ik jaag tenminste geen vrouwen wegquote:Op donderdag 11 april 2019 19:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jouw aanwezigheid doet dat ook hoor
net een vrouwquote:Op donderdag 11 april 2019 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nah, hou over het algemeen gewoon heel erg van dieren maar katten blijf ik wel onvoorspelbare dieren vinden. Trauma's gekregen van die katten die lief leken en dan ineens gingen uithalen, bahbah
Geilquote:Op donderdag 11 april 2019 18:57 schreef Crack_ het volgende:
Je kunt ook bloedzuigers kopen en die kun je dan uit je eigen aderen bloed laten zuigen![]()
![]()
Echt doe keer 2cb ik zweer jequote:
Ik ook niet, dat zal zij beamen.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ik jaag tenminste geen vrouwen weg
@:supersof
Oh ja zij was wel leuk.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ik jaag tenminste geen vrouwen weg
@:supersof
Ja ik ben debielquote:Op donderdag 11 april 2019 19:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]drugs aansporen ben je debiel ofzo, ik vraag daar toch niet om
Had jij een jaar een ban hier zozo dat is stoerquote:
Ja ik ben ook vrij stoerquote:Op donderdag 11 april 2019 19:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Had jij een jaar een ban hier zozo dat is stoer
Beste drugs is liefdequote:
Zou nu niet meer gebeuren want ze hebben veel te hard users nodig. Had ook een permaban die toen "kwijtgescholden" is.quote:
dan tyf je toch lekker opquote:
Stoer Jimmyquote:Op donderdag 11 april 2019 19:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou nu niet meer gebeuren want ze hebben veel te hard users nodig. Had ook een permaban die toen "kwijtgescholden" is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |