van Ajax in de groepsfase hadden we sowieso ook overwinterd. Madrid en Juve niet want na de winter kunnen we niet eens van Emmen winnen. Maarja. We kopen er weinig voor. Als als.
pi_186284723
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 20:42 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Tsja die hebben we nu 1 jaar echt aan het werk gezien, Hendrix al 5 (want daar wil je naar toe natuurlijk :) )
Die gaat echt nog wel wat beter worden.
Dat iemand jong is wil niet automatisch zeggen dat hij ook beter wordt he.
pi_186284726
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 22:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nu al 2 mad.
:?

Snap je dat woord wel?
pi_186284818
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 23:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Snap je dat woord wel?
Ga je nu beweren dat het niet sarcastisch is?
pi_186285010
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 23:05 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ga je nu beweren dat het niet sarcastisch is?
Sarcastisch = mad?

pi_186285083
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 23:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Sarcastisch = mad?

Zucht, is goed :')
  woensdag 17 april 2019 @ 23:15:12 #246
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_186285155
Oei, Davy is alweer woedend.
pi_186285758
quote:
Dat "alles geven" lijkt een beetje een probleem... Die gasten geloven er zelf niet meer in.
pi_186285920
quote:
Wanneer blijf je nou echt weg?
  donderdag 18 april 2019 @ 01:49:36 #249
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186287081
quote:
Jullie hebben toch mooi zes wedstrijden tegen alle halve finalisten gespeeld.

Eentje gewonnen en eentje gelijk.
Oh.
pi_186287123
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 23:47 schreef 7Eleven het volgende:

[..]

Wanneer blijf je nou echt weg?
Zonder mij is dit topic nog doder dan het al is. Dit topic heeft juist meer Scarfaces nodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')