saai, wil naar huis maar moet nog tot te langquote:
mooi gevoelquote:
stomquote:Op donderdag 11 april 2019 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
saai, wil naar huis maar moet nog tot te langen daar
[..]
mooi gevoel
snap ikquote:
lekkerquote:Op donderdag 11 april 2019 15:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
stomheb vrij vandaag ben lkkr aan het chillen n__n
[..]
snap ik
schoonmaak, beetje van alles (0-urencontract), heb tussenjaar genomen ga volgend jaar hbo communicatie in tilburgquote:Op donderdag 11 april 2019 15:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lekker![]()
wat doe je als je niet vrij bent eigenlijk
Ik doe een hele kip in de airfryer.quote:
Dat heb ik nog nooit geprobeerdquote:Op donderdag 11 april 2019 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
Jordan Peele brrrrrrrr
[..]
Ik doe een hele kip in de airfryer.
Ik ook niet maar we lopen al even rond met dat idee.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit geprobeerd
ik heb gister nog een hele airfryer in jou kip geduwtquote:Op donderdag 11 april 2019 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
Jordan Peele brrrrrrrr
[..]
Ik doe een hele kip in de airfryer.
Ja ik ook wel, laat maar even weten of dat een beetje wil.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook niet maar we lopen al even rond met dat idee.
Al lieg ik wel een beetje want een hele kip is te groot. Word parelhoentje, maar wel een hele. Ben benieuwd
*Jouw kipquote:Op donderdag 11 april 2019 15:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb gister nog een hele airfryer in jou kip geduwt
geil wijfje man, lag echt te geniete toen ik hem naar binnen schoof
Chill, geniet er maar van jongemanquote:Op donderdag 11 april 2019 15:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
schoonmaak, beetje van alles (0-urencontract), heb tussenjaar genomen ga volgend jaar hbo communicatie in tilburg
Zal ik doen. Maakt het wel makkelijkquote:Op donderdag 11 april 2019 15:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, laat maar even weten of dat een beetje wil.
Heb je ook depressie?quote:Op donderdag 11 april 2019 15:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik geniet nergens van maar thnx
oh huh waaromquote:Op donderdag 11 april 2019 15:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik geniet nergens van maar thnx
Ja heb ook zo'n ding, doe er tegenwoordig ook aardappelen in poffenquote:Op donderdag 11 april 2019 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal ik doen. Maakt het wel makkelijk
Handig he! Doe bijna alles er in... gebruik bijna geen oven meer.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja heb ook zo'n ding, doe er tegenwoordig ook aardappelen in poffen
Zwak en triest hoor.quote:
Alleen de losers.quote:
Echt een hele domme vraag.quote:
2nutz heeft een iq dat mentale retardatie vrij dicht benadert, als je er zo naar kijkt is het vooral meelijwekkendquote:Op donderdag 11 april 2019 15:30 schreef Crack_ het volgende:
Al vermoeiend om dit te lezen joh, echt
niet voeden alsjeblieftquote:Op donderdag 11 april 2019 15:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
2nutz heeft een iq dat mentale retardatie vrij dicht benadert, als je er zo naar kijkt is het vooral meelijwekkend
quote:Op donderdag 11 april 2019 15:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
2nutz heeft een iq dat mentale retardatie vrij dicht benadert, als je er zo naar kijkt is het vooral meelijwekkend
quote:
wanneer mag ik jou weer eens voeden?quote:
quote:
niet, ik heb te veel gegeten en nu heb ik spijt en voel ik me dikquote:Op donderdag 11 april 2019 15:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wanneer mag ik jou weer eens voeden?![]()
![]()
misschien moet je even een activiteit doen die veel lichamelijke inspanning vergt om de calorieën te verbrandenquote:Op donderdag 11 april 2019 15:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet, ik heb te veel gegeten en nu heb ik spijt en voel ik me dik!
na acht uur heb ik tijdquote:Op donderdag 11 april 2019 15:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
misschien moet je even een activiteit doen die veel lichamelijke inspanning vergt om de calorieën te verbranden
quote:Op donderdag 11 april 2019 15:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zit je weer naar mijn piemel te kijken?
Eens!quote:Op donderdag 11 april 2019 15:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat is seksuele 'liefde'? seks om seks is gewoon masturberen met een ander lichaam
dat staat er toch ookquote:Op donderdag 11 april 2019 15:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat is seksuele 'liefde'? seks om seks is gewoon masturberen met een ander lichaam
quote:To Michelstaedter, nothing in this world can be anything but a puppet. And a puppet is only a plaything, a thing of parts brought together as a simulacrum of real presence. It is nothing in itself. It is not whole and individual but exists only relative to other playthings, some of them human playthings that support one another's illusion of being real. However by suppressing thoughts of suffering and death they give themselves away as beings of paradox - prevaricators who must hide from themselves the flagrantly joyless possibilities of their lives if they are to go on living.
Mijn vader heeft een hele harde penisquote:
Oh okay, gaat ie goed?quote:Op donderdag 11 april 2019 15:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wil wel lezen maar kan me niet concentreren ben moe ga zo naar huis.
Dat is wel een heel fout liedjequote:Op donderdag 11 april 2019 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een hele harde penis
Mijn vader heeft een hele harde pik
En als ik 's avonds dan thuis ben
Dan is er maar 1 ding dat ie wil
EN DAT BEN IK
Beetje.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:45 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat is wel een heel fout liedje
Niet 1 van je penis hoor.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik DM je vanavond wel een foto dan, jij mij ook?
Bijna efkes volhouden komt goedquote:Op donderdag 11 april 2019 15:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ben moe wil patat eten en film kijken en vroeg naar bed
die van driepink past niet op één foto, de laatste keer dat ik de beeltenis van zijn pik zag heb ik 5 foto's mogen ontvangen, stel je zoiets voor als exodia uit yu-gi-oh! ofzoquote:Op donderdag 11 april 2019 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet 1 van je penis hoor.
Als zij dit wiltquote:Op donderdag 11 april 2019 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet 1 van je penis hoor.
ik game niet echt, LoL speelde ik tot 3 jaar geleden enigszins regelmatig omdat al mijn vrienden dat deden bij chillenquote:Op donderdag 11 april 2019 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil ook spelletjes spelen, wat is leuk voor mij
* Fem_LittleLady gaat vanavond eerst alle foto's doorspitten waar geen pukkel, uitgezakte tittie's, cellulitis, schele ogen enz enz enz op staanquote:Op donderdag 11 april 2019 15:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik DM je vanavond wel een foto dan, jij mij ook?
quote:Op donderdag 11 april 2019 15:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
* Fem_LittleLady gaat vanavond eerst alle foto's doorspitten waar geen pukkel, uitgezakte tittie's, cellulitis, schele ogen enz enz enz op staan
ohquote:Op donderdag 11 april 2019 15:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik game niet echt, LoL speelde ik tot 3 jaar geleden enigszins regelmatig omdat al mijn vrienden dat deden bij chillenspeel heel af en toe wel eens fallout of elder scrolls ofzo, rpg's zijn altijd wel lachen
Welke?quote:Op donderdag 11 april 2019 15:50 schreef Trollscience het volgende:
* Trollscience geniet van dit retro-tagje
Lekker toch, 1m coke is wel echt fijnquote:Op donderdag 11 april 2019 15:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Kreeg ooit een foto van een vriendin, die had ze zo genomen, ik keek alsof ik 1 meter coke had gesnoven.
Heb je weer commentaar.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Snel een nieuwe film maken nu hij nog een beetje relevant is.
vloeistof hequote:Op donderdag 11 april 2019 15:52 schreef Trollscience het volgende:
* Trollscience opent zijn broek en tovert zijn heerlijke, dikke, lange, met vloeistof gevulde vapeapparaat tevoorschijn
Heb het nog nooit gehad, maar paar vriendin van mij snoven wel en die keken dan zo hyperquote:Op donderdag 11 april 2019 15:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Lekker toch, 1m coke is wel echt fijn
Je kan er wel lekker op tekeer gaan hoorde ikquote:Op donderdag 11 april 2019 15:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb het nog nooit gehad, maar paar vriendin van mij snoven wel en die keken dan zo hyper
wow weet jij wie dat is? dacht dat je gwn triump des willens opzette als je een film wilde kijkenquote:Op donderdag 11 april 2019 15:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Snel een nieuwe film maken nu hij nog een beetje relevant is.
Wie?quote:Op donderdag 11 april 2019 15:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
die van driepink past niet op één foto, de laatste keer dat ik de beeltenis van zijn pik zag heb ik 5 foto's mogen ontvangen, stel je zoiets voor als exodia uit yu-gi-oh! ofzo
Zijn allebei saaie kutfilms.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wow weet jij wie dat is? dacht dat je gwn triump des willens opzette als je een film wilde kijken
Ja dat hoorde ik ook al, maar heb er weinig mee. Vond ook dat ze soms er erg agressief van werden, weet niet of dit alleen door de coke kwam of combinatie van middelen.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je kan er wel lekker op tekeer gaan hoorde ik
uitproberen?quote:Op donderdag 11 april 2019 16:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik ook al, maar heb er weinig mee. Vond ook dat ze soms er erg agressief van werden, weet niet of dit alleen door de coke kwam of combinatie van middelen.
Nee ik ben heel eerlijk, het lijkt mij ook helemaal niets, vond mezelf al dapper met wiet en thc oliequote:
quote:Op donderdag 11 april 2019 16:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lekker stom om naar de tweede te gaan dan als je de eerste zo'n saaie kutfilm vond.
huh?quote:Op donderdag 11 april 2019 16:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lekker stom om naar de tweede te gaan dan als je de eerste zo'n saaie kutfilm vond.
ik gooi patat in de airfryerquote:Op donderdag 11 april 2019 16:07 schreef Crack_ het volgende:
Ga vanavond cauliflower tater tots maken, hoop dat het lekker is
Oh, ik heb wel iets meer geprobeerdquote:Op donderdag 11 april 2019 16:06 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee ik ben heel eerlijk, het lijkt mij ook helemaal niets, vond mezelf al dapper met wiet en thc olie
Hou opquote:Op donderdag 11 april 2019 16:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat zei je vannacht anders niet haha
toen sliep ik inddquote:Op donderdag 11 april 2019 16:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat zei je vannacht anders niet haha
Nee ik ben met dat soort dingen best wel een pussyquote:Op donderdag 11 april 2019 16:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Oh, ik heb wel iets meer geprobeerd![]()
Maar geen punt
Heb dinsdag anderhalf uur.quote:
Alweerquote:Op donderdag 11 april 2019 16:17 schreef Flamarande het volgende:
Nog 1 dag en 2 weken werken en dan werkloos
Hoe lang zit je al thuisquote:Op donderdag 11 april 2019 16:17 schreef Flamarande het volgende:
quote:Op donderdag 11 april 2019 16:17 schreef Flamarande het volgende:
En dan niks doen tot zomervakantie en dan paniek?quote:Op donderdag 11 april 2019 16:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb dinsdag anderhalf uur.
Woensdag ook niet. Donderdag 9 tot 3. Dan weekend tot dinsdag en dat gaat zo door tot de zomervakantie.
Heel veel/ weinig zelfstandig aankloten dus.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee zo ben ik in inmiddels niet meer. Ben zelfsquote:Op donderdag 11 april 2019 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En dan niks doen tot zomervakantie en dan paniek?![]()
quote:Op donderdag 11 april 2019 16:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee zo ben ik in inmiddels niet meer. Ben zelfs![]()
gisteravond om 20.00 Nog naar school
![]()
gegaan om mijn
![]()
presentatie alvast klaar te zetten voor vandaag
![]()
quote:Op donderdag 11 april 2019 16:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit is identiteitsfraude.
Ik zoek je op.
Ik sla alleen honden?quote:Op donderdag 11 april 2019 16:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
He Myrr! Gezellige meid! Nog mensen geslagen vandaag?
Is grapje jeetjequote:Op donderdag 11 april 2019 16:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Kun je beter mensen slaan
Dit komt best verkeerd overquote:Op donderdag 11 april 2019 16:28 schreef Myrr het volgende:
Ik hou van dieren op allerlei verschillende manieren.
hnggquote:Op donderdag 11 april 2019 16:28 schreef Myrr het volgende:
Ik hou van dieren op allerlei verschillende manieren.
geen stressquote:Op donderdag 11 april 2019 16:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
![]()
gegaan om mijn
![]()
![]()
Kijk!quote:Op donderdag 11 april 2019 16:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou oké ik knuffel ze graag en ik eet ze graag.
Hahah ben je nerdje ofzoquote:Op donderdag 11 april 2019 16:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
![]()
gegaan om mijn
![]()
![]()
Nee man, alleen in mn garage..quote:Op donderdag 11 april 2019 16:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]net doen alsof je werkt maar gewoon net stiekem in de achtertuin hebt gefapt.
Kunnen dromer je tenminste ook niet zienquote:
Wie?quote:Op donderdag 11 april 2019 17:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kunnen dromer je tenminste ook niet zien
Oh sorry autocorrect handelde even niet naar mijn wens. Ik bedoelde “drones”quote:
Dan moet je even wat drinken.quote:
1+1=2quote:
proteineshake?quote:Op donderdag 11 april 2019 17:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan moet je even wat drinken.
Oooohquote:Op donderdag 11 april 2019 17:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kon daardoor langer in bed blijven liggen dusjaaa
de cumshot is genoegquote:Op donderdag 11 april 2019 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan moet je even pijpen.
Kindermondjequote:Op donderdag 11 april 2019 17:37 schreef UitStraling het volgende:
Er is geen mond die zo spant als je eigen hand.
Ik heb wel een hoek in mijn achtertuin waar niemand mij kan zien waar ik wel eensgefapt heb. Was echt supergeil toen.quote:
Rickokun maat hier noel alles goed vriendquote:
Hey ouwe anuskloof uitkierder! Ja hoor. Nog steeds wel last van mijn voorhuid na een brakke dag. Jij nog steeds wel eens naar Lowlands?quote:Op donderdag 11 april 2019 17:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Rickokun maat hier noel alles goed vriend
Hahahah ja lekker manquote:Op donderdag 11 april 2019 17:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hey ouwe anuskloof uitkierder! Ja hoor. Nog steeds wel last van mijn voorhuid na een brakke dag. Jij nog steeds wel eens naar Lowlands?
nobody caresquote:Op donderdag 11 april 2019 17:53 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb een keer een joint gerookt met Rickokun
Vind villa altijd wel mooi tenue hebbenquote:
hahaha die 's king hequote:Op donderdag 11 april 2019 18:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hey vinger tussen de bed legende
moet ik je nu pijpen ofzo?quote:Op donderdag 11 april 2019 18:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vind villa altijd wel mooi tenue hebben
Is goedquote:
dan ga je toch lekker tot 200.000 tellenquote:Op donderdag 11 april 2019 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar heb ik dus echt geen zin meer in na 2 dagen CL.
Ja is goed johquote:Op donderdag 11 april 2019 18:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
dan ga je toch lekker tot 200.000 tellen
vind spinnen wel zo fucking eng hequote:Op donderdag 11 april 2019 18:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil spinnen en slangen en schorpioenen en en en en cuteeee
Eensquote:Op donderdag 11 april 2019 18:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
vind spinnen wel zo fucking eng he
Ja ik ook maar dat is meer in huis omdat ze dan ongewenst zijn of weet eigenlijk niet. Huisdier is andersquote:Op donderdag 11 april 2019 18:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
vind spinnen wel zo fucking eng he
Jij bent cutequote:Op donderdag 11 april 2019 18:54 schreef Crack_ het volgende:
En ik keek er filmpjes over en is wel cute
waarom is een kat wel zielig maar dit nietquote:Op donderdag 11 april 2019 18:57 schreef Solotovski het volgende:
Ging ooit eens met een ex kamperen en toen zat er een spin in onze tent, dus ik dat ding doodmeppen, komen er ineens allemaal babyspinnetjes uit
Ben kattenliefhebberquote:Op donderdag 11 april 2019 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom is een kat wel zielig maar dit niet![]()
![]()
NOU
'altijd zeiken op shit wat buiten je eigen leven en denkbeeld valt'quote:
@Vanillekwarkquote:Op donderdag 11 april 2019 18:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je moet je hoerensmoel houden
Er is nou eenmaal veel shit te achterlijk voor woorden, een spin cute vinden valt daar ook onder. Je bent gewoon een beetje raar.quote:Op donderdag 11 april 2019 18:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'altijd zeiken op shit wat buiten je eigen leven en denkbeeld valt'
simpele mensen forevah
Tfoeequote:
vergeet seksfeestjes en drugs nietquote:Op donderdag 11 april 2019 18:59 schreef McGrath het volgende:
tepelpiercings, bondage seks en spinnen als huisdier, ze drinkt vast ook rode bietensap omdat het op bloed lijkt.
zou ook zo reageren als villa een moeilijke wedstrijd in europa heeftquote:Op donderdag 11 april 2019 19:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:vanillekwark
@:Pharkus
@:driepink
Ik vind dit een beetje te ver gaan
Verziekt de sfeer imo
Jouw aanwezigheid doet dat ook hoorquote:Op donderdag 11 april 2019 19:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:vanillekwark
@:Pharkus
@:driepink
Ik vind dit een beetje te ver gaan
Verziekt de sfeer imo
K zet m'n geld op napoliquote:Op donderdag 11 april 2019 19:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
zou ook zo reageren als villa een moeilijke wedstrijd in europa heeft
simpel forever x2quote:Op donderdag 11 april 2019 19:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Er is nou eenmaal veel shit te achterlijk voor woorden, een spin cute vinden valt daar ook onder. Je bent gewoon een beetje raar.
Wauwquote:
nah, hou over het algemeen gewoon heel erg van dieren maar katten blijf ik wel onvoorspelbare dieren vindenquote:
ik jaag tenminste geen vrouwen wegquote:Op donderdag 11 april 2019 19:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jouw aanwezigheid doet dat ook hoor
net een vrouwquote:Op donderdag 11 april 2019 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nah, hou over het algemeen gewoon heel erg van dieren maar katten blijf ik wel onvoorspelbare dieren vinden. Trauma's gekregen van die katten die lief leken en dan ineens gingen uithalen, bahbah
Geilquote:Op donderdag 11 april 2019 18:57 schreef Crack_ het volgende:
Je kunt ook bloedzuigers kopen en die kun je dan uit je eigen aderen bloed laten zuigen![]()
![]()
Echt doe keer 2cb ik zweer jequote:
Ik ook niet, dat zal zij beamen.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ik jaag tenminste geen vrouwen weg
@:supersof
Oh ja zij was wel leuk.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ik jaag tenminste geen vrouwen weg
@:supersof
Ja ik ben debielquote:Op donderdag 11 april 2019 19:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]drugs aansporen ben je debiel ofzo, ik vraag daar toch niet om
Had jij een jaar een ban hier zozo dat is stoerquote:
Ja ik ben ook vrij stoerquote:Op donderdag 11 april 2019 19:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Had jij een jaar een ban hier zozo dat is stoer
Beste drugs is liefdequote:
Zou nu niet meer gebeuren want ze hebben veel te hard users nodig. Had ook een permaban die toen "kwijtgescholden" is.quote:
dan tyf je toch lekker opquote:
Stoer Jimmyquote:Op donderdag 11 april 2019 19:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou nu niet meer gebeuren want ze hebben veel te hard users nodig. Had ook een permaban die toen "kwijtgescholden" is.
Ik heb hier vrijwel niks gezegd. Niet zo janken, zuur wijf.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jij ook, eigenlijk bijna iedereen vandaag
Juist nu, nu krijg je voor iedere scheet een ban. Vroeger kon je juist vrij ver gaan.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou nu niet meer gebeuren want ze hebben veel te hard users nodig. Had ook een permaban die toen "kwijtgescholden" is.
Nee doe maar eens normaalquote:Op donderdag 11 april 2019 19:08 schreef Crack_ het volgende:
zal ik wat spinnetjes posten anders, maakt het dat wat gezelliger
Dit kan ik beamenquote:Op donderdag 11 april 2019 19:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Juist nu, nu krijg je voor iedere scheet een ban. Vroeger kon je juist vrij ver gaan.
Hoezo heeft Niels0 nog een ban dan??
Wat leuk vertel er eens wat meer overquote:Op donderdag 11 april 2019 19:09 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de cyriocosmus elegans, een vogelspinnetje met een hartje en super klein. CUTE LIEF MOOI HEBBEN
- doe maar niet-quote:Op donderdag 11 april 2019 19:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Juist nu, nu krijg je voor iedere scheet een ban. Vroeger kon je juist vrij ver gaan.
Hoezo heeft Niels0 nog een ban dan??
Graagquote:Op donderdag 11 april 2019 19:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Kan iemand Crack even apart nemen
Zo'n space duurt zo'n 24 uur hequote:
wanneer ben je daar klaar voor danquote:Op donderdag 11 april 2019 19:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij bent daar helemaal niet klaar voor, ga maar gewoon wiet roken.
oh huh, de mensen die ik ken hebben echt geen 24 uur zitten spacen hoorquote:Op donderdag 11 april 2019 19:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zo'n space duurt zo'n 24 uur he
Eerste keer doe je toch meestal onder begeleiding?quote:Op donderdag 11 april 2019 19:12 schreef Solotovski het volgende:
Sws dat doen als je geen ervaring hebt met dat soort shit
Uurtje of 10 vorige keerquote:Op donderdag 11 april 2019 19:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zo'n space duurt zo'n 24 uur he
Als je het goed doet kost het je minstens een week van mentale en spirituele voorbereiding.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh huh, de mensen die ik ken hebben echt geen 24 uur zitten spacen hoor
oh uh, hier doen juist alle onstabiele mensen heb om stabieler te worden en dat werktquote:Op donderdag 11 april 2019 19:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wanneer ze niet mentaal instabiel en borderline is, dan wordt het ook afgeraden.
Kan 24 uur duren. Moest ff wat duidelijker zijn mssquote:Op donderdag 11 april 2019 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh huh, de mensen die ik ken hebben echt geen 24 uur zitten spacen hoor
Zal wel. Ik ga het volgend jaar doen in Peru.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh uh, hier doen juist alle onstabiele mensen heb om stabieler te worden en dat werkt
uhh ja, en nuquote:Op donderdag 11 april 2019 19:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je het goed doet kost het je minstens een week van mentale en spirituele voorbereiding.
Yes. En schijnt dat je gaat kotsenquote:Op donderdag 11 april 2019 19:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eerste keer doe je toch meestal onder begeleiding?
Zou je goed doenquote:Op donderdag 11 april 2019 19:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zal wel. Ik ga het volgend jaar doen in Peru.
Nog nooit iets gedaan?quote:
ohja zou wel kunnen. Vind ayahuasca ook wel heel interessant maar durf nietquote:Op donderdag 11 april 2019 19:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kan 24 uur duren. Moest ff wat duidelijker zijn mss
yea, en witte wievenkledingquote:Op donderdag 11 april 2019 19:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Yes. En schijnt dat je gaat kotsen
Wel aardig intens volgens mij. Als je geen ervaring hebt zou ik eerst beginnen met andere dingenquote:Op donderdag 11 april 2019 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja zou wel kunnen. Vind ayahuasca ook wel heel interessant maar durf niet
Misschien was het anders wel nog erger geweest hahahahaquote:Op donderdag 11 april 2019 19:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heeft jou toch ook geen goed gedaan haha
Daarom ook een voorbereiding waarbij je ook de dag van tevoren gaat vasten.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yea, en witte wievenkleding
Dat kotsen staat me ook echt heel erg tegen
Vind je niet dat dit nogal afhankelijk is van waarom je bepaalde drugs zou willen proberenquote:Op donderdag 11 april 2019 19:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wel aardig intens volgens mij. Als je geen ervaring hebt zou ik eerst beginnen met andere dingen
dan kots je alsnogquote:Op donderdag 11 april 2019 19:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daarom ook een voorbereiding waarbij je ook de dag van tevoren gaat vasten.
We zullen het nooit weten hahaquote:Op donderdag 11 april 2019 19:16 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Misschien was het anders wel nog erger geweest hahahaha
Als je niks in je maag heb kots je ook niet.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan kots je alsnog
en geen alcohol en geen dierlijk eten en blabla, geen idee maar wat die vent toen op zei was gewoon echt veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |