waarom is een kat wel zielig maar dit nietquote:Op donderdag 11 april 2019 18:57 schreef Solotovski het volgende:
Ging ooit eens met een ex kamperen en toen zat er een spin in onze tent, dus ik dat ding doodmeppen, komen er ineens allemaal babyspinnetjes uit
Ben kattenliefhebberquote:Op donderdag 11 april 2019 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom is een kat wel zielig maar dit niet![]()
![]()
NOU
'altijd zeiken op shit wat buiten je eigen leven en denkbeeld valt'quote:
@Vanillekwarkquote:Op donderdag 11 april 2019 18:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je moet je hoerensmoel houden
Er is nou eenmaal veel shit te achterlijk voor woorden, een spin cute vinden valt daar ook onder. Je bent gewoon een beetje raar.quote:Op donderdag 11 april 2019 18:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'altijd zeiken op shit wat buiten je eigen leven en denkbeeld valt'
simpele mensen forevah
Tfoeequote:
vergeet seksfeestjes en drugs nietquote:Op donderdag 11 april 2019 18:59 schreef McGrath het volgende:
tepelpiercings, bondage seks en spinnen als huisdier, ze drinkt vast ook rode bietensap omdat het op bloed lijkt.
zou ook zo reageren als villa een moeilijke wedstrijd in europa heeftquote:Op donderdag 11 april 2019 19:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:vanillekwark
@:Pharkus
@:driepink
Ik vind dit een beetje te ver gaan
Verziekt de sfeer imo
Jouw aanwezigheid doet dat ook hoorquote:Op donderdag 11 april 2019 19:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:vanillekwark
@:Pharkus
@:driepink
Ik vind dit een beetje te ver gaan
Verziekt de sfeer imo
K zet m'n geld op napoliquote:Op donderdag 11 april 2019 19:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
zou ook zo reageren als villa een moeilijke wedstrijd in europa heeft
simpel forever x2quote:Op donderdag 11 april 2019 19:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Er is nou eenmaal veel shit te achterlijk voor woorden, een spin cute vinden valt daar ook onder. Je bent gewoon een beetje raar.
Wauwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |